heeft niks met paupers te maken.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
sowieso moet je een kapotte xbox nooit weggooien ,genoeg paupers handige jongens op marktplaats die kapotte xboxen over kopen
Ja joh ongewaaderde game.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:42 schreef Smots het volgende:
Afgelopen weekend weer een keer met "Metal Arms: Glitch in the System" verdergegaan.
Stiekem toch best een coole game!![]()
![]()
![]()
Het valt me vooral op hoe ontzettend geinig de tussenfilmpjes zijn.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:28 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja joh ongewaaderde game.
Die Multiplayer was helemaal de bom![]()
[TK] NGC Gamesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:48 schreef Slappy het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook de Cube/Ps2 versie?
soms kan het niet andersquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:49 schreef jpg97 het volgende:
oh, maar dan moet je niet tegen de computer spelen
Ik zie niet echt wat voor nut het heeft om het dan ook voor de xbox te kopen..quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb burnout revenge ook al op de PS2 en vond hem daar ook al leuk.
waar dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef Bastard het volgende:
Dit topic gaat zo langzaam dat Black al in de budget bakken ligt.
progressive scan is the magic word. Dat dus en meer online tegenstandersquote:Op maandag 8 mei 2006 10:32 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik zie niet echt wat voor nut het heeft om het dan ook voor de xbox te kopen..okee grafisch misschien iets beter, maar het is verder exact hetzelfde spel lijkt me.
Hij is ook erg leuk!quote:Wel gaaf spel overigens, Burnout Revenge. Had laatst ook een xbox gekocht en alleen nog maar dat spel gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |