abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:43:16 #101
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35913240
even voor de skeptici onder ons: Is er iets magisch gaande op dit moment??
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:51:56 #102
37769 erodome
Zweefteef
pi_35913514
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef displission het volgende:
even voor de skeptici onder ons: Is er iets magisch gaande op dit moment??
Die is al dicht, maar dat er wat gaande is is meer dan duidelijk, maar dat is niet heel erg nieuw, de hoge winden vertelde me al eerder over verandering...

Alleen begint de aarde zich wat meer te roeren, wat meer te spreken, gaat meer kracht van haar uit en dat neemt alleen maar toe.
Haar hartslag wordt duidelijker, meer mensen zijn instaat die hartslag te herkennen nu, nu nog zien of ze ook instaat zijn naar dat ritme te gaan leven...

Het zal naar aardse begrippen niet lang duren of de mens zal de levende moeder kennen.
Maar goed, dat is vage praat natuurlijk

Wat de channeling betrefd die ik heb gekregen van YG, heb besloten het voor kennisgeving aan te nemen en er verder niets mee te doen, het waarom wil ik het misschien later nog wel over hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:52:57 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35913546
omg ik moet echt lieters zuipen om op zo'n punt te komen. gelukkig doe ik dat nog wel eens.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:08:31 #104
91333 displission
pi_35914022
ikke niet..mijn pillen blokeren het gevoel meestal..maar af en toe is er een gaatje en ik denk helemaal als ik ze ga afbouwen..en de stress weer komt opduiken..maar wat moet je ermee..

ter informatie..ik slik haldol..ongeveer 5mg per dag..al 6 jaar lang..eigenlijk sinds het moment dat het begon..ben tussentijds wel eens heel eigenwijs gestopt..dat merkte ik dan ook wel..maar krijg steeds meer het gevoel dat ik ook weer zonder kan..vooral nu ik ook nog eens een keer gestopt ben met blowen..even nog meer duidelijkheid..de dokter zei dat het een psychose was..maar dat was het niet..mijn instinct..zegt wat totaal anders..ik zal het daarom ook nooit geloven of toegeven..ik zal het woord wel eens gebruiken omdat dat makkelijker is..maar eigenlijk was er niks met me aan de hand alleen wel op spiritueel niveau..en juist daarover heeft een dokter totaal geen verstand en zeker niet die van mij..

Het was heel raar in het ziekenhuis was Boris de psychiater..ik associeerde hem met boris van uhm frankenstein..en dat ik dan het monster was..hij begreep me niet..ook werd er bloed afgenomen..dat zal wel ergens bewaard worden..maar stel dat ze dat dan meenemen op een spaceship?

Je kunt niet meer reageren op het topic..maar dit was ff om terug te kijken..is iets wat ook met YG legging te maken heeft..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:52:02 #105
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35915499
Displission,

Als je tijd en zin hebt..... zou je dan.....

Ester
06-04-1979 Raalte (Overijssel)
ik woon nu in Rotterdam

Je bent helemaal vrij om het vorm te geven zoals jij wilt...... open vraag....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:55:55 #106
91333 displission
pi_35915616
zondag mirage en datzelfde geld voor gaai..dan doe ik jullie twee.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:59:56 #107
37769 erodome
Zweefteef
pi_35915740
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:52 schreef zoalshetis het volgende:
omg ik moet echt lieters zuipen om op zo'n punt te komen. gelukkig doe ik dat nog wel eens.
Als ik gezopen heb ga ik pas echt overboard, maar dan schaam ik me om mezelf
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:01:41 #108
139452 gaai
zwarte poes
pi_35915798
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 16:55 schreef displission het volgende:
zondag mirage en datzelfde geld voor gaai..dan doe ik jullie twee.
*I just realized.....i don't care*
pi_35937601
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef YourGuardian het volgende:
dat van die gaten, poorten komt me wel bekend voor. ik heb 1 keer gehad dat ik een andere dimensie kon aanvoelen dat verschillende dimensies elkaar overlappen ofzo
kan het gevoel niet uitleggen maar ik denk wel dat het zoiets was
  zondag 12 maart 2006 @ 22:19:23 #110
91333 displission
pi_35975264
hoop dat gaai en mirage nog een dagje kunnen wachten want het komt er nu echt even nog niet van. Morgenmiddag heb ik meer tijd over
  maandag 13 maart 2006 @ 09:32:13 #111
139452 gaai
zwarte poes
pi_35982977
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:51 schreef gaai het volgende:

Ik heb geduld hoor
  maandag 13 maart 2006 @ 10:27:40 #112
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35983968
geen probleem hoor !

Iedere aanvraag, in ieder geval die van mij, is puur bedoeld als vráág.
De termijn bepaal je zelf, je moet wel zin hebben.. en nee is ook een legitieme optie
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35992244
displission

Als je voor mij nog een beetje .....overhoud,

Tonnie
23-4-1951
Waalwijk

en overleden man Stan
30-1-1949
71-1-1991
Waalwijk
  maandag 13 maart 2006 @ 20:03:48 #114
91333 displission
pi_36001249
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:51 schreef gaai het volgende:
Displission, als je tijd en zin hebt en ik aan de beurt ben, zou je dan voor mij ook een keer een legging willen doen?
Ik heb geen specifieke vraag ofzo, ik ben gewoon benieuwd

naam: gaia
geboortedatum: 04-02-1975 ( Willemstad, N.A.)
Beste Gaai
Sorry dat je zo lang moest wachten maar bij deze toch een algemene legging voor jouw . Voor jouw trek ik ook negen kaarten die ik hieronder een voor een zal beschrijven..het is het geheim van de hogespriesteres..ik zal mijn best proberen te doen voor je..

Om een zo goed mogelijk beeld van je te schetsen had ik iid de informatie nodig die jij mij hebt gegeven..verder ken ik je nauwelijks. Ok ik weet dat je een vrouw bent..erg apparte naam trouwens..staat dat niet voor moeder aarde..maar dat even terzijde..laten we beginnen..

Gaia uit Zwolle..31 jaar is het toch? Net jarig geworden..een maandje geleden..geboren in Afrika..ik zet een muziekje aan..en brand een geurkaarsje..het lijkt me leuk om voor jouw te leggen..ben zelf ook erg benieuwd wat eruitkomt..

Nou laten we beginnen met schudden..in gedachten hoor ik wel wanneer jij stop zegt tegen me..ik moet echt even overnieuw leggen dit is me nog nooit overkomen..mijn kat rende dwars door de kaarten heen toen ik ze net allemaal had getrokken..kon er ook absoluut geen wijs meer uit worden..

Nog een keer dan maar we beginnen gewoon weer overnieuw..!

Het kruis op haar borst toont het thema waar het om gaat in de vorm van twee primaire impulsen, die elkaar kunnen versterken of hinderen. De eerste kaart is de munten ridder: deze kaart belichaamt de stemming waarin met vlijt, uithoudingsvermogen en volharding tastbare en duurzame voorwerpen van waarde worden vervaardigd. De kaart staat voor de vaste betrouwbare bodem, voor het fundament waarop we ons kunnen verlaten en waarop we kunnen bouwen. De Ridder representeert de sfeer van het element aarde, van de lichamelijke werkelijkheid, waarin de zekerheid alsmaar toeneemt, tastbare gebeurtenissen en pragmatische handelwijzen die lonend zijn en die niet in de laatste plaats het kader voor onze zinnelijke ervaring. Wanneer deze houding overdreven wordt: stug vasthouden en halsstarigheid, tot hard werken of het tegendeel ervan: botte luiheid en zinnelijke excessen. Dan de kaart die erbovenop ligt: het oordeel..de herijzenis symboliseerd de aangrijpende beleving van de verlossing en bevrijding van datgene wat daarvoor bedolven of gevangen was. Ze verzinnebeeld het goddelijke wat uit de donkere kerker ontsnapt en in het licht komt. De kaart staat voor de beslissende stap naar zelfwording..het geslaagde proces van alchemistische trasformatie waardoor uit het lagere het hogere ontstaat. In jouw gekenmerkte streven is een "schat" te vinden.

Ok we gaan verder..de primaire impuls van de maan..de hogepriester..dit is een kracht die momenteel op het thema van invloed is..de hogepriester staat voor de wereld van het geloof en een uit geloofszekerheid voortkomend diep vertrouwen....Hij gold van oudsher als een van de drie beschermende kaarten..het verloop van een aangelegenheid werd zodoende fundamenteel gunstig. Daar valt wel wat over te zeggen, de uitgedrukte krachten hebben zowel op ons zelfvertrouwen betrekking als op het vertrouwen in een diepe zin van ons persoonlijk leven en het daaruit resulterende vertrouwen in de toekomst..

Dan nog de aan invloed winnende kracht van de maan..de dood..op zich helemaal geen ernstige kaart..hij wil alleen maar zeggen dat je wat loslaat waar je eerst aan gewend was..was het je bepaalde niveau waar ik nu over spreek dan kom je op een ander niveau terecht..we hebben leven van sterven gescheiden en de interval is angst..ga daar dan ook goed mee om..men kan ook niet leven zonder "te sterven"

Dan de aan invloed afnemende kracht van de maan: de ster is de kaart van de hoop, wijsheid en inzicht in hogere samenhangen. Deze kracht neemt dus af..weer een beschermende kaart die gelukkig welslagen aankondigen.

dan wat er in het duister ligt, wat er is maar niet bewust wordt waargenomen..misschien wel vermoed of gevreesd deze ligt links van het kruis..zwaarden 9..nachtmerries wakker worden in de nacht..toestand van diepe bezorgdheid en teneergeslagenheid..

dan waar je mee door moet gaan, wat er in het licht ligt..aan de rechterkant van het kruis..hier moet je zeker mee doorgaan..staven vier..blijf van het leven genieten..bevinden buiten het terein van het beschermde en geborgene, deelnemen aan het leven.

het rad van fortuin, daar gaat de weg heen..hoe je tegenover je lot staat..het rad van fortuin wordt ervaren als uitdrukkign van onze machte -en hulpeloosheid, hetzij als een verwijzing naar een levenservaring waardoor we kunnen groeien en volwassener worden..op het vlak van gebeurtenissen..situaties waar we nauwelijks invloed op hebben..je kunt je laten leiden door de overige kaarten zoals ik het nu zie..je kunt ook alles in eigen hand nemen..de keuze is aan jouw..je kunt het rad beginnen te draaien en vervolgens de opklimmende kant opklimmen..zoals ik het zie laat jij het gevoel op je afkomen..door juist niet af te wachten en zelf dingen te ondernemen kun je misschien langzamerhand de andere kant opklimmen..dat laatste staat dan weer voor gelukkige, aangename en ook verrassende wendingen..

dan de laatste de negende kaart, het geheim van de hogepriesteres, geeft ze haar geheim prijs? We zullen kijken..nee dat niet..

maar hoop dat je er wat aan had..en dat je jezelf erin terugvind

[ Bericht 0% gewijzigd door displission op 13-03-2006 20:30:59 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 20:12:43 #115
91333 displission
pi_36001562
beste mirage en erinton..ik las weer een pauze in heb ik besloten..ik hoop dat iemand anders zo vriendelijk wil zijn de leggingen voor jullie te doen..er zullen vast wel meer mensen zijn die kunnen leggen waaronder Alicey en anderen die het ook leuk vinden om te doen..momenteel kost het me teveel energie..ik heb ook genoeg andere dingen aan mijn hoofd..dus ik kan ff niet zeggen wanneer ik voor jullie leg...hoop daarom ook dat iemand anders het af wilt maken..
  maandag 13 maart 2006 @ 20:33:12 #116
139452 gaai
zwarte poes
pi_36002297
Bedankt, displission!

Ik moet het nog een beetje op me in laten werken, maar ik herken er zéker wel dingen in die van toepassing zijn....

Die kat.....

ik heb er zelf 3, dus ik herken het gedrag......
  maandag 13 maart 2006 @ 20:36:37 #117
91333 displission
pi_36002432
springen hij bij jouw ook op de kaarten af als je ze net hebt gelegd..
  maandag 13 maart 2006 @ 20:42:46 #118
139452 gaai
zwarte poes
pi_36002682
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:36 schreef displission het volgende:
springen hij bij jouw ook op de kaarten af als je ze net hebt gelegd..
Ja, of ze wandelen lekker over m'n krant terwijl ik 'm lees, of ze gaan in m'n nek liggen spinnen als ik een film wil volgen........als ze de boel maar kunnen verstoren

vinden ze leuk......en ik zou ze niet anders willen
  maandag 13 maart 2006 @ 20:54:02 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36003097
ok ik zal heel kort uit de doeken doen waarom ik kaartleggen, tarot etc etc allemaal te generiek vind. immers elke kaart wordt wel eens getrokken en moet dan slaan op een 'huis'/levenspositie oid.

dat betekent dus dat elke kaart zo generiek omschreven is dat het op alles kan slaan. ruil maar eens het tweede met het derde huis, dan zie je het vazelf.

maar het is wel leuk tijdverdrijf en ik hoop dat niemand er iets van aantrekt.
  maandag 13 maart 2006 @ 21:03:29 #120
139452 gaai
zwarte poes
pi_36003456
quote:
Op maandag 13 maart 2006 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
ok ik zal heel kort uit de doeken doen waarom ik kaartleggen, tarot etc etc allemaal te generiek vind. immers elke kaart wordt wel eens getrokken en moet dan slaan op een 'huis'/levenspositie oid.

dat betekent dus dat elke kaart zo generiek omschreven is dat het op alles kan slaan. ruil maar eens het tweede met het derde huis, dan zie je het vazelf.

maar het is wel leuk tijdverdrijf en ik hoop dat niemand er iets van aantrekt.
Ik begrijp wat je wil zeggen, daarom leek het me ook leuk om eens te kijken wat iemand die me feitelijk niet kent uit zijn legging voor mij haalt.......
Als ik de kaarten voor mezelf leg, dan weet ik niet of ik het met opzet( al dan niet bewust ) sowieso al heel erg naar mezelf trek, nietwaar?
(hm...komt beetje vaag over, maar je snapt het vast wel)

Ik ben overigens niet zover dat ik voor anderen zou leggen, daar voel ik me niet zeker genoeg voor.
(story of my life)
  maandag 13 maart 2006 @ 21:08:56 #121
91333 displission
pi_36003666
zoalshetis misschien dat het allemaal erg algemeen is..en zoals jij het noemt generiek..maar waar het om gaat is dat je nieuwe perspectieven ziet..zo kun je jezelf aanpassen..als ik bijv. op een beurs een erg goede legging krijg hoef ik me er absoluut niks van aan te trekken..maar dromen is zo mooi he? En nieuwe perspectieven ook..zo ook keuzes die je kunt maken..ik geloof er wel degelijk in, alleen het is zo verdomd moeilijk om uit een plaatje dit soort vastbesloten informatie te halen..je zult moeten geloven in wat je zegt..teneerste en tentweede dit is misschien nog lang niet ontwikkeld..er zijn verschillende niveau's waarop je kan leggen naar mijn mening..die dan weer in verbinding staan met de verschillende vormen van bewustzijn die op kunnen treden. Ik stond perplex van de legging van YG..en heb hem uitgeprint..ik zal hem koesteren en zorgvuldig bewaren omdat hij er moeite in heeft gestoken..hij deed het gratis tentweede en zoiets zie ik jouw niet doen..hij heeft me er echt mee geholpen, misschien zelfs mee beschermd..maar misschien gaat dit momenteel gewoon boven je petje..ik moet ook zeggen dat mijn leggingen ook voor mezelf hoe verder ik kwam de laatste tijd steeds moeilijker te begrijpen werden..vandaar ook deze pauze..om mezelf weer op te laden..
  maandag 13 maart 2006 @ 22:24:17 #122
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36006555
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:08 schreef displission het volgende:
zoalshetis misschien dat het allemaal erg algemeen is..en zoals jij het noemt generiek..maar waar het om gaat is dat je nieuwe perspectieven ziet..zo kun je jezelf aanpassen..als ik bijv. op een beurs een erg goede legging krijg hoef ik me er absoluut niks van aan te trekken..maar dromen is zo mooi he? En nieuwe perspectieven ook..zo ook keuzes die je kunt maken..ik geloof er wel degelijk in, alleen het is zo verdomd moeilijk om uit een plaatje dit soort vastbesloten informatie te halen..je zult moeten geloven in wat je zegt..teneerste en tentweede dit is misschien nog lang niet ontwikkeld..er zijn verschillende niveau's waarop je kan leggen naar mijn mening..die dan weer in verbinding staan met de verschillende vormen van bewustzijn die op kunnen treden. Ik stond perplex van de legging van YG..en heb hem uitgeprint..ik zal hem koesteren en zorgvuldig bewaren omdat hij er moeite in heeft gestoken..hij deed het gratis tentweede en zoiets zie ik jouw niet doen..hij heeft me er echt mee geholpen, misschien zelfs mee beschermd..maar misschien gaat dit momenteel gewoon boven je petje..ik moet ook zeggen dat mijn leggingen ook voor mezelf hoe verder ik kwam de laatste tijd steeds moeilijker te begrijpen werden..vandaar ook deze pauze..om mezelf weer op te laden..
als ik het me herinner zal ik voor jou en bovenstaande drie kaarten trekken. een voor het verleden, een voor het heden en een voor de toekomst.

ok? ik zal de uitleg/slag scannen.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:34:47 #123
91333 displission
pi_36006990
voor mij hoeft niet persee, maar zou ik wel leuk vinden..doe eerst maar voor mirage en erinton
maar is een leuk initiatief..ikzelf heb het echt ff gehad..ben ook benieuwd hoe anderen leggen..
pi_36142047
haha ik heb best wel veel divinatie middelen, runen, i ching, spirituele inzicht kaarten, tarot, godinnen meditatie kaarten, elven orakel en het lenormand spel

het lenormand spel vind ik eigenlijk te simpel bij al teveel kaarten staat er bij dat er iets ergs kan gebeuren slechte gezondheid enzo en ik wil juist meer psychologische leggingen doen.
tarot ben ik dan ook pas mee bezig maar leg ze bijna nooit voor andere mensen. ik wil geen open legging doen want je kan dan elke kant een beetje opgaan en ik kan het dan nog moeilijk ontcijferen.
elven orakel is leuk om te trekken en hoef zelf niks te interpreteren.
i ching ben ik nog niet mee bezig en runen heb ik al te tijdje maar nog niet veel mee gedaan.

dus ik zou graag wel tarot leggingen met onderwerp willen proberen maar dan wel in chat zodat de ander het mee interpreteert en dat ik zo ook meer verbanden eruit kan halen.
ik kan ook al die andere gebruiken maar dan krijg je alleen de beschrijving die in de boek staat
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:29:52 #125
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_36145997
Ik heb mijn channeling doorgkregen..

Ik zie wel of ik het online zet maar reken er maar op datie niet zo kort is..

7 blz ofzo..
Ik dank yourguardian hier nogmaals voor

EW
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_36146089
@Yourguardian

Kan Yourguardian voor mij eens ook een channeling doen ?
Totsy
Ik zal je de privégegevens doormailen als dit mag.
pi_36146111
zucht..... okay..... ik type wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:35:52 #128
126737 Electro-Worm
pi_36146144
whaha
  zondag 26 maart 2006 @ 13:19:13 #129
126737 Electro-Worm
pi_36375337
Ik heb zojuist mijn channeling in getypte wijze gekregen, ik post hem hier:

17 maart 2006-03-26
Channeling Joel xxxxxxx geb. 11-8-1993

Lieve gidsen van Joel, ik zou graag met jullie communiceren.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heel fijn vinden wij het dat hij het heeft aangedurfd om jou een mailtje te sturen. Het heeft even geduurd zeg. En maar wachten en wachten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wordt het wachten toch beloond.
Lieve gidsen, Joel heeft een vraag. Deze luidt: willen jullie hem helpen om astraal te reizen?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is ook zo’n lieve jongen.
Hij vraagt nogal wat van ons, zeg. Hem zomaar uit zijn lichaam trekken. Het klinkt ons nogal wreed in de oren. Maar wij zullen onze held enkele raadzame tips geven.

Ten eerste dient Joel goed te begrijpen dat uittreden een doel dient. Joel zal heel goed na dienen te gaan waarom hij wil uittreden. Het dienen van een doel maakt dat leraren hem serieus onderricht willen geven om deze techniek onder de knie te krijgen.
Wanneer uittreden slechts als ‘fun’ wordt beschouwd zal Joel veel moeite voor niets doen.

Wij hebben weet van Joel’s gaven. Joel heeft heel krachtige energiestromen vaarvoor Joel naar een toepassing zoekt om deze stromen tot uiting te brengen.
Het feit dat Joel het universum in een notendop xxxxx maakt van hem een levende bibliotheek.
Het hele leven van onze held is gebaseerd op het vinden van zijn wortels. Zo onder, zo boven.
Het heeft de voorkeur jouw afkomst te zoeken in wie je van oorsprong bent. Een universeel wezen welke in staat blijkt met alles te communiceren. En met alles bedoelen we ook echt alles. Het gegeven dat Joel in staat is met alles te communiceren maakt van hem een bewoner van het universum. Een universeel wezen.

Leer je thuis voelen in een wereld waarin niet iedereen overeenkomsten heeft. Wij kunnen jou vertellen dat jij, vanuit onze ogen bekeken, geen verschil maakt met een anders denkend ras waar ook binnen het universum. De opgedane ervaring maakt dat onderscheid ontstaat, lieve superman van ons.

Wij zijn lichtwezens die al heel erg lang bij jou zijn. Wij kennen elke gedachte, elke lach en elke traan. En telkens wanneer jij lacht, lachen wij met jou mee. En telkens wanneer jij huilt, huilen wij met jou mee.

Lieverd, spirituele groei is prima, maar in de eerste instantie bedoeld om ervaringen welke zijn opgedaan te kunnen begrijpen. Het is van het grootste belang dat de werking van de universele energie begrepen kan worden.
Wij willen jou graag leren om buiten jouw fysieke lichaam te treden. Maar weet met welk doel je dit wil. De wereld waar wij ons bestaan hebben is heel duidelijk gekoppeld aan die van jullie. Maar jouw werkelijkheid kent slechte een glimp van onze werkelijkheid.
Joel, dit doel dien je helder voor ogen te houden.
Spelen met universele energie is heel goed, maar weet wel waar je mee speelt.
Je wilt veel en wij weten wat jij wil en hebben reeds al lang geleden een soort opleidingsprogramma gestart dat jou leert omgaan met universele energie.

Wanneer je nu echt een uittreding zou meemaken, een waarlijke uittreding, niet slechts een geestelijke, zou je waarschijnlijk in een centrum hebben gezeten waar ze mensen behandelen welke zich niet zo prettig voelen in hun hoofd.
Jullie beeld over uittredingen is niet het beeld dat wij ervan hebben. Een bijna doodervaring zoals jullie dat kennen is een uittreding van de eerste graad. Zulk een ervaring is niet voor iedereen weggelegd. Zulk een ervaring maakt van deze mensen compleet andere mensen. Mensen welke een missie tegemoet gaan. Dit soort uittredingen gunnen de mensen die dit meemaken rechtstreeks een kijkje in het hiernamaals.

De wereld van geesten, spoken en andere bewustzijnsvormen bezitten allen andere smaken.

De uittreding die jij graag zou willen hebben is een uittreding binnen jouw eigen veilige universum.
Lieve jongen, wij kunnen heel erg veel uitleg geven. Maar weet dat daarvoor een bepaalde tijd staat. Weet voor nu dat jij een eigen universum bezit waarin elke ervaring besloten ligt die jij in de afgelopen evaluatieperiode hebt opgedaan.
Deze door jou ziel zelf gecreëerde werkelijkheid is voor een ieder sinds kort toegankelijk. Binnen dit universum ben je veilig. Jou zal in de nabije toekomst geleerd worden hoe je bewust kan scheppen binnen dit universum. Je zult dit universum ook gaan verkennen binnen de mogelijkheden van jouw kunnen.

Wanneer jij besluit jouw eigen universum te gaan verkennen middels uittredingen, dan zul je je daarin gaan specialiseren. Wij zullen jou ter zijde staan met raad en daar. Maar nogmaals, weet met welk doe je dit dient te oefenen. Dient het het hoogste doel?

Wat kan Joel doen om een uittreding te bewerkstelligen?

Het gegeven dat Joel wil uittreden staat niet los van andere ervaringen. Wij zullen Joel een techniekje leren die losstaat van de jullie bekende technieken.

Het heeft veel van doen met het concentreren van de geest op een bepaald punt. Het best kan Joel dit doen in een rustige omgeving waar niemand hem kan storen. Het uittreden heeft veel van doen met het kunnen loskoppelen van lichaam en geest. Het lichaam zit voor jullie gevoel onlosmakelijk aan jullie geest gekoppeld. Natuurlijk zijn ze verbonden, maar ze kunnen los worden gezien.
Denk maar aan een ongeboren baby. Deze kan in en uit zijn lichaam naar believen.

Het is noodzakelijk dat niets jouw concentratie kan verstoren. Het lichaam is verbonden met geest. Weet dat jouw geest het origineel is van jouw lichaam. Jouw lichaam is dus een kopie van jouw geest.
Dit is een zeer belangrijk gegeven en moet goed begrepen worden. Jouw lichaam is een kopie van jouw geest.

Ga nu, met dit gegeven, op een makkelijke manier zitten.
Doe eens een leegmaak oefeningetje. Zet jezelf bijvoorbeeld onder de douche in jouw gedachten.

Wanneer leeg concentreer je jezelf op een bepaald punt. Projecteer jezelf op dat punt. Tracht jezelf continu te zien. Je stelt jezelf voor dat jij de projectie bent. Probeer te zien vanuit deze projectie. Jij bent deze projectie. Probeer jouw fysieke lichaam vanuit jouw projectie te zien.

Hou dit zo lang mogelijk vol. Geen seconden maar het moet minstens een kwartier achter elkaar lukken zonder ergens anders aan te denken. Blijf jouw fysieke lichaam vanuit de ogen van jouw projectie bekijken. Jij bent jouw projectie. Denk vervolgens dat jouw fysieke lichaam de projectie verwordt. Draai de rollen dus om. Blijf naar jezelf kijken. Bestudeer Joel van alle kanten.

Doe dit niet een avond maar 3 weken achter elkaar elke avond. Na 3 weken heb je de link lichaam en geest omgekeerd en kun je de volgende stappen ondernemen.

Jij bent jouw projectie en ziet je fysieke lichaam. Je hebt de hele tijd geconcentreerd op jou zelf. Nu ga je daar verandering in aanbrengen.
Jouw fysieke lichaam is geest geworden en jouw geestprojectie is fysiek geworden.
Tracht op te staan in jouw nieuwe hoedanigheid.
Jouw nieuwe ik staat op. Sta op en blijf jouw projectie aankijken. Dan begin je met het kijken naast jou. Om je heen kijkend concentreer je op hetgeen je ziet. Vervolgens loop je van jouw projectie af. Dit is een spannend moment omdat op dat moment jouw lichaam en geest zich beginnen te scheiden.
Dit kan aanvoelen als uittreden. Je doet dit niet letterlijk. Het voelt alleen zo aan. Alsof je je droomwereld binnen stapt.

Weet dat je binnen deze ruimte veilig bent.
Alles wat je eventueel ziet, hoort, ruikt of voelt is gecreëerd door jou zelf. Heb geen angst voor hetgeen je ziet, want je bent het zelf. Tracht niet te reageren met angst , want in jouw universum zal haast instant alles wat jij met een emotionele inhoud denkt scheppend worden. Wat het ook zij, je bent het allemaal zelf.

Ga voorzichtig op onderzoek uit. En nogmaals, lieve Joel, je bent alles zelf.
Slechts op een andere manier geprojecteerd. Je hoeft je geen zorgen te maken over het terugkomen. Je hoeft er slechts aan te denken.

Lieve jongen, wij hebben jou een krachtige techniek gegeven waarmee jij kunt leren uittredingen te bewerkstelligen. Noodzaak is dat je blijft oefenen. Wanneer wij het idee hebben dat het jou menens is zal je gaan merken dat je door ons ondersteund zal gaan worden.
Maar geduld is hierin erg belangrijk. De drie weken zijn erg belangrijk.
Alles is een proces. Niets gaat in een keer.
De drie weken zijn heel erg belangrijk. Knoop dat in je oortjes (tekening van een krullenbol met knoopoortjes )

Is dit zo voldoende antwoord op jouw vraag, superheld van ons?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik denk dat ie wel uit de voeten kan hiermee. Kunnen jullie hem nog wat vertellen over school?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hahahahahaha, het idee dat jouw gidsen jou helpen met jouw huiswerk is voor ons een lachwekkend idee.
Wij zijn jouw spiritueel helpers. Jouw beschermengelen. Wij trachten jou te behoeden voor beslissingen welke niet het hoogste doel dienen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wie zou hem dan wel met zijn huiswerk kunnen helpen?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je zou kunnen proberen je uittredingen zo te perfectioneren dat je tijdens examens de antwoorden makkelijk bij leraren in kunt zien…….

Ja ja, grap er maar over
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lieve jongen, wanneer wij alles zouden moeten doen dan konden wij net zo goed een fysiek pak kopen en jouw rol overnemen. Je moet zelf ook wat doen.
(tekeningetje van een krullenbol )

[ Bericht 7% gewijzigd door Electro-Worm op 26-03-2006 13:24:34 ]
  maandag 27 maart 2006 @ 15:50:53 #130
126737 Electro-Worm
pi_36407024
Geen commentaar?
pi_36416863
Jawel hoor....

Groei...
Groei zowel in deze aardse wereld als in de spirituele...
Groei van jongen uit tot man....
leer van je groei...
wees niet te ongeduldig zodat je stukjes overslaat.....
Wees niet bang een man te worden, maar ook niet een jongen te zijn....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_36418084
Verpopping is iig een behoorlijk groot thema ja.
Wedergeboorte. Maar zoals het hier beschreven is ken ik het uit shamanistische tradities. Daar gaat het wel wat verder. Jezelf opgeven aan een groter belang, een universele eenheid, en toch de weg terug vinden naar je fysieke lichaam.
Zoals jij het beschrijft, Vamp, klinkt het heel wat minder griezelig. Tis een beetje het ultieme loslaten. Heel anders dan een puber die roept: hey, mam... ik ga stappen en ik zie je wel weer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_37676512
hee is hier nog iemand? .. want ik wil ook wel eens weten wat er bij mij uit zou komen bij zo'n legging..
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:01:22 #134
47102 Elvi
miemkwien
pi_37681956
Ik zoek iemand die voor me wil/kan pendelen

En op zich wil ik wel tarotkaarten voor iemand trekken maar ik heb t nog nooit voor n ander gedaan
  † In Memoriam † dinsdag 9 mei 2006 @ 09:11:39 #135
81992 Githa
pi_37682135
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef erinton het volgende:
displission

Als je voor mij nog een beetje .....overhoud,

Tonnie
23-4-1951
Waalwijk

en overleden man Stan
30-1-1949
71-1-1991
Waalwijk
Displission of iemand, Als je voor Erinton50 ook even tijd hebt, héél graag.
Dit betreft eigenlijk net zoveel mij ...

alvast bedankt!
pi_37863684
tvp
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
pi_38014847
YourGuardian,
Zou je alsjeblieft voor mij een channeling kunnen doen?
Mag ik je mn gegevens doormailen?
bedankt!

liefs Nikee
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:12:29 #138
47102 Elvi
miemkwien
pi_38707002
Ok ik wil wel tarotkaarten voor iemand leggen! Ik heb dan wel een foto en n naam van je nodig... (ik weet niet of het me anders lukt namelijk)
Ik heb nog maar 3 keer voor iemand anders gelegd, dus het kan zijn dat het niet helemaal klopt. Maar goed ik moet ook oefenen
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 21:18:29 #139
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38707154
Leuk Elvi!!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:48:29 #140
91333 displission
pi_38708126
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:12 schreef Elvi het volgende:
Ok ik wil wel tarotkaarten voor iemand leggen! Ik heb dan wel een foto en n naam van je nodig... (ik weet niet of het me anders lukt namelijk)
Ik heb nog maar 3 keer voor iemand anders gelegd, dus het kan zijn dat het niet helemaal klopt. Maar goed ik moet ook oefenen
ja idd ik weet nog wel dat ik een vage legging voor jou had gedaan! Maar ik zat in de richting he???
Laten we de details maar even ter beschouwing laten
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:49:23 #141
91333 displission
pi_38708164
* displission poppelt om een foto te sturen?? Hoe ga je verder te werk Elvi? Of is dat het geheim van de meesteres (geintje he)
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:51:31 #142
91333 displission
pi_38708237
een algemene legging Elvi? is dat ok met misschien een kleine uitleg waarom ik bepaalde dingen kies in dit leven..grenzen die me net op het randje brengen? En dan heb ik het vooral op het gebied van gedachtes..misschien wil je daar wat over vertellen..waar moet de foto heen?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:53:20 #143
91333 displission
pi_38708305
moet ik hier een wierrookje branden? of de muziek zachter zetten? Ik ben erg benieuwd..echt..!!

volgens mij heb ik ergens gezegd dat ik op de zonnige dagen weer zou gaan leggen..dus bij deze..een legging voor iemand..misschien wel meer..!
pi_38708970
Kun je een legging voor mij doen?
Wat heb je allemaal nodig?
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 22:48:48 #145
91333 displission
pi_38709965
een stuk touw, wat korter is als de andere als het met de licht mee gaat..Rude

nee..uhm voor tarot, heb je fantasie, een leeftijd en geboortedatum nodig..tevens het liefst de voornaam en achternaam en plaats waar het subject zich bevind..

dus roept u maar! en vraag natuurlijk..algemeen is altijd erug leuk..Napster
pi_38715856
Dan een algemene graag
Stuur wel een mailtje met meer info

[ Bericht 19% gewijzigd door Napster op 10-06-2006 10:34:41 ]
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:18:54 #147
91333 displission
pi_38716600
zow dat is pas sumiere info.. zal kijken wat ik ermee kan doen..eerst ff wakker worden Napster..
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:32:05 #148
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_38716847
Kun je ook een legging voor mij doen? algemeen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:42:56 #149
91333 displission
pi_38717085
--wacht op mail..
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:44:53 #150
91333 displission
pi_38717118
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:32 schreef Darklight het volgende:
Kun je ook een legging voor mij doen? algemeen
als je wat meer info geeft, zoals naam geboortedatum en woonplaats. Dat is zo'n beetje de info die ik gebruik om je "op-te-komen-zoeken", nee, er dient naar mijn mening een connectie te worden gelegd, daarvoor heb ik dit nodig..ik zal mijn best iig doen voor je, maar eerst ff Napster..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')