Tuurlijk scheelt weer 10 bordjes tillen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
Zegt Viool nu dat er in de feestzaal maar 35 mensen mogen van de brandweer?
Dat was toch 45, of zegt ze dat express zodat er minder mensen komen?
Viola telt voor 10quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
Zegt Viool nu dat er in de feestzaal maar 35 mensen mogen van de brandweer?
Dat was toch 45, of zegt ze dat express zodat er minder mensen komen?
blijft er genoeg eten en drank voor haar over.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk scheelt weer 10 bordjes tillen.
Kan je zien dat ze daar voor haar eigen centen zit.
Zal dat echt zo wezenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Behalve die 40 idioten op internet kijkt toch niemand.![]()
Dat doet toch iedereen zo''n beetje? Ik weet ook echt niet meer hoe je die [vreemde] naam dan wel moet uitspreken....quote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze noemde alleen "Rachel"...Raggel![]()
BLONDquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
Regenwormmmmmmmmm.... meiden!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik ben blij dat het over twee weken afgelopen is.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
blijft er genoeg eten en drank voor haar over.
Rasjelquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen zo''n beetje? Ik weet ook echt niet meer hoe je die [vreemde] naam dan wel moet uitspreken....![]()
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt watquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het over twee weken afgelopen is.
Hoef ik niet meer tegen die rotkop aan te kijken.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Behalve die 40 idioten op internet kijkt toch niemand.![]()
Mag hopen dat het na twee uitzendingen afgelopen is.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt wat
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
Waarschuwing Ik ga wat positiefs over Viola zeggen:
"Ik vind dat haar haar los mooier staat dan opgestoken, het maakt haar jonger....ennnnn....ik vond haar 1 momentje toch wel zielig toen ze in de dagboekkamer begon te huilen".
(en nu spoel ik mijn mond en ga ik weer afzeiken![]()
Zielig is het goede woord.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
"Ik vind dat haar haar los mooier staat dan opgestoken, het maakt haar jonger....ennnnn....ik vond haar 1 momentje toch wel zielig toen ze in de dagboekkamer begon te huilen".
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt wat
Jensen komt vanavond ook weer, met als gast Patty Brard.....Kliko zal vast genoemd wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wil je nooit meer zoiets engs doenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
Was op de avond dat John en Ferri steeds aan het oefenen waren op Amoré en gierden van het lachen met de nodige wijn. Ook Viool was daarbij en nam ook een glaasje.....of 10...en John had het over bepaalde apparaten (in de keuken), toen zei Viool dat ze ook een apparaat mee wilde nemen maar die maakte teveel lawaaiquote:
Mooi houden zoquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
Kliko 1 is alweer op zoek naar voedsel.
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef frizti het volgende:
Kliko 1 is alweer op zoek naar voedsel.
[afbeelding]
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze dat programma zal krijgen, gezien alle reacties over Viola, denk ik niet dat ze haar gaan inzettenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hahaha, Gifjes kampioen hoor.
Als ik een hoed droeg nam ik hem af.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:47 schreef frizti het volgende:
Viool met Ferri op de wc om een foto te maken.![]()
[afbeelding]
Thanks SuperMem [enorme friendsfanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
RasjelOf Reechel (zoals in Friends) kan ook nog
doggy stylequote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef frizti het volgende:
Hoopt ze nu dat Ferri haar bespringt ofzo?
[afbeelding]
Ze proberen een foto van de gift van Raggel te maken.quote:
word je ook niet vrolijk vanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef regenworm het volgende:
Viola en Ferri komen gelijk de toilet uit![]()
![]()
Ik kreeg een 'akelig' gevoel toen ik de foto-serie bekeek die iemand anders hier gemaakt heeft en in een aparte topic heeft gezet......quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Was op de avond dat John en Ferri steeds aan het oefenen waren op Amoré en gierden van het lachen met de nodige wijn. Ook Viool was daarbij en nam ook een glaasje.....of 10...en John had het over bepaalde apparaten (in de keuken), toen zei Viool dat ze ook een apparaat mee wilde nemen maar die maakte teveel lawaai![]()
(dacht dat ik dat gesprek in de SV had gezet?)
Wij houden stand!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef cuall het volgende:
[..]
........och als we ons maar weten te handhaven, dan is er niks mis mee
![]()
Wat was dat voor een figuur? Heeft die ook gecollecteerd?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Die vent met die blokjes jas heeft het wel wat hoog in zijn bol he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |