ach, voor ons ben je een idioot hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Snappie, Sjet, D.Rose en die ik vergeet![]()
![]()
Ik ben niet lid van de 40 idioten club zag ik![]()
Ben ik dan de vice opperidiootquote:Op maandag 20 februari 2006 20:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben opperlid... ofwel nummero uno, the head chief
Oh,quote:Op maandag 20 februari 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en mijn vraag te beantwoorden
eejjjjj Cuall
Heeeeeeeeej waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien heb je hier nog wat aan als dit afgelopen is![]()
http://bb2006.skynet.be/home.php
ben benieuwd nog 7 dagen dat weten we het.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt Henk, nu maar afwachten of er gratis streams zijn.
Ik heb het grote vermoeden van nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Bedankt Henk, nu maar afwachten of er gratis streams zijn.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Snappie, Sjet, D.Rose en die ik vergeet![]()
![]()
Ik ben niet lid van de 40 idioten club zag ik![]()
Die kende ik nog nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien heb je hier nog wat aan als dit afgelopen is![]()
http://bb2006.skynet.be/home.php
pas op tanja loopt hier ook nog rondquote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej waar hebben we dat eerder gezien?
BIG BOSS
Rond de formule van deze Big Brother hangen nog veel geheimen. Het enige wat de makers kwijt willen is dat de bewoners wekelijks onder hen een ‘Big Boss’ zullen kiezen. Die bepaalt waaraan het krappe budget besteed wordt en krijgt bovendien nog andere, belangrijke privileges.
Een Tanja positie dus![]()
Het huis ziet er wel mooi uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeej waar hebben we dat eerder gezien?
BIG BOSS
Rond de formule van deze Big Brother hangen nog veel geheimen. Het enige wat de makers kwijt willen is dat de bewoners wekelijks onder hen een ‘Big Boss’ zullen kiezen. Die bepaalt waaraan het krappe budget besteed wordt en krijgt bovendien nog andere, belangrijke privileges.
Een Tanja positie dus![]()
lijkt me leuk als het een theo figuur wordtquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Ze krijgen daar ook een big boss lees ik
Nou en.... net of ik bang voor die ex-zwangere moet zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
pas op tanja loopt hier ook nog rond
Dan hebben we er niks aanquote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb het grote vermoeden van niet![]()
![]()
Een van de bewoners zelf is roulerend de big boss... er komt dus niemand in.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Ze krijgen daar ook een big boss lees ik
Ik denk dat een van de bewoners big boss word.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt me leuk als het een theo figuur wordt
die big boss in belgie is een van de bewoners.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt me leuk als het een theo figuur wordt
tja, er stonden geen spaties tussenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef cuall het volgende:
[..]
dacht jij ook al dat het Koe-wal was
![]()
![]()
Het is dus in het engels see you all ------> C U all![]()
Dat is minder... ook een fles cola overheen gegooid, zoals ik een keerquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
Zo BEW, weet niet voor hoe lang, m'n laptop heeft kuren
Hoi Manuquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Manu82 het volgende:
Zo BEW, weet niet voor hoe lang, m'n laptop heeft kuren
Zo lees ik het ook ja.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat een van de bewoners big boss word.
Of heb ik dat verkeerd begrepen.
dat zei ik dan ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een van de bewoners zelf is roulerend de big boss... er komt dus niemand in.
Dit levert gelijk vanaf het begin spanningen op.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef frizti het volgende:
[..]
die big boss in belgie is een van de bewoners.
kan mooie rellen opleveren.
quote:
Hey kukelquote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef kukeleku het volgende:
G' avond![]()
wat is het stil in het hotel......
Als de streams niet gratis zijn kan iemand ze dan kraken.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit levert gelijk vanaf het begin spanningen op.
Afwachten... daar is Carolinequote:Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef regenworm het volgende:
Wie wordt de nieuwe Big Boss in HBB
Net op tijdquote:
Deze zijn zeer goed beveiligd gaat niet zo makkelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als de streams niet gratis zijn kan iemand ze dan kraken.
Ja misschien stomme vraag hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |