Wij gaan tot het gaatje.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat was dat voor een figuur? Heeft die ook gecollecteerd?
Is dat een vraag of een mededeling ?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Krijgen we nog een vergadering
haai Talithaquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling ?![]()
Meer een vraag.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een mededeling ?![]()
regenworm dreigt af te haken vind er niks meer aan.quote:
Da's jammer. Ik hoopte dat jij meer info hadquote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Meer een vraag.
Ik vergat het vraagteken![]()
Nee jammer genoeg niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's jammer. Ik hoopte dat jij meer info had![]()
Jammer weer een geluk voor Viool.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:59 schreef frizti het volgende:
Heeft geen zin een vergadering.
Mieke weet helemaal niks van de afgelopen weken.
De meeste zijn afgehaakt omdat de streams de laatste dagen ultra saai zijn of op logo staan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Kukeleku![]()
Tis hier rustig voor de maandagavond![]()
het is ook zo boeiend he.....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Kukeleku![]()
Tis hier rustig voor de maandagavond![]()
Jullie vergeten mij steedsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat wij (die 40 plus nog wat) idioten HBB blijven volgen tot we erbij neervallen
![]()
Kan ook positief zijn: is ze niet bevoordeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet.
Maar als ze nooit iets heeft gezien kan ze beter gaan.
Hoe kan ik jou nou vergeten, ikzelf ben idioot nr 42quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jullie vergeten mij steeds. Ik ben idioot nr. 41 hoor
![]()
Ik ben aan deze taak begonnen, en ik zal hem ook afmaken![]()
en garde![]()
Dat mens is echt om te kotsen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef PH52 het volgende:
Ik weet niet van wanneer die beelden van vanavond waren, maar die fiool achter die pianiste, walgelijk. Wat een zelfingenomen stuk vreten (letterlijk).![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik moet zo afzwaaien even maar ik beloof mee te lezen. Ik gooi er zo nog een cap in en dan tot later![]()
tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Ik moet zo afzwaaien even maar ik beloof mee te lezen. Ik gooi er zo nog een cap in en dan tot later![]()
prettige avond nogquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
Dan was jij dus die idioot die achter me in de rij stondquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten, ikzelf ben idioot nr 42
Er is altijd baas boven baas.quote:
Tot laterquote:Op maandag 20 februari 2006 22:05 schreef MissJ. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |