O hebben ze het alweer laten zien... dan kan de TT ook wel veranderd wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
Weer een nobody als big boss.
[afbeelding]
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Hoeft niet, er is toch geen hond die haar kent.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O hebben ze het alweer laten zien... dan kan de TT ook wel veranderd worden
Hai Kukeltjequote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef kukeleku het volgende:
G' avond![]()
wat is het stil in het hotel......
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit lees dan wordt ik nu alquote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef frizti het volgende:
Mieke Vogelpoel.
http://www.acmsbv.nl/bureauprofiel/mieke.html
vast uit de vriendinnenclub van Hummie gevist.....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef melke het volgende:
[..]
Had je nou echt geen betere opmerking kunnen verzinnen![]()
Lijkt me een apart mens.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wordt ik nu al![]()
![]()
![]()
![]()
en die van Klikoquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef kukeleku het volgende:
[..]
vast uit de vriendinnenclub van Hummie gevist.....![]()
Zoals ik vanmiddag al zei: het hele idee om op deze manier geld op te halen is door de redaktie/produktie al als mislukt beschouwd.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wordt ik nu al![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei Anita nouquote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef cuall het volgende:
Bonnie bonuspunt Viola
John is gecharmeerd van Monique 1
Monique-----------is dus John 1
Viola zet Bonnie op nr 1
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zat ze iemand nou helemaal af te kraken?
Kon het niet goed volgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zat ze iemand nou helemaal af te kraken?
Ja daar was ze heel duidelijk in......quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
en ze heeft een hekel aan annelies
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri denkt... wat lult Viola nou weer zwaar uit haar dikke nek?
[afbeelding]
Anita moet zich niet zo aanstellenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Anita zet Viola op nr 1en ze heeft een hekel aan annelies
Anita is een dom mens hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Anita zet Viola op nr 1en ze heeft een hekel aan annelies
En dan zijn we de zogenaamde idioten hierquote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Anita is een dom mens hoor.
Annelies is heel lief geweest.
En Viool op 1![]()
Ik heb er drie hier thuis.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
Anita ging uit haar naatje tegen Annelies zeg. Wow, en nu streams op de tuin omdat ze er emotioneel onder is?
Lachen dit. En we krijgen nu een rooie duivelin in huis vermoed ik. De zweep gaat er harder over!!!!
Ja was het daarom? Wie was er dan emotioneel onder?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
Anita ging uit haar naatje tegen Annelies zeg. Wow, en nu streams op de tuin omdat ze er emotioneel onder is?
Lachen dit. En we krijgen nu een rooie duivelin in huis vermoed ik. De zweep gaat er harder over!!!!
De bewoners laten zich niet meer naaien door een type ala theo.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
Wij zijn normaal,niemand zet hier Viool op1quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan zijn we de zogenaamde idioten hier![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan zijn we de zogenaamde idioten hier![]()
Hoeveel zou Viool betaald hebben voor die nominering.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wij zijn normaal,niemand zet hier Viool op1![]()
Anita werd door Viola gesteund nadat ze uit de lucht waren. Ze liep richting slaapkamer terwijl Viool haar rug wreef. Daarna streams op tuin.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja was het daarom? Wie was er dan emotioneel onder?
He kut, dat we niet mogen mee kijken![]()
Laten we aub niet hopen dat Viool met de eer gaat strijken.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Anita spoort niet, wel lachen die bonuspunten, veel respect voor mijn persoonlijke top 3: Monique, Bonnie en John![]()
Vind het wel flauw hoor van Anita.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Anita werd door Viola gesteund nadat ze uit de lucht waren. Ze liep richting slaapkamer terwijl Viool haar rug wreef. Daarna streams op tuin.
Het slaat totaal nergens op om naar de tuin te gaan.quote:
Ah zo, bedankt!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Anita werd door Viola gesteund nadat ze uit de lucht waren. Ze liep richting slaapkamer terwijl Viool haar rug wreef. Daarna streams op tuin.
Goedzo, komt er ook geen onzin uit.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
Let op Viola wordt de hotelier van de week
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 20 februari 2006 21:04 schreef regenworm het volgende:
Let op Viola wordt de hotelier van de week
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef regenworm het volgende:
Vreselijk saaie uitzending tot nu toe
Die doet zowiezo niks, die heeft geen vrije dag nodig.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef cuall het volgende:
[..]
die heeft gvd net een dagje vrijaf gehad
![]()
Klopt evensaai als de streams.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef regenworm het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef regenworm het volgende:
Hoop er maar niet meer op.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Foreverblue het volgende:
De nieuwe big boss houdt niet van mensen die zeuren.
Dag Viola
Ferri: Shit weer zo'n oud wijf wanneer komt nou eens een jong dingquote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Sjet het volgende:
Nieuwe BBoss steld zich voor.... Ferri kijkt kritisch....
[afbeelding]
Ja, als ik dan bedenk, dat ze gisteren hebben liggen rollebollenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow jach....gadver, ik kan daar niet naar kijken hoor....
![]()
Hij heeft gisteren zijn 2 jonge dingen gehadquote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ferri: Shit weer zo'n oud wijf wanneer komt nou eens een jong ding
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ferri: Shit weer zo'n oud wijf wanneer komt nou eens een jong ding
Die waren wel heel erg jongquote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren zijn 2 jonge dingen gehad
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Klinkt een beetje als Elisabeth Hornswoggle of zoeiets
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, als ik dan bedenk, dat ze gisteren hebben liggen rollebollen![]()
![]()
![]()
Hoe was je stranddagje gister? Nog 1 van die malloten tegengekomen?quote:
Vind dit ook niet meer leuk hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Sjet het volgende:
Stomme kut klote regie ook![]()
Wordt echt schijtziek van dat geschakel!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef regenworm het volgende:
GVD klote regie val nu maar lekker dood achter die knoppen.
Denk aan jullie hartenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Sjet het volgende:
Stomme kut klote regie ook![]()
Wordt echt schijtziek van dat geschakel!
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is Mappa MONDO Carolien, niet Mappa MUNDO
Mappa Mondo Mappa Mondo Mappa Mondo Mappa Mondo Mappa Mondo Mappa Mondo...
Ja het was hartstikke leuk!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe was je stranddagje gister? Nog 1 van die malloten tegengekomen?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is Mappa MONDO Carolien, niet Mappa MUNDO
Mappa Mondo Mappa Mondo Mappa Mondo Mappa Mondo Mappa Mondo Mappa Mondo...
Wat zeg je nou toch weerquote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, als ik dan bedenk, dat ze gisteren hebben liggen rollebollen![]()
![]()
![]()
misschien iets voor de veiling?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef MissJ. het volgende:
Er staat op Melvin Produkties. Dat is/was van André Hazes.![]()
Ga je mond spoelen.quote:
[..]
![]()
![]()
![]()
Klinkt een beetje als Elisabeth Hornswoggle of zoeiets
malloten van HBB, schenen ook naar het strand gegaan. Weekend wasquote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was hartstikke leuk!Welke malloten bedoel je trouwens? Hoe was jou weekend?
de hoteliers zatten gisterenmiddag ook aan het strandquote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ja het was hartstikke leuk!Welke malloten bedoel je trouwens? Hoe was jou weekend?
nee cuall.quote:
Nee, gelukkig niet gezienquote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
malloten van HBB, schenen ook naar het strand gegaan. Weekend was, weinig gedaan, paar uur nog gestudeerd, filmpje gekeken en uitgerust
Nouquote:Op maandag 20 februari 2006 21:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dit ook niet meer leuk hoor.
En als Viool wint ga ik van chagerijn naar me bed![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall........ wat doe je nou....... please...... nou moet ik weer kotsen....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n mijn best gedaan om daar geen beeld van te krijgen in mijn kop....![]()
quote:
Ja heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Noudan straf je ons ook.... Blijf dan gewoon lekker bij ons, gewoon je lekker afreageren
![]()
ja hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef melke het volgende:
Is newsman trouwens nog online geweest?
Gatverquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kliko kwam gisteravond stomdronken het hotel binnen en begon gelijk over seks te praten.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gatver![]()
Ben blij dat ik dat gemist heb, alhoewel ik 't nu alsnog meekrijg![]()
Voor de veiling van Rachel Hazes en de kids.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb dit even gemist door een telefoontje, wat was dit?
Niets slechts over jou natuurlijkquote:
Dat weet ik niet preciesquote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
[..]
Aah oke, goedzo, wanneer voor het laatst?
vuurpijlenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Voor de veiling van Rachel Hazes en de kids.
Ja gadver he?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
Ben blij dat ik dat gemist heb, alhoewel ik 't nu alsnog meekrijg![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Viool heel hebberig met die bussen.
Het is zeker op tv.
Op de streams wilde ze niet al die mensen met bussen in het huis hebben.
Beter dan dat ze haar Rochel had genoemdquote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze noemde alleen "Rachel"...Raggel![]()
Dat is ze ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Manu82 het volgende:
Las ik nou ook ergens dat Viola gister een aparaatje maar had thuis gelaten omdat dat teveel lawaai zou maken?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
De Big Boss fluisterd tegen John: ik ben een echte vreetmans...
Kliko II dus
En ze heeft volgens mij ook nog nooit gekeken.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
De Big Boss fluisterd tegen John: ik ben een echte vreetmans...
Kliko II dus
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Elisabeth Hornswoggle of zoiets
![]()
![]()
(Phoebe tegen Chandler die net die week geen grapjes zou maken: "Oh my god, this must be killing you!")
@Manu, voor het geval je eroverheen had gelezen
Behalve die 40 idioten op internet kijkt toch niemand.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En ze heeft volgens mij ook nog nooit gekeken.
Tuurlijk scheelt weer 10 bordjes tillen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
Zegt Viool nu dat er in de feestzaal maar 35 mensen mogen van de brandweer?
Dat was toch 45, of zegt ze dat express zodat er minder mensen komen?
Viola telt voor 10quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
Zegt Viool nu dat er in de feestzaal maar 35 mensen mogen van de brandweer?
Dat was toch 45, of zegt ze dat express zodat er minder mensen komen?
blijft er genoeg eten en drank voor haar over.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk scheelt weer 10 bordjes tillen.
Kan je zien dat ze daar voor haar eigen centen zit.
Zal dat echt zo wezenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Behalve die 40 idioten op internet kijkt toch niemand.![]()
Dat doet toch iedereen zo''n beetje? Ik weet ook echt niet meer hoe je die [vreemde] naam dan wel moet uitspreken....quote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
![]()
BLONDquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
Regenwormmmmmmmmm.... meiden!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik ben blij dat het over twee weken afgelopen is.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
blijft er genoeg eten en drank voor haar over.
Rasjelquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen zo''n beetje? Ik weet ook echt niet meer hoe je die [vreemde] naam dan wel moet uitspreken....![]()
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt watquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het over twee weken afgelopen is.
Hoef ik niet meer tegen die rotkop aan te kijken.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Behalve die 40 idioten op internet kijkt toch niemand.![]()
Mag hopen dat het na twee uitzendingen afgelopen is.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt wat
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
Waarschuwing Ik ga wat positiefs over Viola zeggen:
"Ik vind dat haar haar los mooier staat dan opgestoken, het maakt haar jonger....ennnnn....ik vond haar 1 momentje toch wel zielig toen ze in de dagboekkamer begon te huilen".
(en nu spoel ik mijn mond en ga ik weer afzeiken![]()
Zielig is het goede woord.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
"Ik vind dat haar haar los mooier staat dan opgestoken, het maakt haar jonger....ennnnn....ik vond haar 1 momentje toch wel zielig toen ze in de dagboekkamer begon te huilen".
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt wat
Jensen komt vanavond ook weer, met als gast Patty Brard.....Kliko zal vast genoemd wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wil je nooit meer zoiets engs doenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
Was op de avond dat John en Ferri steeds aan het oefenen waren op Amoré en gierden van het lachen met de nodige wijn. Ook Viool was daarbij en nam ook een glaasje.....of 10...en John had het over bepaalde apparaten (in de keuken), toen zei Viool dat ze ook een apparaat mee wilde nemen maar die maakte teveel lawaaiquote:
Mooi houden zoquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
Kliko 1 is alweer op zoek naar voedsel.
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
Kliko 1 is alweer op zoek naar voedsel.
[afbeelding]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat programma zal krijgen, gezien alle reacties over Viola, denk ik niet dat ze haar gaan inzettenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahaha, Gifjes kampioen hoor.
Als ik een hoed droeg nam ik hem af.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef frizti het volgende:
Viool met Ferri op de wc om een foto te maken.![]()
[afbeelding]
Thanks SuperMem [enorme friendsfanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
RasjelOf Reechel (zoals in Friends) kan ook nog
doggy stylequote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef frizti het volgende:
Hoopt ze nu dat Ferri haar bespringt ofzo?
[afbeelding]
Ze proberen een foto van de gift van Raggel te maken.quote:
word je ook niet vrolijk vanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Viola en Ferri komen gelijk de toilet uit![]()
![]()
Ik kreeg een 'akelig' gevoel toen ik de foto-serie bekeek die iemand anders hier gemaakt heeft en in een aparte topic heeft gezet......quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Was op de avond dat John en Ferri steeds aan het oefenen waren op Amoré en gierden van het lachen met de nodige wijn. Ook Viool was daarbij en nam ook een glaasje.....of 10...en John had het over bepaalde apparaten (in de keuken), toen zei Viool dat ze ook een apparaat mee wilde nemen maar die maakte teveel lawaai![]()
(dacht dat ik dat gesprek in de SV had gezet?)
Wij houden stand!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
........och als we ons maar weten te handhaven, dan is er niks mis mee
![]()
Wat was dat voor een figuur? Heeft die ook gecollecteerd?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Die vent met die blokjes jas heeft het wel wat hoog in zijn bol he?![]()
Wij gaan tot het gaatje.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat was dat voor een figuur? Heeft die ook gecollecteerd?
Is dat een vraag of een mededeling ?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Krijgen we nog een vergadering
haai Talithaquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling ?![]()
Meer een vraag.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling ?![]()
regenworm dreigt af te haken vind er niks meer aan.quote:
Da's jammer. Ik hoopte dat jij meer info hadquote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meer een vraag.
Ik vergat het vraagteken![]()
Nee jammer genoeg niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's jammer. Ik hoopte dat jij meer info had![]()
Jammer weer een geluk voor Viool.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef frizti het volgende:
Heeft geen zin een vergadering.
Mieke weet helemaal niks van de afgelopen weken.
De meeste zijn afgehaakt omdat de streams de laatste dagen ultra saai zijn of op logo staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Kukeleku![]()
Tis hier rustig voor de maandagavond![]()
het is ook zo boeiend he.....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Kukeleku![]()
Tis hier rustig voor de maandagavond![]()
Jullie vergeten mij steedsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat wij (die 40 plus nog wat) idioten HBB blijven volgen tot we erbij neervallen
![]()
Kan ook positief zijn: is ze niet bevoordeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet.
Maar als ze nooit iets heeft gezien kan ze beter gaan.
Hoe kan ik jou nou vergeten, ikzelf ben idioot nr 42quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie vergeten mij steeds. Ik ben idioot nr. 41 hoor
![]()
Ik ben aan deze taak begonnen, en ik zal hem ook afmaken![]()
en garde![]()
Dat mens is echt om te kotsen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef PH52 het volgende:
Ik weet niet van wanneer die beelden van vanavond waren, maar die fiool achter die pianiste, walgelijk. Wat een zelfingenomen stuk vreten (letterlijk).![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik moet zo afzwaaien even maar ik beloof mee te lezen. Ik gooi er zo nog een cap in en dan tot later![]()
tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik moet zo afzwaaien even maar ik beloof mee te lezen. Ik gooi er zo nog een cap in en dan tot later![]()
prettige avond nogquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Dan was jij dus die idioot die achter me in de rij stondquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten, ikzelf ben idioot nr 42
Er is altijd baas boven baas.quote:
Tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |