Bij deze..erinton jij stond al een tijdje in de "wacht"..ik weet niet precies wat voorn informatie je wilt hebben?? Uit je eerste post meende ik op te maken dat je misschien "iets" van contact zoekt met je man oig een connectie wilt leggen. In principe heb ik zo'n legging nog nooit gedaan, ik weet ook niet precies wat daarbij komt kijken om zo'n legging te doen. Wat ik wel wil proberen is om te doen wat ik "normaal" doe, dus een legging van drie kaarten, waarin ik wat dingen vertel over jou en we kijken wel..ik weet niet wat de kaarten je willen vertellen, misschien komt er wel wat heel onverwachts uit!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef erinton het volgende:
Tonnie
23-4-1951
Waalwijk
en overleden man Stan
30-1-1949
71-1-1991
Waalwijk![]()
(12-06-'06) ja graag displission!
je staat als tweede op het "lijstje"quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef Nikee het volgende:
zou je voor mij willen leggen Displission?
Ik denk dat door te pendelen je ver zou kunnen komen..ja, je hoort wel eens verhalen..van psychics, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dat soort dingen zijn naar mijn mening: "typisch Amerikaans" te noemen. Ik zeg niet dat het onzin is of juist niet. Char schreef er ook in haar boek over. Dat ze iemand had gelokaliseerd! Maarja, ken ik Char? Ik geloof wel dat je bepaalde middelen kunt inzetten en er zal ook wel zoiets zijn als ervaring..met kaarten..dus waarom niet..?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:57 schreef sissi het volgende:
Ik heb een vraagje, kan je met kaart leggingen ook te weten komen waar iemand begraven ligt.
Of moet je dat op een andere manier doen, en ook zou ik graag willen weten hoe de persoon was, en of alle verhalen die mij verteld zijn wel kloppen.
Ik kan nu wel alles hier schrijven, maar als het niet kan wat ik graag zou willen, zijn mijn tekesten natuurlijk overbodig hier.
Daarom is mijn vraag ook of iemand mij een richting aan kan geven.
Ik ben benieuwd
Ik wilde wel een legging voor je doen. Wat ik zowiezo wel even wil zeggen dat leggen via msn heel erg rottig is. Het is niet een geheel verhaal. Wat ik zo de laatste tijd merkte.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:15 schreef Daantje77 het volgende:
Displission een tijd terug heb je voor mij kaarten gelegd en ondertussen is er zoveel gebeurt zou je nog een poging willen wagen ? Of iemand anders zou willen pendelen kaartleggen oid ?
Daniëlle
17-06-1977
Breda
Ik denk dat het zegt dat je niet zo veel hebt aan spirituele kennis als je het niet in de praktijk brengt. En het leven van je kennis geeft je meer bevrediging dan het vergaren van kennis.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net een kaart voor mezelf getrokken, ik heb dus een persoonlijk dek van kaarten en kan deze alleen op mezelf toepassen. Misschien kunnen mensen hier ook wat in vinden, ik hou van aanvulling erop. Hoewel ik deze kaart zelf moet bekijken.
1 kaart getrokken dus
Komt ie.....
"De bevrediging die spirituele kennis je geeft, vormt een valkuil voor je zolang je die kennis niet leeft. "
Weet iemand dit in te vullen voor zichzelf? Voor jezelf. Zegt deze kaart wat aan jullie ???
Ik moet dieper denken hierover
Bedankt voor de aanvullingquote:Op maandag 19 juni 2006 17:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het zegt dat je niet zo veel hebt aan spirituele kennis als je het niet in de praktijk brengt. En het leven van je kennis geeft je meer bevrediging dan het vergaren van kennis.
thxquote:Op maandag 19 juni 2006 22:13 schreef displission het volgende:me says: ok magic time over..this is it..and this is that..good luck man!
Tuurlijk..Dimitri kerel! Zal proberen het beste te doen..wat ik ervan kan maken..ik begin met een kopje koffie..satus: 1 red bull, 1 goedemorgen(ook vitamine b--energy) en nog een koffie..ik ben een beetje met slapen aan het klooien wat betreft teveel uren slapen..maar ik begin het nu wel te merken..vandaar een kopje koffie..beetje wakker worden he..quote:Op maandag 19 juni 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
Displission, zou je aub, als je de tijd vind, eens voor mij een kaartje leggen ivm werk?
Dimitri
21-11-75
Alphen aan de rijn
Puur wetenschappelijk Dimitri..maar het blijft een gok he..quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
Displission thanks
Hoe weet je eigenlijk dat ik van gabber muziek hou?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:08 schreef displission het volgende:
Nikee wil meer weten over werk en studie..aan de ene kant iets over de uitslag..van iets wat ze heeft ingeleverd en aan de andere kant hoe het haar afgaat op haar sollicitatie. Dat zijn op zich hele simpele vragen..antwoorden zijn meetsal moeilijk te begrijpen
hehe ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk te leggen..alles wat ik zeg snap je misschien wel en kan je heel goed plaatsten misschien, maar houdt je er rekening mee dat je je niet teveel moet vastknopen aan de antwoorden..soms zijn ze niet vaag voor iets.. :0
Voor jouw een spel wat ik toennet persoonlijk bedacht heb..een uitleg over de uitkomst
ik pak deze twee( de studie en de sollictitatie) even appart..ik begin met uitslag van je werk.
een vrouw zit met twee zwaarden gekruist voor borst als bescherming..of afstand nemen van..de vrouw probeert te mediteren op een bepaald gevoel..ze wil gewoon even "met rust gelaten" worden. Een zee met kleine eilandjes achter haar. Duinen..strandjes..een halve maansikkel boven haar in de schemering. Het is de zwaarden twee..Knagende twijfel over een situatie..mbt het werk geeft deze kaart aan dat je op een punt aangekomen bent, waarop we diepgewortelde twijfels
hebben over hoe we verder moeten, terwijl we aan de andere kant flink verzet tonen om op onze intuitie te vertrouwen..de zwaarden versperren ook het intelect.
De tweede gaat over de sollicitatie..Het is de kelken drie..drie vrouwen heffen de kelken op de kaart..Ik denk dat je een sollicitatie wel min of meer voorbereid..misschien bewust, misschien onbewust en dat je straks wat te vieren hebt..Misschien het verwerven van een interessante baan? Een feestje..mag ik ook komen?? je hebt iets moois bereikt zegt deze kaart..
Ik hoop dat je er wat aan had..vergeet niet wat ik in het begin zei he..sommige dingen worden niet zomaar in de schoot geworpen..
/huishoudelijke mededeling..: Ik neem 1 dag pauze
Ik neem aan beste Nick dat dit een algemene legging moet zijn. Je zegt dat je aardig wat hebt meegemaakt..ik ben zelf ook wel benieuwd wat de kaarten "ervan" zeggen van die periodes. Ik zal eens kijken of ik er met de kaarten wat uit kan lichten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:07 schreef Bange-Frans het volgende:
Zou iemand een lezing voor mij kunnen doen??
Nick
25-07-1986
Nijverdal (overijssel)
Ik had je mailtje gehad elfenvleugels ik had nog wat energie en op zich vind ik het nog niet zo ontzettend laat, dus..here we go..quote:Op zondag 25 juni 2006 23:26 schreef elfenvleugels het volgende:
is goed, displission, je hebt mailik zie het wel komen
Dank je wel voor de moeite...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:38 schreef displission het volgende:
[..]
Ik had je mailtje gehad elfenvleugels ik had nog wat energie en op zich vind ik het nog niet zo ontzettend laat, dus..here we go..
Voor jouw heb ik besloten een momentopname te kiezen..3 kaarten..
De 1e kaart is voor het denken..de bewuste beoordeling van de vraag..met als vraag..wat kunnen de kaarten over elfenvleugels zeggen algemeen als persoon. De 1e kaart is de bewuste beoordeling van de vraag wie jij als persoon bent..het denken. "Het rad van fortuin". In het midden een rad met de letters TORA, ROTA en TARO, op welke manier je ze ook mag lezen. De woorden betekenen opeenvolgend rol papier, de Wet dan ROTA van karma TARO, het rad van fortuin, van de voorspelling. Ik ga dit goed aan je proberen uit te leggen: Al je ervaringen, je leven, je stemmingen herhalen zich. Veel wat je doet zijn reacties, geen acties.Mediteer over dingen die zich blijvend veranderen..sta net als de sphynx op de kaart boven alle gebeurtenissen..boven het rad. Misschien ben je er al achter gekomen dat in het midden van het rad..stilte heerst en dat er geen beweging mogelijk is..zoiets kan heel veel veranderen. De kaart is op zich een hele mooie kaart..omdat ze vaak aangeeft dat we een draai aan het rad mogen geven en vervolgens veel kunnen meemaken.
Volgende..de hartkaart, de onbewuste gevoelens..het gevoel.je wilt een sportieve wedstrijd aangaan met anderen. In allerlei opzichten kun je dit zien..op je werk, op school..het is de staven vijf. De jonge mensen op de kaart, elk met een staaf "sparrend"zijn er niet op uit dat het "menens"word. Ze willen elkaar niet verwonden..wat er wel gebeurt is dat de energie niet echt een bepaalde kant opgaat..dat kan leiden tot besluiteloosheid. Het kan ook duiden op verschillende "ikken" die in strijd zijn met elkaar.
De laatste kaart..de meest onbewsute diepste gevoelens, de buikkaart. Vaak zijn deze gevoelens vaak voledig onbewust. Op deze kaart, kelken acht zien we acht kelken op de voorgrond staan..een oude man in een rood gewaad en een stok verlaat de rijke situatie..Hij gaat wederom op pad..he' er schijnt een kelk te missen..heeft hij hem daar onder zijn rode cape? Is er meer mogelijk..waar zou die weg heengaan? De totale andere weg uit die "rijke"situatie ineens in wat totaal anders..het bergpad op..
Succes ermee..zeg ff wat je ervan vind..![]()
He maar jij was het toch zo vreselijk met xebrosius eens dat alle mensen in truth randdebielen waren die geband moesten wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:52 schreef haagse_elfje het volgende:
Displission als je een keer voor mij ook een legging/lezing willen doen... thank u
Christine
15-07-1982
Den Haag
ik heb eindelijk na 23 jaar een beetje rust in mijn leven heel veel shit meegemaakt, maak er maar iets van ik ben erg benieuwd thanks!!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:03 schreef senesta het volgende:
[..]
He maar jij was het toch zo vreselijk met xebrosius eens dat alle mensen in truth randdebielen waren die geband moesten worden![]()
Prima hoor, omdat alles daar over één kam werd geschoren dacht ik dat je eens was met de stellingen die daar gepresenteert werden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd, ik ben alleen van mening dat zhe-devill eens een keertje moet kappen met klinkklare onzin die ze verkondigt, ze zet wel zo het hele paranormale gebeuren in een slecht dag licht. Ik zelf heb alleen goede ervaringen mee, dat komt omdat ik dingen heb gezien die onverklaarbaar zijn. Zhe-devilll werkt me al de hele tijd een btje op mijn zenuwen....
dit is echt het laatste wat ik erover zeg....![]()
no problemquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Prima hoor, omdat alles daar over één kam werd geschoren dacht ik dat je eens was met de stellingen die daar gepresenteert werden.
Sorry, als ik je verkeerd begrepen heb.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef sissi het volgende:
zelf zie ik me als een heel verkeerd mens omdat veel mensen mij hebben gekwetst
denk ik vaak wat heb ik in mijn vorrige leven allemaal wel niet fout gedaan waar in nu voor moet boeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |