O hebben ze het alweer laten zien... dan kan de TT ook wel veranderd wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
Weer een nobody als big boss.
[afbeelding]
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Hoeft niet, er is toch geen hond die haar kent.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O hebben ze het alweer laten zien... dan kan de TT ook wel veranderd worden
Hai Kukeltjequote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef kukeleku het volgende:
G' avond![]()
wat is het stil in het hotel......
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Als ik dit lees dan wordt ik nu alquote:Op maandag 20 februari 2006 20:36 schreef frizti het volgende:
Mieke Vogelpoel.
http://www.acmsbv.nl/bureauprofiel/mieke.html
vast uit de vriendinnenclub van Hummie gevist.....quote:Op maandag 20 februari 2006 20:32 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef melke het volgende:
[..]
Had je nou echt geen betere opmerking kunnen verzinnen![]()
Lijkt me een apart mens.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wordt ik nu al![]()
![]()
![]()
![]()
en die van Klikoquote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef kukeleku het volgende:
[..]
vast uit de vriendinnenclub van Hummie gevist.....![]()
Zoals ik vanmiddag al zei: het hele idee om op deze manier geld op te halen is door de redaktie/produktie al als mislukt beschouwd.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wordt ik nu al![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei Anita nouquote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef cuall het volgende:
Bonnie bonuspunt Viola
John is gecharmeerd van Monique 1
Monique-----------is dus John 1
Viola zet Bonnie op nr 1
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zat ze iemand nou helemaal af te kraken?
Kon het niet goed volgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef kukeleku het volgende:
[..]
zat ze iemand nou helemaal af te kraken?
Ja daar was ze heel duidelijk in......quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
en ze heeft een hekel aan annelies
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:35 schreef Foreverblue het volgende:
Ferri denkt... wat lult Viola nou weer zwaar uit haar dikke nek?
[afbeelding]
Anita moet zich niet zo aanstellenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Anita zet Viola op nr 1en ze heeft een hekel aan annelies
Anita is een dom mens hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Anita zet Viola op nr 1en ze heeft een hekel aan annelies
En dan zijn we de zogenaamde idioten hierquote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Anita is een dom mens hoor.
Annelies is heel lief geweest.
En Viool op 1![]()
Ik heb er drie hier thuis.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
Anita ging uit haar naatje tegen Annelies zeg. Wow, en nu streams op de tuin omdat ze er emotioneel onder is?
Lachen dit. En we krijgen nu een rooie duivelin in huis vermoed ik. De zweep gaat er harder over!!!!
Ja was het daarom? Wie was er dan emotioneel onder?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
Anita ging uit haar naatje tegen Annelies zeg. Wow, en nu streams op de tuin omdat ze er emotioneel onder is?
Lachen dit. En we krijgen nu een rooie duivelin in huis vermoed ik. De zweep gaat er harder over!!!!
De bewoners laten zich niet meer naaien door een type ala theo.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef MissJ. het volgende:
Wij zijn normaal,niemand zet hier Viool op1quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan zijn we de zogenaamde idioten hier![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dan zijn we de zogenaamde idioten hier![]()
Hoeveel zou Viool betaald hebben voor die nominering.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wij zijn normaal,niemand zet hier Viool op1![]()
Anita werd door Viola gesteund nadat ze uit de lucht waren. Ze liep richting slaapkamer terwijl Viool haar rug wreef. Daarna streams op tuin.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja was het daarom? Wie was er dan emotioneel onder?
He kut, dat we niet mogen mee kijken![]()
Laten we aub niet hopen dat Viool met de eer gaat strijken.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Anita spoort niet, wel lachen die bonuspunten, veel respect voor mijn persoonlijke top 3: Monique, Bonnie en John![]()
Vind het wel flauw hoor van Anita.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Anita werd door Viola gesteund nadat ze uit de lucht waren. Ze liep richting slaapkamer terwijl Viool haar rug wreef. Daarna streams op tuin.
Het slaat totaal nergens op om naar de tuin te gaan.quote:
Ah zo, bedankt!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Anita werd door Viola gesteund nadat ze uit de lucht waren. Ze liep richting slaapkamer terwijl Viool haar rug wreef. Daarna streams op tuin.
Goedzo, komt er ook geen onzin uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |