Die moet je spelen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja! Lara natuurlijk![]()
Die wil ik eigenlijk nog wel spelen
Dead or Alive 3/Ultimate/Xtremequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk overigens wel dat Lara de laatste game is die ik speel op de Xbox. Ik weet dat ik dat al eerder heb gezegd, maar het houdt een keer op he
Zijn er trouwens nog games die ik zou moeten spelen (zie mn gamescollectie in mn sig)
Kotor en Psychonauts vind ik niets
Xtreme is geen vechtgame, das beach vollebalquote:
ik heb em wel uitgespeeld jah, what about it?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Speelt er hier iemand Prince Of Persia The Two Thrones?
Ik zou wel eens willen weten waarom mijn speedkills nooit werkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb em wel uitgespeeld jah, what about it?
Lukt het je niet, of licht je dolk niet op?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten waarom mijn speedkills nooit werken![]()
omdat je HEEL snel moet reageren.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten waarom mijn speedkills nooit werken![]()
waar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef Klonk het volgende:
ik heb van de week voor 4,99 het stuk SSX 3 en Call of Duty gescoord
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga met Silent Hill 2 beginnen. Wie houdt mijn hand vast?
Heb je de handleiding er niet bij ofzo...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Even proberen dan.
En als de dolk blauw wordt, wat moet je dan doen? Weer op Y?
sorry voor het laten antwoordquote:
Dankjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de handleiding er niet bij ofzo...
Maar goed, volgens mij is het activeren van een speedkill een andere knop dan het gebruiken van je wapen. Op de PS2 was het activeren 'driehoekje' en het gebruik van je wapen was 'vierkantje'. Op de Xbox zullen het wel resp Y en X zijn dan...
Paar uur gespeeld vandaag, mwaaaaaaa....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga met Silent Hill 2 beginnen. Wie houdt mijn hand vast?
late editquote:Op zondag 19 maart 2006 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Paar uur gespeeld vandaag, mwaaaaaaa....
Dat valt wel mee...die radio haalt toch veel van de spanning weg. Ik vind hem een beetje saai. Al die straten en gangen zien hetzelfde uit, alle deuren zijn op slot. Elke keer weer een sleutel zoeken om een bepaalde deur te kunnen openen. En de besturing is ook niet echt lekker.quote:
RESIDENT EVIL 4 on NGCquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee...die radio haalt toch veel van de spanning weg. Ik vind hem een beetje saai. Al die straten en gangen zien hetzelfde uit, alle deuren zijn op slot. Elke keer weer een sleutel zoeken om een bepaalde deur te kunnen openen. En de besturing is ook niet echt lekker.![]()
Ja dat kanquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:28 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wie weet of ik mijn xbox op een pc monitor kan aansluiten met eventuele kabels?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:28 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Wie weet of ik mijn xbox op een pc monitor kan aansluiten met eventuele kabels?
lik-sang heeft ook Europaquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:31 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Is dat spul niet in NL te krijgen?
Daar begin ik niet aan. Ik zoek iets wat ik in een winkel in Nederland zoals: freerecordshop, dixons, paradigit kan kopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
lik-sang heeft ook Europa
die zit in Duitsland, heb zelf daar ook dingen vandaan laten komen
Succes dan, want dit soort dingen zitten niet in het standaard assortiment van de gemiddelde FRS/Dixons/etcquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:41 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Ik zoek iets wat ik in een winkel in Nederland zoals: freerecordshop, dixons, paradigit kan kopen
I never liked youquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Succes dan, want dit soort dingen zitten niet in het standaard assortiment van de gemiddelde FRS/Dixons/etc
Wat een opmerkingen weerquote:
Doe ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat een opmerkingen weer![]()
Zoek maar in wikels in nederland. Zeg maar als je wat gevonden hebt
quote:
och, hij wenst mensen dood voor minderquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]Dus omdat de Dixons/FRS enzo hetgene wat je zoekt niet in hun assortiment hebben en ik dat post mag je mij niet?
Ik mag je avatar nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]Dus omdat de Dixons/FRS enzo hetgene wat je zoekt niet in hun assortiment hebben en ik dat post mag je mij niet?
Gammaquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie weet waar je spul kunt kopen om je xbox te modden? Dus andere kast er omheen etc..
Dat is een hele goede site. Hartelijk dankquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
-niks- misschien?
Waarom heb je de link weg gehaald P-Stylequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:33 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Dat is een hele goede site. Hartelijk dank
Nee, je mag niet nooit naar de weblog linken!quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:35 schreef Tain het volgende:
btw op de weblog staan ook af en toe minder legale dingen, mogen we daar dan nog wel naar linken?
De eerste uitspraak is een overduidelijk gevolg van de tweede.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik ben volledig uitgekeken op die game![]()
En ik heb geen Live![]()
slet ik slapte je gister vet vaak op IRC om te halo 2en maar je reageerde nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, je mag niet nooit naar de weblog linken!
Mensen die vanavond zin hebben in Halo 2?
ah best wel kutgames dusquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef Klonk het volgende:
ff nadenken wat ze gisteren in de intertoys in Tegelen hadden liggen
- Need for speed underground 1
- James Bond, Anything or nothing
- iets voor/van de Sims 2
- SSX 3
- Medal of honour rising sun
- Catwoman (maar dat is volgens mij een erg baggerspel ;'))
- en nog iets wat ik vergeten ben
ik zag gister een liveset voor 30 euro staan bij de dixonsquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef peristilius het volgende:
Verdomme, ik moet mn Live! abo volgende maand verlengen, maar ze hebben nergens meer goede aanbiedingen.
Heb geen zin om er 60 euro voor te betalen.
Ik ga langs de dixons!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:28 schreef taart het volgende:
[..]
ik zag gister een liveset voor 30 euro staan bij de dixons
niet duidelijk naar gekeken omdat ik er nog een heb...
14.gif, maar dat zei ik al.quote:
Die krijg je als ik mijn setje heb.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:35 schreef taart het volgende:
[..]
dankjewel was ook op zijn plaats geweest
Psychonauts! Op 1 game na mijn GOTYquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:24 schreef peristilius het volgende:
Psychonauts uitgespeeld.
Echt een toppertje, af en toe een beetje frustrerend, maar dat leveldesign is echt geweldig!
Psychonautsquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:24 schreef peristilius het volgende:
Psychonauts uitgespeeld.
Echt een toppertje, af en toe een beetje frustrerend, maar dat leveldesign is echt geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
PsychonautsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ik op internet een jaarabo gekocht voor 20 euro incl. Guilty Gear XXquote:Op woensdag 5 april 2006 14:16 schreef peristilius het volgende:
En ik heb mijn setje dus niet.Hoeren Dixons had alleen nog 3 maanden + game, en dat moet ik dus niet.
Maar toen ging ik naar Intertoys en daar lag Oddworld: Strangers Wrath voor een tientje, dus mijn dag is toch weer een beetje goed.
quote:Op woensdag 12 april 2006 05:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik op internet een jaarabo gekocht voor 20 euro incl. Guilty Gear XX![]()
Jongen, bij jou was het spel nog niet eens begonnen, maar ik klaag niet hoor, ik heb een topspel voor 25 euro.quote:
Ach ja, niet iedereen houdt van originele platformers met toffe humor en briljant leveldesign.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
Psychonauts lijkt me ook niet zoveel aan eerlijk gezegd.
Dat lijkt mij nou gewoon een slappe GTA kloon.quote:speel nu the Godfather
Ik heb hem voor het laatst gesignaleerd in dequote:Op woensdag 12 april 2006 12:57 schreef Bastard het volgende:
Zeg, waar is DINOPK eigenlijk gebleven? Begin die oude zeikerd te missen.
leveldesign kan ik niet over oordelen want heb het nooit gespeeld maar ik heb nog nooit goede humor in een spel kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen houdt van originele platformers met toffe humor en briljant leveldesign.
slap? nee. Kloon? absoluutquote:Dat lijkt mij nou gewoon een slappe GTA kloon.
Goh, wat kan iemand afzakken zegquote:Op woensdag 12 april 2006 12:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb hem voor het laatst gesignaleerd in deGameCube
topics.
Ik vind dat Psychonauts toch wel erg komische momenten heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
leveldesign kan ik niet over oordelen want heb het nooit gespeeld maar ik heb nog nooit goede humor in een spel kunnen ontdekken
Eigenlijk vind ik GTA tot nu toe de enige echt vette free roaming game. Over The Godfather hoor ik verschillende meningen (hoe kan het ook anders). De een vindt het super vet, de ander vindt het een slappe GTA kloon. Misschien dat ik hem nog een keer koop voor een budget prijs.quote:[..]
slap? nee. Kloon? absoluut![]()
quote:
het is ook een gta kloon, bijna schandalig zelfsquote:Op woensdag 12 april 2006 13:12 schreef peristilius het volgende:
Eigenlijk vind ik GTA tot nu toe de enige echt vette free roaming game. Over The Godfather hoor ik verschillende meningen (hoe kan het ook anders). De een vindt het super vet, de ander vindt het een slappe GTA kloon. Misschien dat ik hem nog een keer koop voor een budget prijs.
quote:Sowieso eerst de films kijken, heb deel 2 en 3 nog niet gezien.
ik denk het niet.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
De dvd-speler die in een X-box zit, die is vast niet zomaar te vervangen door een willekeurige andere hè?
de mijne begint namelijk moeilijk te doen.
Ik dacht dat bij dat poppetje rechtsachter meteen aan de Dark Brotherhood.....ik speel teveel Oblivion.quote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
Adventures zijn wel okee, ik wacht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |