Mooi houden zoquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
Waarschuwing Ik ga wat positiefs over Viola zeggen:
"Ik vind dat haar haar los mooier staat dan opgestoken, het maakt haar jonger....ennnnn....ik vond haar 1 momentje toch wel zielig toen ze in de dagboekkamer begon te huilen".
(en nu spoel ik mijn mond en ga ik weer afzeiken![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
"Ik vind dat haar haar los mooier staat dan opgestoken, het maakt haar jonger....ennnnn....ik vond haar 1 momentje toch wel zielig toen ze in de dagboekkamer begon te huilen".
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
Kliko 1 is alweer op zoek naar voedsel.
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
Kliko 1 is alweer op zoek naar voedsel.
[afbeelding]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat programma zal krijgen, gezien alle reacties over Viola, denk ik niet dat ze haar gaan inzettenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahaha, Gifjes kampioen hoor.
Als ik een hoed droeg nam ik hem af.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef frizti het volgende:
Viool met Ferri op de wc om een foto te maken.![]()
[afbeelding]
Thanks SuperMem [enorme friendsfanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
RasjelOf Reechel (zoals in Friends) kan ook nog
doggy stylequote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef frizti het volgende:
Hoopt ze nu dat Ferri haar bespringt ofzo?
[afbeelding]
Ze proberen een foto van de gift van Raggel te maken.quote:
word je ook niet vrolijk vanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Viola en Ferri komen gelijk de toilet uit![]()
![]()
Ik kreeg een 'akelig' gevoel toen ik de foto-serie bekeek die iemand anders hier gemaakt heeft en in een aparte topic heeft gezet......quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Was op de avond dat John en Ferri steeds aan het oefenen waren op Amoré en gierden van het lachen met de nodige wijn. Ook Viool was daarbij en nam ook een glaasje.....of 10...en John had het over bepaalde apparaten (in de keuken), toen zei Viool dat ze ook een apparaat mee wilde nemen maar die maakte teveel lawaai![]()
(dacht dat ik dat gesprek in de SV had gezet?)
Wij houden stand!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
........och als we ons maar weten te handhaven, dan is er niks mis mee
![]()
Wat was dat voor een figuur? Heeft die ook gecollecteerd?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Die vent met die blokjes jas heeft het wel wat hoog in zijn bol he?![]()
Wij gaan tot het gaatje.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat was dat voor een figuur? Heeft die ook gecollecteerd?
Is dat een vraag of een mededeling ?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Krijgen we nog een vergadering
haai Talithaquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling ?![]()
Meer een vraag.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling ?![]()
regenworm dreigt af te haken vind er niks meer aan.quote:
Da's jammer. Ik hoopte dat jij meer info hadquote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meer een vraag.
Ik vergat het vraagteken![]()
Nee jammer genoeg niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's jammer. Ik hoopte dat jij meer info had![]()
Jammer weer een geluk voor Viool.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef frizti het volgende:
Heeft geen zin een vergadering.
Mieke weet helemaal niks van de afgelopen weken.
De meeste zijn afgehaakt omdat de streams de laatste dagen ultra saai zijn of op logo staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Kukeleku![]()
Tis hier rustig voor de maandagavond![]()
het is ook zo boeiend he.....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Kukeleku![]()
Tis hier rustig voor de maandagavond![]()
Jullie vergeten mij steedsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat wij (die 40 plus nog wat) idioten HBB blijven volgen tot we erbij neervallen
![]()
Kan ook positief zijn: is ze niet bevoordeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet.
Maar als ze nooit iets heeft gezien kan ze beter gaan.
Hoe kan ik jou nou vergeten, ikzelf ben idioot nr 42quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie vergeten mij steeds. Ik ben idioot nr. 41 hoor
![]()
Ik ben aan deze taak begonnen, en ik zal hem ook afmaken![]()
en garde![]()
Dat mens is echt om te kotsen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef PH52 het volgende:
Ik weet niet van wanneer die beelden van vanavond waren, maar die fiool achter die pianiste, walgelijk. Wat een zelfingenomen stuk vreten (letterlijk).![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik moet zo afzwaaien even maar ik beloof mee te lezen. Ik gooi er zo nog een cap in en dan tot later![]()
tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik moet zo afzwaaien even maar ik beloof mee te lezen. Ik gooi er zo nog een cap in en dan tot later![]()
prettige avond nogquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Dan was jij dus die idioot die achter me in de rij stondquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten, ikzelf ben idioot nr 42
Er is altijd baas boven baas.quote:
Tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |