Welkom in Nederland. Deze discussie werd in 1970 gevoerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik toch nog blij om te zien dat de discussie is losgebarsten. Dat was dus mijn intentie.²
Eerst vullen, dan draaien.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH is wel n**********************************************************************r![]()
![]()
Auw!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:10 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH is wel n**********************************************************************r![]()
![]()
*links dromen gaat*quote:
Spain!quote:
Jij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:20 schreef Super7fighter het volgende:
Wie tekent de petitie?
http://www.nogaymarriage.com/
Ik heb hem getekend.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:20 schreef Super7fighter het volgende:
Wie tekent de petitie?
http://www.nogaymarriage.com/
Hoewel het een christelijke site betreft, heb ik de petitie getekend. Ik ben van mening, dat tegen het opkomende hedonisme, de religies de handen in een moeten slaan om een gezamenlijke front te vormen tegen dit soort decadentie en verval. Een conservatief-christelijk/islamcoaltie moet niet geschuwd worden om de gedeelde religieuze waarden over het huwelijk en seksuele moraal, die in de verdrukking komen te staan, te verdedigen.quote:
Hahahahaha. Ik moet echt stoppen met Fokken, straks kan ik in het echte leven nergens meer om lachenquote:
Ik was al op de hoogte van je mening hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:22 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hoewel het een christelijke site betreft, heb ik de petitie getekend. Ik ben van mening, dat tegen het opkomende hedonisme, de religies de handen in een moeten slaan om een gezamenlijke front te vormen tegen dit soort decadentie en verval. Een conservatief-christelijk/islamcoaltie moet niet geschuwd worden om de gedeelde religieuze waarden over het huwelijk en seksuele moraal, die in de verdrukking komen te staan, te verdedigen.
Mag jij wel zo laat op zijn van God?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:22 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hoewel het een christelijke site betreft, heb ik de petitie getekend. Ik ben van mening, dat tegen het opkomende hedonisme, de religies de handen in een moeten slaan om een gezamenlijke front te vormen tegen dit soort decadentie en verval. Een conservatief-christelijk/islamcoaltie moet niet geschuwd worden om de gedeelde religieuze waarden over het huwelijk en seksuele moraal, die in de verdrukking komen te staan, te verdedigen.
Ik denk dat je, je dan flink vergist wat voor invloed het vaticaan heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik roep religie een halt toe, daar bereik ik net zoveel mee als de paus homohuwelijk een halt toe roept.
Het katholieke Spanje, heeft maar mooi het huwelijk open gesteld voor mensen van het zelfde geslachtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat je, je dan flink vergist wat voor invloed het vaticaan heeft.
Het gebod van de liefde houdt niet in dat iedereen zijn mond moet houden. Juist om de liefde moet je proberen de wil van God uit te dragen naar de mensen toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:37 schreef ErikT het volgende:
[..]
In de bijbel staat wel meer. Ook wel ergens een passage dat je je medemensen als je gelijken moet behandelen.
er is ook een verhaal over een barmhartige samaritaan ... misschien dat je die is moet lezenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het gebod van de liefde houdt niet in dat iedereen zijn mond moet houden. Juist om de liefde moet je proberen de wil van God uit te dragen naar de mensen toe.
Ja, dat vind ik echt geweldigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Het katholieke Spanje, heeft maar mooi het huwelijk open gesteld voor mensen van het zelfde geslacht![]()
Bekeren heet datquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het gebod van de liefde houdt niet in dat iedereen zijn mond moet houden. Juist om de liefde moet je proberen de wil van God uit te dragen naar de mensen toe.
Goede werken helpen een mens, maar uit de werken blijkt wel weer het geloof. Het kan niet zo zijn dat iemand die gelooft er raak op los leeft, want in zijn dankbaarheid zal deze zich richten op God en zijn geboden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is ook een verhaal over een barmhartige samaritaan ... misschien dat je die is moet lezen
god zijn geboden zeggen nix over homosexualiteit ... alleen dat je niet met de buurvrouw zijn vrouw moet neuken (of de buurman in dit geval)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:43 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Goede werken helpen een mens, maar uit de werken blijkt wel weer het geloof. Het kan niet zo zijn dat iemand die gelooft er raak op los leeft, want in zijn dankbaarheid zal deze zich richten op God en zijn geboden.
Wordt ons dan gevraagd wat we van bepaalde daden vinden, dan zullen we onze mening geven. Deze daden toetsen we aan de hand van heilige boeken (Bijbel, Koran Thora etc), is zij er niet mee in overeenstemming dan zeggen we dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Bekeren heet dat
Laten nou alle gelovigen elkaar proberen te bekeren.. dus christenen hun aandacht op moslims richten, joden op christenen en moslims op joden
en ons atheïsten lekker met rust laten.. en ons in de liberale en verlichte waarde laten![]()
Waarom werd het homoseksuele gedeelte van het volk van de profeet Lot dan volgens jou vernietigd?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
god zijn geboden zeggen nix over homosexualiteit ... alleen dat je niet met de buurvrouw zijn vrouw moet neuken (of de buurman in dit geval)
Oh, op welke zender, wil die docu ook wel even zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt geweldig. Maar ik zie het in bijv. Zuid-Amerikaanse landen niet snel gebeuren.
Ik heb toevallig van de week 'snachts of 's avonds laat een docu zitten kijken wat oa. ging over de macht van het vaticaan.
omdat ze homoseksueel warenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waarom werd het homoseksuele gedeelte van het volk van de profeet Lot dan volgens jou vernietigd?
Hm op welke zender. Volgens mij was het op ned3 of op ned1 . Ik ben even heel hard aan 't nadenken nu hoe en wat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Oh, op welke zender, wil die docu ook wel even zien
wel beangstigend hoor al die religieuzen die hun wil op anderen willen opdringen .. brrr
De staat verplicht de kerken toch niet om homo;s in het huwelijk te zegenen
Waarom wil de kerk dat wel de staat opleggen dat het het burgerlijk huwelijk niet zou mogen openstellen voor homo’s
Kerk bemoei je met je eigen zaken zeg ik dan….
Voor mij is het homohuwelijk geen religieuze kwestie, maar een burgerrechten zaak
Discriminatie is verboden en iedereen moet de gelijke rechten hebben
Als hetero;s met elkaar kunnen trouwen moeten homo;s dat ook kunnen.
Als men mij dan op democratische wijze vraagt wat ik van het homohuwelijk vindt, dan geef ik mijn mening en dan kan en mag ik het niet goedkeuren. Je kan het een bezegeling van elkaars "gevoelens" (ik denk eerder aan lusten) vinden, maar het is tevens een bezegeling van de daad en daardoor verwerpelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:52 schreef sp3c het volgende:
nou goed, de democratie heeft besloten dat het homohuwelijk wel mag dus dan zijn we daar ook weer uit
In een democratie regeert het volk. Als het volk beslist het "homo-huwelijk" ongedaan te maken is dan geldt dat voor de hele bevolking. Je kan het met die wetten eens zijn of niet, maar dat verandert dan niets aan die wet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:12 schreef sp3c het volgende:
wat klets je nou allemaal?
ik kan er zo onderhand geen touw meer aan vastknopen
Waar basseer je het op dat wat jij voelt liefde is en wat ik voel enkel lust is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Als men mij dan op democratische wijze vraagt wat ik van het homohuwelijk vindt, dan geef ik mijn mening en dan kan en mag ik het niet goedkeuren. Je kan het een bezegeling van elkaars "gevoelens" (ik denk eerder aan lusten) vinden, maar het is tevens een bezegeling van de daad en daardoor verwerpelijk.
Er zijn nog steeds niet overal referenda voor, dus het volk beslist zeker niet over alles.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
In een democratie regeert het volk. Als het volk beslist het "homo-huwelijk" ongedaan te maken is dan geldt dat voor de hele bevolking. Je kan het met die wetten eens zijn of niet, maar dat verandert dan niets aan die wet.
Daar is natuurlijk een volksvertegenwoordiging voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds niet overal referenda voor, dus het volk beslist zeker niet over alles.
Dus jij denkt echt dat je overal zeggenschap over hebt in een democratie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk een volksvertegenwoordiging voor.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waar basseer je het op dat wat jij voelt liefde is en wat ik voel enkel lust is?
Het is trouwens idd jouw goed recht op het homo huwlijk af te keuren op basis van jouw geloof, maar gelukkig zijn staat en kerk gescheiden.
Het is niet mijn bedoeling om de scheiding tussen kerk en staat in de Nederlandse maatschappij ongedaan te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:15 schreef sp3c het volgende:
gelukkig besluit dit volk dat niet, je kan het daar mee eens zijn of niet maar dat veranderd nix aan de situatie ... dus het homo huwelijk mag blijven
precies, met het quoten van je heilige boeken zul je dus niet al te ver komen als je iets gedaan wil krijgen daar zul je betere argumenten voor moeten gebruikenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
maar gelukkig zijn staat en kerk gescheiden.
Homoseksualiteit moet je niet zo georganiseerd zien, het is geen religie of sekte.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:20 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
[..]
Het is niet mijn bedoeling om de scheiding tussen kerk en staat in de Nederlandse maatschappij ongedaan te maken.
De politici zijn de enige die achter de homo's staan om gay-"rechten" te promoten. Wellicht dat sommige (vele?) zijn omgekocht door contributies van de gay-gemeenschap in verscheidene landen.
Wat ik zou willen is dat de Nederlandse bevolking bepaalde waarden en normen weer van zodanig belang vinden dat zij die weer vast laat leggen in hun wetten, zoals het verwerpen van het 'homohuwelijk'.
Een dief kan over de Nederlandse wet net zo goed zeggen, ik weet zo goed als zeker dat het onzin is, dus wil ik niet aan jullie wetten onderworpen worden. Maar doordat de wet door de meerderheid van de bevolking wordt gesteund zal hij er nog wel aan moeten houden, of anders bepaalde gevolgen moeten aanvaarden.
Door mijn geloof zou ik nooit kunnen zeggen dat ik voor het "homohuwelijk" ben. Om die reden kan ik ook nooit instemmen met wetten die dit legaliseren, zonder enige inspraak van het volk.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:20 schreef Super7fighter het volgende:
Wat ik zou willen is dat de Nederlandse bevolking bepaalde waarden en normen weer van zodanig belang vinden dat zij die weer vast laat leggen in hun wetten, zoals het verwerpen van het 'homohuwelijk'.
Wat heeft een bruiloft met diefstal te maken? Ik vind dat behoorlijk intimiderend klinken, die ''gevolgen''.quote:Een dief kan over de Nederlandse wet net zo goed zeggen, ik weet zo goed als zeker dat het onzin is, dus wil ik niet aan jullie wetten onderworpen worden. Maar doordat de wet door de meerderheid van de bevolking wordt gesteund zal hij er nog wel aan moeten houden, of anders bepaalde gevolgen moeten aanvaarden.
Over legalisering van softdrugs, de bouw van kerken en moskeeen of de invoering van de Europese Grondwet kan gestemd worden, niet over prive-verbintenissen.quote:Door mijn geloof zou ik nooit kunnen zeggen dat ik voor het "homohuwelijk" ben. Om die reden kan ik ook nooit instemmen met wetten die dit legaliseren, zonder enige inspraak van het volk.
Hier ging iets mis.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Wat heeft een bruiloft met diefstal te maken? Ik vind dat behoorlijk intimiderend klinken, die ''gevolgen''.
[..]
Over legalisering van softdrugs, de bouw van kerken en moskeeen of de invoering van de Europese Grondwet kan gestemd worden, niet over prive-verbintenissen.
klinkklare onzinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:20 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
[..]
Het is niet mijn bedoeling om de scheiding tussen kerk en staat in de Nederlandse maatschappij ongedaan te maken.
De politici zijn de enige die achter de homo's staan om gay-"rechten" te promoten. Wellicht dat sommige (vele?) zijn omgekocht door contributies van de gay-gemeenschap in verscheidene landen.
dat is ons grootste goed en daar sta ik helemaal achter, dus ook achter gelijke rechten voor homo's, vrouwen en mannen die graag vrouw willen zijn (en vice versa) ik ben verder geen politicus of homo en van contributies van de homogemeenschap zie ik nix al sta ik daar natuurlijk wel voor openquote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
wat nou 'weer' het is bij mijn weten nooit verboden geweestquote:Wat ik zou willen is dat de Nederlandse bevolking bepaalde waarden en normen weer van zodanig belang vinden dat zij die weer vast laat leggen in hun wetten, zoals het verwerpen van het 'homohuwelijk'.
de meerderheid van de bevolking vind het wel best zo, dus zul jij de gevolgen daarvan moeten aanvaarden?quote:Een dief kan over de Nederlandse wet net zo goed zeggen, ik weet zo goed als zeker dat het onzin is, dus wil ik niet aan jullie wetten onderworpen worden. Maar doordat de wet door de meerderheid van de bevolking wordt gesteund zal hij er nog wel aan moeten houden, of anders bepaalde gevolgen moeten aanvaarden.
jouw geloof kent geen democratie, het volk bepaald dus helemaal nix dat doen de geestelijken voor je, de Koran stelt dat je als moslim de wetten van het land waar je woont hebt te accepteren of moet verhuizenquote:Door mijn geloof zou ik nooit kunnen zeggen dat ik voor het "homohuwelijk" ben. Om die reden kan ik ook nooit instemmen met wetten die dit legaliseren, zonder enige inspraak van het volk.
Nee, gewoon onhandig en slaperig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:31 schreef NanKing het volgende:
Ben je het topic aan t volmaken Johan_de_with.
We hebben het hier niet over goedkeuren. Maar de vraag: "Geven we iemand de vrijheid om dingen te doen waar een ander geen hinder van ondervindt?". Als ik het goed begrijp zou je dan als consequente moslim varkensvlees eten, alcohol drinken, niet naar mekka gaan, niet bidden, niet vasten en noem maar op ook willen verbieden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:10 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Als men mij dan op democratische wijze vraagt wat ik van het homohuwelijk vindt, dan geef ik mijn mening en dan kan en mag ik het niet goedkeuren. Je kan het een bezegeling van elkaars "gevoelens" (ik denk eerder aan lusten) vinden, maar het is tevens een bezegeling van de daad en daardoor verwerpelijk.
Niemand dwingt moslims om homo's met elkaar te laten trouwen in de moskee. Dus hoezo wordt jij onderworpen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:20 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
[..]
Een dief kan over de Nederlandse wet net zo goed zeggen, ik weet zo goed als zeker dat het onzin is, dus wil ik niet aan jullie wetten onderworpen worden. Maar doordat de wet door de meerderheid van de bevolking wordt gesteund zal hij er nog wel aan moeten houden, of anders bepaalde gevolgen moeten aanvaarden.
Door mijn geloof zou ik nooit kunnen zeggen dat ik voor het "homohuwelijk" ben. Om die reden kan ik ook nooit instemmen met wetten die dit legaliseren, zonder enige inspraak van het volk.
Ik wil niet termen als normen en waarden gaan gooien maar de verpaupering komt toch wel steeds dichterbij. Ik begrijp wel dat iedereen dat anders ziet maar voor het algemeen belang lijkt het me beter om niet te gaan knoeien met de hoeksteen van de samenleving.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Homoseksualiteit moet je niet zo georganiseerd zien, het is geen religie of sekte.
Ik denk echt dat je een heel verkeerd beeld hebt.
edit- over je normen en waarden geblaat,
De norm verandert en dit heeft als gevolg dat de waarden ook veranderen.
Artikel 1 van de Grondwet? Ja, het lijkt me inderdaad het beste om dat te laten gelden voor alle burgers, ook die burgers die geen innerlijke roeping hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:34 schreef Super7fighter het volgende:
Ik begrijp wel dat iedereen dat anders ziet maar voor het algemeen belang lijkt het me beter om niet te gaan knoeien met de hoeksteen van de samenleving.
De hoeksteen van de samenleving (het gezin) gaat niet kapot door homo's die 1 % van de bevolking uit maken maar dit gaat kapot door mensen die allemaal carierre willen maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik wil niet termen als normen en waarden gaan gooien maar de verpaupering komt toch wel steeds dichterbij. Ik begrijp wel dat iedereen dat anders ziet maar voor het algemeen belang lijkt het me beter om niet te gaan knoeien met de hoeksteen van de samenleving.
das ook weer zo'n "uitdrukking" "de hoeksteen van de samenleving...."quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik wil niet termen als normen en waarden gaan gooien maar de verpaupering komt toch wel steeds dichterbij. Ik begrijp wel dat iedereen dat anders ziet maar voor het algemeen belang lijkt het me beter om niet te gaan knoeien met de hoeksteen van de samenleving.
ik vind dat het ook gewoon in de kerk moet kunnen, je kiest er toch niet zelf voor om homo te zijn en god zijn deuren staan als het goed is voor iedereen open.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Niemand dwingt moslims om homo's met elkaar te laten trouwen in de moskee. Dus hoezo wordt jij onderworpen ?
We hebben het hier over het burgerlijk huwelijk, niet over het kerkelijk huwelijk
De kerk/moskee/tempel mag doen wat ze wil, als ze zich maar aan de wet houden...
Nogmaals het is geen religieuze kwestie maar een kwestie van gelijke burgerrechten. Waarom zou jij als hetero wel mogen trouwen voor de wet en ik als homo niet.
Ja dan kom jij weer aan met de koran, maar ik ben dus geen gelovige. Dus daar heb ik geen boodschap aan.
Het gezin als hoeksteen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:34 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet direct last van maar ik vrees een negatieve invloed op de maatschappij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Niemand dwingt moslims om homo's met elkaar te laten trouwen in de moskee. Dus hoezo wordt jij onderworpen ?
We hebben het hier over het burgerlijk huwelijk, niet over het kerkelijk huwelijk
De kerk/moskee/tempel mag doen wat ze wil, als ze zich maar aan de wet houden...
Nogmaals het is geen religieuze kwestie maar een kwestie van gelijke burgerrechten. Waarom zou jij als hetero wel mogen trouwen voor de wet en ik als homo niet.
Ja dan kom jij weer aan met de koran, maar ik ben dus geen gelovige. Dus daar heb ik geen boodschap aan.
Kun je ook met argumenten komen die bewijzen dat homoseksualiteit negatief is voor de samenleving?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:38 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet direct last van maar ik vrees een negatieve invloed op de maatschappij.
Ik ben ook niet voor het dwingen van mensen en eventuele regels van God (sommige culturele regels overigens wel), hebben er even niks mee te maken.
Maar dat vrijheid-blijheid idee gaat niet voor elke kwestie op vind ik, je kunt niet alles toe laten omdat het iemand gelukkig zou maken.
Dat klopt, maar een huis wordt niet alleen gebouwd met hoekstenen, dat zouden die gelovigen ook 's moeten zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:37 schreef NanKing het volgende:
Daarnaast ben ik een hele mooie hoeksteen hoor van de samenleving in de toekomst met mijn gezinnetje
jeej dat is een hele goedequote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:41 schreef rotsbloque het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een huis wordt niet alleen gebouwd met hoekstenen, dat zouden die gelovigen ook 's moeten zien.
Wat twee volwassen mensen doen is hun zaak..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:38 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet direct last van maar ik vrees een negatieve invloed op de maatschappij.
Ik ben ook niet voor het dwingen van mensen en eventuele regels van God (sommige culturele regels overigens wel), hebben er even niks mee te maken.
Maar dat vrijheid-blijheid idee gaat niet voor elke kwestie op vind ik, je kunt niet alles toe laten omdat het iemand gelukkig zou maken.
De gezinnen zijn vaak juist veel gelukkiger omdat, er veel bewuster is gekozen voor een gezinquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:42 schreef purmernoord het volgende:
Kennen we trouwens een hoop homoprobleemgezinnen? ikke niet! Jullie?
Juist, zeer juist. En vaak zeer harmonieus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
De gezinnen zijn vaak juist veel gelukkiger omdat, er veel bewuster is gekozen voor een gezin.
Om een kind te adopteren heb je al 10.000 euro inschrijf geld voor nodig. Dat bedoelde ik ook met bewust kiezenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:45 schreef sp3c het volgende:
komt ook bij dat het niet zo heel gemakkelijk is om kindertjes te krijgen zonder de daarvoor benodigde actie te ondernemen
om een kind te adopteren heb je voor zover ik weet een stabiel inkomen enzo nodig, werkeloze hetero's kunnen broeden tot ze een ons wegen (wat meer in dit geval) en niemand zal ze er op aankijken tot het te laat is
even voor de goede orde,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
Feit is dat het enige voordeel van homoseksualiteit is, dat er meer vrouwen overblijven voor de gewone mannen. Aangezien polygamie bij de wet verboden is en monogamie het streven moet zijn, levert het geen winst op. Daarmee is dan ook alles gezegd. Homofilie is slecht voor de nationale vruchtbaarheid en nationale voortplanting, wat uiterst noodzakelijk is in de tijd waarin we nu zitten, zeker als de Europeanen in de 22ste eeuw voor een groot deel onvruchtbaar zijn geworden.
Alles wat afwijkt van de natuur leidt tot iets negatiefs. Homofilie heeft al vele nadelen voortgebracht, zoals verspreiding van AIDS (homoscene) en geslachtsziekten, gebroken gezinnen, (zelf)moord etc.
- knip -
Dit is een oprechte vraag en niet om te bashen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
Feit is dat het enige voordeel van homoseksualiteit is, dat er meer vrouwen overblijven voor de gewone mannen. Aangezien polygamie bij de wet verboden is en monogamie het streven moet zijn, levert het geen winst op. Daarmee is dan ook alles gezegd. Homofilie is slecht voor de nationale vruchtbaarheid en nationale voortplanting, wat uiterst noodzakelijk is in de tijd waarin we nu zitten, zeker als de Europeanen in de 22ste eeuw voor een groot deel onvruchtbaar zijn geworden.
Alles wat afwijkt van de natuur leidt tot iets negatiefs. Homofilie heeft al vele nadelen voortgebracht, zoals verspreiding van AIDS (homoscene) en geslachtsziekten, gebroken gezinnen, (zelf)moord etc.
- knip -
Ik ben van mening dat mensen zoals jij absoluut niet weten wat menselijkheid isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
- knip -
Ja, ik snap het ook niet. Vind het behoorlijk vreemd eigenlijk. Adopteren is daarom ook echt voor de elite eigenlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:51 schreef sp3c het volgende:
10.000 euro inschrijfgeld!!!
dat is ook belachelijk eigenlijk, waar is dat in godsnaam voor nodig, dan kan het bonnetje maar beter 24 karaats goud zijn
Homoparades, zijn homo-demonstraties.. die mag je niet verbieden.. waarom zou je?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
- knip -
Ik snap je vragen niet en je advies dat je eraan verbindt al helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dit is een oprechte vraag en niet om te bashen.
Waarom woon jij in Europa? Is dit om jouw mening te verkondigen of is dit zodat je ergens tegen aan kunt schoppen? Of is het misschien omdat, je niet zonder je vrijheid kunt?
Hier geboren zijn, vind ik geen geldige reden want emigreren is altijd een optie.
De calculerende burger in optima forma.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
Feit is dat het enige voordeel van homoseksualiteit is, dat er meer vrouwen overblijven voor de gewone mannen. Aangezien polygamie bij de wet verboden is en monogamie het streven moet zijn, levert het geen winst op.
Zelden zo'n onzin gehoord. Ziektes zijn slecht voor de nationale vruchtbaarheid, homofilie niet.quote:Homofilie is slecht voor de nationale vruchtbaarheid en nationale voortplanting
Waarom wijkt het af van de natuur?quote:Alles wat afwijkt van de natuur leidt tot iets negatiefs.
Die worden zonder homofilie ook wel verspreid.quote:Homofilie heeft al vele nadelen voortgebracht, zoals verspreiding van AIDS (homoscene) en geslachtsziekten
Is het ooit in je opgekomen dat dit misschien wel veroorzaakt wordt door zedenmeesters zoals jij, die met wetten ten strijde willen trekken tegen een geaardheid die volkomen arbitrair ''onnatuurlijk'' wordt genoemd? Dat mensen zich daardoor zo geprest voelen en zo verward raken dat ze niet meer weten wat ze moeten?quote:gebroken gezinnen, (zelf)moord etc.
Als je mijn vragen oprecht niet snapt, dan zou ik het nog maar een keer of tien doorlezen wat je allemaal neer tikt hierquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik snap je vragen niet en je advies dat je eraan verbindt al helemaal niet.
Voor meer wetenschappelijke literatuur verwijs ik naar Bansheeboys essay over homo-isme, ik ga maffen.![]()
De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
Wetenschappelijk?,, man zoek eerst eens uit wat dat betekend.. voordat je met die discriminerende rommel van bullshitboy aankomtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:57 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik snap je vragen niet en je advies dat je eraan verbindt al helemaal niet.
Voor meer wetenschappelijke literatuur verwijs ik naar Bansheeboys essay over homo-isme, ik ga maffen.![]()
De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
volgens die logica zou je onvruchtbare mensen ook moeten verbieden te trouwen en dat is natuurlijk absurdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
pfff het grootste probleem met AIDS bevind zich nog altijd in Afrika, en niet omdat er daar zoveel homo's zijn maar omdat die idioten naar de kerk en de paus luisteren en gewoon als konijnen een slag in de rondte neukenquote:Alles wat afwijkt van de natuur leidt tot iets negatiefs. Homofilie heeft al vele nadelen voortgebracht, zoals verspreiding van AIDS (homoscene) en geslachtsziekten,
helemaal alsof hetero's niet met getrouwde mannen/vrouwen het bed in duiken, dat kun je echt niet op de homosexuelen schuiven tenzij je wat cijfertjes kunt presenterenquote:gebroken gezinnen,
van een homosexueel georienteerde moord heb ik uberhaupt nog nooit gehoord ... ja geloofsfanaten die homo's doodslaan omdat hun heilige boek zegt dat het vies is en zelfmoord heeft meer te maken met (wederom voornamelijk geloosfanaten) ze een minderwaardigheidsgevoel in de schoenen schuivenquote:(zelf)moord etc.
En dan de hemel danken dat een verbod op die godsdienst nooit tot stand zal komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind jou gevaarlijk, weet je dat? Ik heb opzettelijk nagelaten als reactie op het bovenstaande belachelijke rijtje ''nadelen van homofilie'' jou om je oren te slaan met de gewelddaden die uit naam van de Islam worden gepleegd, maar het zou verfrissend zijn om ze nog eens door te lopen met die gedachte in het achterhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |