Hai Sjetquote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
Gelukkig ben je er weer![]()
Je hebt weinig gemist de afgelopen dagen het was nogal saai.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb het gehoord. Vind het wel erg lief van jullie hoor
![]()
![]()
![]()
Maar ben er dus weer
Warm welkom voor een warme persoonlijkheid hèquote:
FB de deksel van de Kliko krijgt een andere kleur.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef Foreverblue het volgende:
Doe geen moeite kliko... het is al opgegeven...
[afbeelding]
Hai lieverdquote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
SNAPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar was je nou ineens lieverd?![]()
Gelukkig wat beter! De koorts is heel mooi gezakt dus dat is heel fijn. Ze is nog wel heel erg moe maar dat is ook heel erg logisch. Maar ze kijkt weer beter [helderder] uit haar ogen, en je kan weer met haar praten. Daar was ze toen echt veel te moe en te ziek voor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Sjet
Hoe is het met je moeder?
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
gaan we géén gewoonte van maken hoor, anders knijp je er maar zo weer een paar dagen tussenuit
![]()
eejjjjjjjj rosequote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je was weg?
Alles in orde?
Oja, welkom terug
Whello rooiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Weinig tijd om overdag hier te komen ,de kids hebben vakantie.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gelukkig wat beter! De koorts is heel mooi gezakt dus dat is heel fijn. Ze is nog wel heel erg moe maar dat is ook heel erg logisch. Maar ze kijkt weer beter [helderder] uit haar ogen, en je kan weer met haar praten. Daar was ze toen echt veel te moe en te ziek voor.
Ze moet nog veel rust hebben, en het is prettig dat ze daar nu is. Kan ze bijkomen en aansterken.
Thank you for asking![]()
![]()
Fijn. Dat is in ieder gevaal erg goed nieuwsquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gelukkig wat beter! De koorts is heel mooi gezakt dus dat is heel fijn. Ze is nog wel heel erg moe maar dat is ook heel erg logisch. Maar ze kijkt weer beter [helderder] uit haar ogen, en je kan weer met haar praten. Daar was ze toen echt veel te moe en te ziek voor.
Ze moet nog veel rust hebben, en het is prettig dat ze daar nu is. Kan ze bijkomen en aansterken.
![]()
Goed om te horen lieverdquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Burka = brievenbus-modequote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Foreverblue het volgende:
Zo zie je het leven dus... als je een burca om hebt
[afbeelding]
Duikt nu weg
Hai Rooie,quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Was ook helemaal niet van plan om er een gewoonte van te gaan maken, je komt zomaar niet van me afquote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
gaan we géén gewoonte van maken hoor, anders knijp je er maar zo weer een paar dagen tussenuit
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had er een aantal met bloemen erop, en een aantal Loesje kaarten. Die van Viola was dus een Loesje kaart.![]()
Hai rooiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ja absoluut Cuall [SeeYouAllquote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef cuall het volgende:
[..]
top bericht Sjet, dat is een hele geruststelling voor je lijkt me. Nu maar rustig aan weer aansterken.
Echt fijn voor je![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik hoop het ook LiefBeerquote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goed om te horen lieverd![]()
![]()
![]()
T gaat de goede kant uit
Hoop dat ze gauw helemaal opgeknapt is
en mijn vraag te beantwoordenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Whaaaaajjjjjjjjj DRose![]()
![]()
![]()
![]()
.........was je ff vergeten te begroeten![]()
Hey Rooiequote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef rooie3 het volgende:
Hoi allemaal![]()
Het word dus steeds saaierquote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Rooie
Er gebeurd overdag heel erg weinig je hebt nog niks gemist.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:12 schreef Foreverblue het volgende:
Zo zie je het leven dus... als je een burca om hebt
[afbeelding]
Duikt nu weg
Mag je ook trots op zijn hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja absoluut Cuall [SeeYouAll]
Een hele geruststellingBen me echt kapot geschrokken... en je weet sowieso niet waar het heen gaat met die ziekte, ja dat het allleen maar erger kan worden. Vandaar die grote schrik.
Maar ik ben nu ook vooral heel trots op het feit dat ik zo'n taaie moeder heb!
Groot oppervlak, veel verf nodig.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:16 schreef rooie3 het volgende:
wat een geverf van die Viool zeg.
Zal ze nou echt denken dat ze zo knapper word![]()
Misschien heb je hier nog wat aan als dit afgelopen isquote:Op maandag 20 februari 2006 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Rooie
Er gebeurd overdag heel erg weinig je hebt nog niks gemist.
Tuurlijk welquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Snappie, Sjet, D.Rose en die ik vergeet![]()
![]()
Ik ben niet lid van de 40 idioten club zag ik![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat leuk!!
En leuk dat je het hoorde ook!! Zat er tussen demails nog 1 van SuperMOM toevalllig?
![]()
heb net de uitzending gekeken en moet zeggen dat Viool niet slecht zong hoor
Ik ben opperlid... ofwel nummero uno, the head chiefquote:Op maandag 20 februari 2006 20:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi Snappie, Sjet, D.Rose en die ik vergeet![]()
![]()
Ik ben niet lid van de 40 idioten club zag ik![]()
Die houden we al in de gaten.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien heb je hier nog wat aan als dit afgelopen is![]()
http://bb2006.skynet.be/home.php
Bedankt Henk, nu maar afwachten of er gratis streams zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Misschien heb je hier nog wat aan als dit afgelopen is![]()
http://bb2006.skynet.be/home.php
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef frizti het volgende:
Goed te horen Sjet dat het beter gaat met je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |