abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juni 2006 @ 22:38:30 #169
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_38795273
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef erinton het volgende:
Tonnie
23-4-1951
Waalwijk

en overleden man Stan
30-1-1949
71-1-1991
Waalwijk

(12-06-'06) ja graag displission!
Bij deze..erinton jij stond al een tijdje in de "wacht"..ik weet niet precies wat voorn informatie je wilt hebben?? Uit je eerste post meende ik op te maken dat je misschien "iets" van contact zoekt met je man oig een connectie wilt leggen. In principe heb ik zo'n legging nog nooit gedaan, ik weet ook niet precies wat daarbij komt kijken om zo'n legging te doen. Wat ik wel wil proberen is om te doen wat ik "normaal" doe, dus een legging van drie kaarten, waarin ik wat dingen vertel over jou en we kijken wel..ik weet niet wat de kaarten je willen vertellen, misschien komt er wel wat heel onverwachts uit!

Wierrookje aan, muziekje aan, kaarten geschud..

De 1e kaart die trok is een kaart die jij misschien even als "moeilijk" ziet. Het is de duivel. Op de kaart en ik denk dat dit ver in het verleden speelt een man en een vrouw. Ze hebben beide een losse ketting om hun nek, hun handen zijn vrij. Achter hun het beest..(een bok, twee horens en een omgekeerd pentagram, wat wijst naar materie)..vuur en zwart(het onbewuste). Persoonlijk denk ik dat je moet kijken naar de periode tussen je 15 en 25ste levensjaar, je pubertijd. Deze kaart is een soort tegenpool van de kaart de geliefden. Waar de kaart de geliefden zegt: wij zijn hier en de wereld is daar.., zegt deze kaart(de duivel) eigenlijk meer over het "ongehoorzame" pad van de persoon in kwestie. Dit pad is er nu eenmaal en zoals iedere heilige een verleden heeft, zo heeft elke zondaar een toekomst. Ik zeg ook niet dat het slecht is om een zondaar te zijn..soms is dat de weg..het is het streven naar onafhankelijkheid..de ketting ookwel afwerpen. Je komt toch wel ergens uit..

De 2e kaart dan..dit is een hele mooie en bijzondere kaart, deze speelt meer in het nu..het is de ster..(nog een kaart van de grote arcana). Op de kaart een vrouw, helemaal naakt..bij een oever. Ze "leegt" haar kruiken. Eentje op het groene gras naast haar voet, waar het een klein beekje maakt..de andere in de oever zelf..1 grote ster boven haar lichaam en wat andere ernaast. 1 voet staat op het water, maar "zinkt" niet. De kruiken, als je zo naar de kaart kijkt geven iets aan " wat constant" doorgaat. Energie en vanalles geven..je leeft in de wereld, maar maakt er geen "gebruik" van..deze kaart was getrokken voor 2006. Deze kaart herinnert je eraan hoe geweldig het is een mens te durven zijn..wat je problemen op dpit moment ook mogen zijn..je bent nu eenmaal zover gekomen..op deze kaart zit je in de natuur onder de sterrenhemel..en het liefst zou je je "helemaal-laten-gaan". Sta die gevoelens in jezelf toe!

De laatste kaart die ik voor je trok is meer een advies als een omschrijving van de kaart. Beste Tonnie, ik trok de kelken zes..op deze zien wij zes kelken, met elk een witte bloem erin. 1 kelk wordt aangeboden door een jongen aan jou: "het kleine meisje". In een beschermde ruimte kunnen wij ons verloven een kind te zijn..We kunnen open en kwetsbaar zijn, onschuldig en vol vertrouwen..laat dit kind in jou naar buiten treden en je zult de wereld als nieuw ervaren, vol verwondering, dankbaarheid en liefde..(iets wat ons wordt aangeboden door de jongen). Je zou het zo kunnen zien Tonnie: het leven wordt niet alleen alleen aangeboden als een witte bloem door een jongen..(het is een liefdevol gebaar), maar ook jij zult je moeten tonen. Laat je los, laat je gaan!

Vooral daar als je onder die sterrenhemel zit! Wees open met je gedachten en droom maar weg! Hopelijk had je er wat aan..! heel veel succes..!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 12 juni 2006 @ 23:35:45 #170
91333 displission
pi_38797810
The shining graag wat meer info, schuif ik hem nog een beetje verder naar morgenavond. Plaats, leeftijd en eventueel naam..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_38813797
Displission een tijd terug heb je voor mij kaarten gelegd en ondertussen is er zoveel gebeurt zou je nog een poging willen wagen ? Of iemand anders zou willen pendelen kaartleggen oid ?

Daniëlle
17-06-1977
Breda
pi_38821761
Hartelijk bedankt Displission, er staat veel in dat klopt maar over sommige dingen moet ik het toch nog even goed lezen.

erinton
  dinsdag 13 juni 2006 @ 21:51:46 #173
47102 Elvi
miemkwien
pi_38828484
Ik heb net voor Displission gelegt en het klopte nog ook *jeej!*
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:30:58 #174
91333 displission
pi_38854835
ja dat was erg leuk, dat je dat voor me deed..

we hadden het oa over keuzes maken..waarom sommige keuzes voor mij juist zo moeilijk zijn en sommige makkelijk. De eerste kaart die ze trok was de Dwaas(0). Het is een kaart voor het verleden, een man (danser) en hij heeft een knapzak aan zijn stok. In deze zak zit alles wat hij nodig heeft op zijn weg. Hij gaat het avondtuur met vol vertrouwen aan. Het woord dwaas mag dan wel negatief klinken..een mistap betekend misschien wel zijn oplossing of voordeel. Hoe dan ook, hij valt diep.

De tweede kaart..het nu kwa keuzes..ontsnapt me even..ik dacht de pentakles 8, moet je nog maar even zeggen elvi..als je wilt..

En de laatste (hoe zal je omgaan met keuzes in de toekomst?) zwaarden 2, een vrouw zit op een bankje met een wit gewaad aan..voor zich houdt ze twee zwaarden gekruisd. Ze wil zich voor haar gevoelens, keuzes beschermen. Ze trekt zich terug ze wil even met rust gelaten worden..ze heeft een witte doek voor haar ogen en wil tot innerlijke rust komen. Ze wil mediteren om haar keuze goed te kiezen..gewoon misschien wel ff nergens over denken..angst voor gevoelens speelt een grote rol..

[ Bericht 0% gewijzigd door displission op 14-06-2006 17:39:50 ]
pi_38856930
zou je voor mij willen leggen Displission?
Als je tijd hebt tenminste
Zal je mn gegevens doormailen als dat goed is
thnx alvast!
  woensdag 14 juni 2006 @ 20:13:23 #176
91333 displission
pi_38860201
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef Nikee het volgende:
zou je voor mij willen leggen Displission?
je staat als tweede op het "lijstje"
  donderdag 15 juni 2006 @ 18:32:31 #177
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_38891496
Mag ik als 3de? ik heb al een channeling gekregen maar ik wil ook graag een tarotlegging.

GRTsz
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_38892362
Ik heb een vraagje, kan je met kaart leggingen ook te weten komen waar iemand begraven ligt.
Of moet je dat op een andere manier doen, en ook zou ik graag willen weten hoe de persoon was, en of alle verhalen die mij verteld zijn wel kloppen.
Ik kan nu wel alles hier schrijven, maar als het niet kan wat ik graag zou willen, zijn mijn tekesten natuurlijk overbodig hier.
Daarom is mijn vraag ook of iemand mij een richting aan kan geven.
Ik ben benieuwd
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:05:55 #179
91333 displission
pi_38900008
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 18:57 schreef sissi het volgende:
Ik heb een vraagje, kan je met kaart leggingen ook te weten komen waar iemand begraven ligt.
Of moet je dat op een andere manier doen, en ook zou ik graag willen weten hoe de persoon was, en of alle verhalen die mij verteld zijn wel kloppen.
Ik kan nu wel alles hier schrijven, maar als het niet kan wat ik graag zou willen, zijn mijn tekesten natuurlijk overbodig hier.
Daarom is mijn vraag ook of iemand mij een richting aan kan geven.
Ik ben benieuwd
Ik denk dat door te pendelen je ver zou kunnen komen..ja, je hoort wel eens verhalen..van psychics, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dat soort dingen zijn naar mijn mening: "typisch Amerikaans" te noemen. Ik zeg niet dat het onzin is of juist niet. Char schreef er ook in haar boek over. Dat ze iemand had gelokaliseerd! Maarja, ken ik Char? Ik geloof wel dat je bepaalde middelen kunt inzetten en er zal ook wel zoiets zijn als ervaring..met kaarten..dus waarom niet..?
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:11:37 #180
91333 displission
pi_38900269
The shining..leeftijd..(geb-datum) en woonplaats+ eventueel echte naam..mag je ook mailen..laat ik buiten beschouwing als je niet wilt dat mensen dat weten. Bij geen bericht ga ik verder met de volgende..
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:54:05 #181
91333 displission
pi_38904955
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:15 schreef Daantje77 het volgende:
Displission een tijd terug heb je voor mij kaarten gelegd en ondertussen is er zoveel gebeurt zou je nog een poging willen wagen ? Of iemand anders zou willen pendelen kaartleggen oid ?

Daniëlle
17-06-1977
Breda
Ik wilde wel een legging voor je doen. Wat ik zowiezo wel even wil zeggen dat leggen via msn heel erg rottig is. Het is niet een geheel verhaal. Wat ik zo de laatste tijd merkte.

Dus daarom bij deze drie kaarten voor jouw. Wat ik ook heb gemerkt is dat ik het fijnst leggen vind gevoelens. Ik behandel daarom met de drie kaarten de: 1. hoofdkaart (het denken, de bewuste beoordeling van de vraag) 2. hartkaart (gevoelens, onbewust) 3. buikkaart is het diepste niveau het onthuld vaak de dingen die helemaal onbewust zijn. Here we go!..

Vraag die ik stelde was: waar gaat dit over, verleden, nu en nabije toekomst)??

Kaart 1: in het verleden had je veel geluk het is de aas van de munten/pentakels. De kaart is een van de vier azen en wordt ook wel als een gelukskaart beschouwd. Een witte hand die uit een wolk komt houd een pentakel in zijn palm..we zien bloemen..een pad en een poortje door een heg heen..daarachter de bergen. Het leven als mysterie..de pentakel, vijf elementen naar boven met de punt wijzend, naar de waarheid, het goddelijke. Ik denk zelfs dat je in het verleden erg geinterresseerd raakte of werd in spiritualiteit..de aas van de pentakels belichaamd het element aarde. Wanneer je inziet dat alles een geschenk is..en je waagt een kijkje door de poort heen zie je in dat je niks weet. De poort der vrijheid ingaan, niets weten en gewoon verdergaan. Met het leven.

Volgende kaart: de wereld . Een vrouw staat "in de lucht". Ze heeft twee toverstaven in haar handen in elke hand eentje. Om haar heen een grote 0 van een soort groene plant. Verschillende afbeeldingen zoals een havik en een leeuw staan aan de zijkanten. Deze is mooi. Het nu: de dans van de dwaas het cijfer 0 op van de grote arcana is uitvergroot tot een grote krans, die het totale bestaan inhoudt. Boven en beneden zijn hetzelfde. Dat laten de toverstaven en de krans zien..de vier wezens aan de zijkant van de kaarten hebben hun boek verloren, want er is nu geen andere regel meer dan een vreugdevolle dans van het bestaan..Vrouwelijk en mannelijk voor altijd verenigd, 1 persoon..

duiding van de kaart: universum, alles is 1
-vrijheid
-harmonie
-vervulling, transedentie

de laatste: koning van de staven. De koningin bevind zich in het hier en nu..de koning in de toekomst. Zij tot rust gekomen..hij klaar om te vechten..er loopt een salamander op het plateau een vuur brand nog steeds krachtig in deze persoon. de salamder op de troon, geschildert, bijt zich in zijn straart. Hij weet dat hij kan vechten en tot rust kan komen. Ik denk wat ik zo bij deze kaart voel dat je ten aller tijde klaar bent voor het "gevecht" en dat je allert blijft je wilt je gevoelens blijven houden en zal ook in geval van nood deze "defensie" inschakelen. Toch zit je op de troon..er is niet echt een volgorde..te bekennen in de kaart(kwa actie of rust), je houdt de staaf heel losjes vast..Hij wil meer dan alleen maar tot rust komen. De koning van de staven wil een goede leider zijn, een eerlijke en ernstige partner.

Wat vond je ervan?? Kun je er een beetje in vinden..heb het geprobeert zo dudielijk mogelijk te maken..
pi_38909068
Heb het even snel gelezen maar het is wel heel herkenbaar (heftig wel hoor) Ik zal er later op terugkomen want ik zal het eerst even moeten laten bezinken net als de vorige keer , mocht jij of iemand anders tijd hebben om eens voor mij het gezinsleven te bekijken zou ik dat heel fijn vinden . Is mijn fout ben dan vergeten erbij te zetten .

Ik kom er later nog op terug. In ieder geval bedankt .
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:00:24 #183
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_38910780
Mag ik ook een legging displission?

Joël
11-8-1993
Nijmegen
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:50:43 #184
91333 displission
pi_38917134
eerst is Nikee, EW daarna ben jij k..?? ff geduld nog
  maandag 19 juni 2006 @ 15:16:48 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39003586
Ik heb net een kaart voor mezelf getrokken, ik heb dus een persoonlijk dek van kaarten en kan deze alleen op mezelf toepassen. Misschien kunnen mensen hier ook wat in vinden, ik hou van aanvulling erop. Hoewel ik deze kaart zelf moet bekijken.

1 kaart getrokken dus

Komt ie.....

"De bevrediging die spirituele kennis je geeft, vormt een valkuil voor je zolang je die kennis niet leeft. "

Weet iemand dit in te vullen voor zichzelf? Voor jezelf. Zegt deze kaart wat aan jullie ???

Ik moet dieper denken hierover
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39006862
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net een kaart voor mezelf getrokken, ik heb dus een persoonlijk dek van kaarten en kan deze alleen op mezelf toepassen. Misschien kunnen mensen hier ook wat in vinden, ik hou van aanvulling erop. Hoewel ik deze kaart zelf moet bekijken.

1 kaart getrokken dus

Komt ie.....

"De bevrediging die spirituele kennis je geeft, vormt een valkuil voor je zolang je die kennis niet leeft. "

Weet iemand dit in te vullen voor zichzelf? Voor jezelf. Zegt deze kaart wat aan jullie ???

Ik moet dieper denken hierover
Ik denk dat het zegt dat je niet zo veel hebt aan spirituele kennis als je het niet in de praktijk brengt. En het leven van je kennis geeft je meer bevrediging dan het vergaren van kennis.
  maandag 19 juni 2006 @ 18:13:25 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39008408
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:05 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat het zegt dat je niet zo veel hebt aan spirituele kennis als je het niet in de praktijk brengt. En het leven van je kennis geeft je meer bevrediging dan het vergaren van kennis.
Bedankt voor de aanvulling

Zeker over het in de praktijk brengen ervan

En leven naar bepaalde ideeën ook. 5e dimensie nogmaals. Waar gedachtes werkelijkheid worden.

Maar dan gaat het erom, hoe kom je in de 5e dimensie terecht en blijf je in de 5e dimensie?

Theorie en praktijk.

Aanvoelen?

Ik kom er nog wel achter

Met hulp van mensen als jou en anderen

Let's share information!!!!!

[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-06-2006 18:24:26 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 19 juni 2006 @ 20:02:43 #188
47102 Elvi
miemkwien
pi_39011797
@ Elektro-Worm:

Displission vroeg mij of ik voor jou een leggin wilde doen. Ik heb alleen wel een recente foto van je nodig... Kun je die naar de toe sturen?
  maandag 19 juni 2006 @ 20:08:49 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39011972
Displission, zou je aub, als je de tijd vind, eens voor mij een kaartje leggen ivm werk?

Dimitri
21-11-75
Alphen aan de rijn
The truth was in here.
  maandag 19 juni 2006 @ 20:25:23 #190
91333 displission
pi_39012601
voor de mafia? nou zal kijken..nee, dat wil ik best wel doen..maar wel ff wachten als ik binnen een uur geen antwoord heb van nikee..dan ben jij aan de beurt..
  maandag 19 juni 2006 @ 21:00:25 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39014053
Van de mafia? Dat is Horatio van CSI
The truth was in here.
  maandag 19 juni 2006 @ 22:13:05 #192
91333 displission
pi_39017543
eerst the shining..die stuurde zijn gegevens ff snel op..

Ik laat de persoonlijke dingen maar even buiten beschouwing..maar het gaat erom dat the shining wil weten hoe het met een vrouwtje zit..ik heb wel eens gehoord van een partnerspel met de tarot..ik ga dat bij deze "doen".

Deze tekst zie ik soms als ik het boek opensla:
"wanneer de verkeerde de juiste middel gebruikt,
werkt het juiste middel verkeerd." -- chinese wijsheid

Ik doe dus het relatiespel..
Het is een spel met 7 kaarten om te kijken hoe degene die het vraagt(de vraagsteller)en de partner..tegenover elkaar staan(lijkt me heel duidelijk) de kaarten leg ik straks uit. Don't try this at home kids een oldie..special for the occasion..
--oplet modus ik ga nu een plaatje plaatsen

Gegevens erbij pakken..man..vrouw..the shining..en .... nee, k ff serieus..ik vroeg gewoon m.b.t. de de relatie tussen jullie twee..

de 1e kaart, de significator geeft aan in welke situatie de relatie zich bevind. Het onderwerp dat de relatie overheerst.bekers 7. bekers zeven kan mbt onze relaties op een duidelijk roes van het verliefd zijn duiden, al waarschuwd ze tegen het hardere nuchtere ontwaken. Het is eigenlijk de kaart van misleiding en de illusie..the big bang maybe a milion years away..but I'can't think of a better time to say..wat deze kaart wil zeggen: hoge verwachtingen worden gekoesterd..waarin we in deze vorm terleugesteld zullen worden.gezonde scepsis de relatie bezien. Op de kaart zien we een zwarte gedaante met uit elke kelk wat rijkdom..zou het geen fata morgana zijn?

De twee bovenste kaarten refereren aan het bewuste niveau waar de partners elkaar ontmoeten. 2, rechtsboven: de wereld. Kijk deze is tricky: als zei ergens heen gaat waar ze "hoort" en wanneer deze instelling juist is zoals in werk of school bijv. is de tip naar haar kant haar van niets van haar stuk te laten brengen. Kijk ook terug naar de eerste kaart..wat is ullisie wat is echt, misschien ziet zij dit veel anders..

3, linksboven: de ster..Probeer het grote overzicht te krijgen..bevrijd je van dingen die andere ook al lang weten..de gevolgde benaderingswijze. Daardoor krijg je vertrouwen terug. Kijk eens in de toekomst..voornemens die je maakt hebben verreikende aangename gevolgen..

Middelste twee naast de eerste.rechts en links.3 en 6: eerst 3. dit is de kaart waarnaar ze verlangt.. ze wacht op een kans die haar uit de sleur trekt..eigenlijk rukt. Het gaat over een impuls een een voorstel waarover zij dik tevreden mee zal zijn. De rest hangt af van de eerste kaart en de kaart op positie 6. D eerste kaart: significator: de illusie..de fata morgana..

6: zorgen maken dat de partner met een derde "uit- de-voeten" gaat...misschien interesseerd de partner zich voor iemand die meer recht toe aan is? Athans dat zou je jezelf wijs kunnen maken..je maakt je er zorgen om..dat kan heel goed..laat je leiden door je geloof en zekerheid diep van binnen. Blijf trouw aan morele principele dingen. Je bezit over rechtvaardigheid..spreid daarom in deze eigenschap je innerlijke grootsheid ten toon.

dan 4 en 5..het gedrag de naarbuiten getoonde houding: zij zal eerst de zaak van een andere kant moeten bekijken en niet altijd te afwijzend blijven te bekijken..niet alleen maar nee, daardoor heeft ze een muur geplaatst..daarachter is ze beschermd. Ze zou de zaak eens van een andere kant moeten bekijken..daardoor..zou er wel iets kunnen veranderen..(staven negen) dan voor jouw de kaart:

de zegewagen..ok ga door met overtuiging en zelfbewustzijn. Toon je doorzettingsvermogen en rechtlijnigheid. Hindernissen jij gaat er dwars doorheen. Houdt ook rekening met tegenslag..Laat je er niet van weerhouden de ingeslagen weg tot het einde te volgen..laat dat ook blijken..

me says: ok magic time over..this is it..and this is that..good luck man!
pi_39018887
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:13 schreef displission het volgende:me says: ok magic time over..this is it..and this is that..good luck man!
thx
alhoewel ik nog niet veel wijzer ben geworden, betekend dat weet ik inmiddels uit ervaring dat dit de zoveelste fatamorgana gaat worden vrees ik
  maandag 19 juni 2006 @ 23:39:21 #194
91333 displission
pi_39021417
niet veel wijzer..echt een shining uitspraak Lekker bezig..

de volgende is Nikee..
pi_39021961
kheb je gemaild displission
ben benieuwd...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 00:08:35 #196
91333 displission
pi_39022331
Nikee wil meer weten over werk en studie..aan de ene kant iets over de uitslag..van iets wat ze heeft ingeleverd en aan de andere kant hoe het haar afgaat op haar sollicitatie. Dat zijn op zich hele simpele vragen..antwoorden zijn meetsal moeilijk te begrijpen

hehe ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk te leggen..alles wat ik zeg snap je misschien wel en kan je heel goed plaatsten misschien, maar houdt je er rekening mee dat je je niet teveel moet vastknopen aan de antwoorden..soms zijn ze niet vaag voor iets.. :0

Voor jouw een spel wat ik toennet persoonlijk bedacht heb..een uitleg over de uitkomst
ik pak deze twee( de studie en de sollictitatie) even appart..ik begin met uitslag van je werk.

een vrouw zit met twee zwaarden gekruist voor borst als bescherming..of afstand nemen van..de vrouw probeert te mediteren op een bepaald gevoel..ze wil gewoon even "met rust gelaten" worden. Een zee met kleine eilandjes achter haar. Duinen..strandjes..een halve maansikkel boven haar in de schemering. Het is de zwaarden twee..Knagende twijfel over een situatie..mbt het werk geeft deze kaart aan dat je op een punt aangekomen bent, waarop we diepgewortelde twijfels
hebben over hoe we verder moeten, terwijl we aan de andere kant flink verzet tonen om op onze intuitie te vertrouwen..de zwaarden versperren ook het intelect.

De tweede gaat over de sollicitatie..Het is de kelken drie..drie vrouwen heffen de kelken op de kaart..Ik denk dat je een sollicitatie wel min of meer voorbereid..misschien bewust, misschien onbewust en dat je straks wat te vieren hebt..Misschien het verwerven van een interessante baan? Een feestje.. mag ik ook komen?? je hebt iets moois bereikt zegt deze kaart..

Ik hoop dat je er wat aan had..vergeet niet wat ik in het begin zei he..sommige dingen worden niet zomaar in de schoot geworpen..

/huishoudelijke mededeling..: Ik neem 1 dag pauze
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:54:29 #197
91333 displission
pi_39076261
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
Displission, zou je aub, als je de tijd vind, eens voor mij een kaartje leggen ivm werk?

Dimitri
21-11-75
Alphen aan de rijn
Tuurlijk..Dimitri kerel! Zal proberen het beste te doen..wat ik ervan kan maken..ik begin met een kopje koffie..satus: 1 red bull, 1 goedemorgen(ook vitamine b--energy) en nog een koffie..ik ben een beetje met slapen aan het klooien wat betreft teveel uren slapen..maar ik begin het nu wel te merken..vandaar een kopje koffie..beetje wakker worden he..

Werk voor dimitri..laten we eens beginnen met een wierrokje..lotus..heb haar ook een keer echt tegen mogen komen..maar das een ander verhaal..nu eerst een verhaal over jou Dimitri..ik zit even te denken welke legging ik ga doen..heb je wat specifieks wat je over werk wilt weten? Als je zegt ivm met werk ga ik gewoon algemeen proberen te leggen. Ik wel raden of je al een baan hebt..maar daar laat ik dan liever de kaarten over praten..

Voor jou doe ik een legging die het kruis heet..dan trek je vier kanten..je begint west 1 kaart, noord 1 kaart, oost 1 kaart en zuid..ook. Eerst schudden natuurlijk..

Ok d ik heb voor jouw vier kaarten getrokken, ben benieuwd..

kaart 1..west..hier gaat het om/het thema: ridder van de staven: met betrekking tot het werk houd deze kaart in dat je dingen kwa werk vol enthousiasme aanpakt..maar dat door weinig uithoudingsvermogen het vaakvoorkomt dat je "iets" niet afmaakt. Dit komt onder andere omdat je de interesse verliest in het werk..je obstakels tegenkomt..etc. De kaart kan tevens op een "wedstrijd" lijken in allerlei vormen..en kan ook wel: temperamentvolle uitbarstingen op het werk.

kaart 2: deze weg zou gemeden moeten worden..hij lijkt mooi, maar..: de kaart heet kracht..een man staat een leeuw te knuffelen. Hij is een temmer..kijk nu krijgen we dus het tegenover gestelde verhaal. De kaart raadt je af om teveel energie te stoppen, teveel hartstoch..in je werk te stoppen.. wanneer we gaan kijken naar de betekenis zou je ook kunnen zeggen dat er sprake is van moed en ondernemingslust..de kaart lijkt heel mooi, maar zou volgens de beschrijving juist gemeden moeten worden, maar laten we dan eens kijken welk pad je beter op kunt gaan:

kaart 3: een donker hart doorboort met 3 zwaarden(geen bloed): het verstand bevrijden van afhankelijkheid en twijfelachtige gewoontes, het wijst vaak op een pijnlijke, maar niettemin noodzakelijke stap..Dit kun je ook weere op heel veel manieren zien..misschien is het ontslag nemen..misschien is het een collega eens aanpakken..etc. denk er zelf maar over na.

De laatste waar leidt kaart 3 naartoe:
staven vier..Aan de ene kant, kun je andere richting inslaan, aan de andere kant zegt de kaart wat over je zeker, duurzame en veelbelovende arbeidscondities waar je veel plezier en genoegen je taken door uit voert..misschien is het nieuw werk ik weet het niet..het is wat mij betreft een positieve kaart..die zeker een veelbelovend pad laat zien kwa werk. Op de kaart twee mensen die een bos bloemen in de lucht houden..erachter een burcht.

Wat ik denk..mijn gedachtes..het pad..wat ik dan voor me zie..(dus wat ik denk)is Dimitri(vroeger een gabber)heeft werk gevonden..ik denk uitzendwerk..maar het bevalt je niet echt..je kunt je taken niet afronden..misschien is een ontslag nodig om juist de weg in te slaan van het tegenovergestelde..vervolgens denk ik dat je een nieuwe baan vind, met uitstekende arbeidscondities die er mede zorg voor dragen dat jouw taken goed en zorgvuldig worden uitgevoerd..Ook de zekerheid..die je krijgt met die baan..vindt je heel fijn. Ik zie een kleine verandering op het pad..als dit zo uitkomt..misschien een andere stap binnen dat nieuwe bedrijf..

Nou laat even horen wat je van de legging vond..de kaarten en wat ik dacht persoonlijk..

zo succes jongen en gefeli ook je partner natuurlijk
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:22:12 #198
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39077304
Displission thanks
Hoe weet je eigenlijk dat ik van gabber muziek hou?

Enfin.. ik heb het expres open gehouden voor je, geen achtergrondinformatie gegeven over mn huidige werk of ik dat wel uberhaupt had inderdaad, gewoon om te zien wat je er van zou bakken

Spijker op zn kop wel eignelijk..
Momenteel werk ik in een bedrijf waar ik het absoluut niet naar mijn zin heb, mn vorige werk is gestaakt "op economische gronden" en nu werk ik ergens waar mijn inzet en energie gewoon niet gewaardeerd word. Iedereen doet maar wat, als dingen fout gaan word naar elkaar afgeschoven, en er is hier inderdaad een wedstrijd.. zo druk mogelijk doen, en zo min mogelijk afmaken. Tenzij het een inkoppertje is dat je van iemand anders mooi wat kan afsluiten.
Ik heb hier in ieder geval heel veel energie ingestoken, ik heb vaak het idee dat ik de kar hier moet trekken, en als je de statistieken zou naslaan zou je kunnen zeggen dat ik het fanatiekste hier ben.
Maar het kost me gewoon teveel energie.. alleen red ik het niet.. en diverse keren gesprekken gehad met de leidinggevende geeft ook geen soelaas.
Ik heb voorgenomen dat ik beter mijn energie ergens in kan steken waar het wel word gewaardeerd.. en dus ben ik aan het solliciteren om verder tegaan, anders werk ik mijzelf letterlijk kapot hier voor niks.
Vorige week dus een erg prettig gesprek gehad, en het bedrijf ziet het ook wel zitten, maar er zijn nog enkele kandiaten die meedoen voor de functie.. even afwachten nog dus.
Maar Staven 4 geeft inderdaad goeie hoop

Thanks! Leuke legging Displission!
The truth was in here.
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:28:47 #199
91333 displission
pi_39077571
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
Displission thanks
Hoe weet je eigenlijk dat ik van gabber muziek hou?
Puur wetenschappelijk Dimitri..maar het blijft een gok he..

enne graag gedaan..
pi_39077581
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 00:08 schreef displission het volgende:
Nikee wil meer weten over werk en studie..aan de ene kant iets over de uitslag..van iets wat ze heeft ingeleverd en aan de andere kant hoe het haar afgaat op haar sollicitatie. Dat zijn op zich hele simpele vragen..antwoorden zijn meetsal moeilijk te begrijpen

hehe ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk te leggen..alles wat ik zeg snap je misschien wel en kan je heel goed plaatsten misschien, maar houdt je er rekening mee dat je je niet teveel moet vastknopen aan de antwoorden..soms zijn ze niet vaag voor iets.. :0

Voor jouw een spel wat ik toennet persoonlijk bedacht heb..een uitleg over de uitkomst
ik pak deze twee( de studie en de sollictitatie) even appart..ik begin met uitslag van je werk.

een vrouw zit met twee zwaarden gekruist voor borst als bescherming..of afstand nemen van..de vrouw probeert te mediteren op een bepaald gevoel..ze wil gewoon even "met rust gelaten" worden. Een zee met kleine eilandjes achter haar. Duinen..strandjes..een halve maansikkel boven haar in de schemering. Het is de zwaarden twee..Knagende twijfel over een situatie..mbt het werk geeft deze kaart aan dat je op een punt aangekomen bent, waarop we diepgewortelde twijfels
hebben over hoe we verder moeten, terwijl we aan de andere kant flink verzet tonen om op onze intuitie te vertrouwen..de zwaarden versperren ook het intelect.

De tweede gaat over de sollicitatie..Het is de kelken drie..drie vrouwen heffen de kelken op de kaart..Ik denk dat je een sollicitatie wel min of meer voorbereid..misschien bewust, misschien onbewust en dat je straks wat te vieren hebt..Misschien het verwerven van een interessante baan? Een feestje.. mag ik ook komen?? je hebt iets moois bereikt zegt deze kaart..

Ik hoop dat je er wat aan had..vergeet niet wat ik in het begin zei he..sommige dingen worden niet zomaar in de schoot geworpen..

/huishoudelijke mededeling..: Ik neem 1 dag pauze
Dankjewel!
Wat je zegt bij dat eerste stukje klopt idd..die enorme twijfels. Eigenlijk wist ik dat al en daarom hoopte ik ook wat meer duidelijkheid en zekerheid te krijgen, maarja ik zal denk ik toch maar gewoon moeten afwachten...

Wat betreft de sollicitatie... zeer positief!!
Heb em vanochtend toevallig gehad. En hij ging super!! Als ik niet op het 2e gesprek mag komen... En tuurlijk mag jij op mijn feestje komen!
  woensdag 21 juni 2006 @ 15:36:17 #201
91333 displission
pi_39077878
lekker..ik ga me vast ff opmaken
pi_39081459
Zou iemand een lezing voor mij kunnen doen??

Nick
25-07-1986
Nijverdal (overijssel)

Heb nogal wat meegemaakt...

ben benieuwd!
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
pi_39086543
Worden er nog lezingen/channelings gedaan? ik ben wel geintressert eigenlijk
What to think or what not to think... THAT's the question
  vrijdag 23 juni 2006 @ 20:11:35 #204
91333 displission
pi_39158931
elfenvleugels ik wil best wel een legging voor je doen..maar dan moet je ven je naam enzo..lees anders ff wat ik nodig heb, mag ook via de mail..maar de legging zelf doe ik in dit topic..eerst ga ik zowiezo met Bange Frans aan de slag. k???

en elvi hoe zit het met die legging van e-w?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:34:44 #205
91333 displission
pi_39161467
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Bange-Frans het volgende:
Zou iemand een lezing voor mij kunnen doen??

Nick
25-07-1986
Nijverdal (overijssel)
Ik neem aan beste Nick dat dit een algemene legging moet zijn. Je zegt dat je aardig wat hebt meegemaakt..ik ben zelf ook wel benieuwd wat de kaarten "ervan" zeggen van die periodes. Ik zal eens kijken of ik er met de kaarten wat uit kan lichten.

De kaarten gaan een advies aan je geven, deze keer. Ik trek straks 7 kaarten. 1 kaart boven zes andere twee stapeltjes van 3 kaarten onder elkaar eronder.

Aan de linker kant..hoe je je op dit moment gedraagt en aan de rechter kant hoe je je zou moeten gedragen..het advies..voor toekomstig gedrag.

Ik ben rechts en ik pak met de linker hand de zeven kaarten eruit. De wierrook is zoals altijd aan als ik dit doe.

De eerste kaart..hier gaat het om. De kansen en risico's ivm de vraag. Staven vijf.Het is de kaart van de uitdaging, de sportieve wedstrijd. Uitgedaagd worden en je krachten worden beproefd. Het is geen vijandige of destructieve confrontatie. Er zijn situaties waar de sportieve wedstrijd "menens" kan worden. Het heeft het karakter van een weddenschap en het is zeker interessant om deze situaties niet te vermijden omdat je door deze gelegeheden bewust wordt van je eigen vaardigheden en krachten.

Bekers koning, de kaart die het rationele gedrag laat zien tot nu toe..de bewuste instelling, gedachten. Deze ligt bovenaan links onder de eerste kaart. De kelken koning belichaamd het element water. Zijn troon is zelfs in het water! Het gaat over het zoeken naar transcedente ervaringen, verlossing en mystieke eenwoording met de oergrond, de taal die het onbenoembare probeert te omschrijven. Vorm gegeven dmv muziek, gedichten en andere kunsten.

..daaronder..de onbewuste instelling, wensen en verlangen in het hart, tot nu toe. De kluizenaar..het is een kaart die even "rust" nemen zegt. Even tot jezelf komen..het is een tijd waar je tot inzicht kunt komen in jezelf..wat je wilt en wat je wilt bereiken..Hij verenigd twee waardevolle extremen in zich: de diepte van de beleving en de hoogte van inzicht.

weer daaronder kaart 4: houding naar buiten toe tot nu toe. Gelukkig(bekers 10)..het leven aanvatten..een gelukkig stemmende liefde. Je gevoelens zijn echt..je bent geen prooi gevallen aan misleiding of illusie..de kaart staat ook voor goede contacten..intens geluk..met dichtbijstaande mensen.

..dan aan de andere kant.. bekers zes..je zou volgens de legging de volgende rationele handelswijze moeten toepassen: kijk eens naar je verleden..laat herinneringen naar boven komen en heb er gedachtes over Misschien denk je er romantisch dromerig over, misschien smartelijk nostalgisch. De waarnemening die je krijgt..kan je verleden verkleuren danwel vertroebelen. Ze kan ook een verwijzing inhouden naar de vorming in de vroege kindertijd..of een verwijzing inhouden naar de jeugd.

De middelste..suggesties met betrekking tot de emotionele houding..gerechtigheid: gerechtigheid is als een soort weegschaal. Het veertje moet tegen het hart wegen..niet lichter zijn, niet zwaarder. Op het alledaagse niveau zou je volgens de kaarten eens naar de echo van het alledaagse moeten kijken..als jij goed doet..zul je ook goed terugkrijgen, wanneer je met twijfelachtig middelen wilt profiteren zul je echter schipbreuk lijden.

de laatste: zo zou je je moeten gedragen: staven ridder..de kaart belichaamd een verwarmde en verhitte atmosfeer. Er is in die atmosfeer niet alleen sprake van levenskracht, hartstocht en fanatiek enthousiasme, maar ook van ongeduld, driftigheid en impulsiviteit. De kaart zegt olie op het vuur te gooien. Riskeer "meer", ongeacht of het om de gloed der passie of de hitte van de (wed) strijd gaat. Treed ferm en eisend op. Zo zou je houding naar buiten moeten zijn..

dit was het..je kunt dit zien op veel gebeiden..het een algemene legging met als vraag..licht er een punt uit. De vraagstelling is meer hoe je er nu voor staat..mbt de (wed)strijd. Succes ermee..
pi_39229289
is goed, displission, je hebt mail ik zie het wel komen
pi_39244050
Thnx, Ik herken wel een bepaald patroon in je lezing. of moet ik zeggen ik herken me zelf...

Ik kan hier wel wat mee, hartelijk bedankt!

edit: lees het nu voor de 2e x, en herken er echt veel dingen in....(kippevel )

[ Bericht 15% gewijzigd door Bange-Frans op 26-06-2006 15:33:05 ]
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
pi_39264141
Mag ik ook een algemene legging displis?

Ik stuur mijn gegevens alvast naar je toe .
  maandag 26 juni 2006 @ 23:38:15 #209
91333 displission
pi_39270179
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef elfenvleugels het volgende:
is goed, displission, je hebt mail ik zie het wel komen
Ik had je mailtje gehad elfenvleugels ik had nog wat energie en op zich vind ik het nog niet zo ontzettend laat, dus..here we go..

Voor jouw heb ik besloten een momentopname te kiezen..3 kaarten..

De 1e kaart is voor het denken..de bewuste beoordeling van de vraag..met als vraag..wat kunnen de kaarten over elfenvleugels zeggen algemeen als persoon. De 1e kaart is de bewuste beoordeling van de vraag wie jij als persoon bent..het denken. "Het rad van fortuin". In het midden een rad met de letters TORA, ROTA en TARO, op welke manier je ze ook mag lezen. De woorden betekenen opeenvolgend rol papier, de Wet dan ROTA van karma TARO, het rad van fortuin, van de voorspelling. Ik ga dit goed aan je proberen uit te leggen: Al je ervaringen, je leven, je stemmingen herhalen zich. Veel wat je doet zijn reacties, geen acties.Mediteer over dingen die zich blijvend veranderen..sta net als de sphynx op de kaart boven alle gebeurtenissen..boven het rad. Misschien ben je er al achter gekomen dat in het midden van het rad..stilte heerst en dat er geen beweging mogelijk is..zoiets kan heel veel veranderen. De kaart is op zich een hele mooie kaart..omdat ze vaak aangeeft dat we een draai aan het rad mogen geven en vervolgens veel kunnen meemaken.

Volgende..de hartkaart, de onbewuste gevoelens..het gevoel.je wilt een sportieve wedstrijd aangaan met anderen. In allerlei opzichten kun je dit zien..op je werk, op school..het is de staven vijf. De jonge mensen op de kaart, elk met een staaf "sparrend"zijn er niet op uit dat het "menens"word. Ze willen elkaar niet verwonden..wat er wel gebeurt is dat de energie niet echt een bepaalde kant opgaat..dat kan leiden tot besluiteloosheid. Het kan ook duiden op verschillende "ikken" die in strijd zijn met elkaar.

De laatste kaart..de meest onbewsute diepste gevoelens, de buikkaart. Vaak zijn deze gevoelens vaak voledig onbewust. Op deze kaart, kelken acht zien we acht kelken op de voorgrond staan..een oude man in een rood gewaad en een stok verlaat de rijke situatie..Hij gaat wederom op pad..he' er schijnt een kelk te missen..heeft hij hem daar onder zijn rode cape? Is er meer mogelijk..waar zou die weg heengaan? De totale andere weg uit die "rijke"situatie ineens in wat totaal anders..het bergpad op..

Succes ermee..zeg ff wat je ervan vind..
pi_39278949
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:38 schreef displission het volgende:

[..]

Ik had je mailtje gehad elfenvleugels ik had nog wat energie en op zich vind ik het nog niet zo ontzettend laat, dus..here we go..

Voor jouw heb ik besloten een momentopname te kiezen..3 kaarten..

De 1e kaart is voor het denken..de bewuste beoordeling van de vraag..met als vraag..wat kunnen de kaarten over elfenvleugels zeggen algemeen als persoon. De 1e kaart is de bewuste beoordeling van de vraag wie jij als persoon bent..het denken. "Het rad van fortuin". In het midden een rad met de letters TORA, ROTA en TARO, op welke manier je ze ook mag lezen. De woorden betekenen opeenvolgend rol papier, de Wet dan ROTA van karma TARO, het rad van fortuin, van de voorspelling. Ik ga dit goed aan je proberen uit te leggen: Al je ervaringen, je leven, je stemmingen herhalen zich. Veel wat je doet zijn reacties, geen acties.Mediteer over dingen die zich blijvend veranderen..sta net als de sphynx op de kaart boven alle gebeurtenissen..boven het rad. Misschien ben je er al achter gekomen dat in het midden van het rad..stilte heerst en dat er geen beweging mogelijk is..zoiets kan heel veel veranderen. De kaart is op zich een hele mooie kaart..omdat ze vaak aangeeft dat we een draai aan het rad mogen geven en vervolgens veel kunnen meemaken.

Volgende..de hartkaart, de onbewuste gevoelens..het gevoel.je wilt een sportieve wedstrijd aangaan met anderen. In allerlei opzichten kun je dit zien..op je werk, op school..het is de staven vijf. De jonge mensen op de kaart, elk met een staaf "sparrend"zijn er niet op uit dat het "menens"word. Ze willen elkaar niet verwonden..wat er wel gebeurt is dat de energie niet echt een bepaalde kant opgaat..dat kan leiden tot besluiteloosheid. Het kan ook duiden op verschillende "ikken" die in strijd zijn met elkaar.

De laatste kaart..de meest onbewsute diepste gevoelens, de buikkaart. Vaak zijn deze gevoelens vaak voledig onbewust. Op deze kaart, kelken acht zien we acht kelken op de voorgrond staan..een oude man in een rood gewaad en een stok verlaat de rijke situatie..Hij gaat wederom op pad..he' er schijnt een kelk te missen..heeft hij hem daar onder zijn rode cape? Is er meer mogelijk..waar zou die weg heengaan? De totale andere weg uit die "rijke"situatie ineens in wat totaal anders..het bergpad op..

Succes ermee..zeg ff wat je ervan vind..
Dank je wel voor de moeite...
Ja ik ben erg besluiteloos, vooral in de dingen die ik eigenlijk belangrijk vind. En aan mediteren doe ik heel weinig tot niets tegenwoordig. En ik loop dus al jaren in een straatje zonder eind.

En ja ik ben altijd "op pad" ... op zoek naar iets wat ik mis... maar wat ik niet kan vinden.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:52:19 #211
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_39287041
Displission als je een keer voor mij ook een legging/lezing willen doen... thank u

Christine
15-07-1982
Den Haag

ik heb eindelijk na 23 jaar een beetje rust in mijn leven heel veel shit meegemaakt, maak er maar iets van ik ben erg benieuwd thanks!!
don't give me that fucking bullshit
  Moderator dinsdag 27 juni 2006 @ 16:03:31 #212
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39287414
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Displission als je een keer voor mij ook een legging/lezing willen doen... thank u

Christine
15-07-1982
Den Haag

ik heb eindelijk na 23 jaar een beetje rust in mijn leven heel veel shit meegemaakt, maak er maar iets van ik ben erg benieuwd thanks!!
He maar jij was het toch zo vreselijk met xebrosius eens dat alle mensen in truth randdebielen waren die geband moesten worden
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:41:44 #213
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_39288771
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:03 schreef senesta het volgende:

[..]

He maar jij was het toch zo vreselijk met xebrosius eens dat alle mensen in truth randdebielen waren die geband moesten worden
dat heb ik nooit gezegd, ik ben alleen van mening dat zhe-devill eens een keertje moet kappen met klinkklare onzin die ze verkondigt, ze zet wel zo het hele paranormale gebeuren in een slecht dag licht. Ik zelf heb alleen goede ervaringen mee, dat komt omdat ik dingen heb gezien die onverklaarbaar zijn. Zhe-devilll werkt me al de hele tijd een btje op mijn zenuwen....

dit is echt het laatste wat ik erover zeg....
  Moderator dinsdag 27 juni 2006 @ 16:48:11 #214
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39288989
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:41 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

dat heb ik nooit gezegd, ik ben alleen van mening dat zhe-devill eens een keertje moet kappen met klinkklare onzin die ze verkondigt, ze zet wel zo het hele paranormale gebeuren in een slecht dag licht. Ik zelf heb alleen goede ervaringen mee, dat komt omdat ik dingen heb gezien die onverklaarbaar zijn. Zhe-devilll werkt me al de hele tijd een btje op mijn zenuwen....

dit is echt het laatste wat ik erover zeg....
Prima hoor, omdat alles daar over één kam werd geschoren dacht ik dat je eens was met de stellingen die daar gepresenteert werden.
Sorry, als ik je verkeerd begrepen heb.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 27 juni 2006 @ 18:54:06 #215
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_39293486
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:48 schreef senesta het volgende:

[..]

Prima hoor, omdat alles daar over één kam werd geschoren dacht ik dat je eens was met de stellingen die daar gepresenteert werden.
Sorry, als ik je verkeerd begrepen heb.
no problem
pi_39300872
Mag ik ook een lezing? Me eerste post hier, maar vind het echt interessant.. Ik heb vroeger al vaker een lezing gehad van een kennis van mij en ik vond dat ook altijd wel interessant.

Gershom Mulder
25-04-1989
Oldenzaal

Moet ik verder nog iets vertellen? Vast niet toch? Alvast bij voorbaat dank
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:12:00 #217
91333 displission
pi_39304071
Ik heb een verzoek gekregen van een vrouw hier op het forum om een legging te doen voor haar. Ik zal haar ook totaal in de animiteit houden. Ze weet zelf dat het voor haar bestemd is..want ik heb haar een mailtje gestuurd..

een algemene legging anoniempje..3 kaarten, verleden heden toekomst. Als je dan al zo gaat leggen, ik ga het proberen..de eerste kaart..(verleden):

munten/pentakles 3. Een beeldhouder is aan zijn werk bezig. Hij staat op een bankje en legt de laatste slag aan een tekening in een gebouw. Er zijn twee mensen aanwezig..de monnik en iemand die de tekening in zijn geheel lijkt aan te bieden. Ik ga me even uitleven en deze kaart intrepreteren op mijn manier. In het verleden ben je aan een "gigantisch" bouwwerk begonnen. Je kijkt de twee mensen wel aan, eigenlijk kijk je er dwars doorheen, maar je vergeet ze niet. Of dit is een studie waar je een resultaat grotendeels aan jezelf hebt te danken. Het is een groot kunstwerk waar je al mediterend aan bezig bent, opkijkend in je roes onder het werk..

de volgende kaart: het nu..kelken negen..de bewaker van de kelken..een persoon zit op een vierkante kruk met zijn handen gekruist(zeggen we dan). Achter de persoon staan negen kelken op een altaar. Interresante kaart..deze geeft de inhoud van enkele van de kelken weer. Diploma's, goede flessen wijn opgeslagen(vergeet niet: behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst)dus dat doe je goed. Het is tevens een vorm van meditatie die we niets-doen noemen..ook wel "Zorba de Boeddha". Feestvieren is het motto..men zit op dat wat men heeft!

De laatste kaart: de toekomst..ohw weer zo'm mooie kracht! Een man temt een leeuw, geeft hem een aai over de bek..dit oogt op kracht..om de leeuw(elke situatie in het leven)te temmen..een hele interessante opgave en tevens ook een vorm van meditatie. De leeuw geniet ervan..dit is werkelijk het "einde"van een kunstwerk wat we in de eerste kaart mochten aanschouwen, mijn overal tip is op het eind: meditatie, ga je daarin verdiepen..het is een uiterst geschikte manier..tot rust komen ook..heel veel succes ermee anoniempje..
pi_39307870
ik heb je net ook een mailtje gestuurd Displission....
pi_39357796
Moet ik ook een mailtje versturen of is het genoeg om het alleen hier neer te zetten?
pi_39533375
pffffffffffffffffffffffft
ik heb heel wat gelezen hier, en wat mooi allemaal wat er geschreven is,
graag zou ik ook het een keer willen mee maken dat iemand mij wat kan vertellen
zeker betreft mijn gezondheid en dat mijn zoon ook risicodrager is
ook als het kan wat over mijn vader die ik nooit heb gekend en hij is overleden aan de ziekte die ik ook heb
mijn leven bestaat eigenlijk alleen maar uit verdriet en ellende niet om zielig hier te doen hoor, want alles heeft ook een positieve kant van het negatieve

mijn geboorte datum is 26-11-1966 en die van mijn zoon 10-01-1992
alvast heel erg bedankt als iemand de tijd kan nemen voor mij
ik zal er heel erg blij mee zijn en misschien is er wel een lichtpuntje voor mij
zelf zie ik me als een heel verkeerd mens omdat veel mensen mij hebben gekwetst
denk ik vaak wat heb ik in mijn vorrige leven allemaal wel niet fout gedaan waar in nu voor moet boeten
pi_39543418
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef sissi het volgende:

zelf zie ik me als een heel verkeerd mens omdat veel mensen mij hebben gekwetst
denk ik vaak wat heb ik in mijn vorrige leven allemaal wel niet fout gedaan waar in nu voor moet boeten

Je bent nooit een verkeerd mens. Ik weet niet of je vorige leven er wat mee te maken heeft maar sommige mensen lijken inderdaad veel 'problemen' naar zich toe te trekken terwijl ze er niks aan kunnen doen. Dan hebben ze het ene gehad en dan komt er alweer iets anders hun leven verstoren.

Maar dat andere mensen jou kwetsen betekent niet dat jij dat verdient. Je bent geen verkeerd mens, wat een ander ook zegt.

Ik durf me niet te wagen aan een kaart over je zoon of je vader. Ik heb wel een kaartje voor jou getrokken:

XVIII Cinderella

When this card appears in your reading, explore your deep feelings about the past, home, the mother, life's mysteries, and the wisdom of Hecate, the ancient Moon Godess. Recognize the importance of mourning and humility, they are often stepping stones into a profound joy and radiance of the heart. Ultimately, the most difficult tasks in a lifetime are the result of the spirit at work, strengthening our souls for future service on a broader scale. Reflect. Let tears flow if they must, for they are the waters of life. It is not the outer, physical mother who is the invincible protector for a child, but the healed mother or woman within, who emerges once the soul is cleansed and purified. Perhaps a walk in the moonlight will begin this process of emotional and psychic transformation.

Traditional Archetype: The Moon
Zodiacal ruler:: Pisces
pi_39683456
Hallo wie wil er voor mij een legging of lezing doen?
-weg-
Alvast bedankt! Kim

[ Bericht 39% gewijzigd door remlof op 26-01-2009 12:46:06 ]
pi_41242253
Wordt dit niet meer gedaan ofzo?
pi_41276092
vroeg ik me eigenlijk ook al af
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')