quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Cuall........ wat doe je nou....... please...... nou moet ik weer kotsen....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n mijn best gedaan om daar geen beeld van te krijgen in mijn kop....![]()
quote:
Ja heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Noudan straf je ons ook.... Blijf dan gewoon lekker bij ons, gewoon je lekker afreageren
![]()
ja hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef melke het volgende:
Is newsman trouwens nog online geweest?
Gatverquote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kliko kwam gisteravond stomdronken het hotel binnen en begon gelijk over seks te praten.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gatver![]()
Ben blij dat ik dat gemist heb, alhoewel ik 't nu alsnog meekrijg![]()
Voor de veiling van Rachel Hazes en de kids.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb dit even gemist door een telefoontje, wat was dit?
Niets slechts over jou natuurlijkquote:
Dat weet ik niet preciesquote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef melke het volgende:
[..]
Aah oke, goedzo, wanneer voor het laatst?
vuurpijlenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Voor de veiling van Rachel Hazes en de kids.
Ja gadver he?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
Ben blij dat ik dat gemist heb, alhoewel ik 't nu alsnog meekrijg![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Viool heel hebberig met die bussen.
Het is zeker op tv.
Op de streams wilde ze niet al die mensen met bussen in het huis hebben.
Beter dan dat ze haar Rochel had genoemdquote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze noemde alleen "Rachel"...Raggel![]()
Dat is ze ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Manu82 het volgende:
Las ik nou ook ergens dat Viola gister een aparaatje maar had thuis gelaten omdat dat teveel lawaai zou maken?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
De Big Boss fluisterd tegen John: ik ben een echte vreetmans...
Kliko II dus
En ze heeft volgens mij ook nog nooit gekeken.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Foreverblue het volgende:
De Big Boss fluisterd tegen John: ik ben een echte vreetmans...
Kliko II dus
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef SuperMOM het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Elisabeth Hornswoggle of zoiets
![]()
![]()
(Phoebe tegen Chandler die net die week geen grapjes zou maken: "Oh my god, this must be killing you!")
@Manu, voor het geval je eroverheen had gelezen
Behalve die 40 idioten op internet kijkt toch niemand.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En ze heeft volgens mij ook nog nooit gekeken.
Tuurlijk scheelt weer 10 bordjes tillen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
Zegt Viool nu dat er in de feestzaal maar 35 mensen mogen van de brandweer?
Dat was toch 45, of zegt ze dat express zodat er minder mensen komen?
Viola telt voor 10quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef frizti het volgende:
Zegt Viool nu dat er in de feestzaal maar 35 mensen mogen van de brandweer?
Dat was toch 45, of zegt ze dat express zodat er minder mensen komen?
blijft er genoeg eten en drank voor haar over.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk scheelt weer 10 bordjes tillen.
Kan je zien dat ze daar voor haar eigen centen zit.
Zal dat echt zo wezenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Behalve die 40 idioten op internet kijkt toch niemand.![]()
Dat doet toch iedereen zo''n beetje? Ik weet ook echt niet meer hoe je die [vreemde] naam dan wel moet uitspreken....quote:Op maandag 20 februari 2006 21:33 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
![]()
BLONDquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Foreverblue het volgende:
Regenwormmmmmmmmm.... meiden!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik ben blij dat het over twee weken afgelopen is.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
blijft er genoeg eten en drank voor haar over.
Rasjelquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen zo''n beetje? Ik weet ook echt niet meer hoe je die [vreemde] naam dan wel moet uitspreken....![]()
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt watquote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het over twee weken afgelopen is.
Hoef ik niet meer tegen die rotkop aan te kijken.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Behalve die 40 idioten op internet kijkt toch niemand.![]()
Mag hopen dat het na twee uitzendingen afgelopen is.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt wat
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
Waarschuwing Ik ga wat positiefs over Viola zeggen:
"Ik vind dat haar haar los mooier staat dan opgestoken, het maakt haar jonger....ennnnn....ik vond haar 1 momentje toch wel zielig toen ze in de dagboekkamer begon te huilen".
(en nu spoel ik mijn mond en ga ik weer afzeiken![]()
Zielig is het goede woord.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
"Ik vind dat haar haar los mooier staat dan opgestoken, het maakt haar jonger....ennnnn....ik vond haar 1 momentje toch wel zielig toen ze in de dagboekkamer begon te huilen".
Welnee, is niet bevestigd. Ze heeft een Format maar nog geen toestemming. Ik denk ook niet dat ze die krijgt. Ze vraagt ook steeds aan haar man of die al wat gehoord heeft hierover, dit is steeds niet zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola krijgt een eigen programma op Talpa. Dat zal waarschijnlijk nog lagere kijkcijfers scoren dan HBB nu doet op TV. En dat zegt wat
Jensen komt vanavond ook weer, met als gast Patty Brard.....Kliko zal vast genoemd wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wil je nooit meer zoiets engs doenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:43 schreef MissJ. het volgende:
Was op de avond dat John en Ferri steeds aan het oefenen waren op Amoré en gierden van het lachen met de nodige wijn. Ook Viool was daarbij en nam ook een glaasje.....of 10...en John had het over bepaalde apparaten (in de keuken), toen zei Viool dat ze ook een apparaat mee wilde nemen maar die maakte teveel lawaaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |