Dan is het antwoord ja. Of nee, afhankelijk van of je een technicus bent.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:14 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ik wil gewoon weten of het mogelijk is. Ben namelijk niet zo een technicus
Wat is dat nou voor een antwoord? Ik vraag me af of daar eventuele kabels voor zijn. En waar ik ze dan kan kopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:17 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dan is het antwoord ja. Of nee, afhankelijk van of je een technicus bent.
Das jammerquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:19 schreef Klonk het volgende:
zijn kastjes voor te krijgen, heb ze wel eens gezien, ben de naam alleen ff kwijt....
Das allemaal heel leuk en aardig maar ben niet van plan nieuw beeldscherm te kopen. Ben op zoek naar een kabelquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:21 schreef koen_pijl het volgende:
Je hebt ook van die soort losse beeldschermen. Die kan je dan op de een of andere manier op je xbox klikken. ZIjn bedoel dat je op vakantie ook kan xboxen, zonder tv, dacht ik. Heb ze ooit zien staan bij Dixons, ben de naam kwijt van die dingen.
een geldnoot zou ik ook wel willen hebben, waar kun je die kopen ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Das allemaal heel leuk en aardig maar ben niet van plan nieuw beeldscherm te kopen. Ben op zoek naar een kabel
Geldnoot![]()
Sorry, kon het niet laten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:23 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Das allemaal heel leuk en aardig maar ben niet van plan nieuw beeldscherm te kopen. Ben op zoek naar een kabel
Geldnood![]()
Ik zie het zo snel niet. Ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[Xbox] Deel 141 - Maximale gfx met Black
Dat is zeg maar het algemene topic waar je dit soort vragen kan stellen. En ook al 20.000 keer gestelt is natuurlijk. Hoef je niet zomaar een nieuw topic over te openenquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:24 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Ik zie het zo snel niet. Ligt dat aan mij?
In een Black topicquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:25 schreef Klonk het volgende:
mischien meer de hint dat je je vraag beter daar kunt stellen
quote:
Sterfquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:30 schreef Klonk het volgende:
we helpen je, geven je een link naar het topic waar je je vraag het beste kunt stellen, als dat nog niet genoeg is, kun je wat mij betreft in de stront zakken
Is dat spul niet in NL te krijgen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.lik-sang.com/info.php?category=222&products_id=3235&
Zoeken op Xbox VGA Box
Graag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |