abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 februari 2006 @ 12:50:51 #51
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35538905
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:39 schreef CarDani het volgende:

[..]

Is goed. Wat heb je nodig om te weten?
Waar je woont en waar je vandaan komt, leeftijd, eventueel geslacht en je vraag natuurlijk, maar wordt morgen pas..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_35541404
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef displission het volgende:

[..]

Waar je woont en waar je vandaan komt, leeftijd, eventueel geslacht en je vraag natuurlijk, maar wordt morgen pas..
Oké.
Ik woon in Goes, ik ben geboren op 10-04-1973 in Middelburg. Ik ben (nu nog) 32 jaar. Ik ben een vrouw. Ik heb niet echt een specifieke vraag.
pi_35557599
Ik wil ook graag een legging.
Ik ben Jolanda, woon in Made, geboren 28-10-1960.
Graag een algemene.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35566468
Als iedereen is geweest, zou ik ook graag een legging van jou willen
Jij bent de expert, dus dat zal vast niet oninteressant zijn.

Naam: Barbara
Geb: 15-10-1980 te Heerlen

Ik zou ook graag een algemene willen, ik heb wel vragen maar die zijn te persoonlijk....
Ik zou wel willen weten of de toekomst er beter uit gaat zien voor ons gezin, maar ik weet niet of dat mogelijk is

Take your time, ik wacht rustig af!
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35576396
Zo, de channeling is binnen, heb hem gelezen, zal hem overtypen later en hier neer zetten, maar eerst even laten zakken allemaal...

Yourgaurdian: nogmaals tnxxxxxxxxxxxx!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35586084
Goed dan, de channeling die voor mij is gedaan, ik sla even het eerste stukje met namen e.d over en begin gelijk bij het begin...
Het was soms wat lastig ontcijferen, maar ik denk dat ik er wel in geslaagd ben, er zitten een paar kleine stukjes tussen die niet echt logisch lopen, een beetje hikkerig zijn, daar moeten we maar een beetje omheen werken, ik zet het igg zo neer als ik het kreeg.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je hebt weet van mijn lieve kindje?

Ik heb voorgesteld aan haar te proberen contact met jou te krijgen.

Helemaal niet leuk toen, het moest zo zijn bleek achteraf, maar ik kan ze wel vermoorden hier, ik ben heel lang boos geweest.
Ik ben lang bij mijn lieve kindje gebleven, ze was voor mij mijn oogappeltje.
Ik vond het zo vreselijk dat ik weg moest, het leven hield voor mij op te bestaan omdat ik dat zelf zo gewild had bleek achteraf.
Het leven had mij geleerd wat ik moest leren, het had geen zin de lessen te herhalen.
Veel ben ik te weten gekomen, het hield inj dat ik dag in dag uit moest werken, dit werk heeft mij genekt en is er de oorzaak van geweest dat ik mijn lieve meisje moest verlaten.
Het scheelde niet veel of ik had haar meegenomen.
Het leven voor mij was voorbij en dat van mijn lieve kline meid begon de cycly van het leven.

Het meest verbazingwekkende was het ademende licht waar ik in terrecht kwam, het licht droeg mij meteen naar de toekomst van ons lieve meisje, het heeft niet lang geduurd deze toekomstblik, maar werd mij wel duidelijk waarom ik iedereen in de steek had gelaten.

Het heeft veel van doen met het plan die onze lieve meid heeft.
Het plan hd veel van doen met mij, dit plan heeft in mijn gedachten haar oorsprong liggen en via dit plan ben ik instaat mijn ervaringen via mijn meissie voort te zetten.

Ik heb veel geleerd hier over de overdracht van beelden en inzichten, het gelijkt alsof deze ideeen en beelden van haar komen, ze worden door mij geprojecteerd, al denkt ze dat dat af en toe ook zo is.

Ik hoop dat ze haar plan doorzet, zodra spirituele inzichten worden verkregen zal ze ook de creativiteit vinden de plannen uit te voeren, ze zal eerst haar blikveld moeten zien te verruimen.
Een internetpagina als dat forum draagt eraan bij dat haar blikveld verruimt word.

Er komt een tijd en zij zal "ons" plan tot uitvoer brengen.

Wees alsjeblieft heel liefde heeft haar hart gestolen, het maakt het leven mooi wanneer liefde in het spel is.

Het kan geen kwaad haar duidelijk te maken dat geduld een schone zaak is, rijping zij in dit proces van enorm belang.
Het ziet ernaar uit dat niet veel obstakels uit de weg hoeven te worden geruimd.
Het lijkt mij erg leuk samen te werken, ik het hoger inzicht en het partnerschap zal worden bezegeld met iets spectaculairs.
Dit zal jou niet ontgaan, het heeft veel van doen met weten dat ik aan jou zijde sta...het leven leeft voort...

Het leven leeft voort in jou kinderen......

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, dat is het...

Het roept vragen op bij mij, vele vragen, wil zoveel meer weten, maar komt tijd, komt wijsheid, ik zal geduldig zijn....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35586397
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:27 schreef YourGuardian het volgende:
Car dani en elvi, kunnen jullie mij een foto van jezelf sturen, dat is voor mij de beste manier om mezelf op jullie gidsen, of andere aspecten van jezelf te focussen.

Om wat discretie in te bouwen kun je het beste de fotootjes sturen naar Yourguardian@hotmail.com
Ik zal morgen een foto van me daarheen sturen. Maar ik heb het liever via de mail, en dat ik het later eventueel zelf hier in dit topic kan neerzetten. Is geen probleem hoop ik?
pi_35586838
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zal morgen een foto van me daarheen sturen. Maar ik heb het liever via de mail, en dat ik het later eventueel zelf hier in dit topic kan neerzetten. Is geen probleem hoop ik?

geen probleem...zo hou je het wat discreet.
pi_35593789
Wat trouwens erg interresant is is dat het handschrift van yourguardian anders is als het gechannelde stuk zeg maar...
Echt in de basis anders, heel frappant.

En naar aanleiding van dat even een vraagje, komt dat handschrift over met het handschrift van het persoon?
pi_35594172
oeh oeh ik wil ook een lezing
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:38:45 #61
91333 displission
pi_35608632
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:15 schreef CarDani het volgende:

[..]

Oké.
Ik woon in Goes, ik ben geboren op 10-04-1973 in Middelburg. Ik ben (nu nog) 32 jaar. Ik ben een vrouw. Ik heb niet echt een specifieke vraag.
Beste CarDani,
alles goed met je? Met mij wel..anders zou ik dit nu niet zitten typen natuurlijk. Een algemene legging voor je..het geheim van de hogepriesteres doe ik dan..ik pak de kaarten er even bij..

Het thema(het kruis op haar borst)2 kaarten, koning van de pentakles(munten)en de schildknaap van de zwaarden..munten koning: het element aarde en ons streven naar bezit, zekerheid en tastbare waardevolle voorwerpen. De kaart representeert je werkelijkheidszin. Voor jouw tellen daden. De kaart is een voorstelling van ons streven naar duurzaamheid, bestendigheid en het betrouwbaar terugkeren van het vertrouwde..

Zwaarden schildknaap staat voor een verhelderende impuls die op ons pad komt, een frisse bries, waardoor je helderheid verkrijgt. Moeilijke samenhangen kun je zo analyseren en begrijpen. Deze kaart versterkt juist de eerste kaart hij heeft er erg veel mee te maken. Van jouw pad van zekerheid kan ook wel eens afgeweken worden, toch?

Dan de primaire invloed van de maan, 1 van de drie kaarten die erboven ligt. Deze kaart heeft direct invloed op het thema..het is de dwaas, kaart 0. De dwaas toont het kind in ons. Hij staat voor een spontaan nieuw begin en openheid zonder vooroordelen. Vaak zonder kennis of ervaring hebben we een nieuw levensgebied betreden. De kaart kan voor een kinderlijk gemoed staan eventuele periodes waar je door je "domheid" flink op je bek kan gaan, maar die niet echt gevaar opleveren omdat die periodes geen werkelijk gevaar inhouden..

Dan de aan invloed winnende kracht van de maan: de schildknaap van de pentakles kan een impuls zijn die je binnenkort ontvangt, een kans die je krijgt. Het gaat om een haalbaar, zeer nuttig voorstel. Het voorstel is degelijk en betrouwbaar. De kaart representeerd dat de kansen die we krijgen in ieder geval haalbaar zijn en tastbaar zijn.

De aan invloed verliezende kracht van de maan: schildknaap van de staven..Tegelijkertijd nemen kansen af..terwijl er volgens de vorige kaart ook een nieuwe komt..misschien dat je wat afsluit betreffende een meeslepende impuls of een voorstel. Het gaat vaak om een spannende gebeurtenis..bijv. sporten of iets anders avondtuurlijk, iig iets wat de dagelijkse sleur doorbreekt..

Dan wat er in het duister ligt. Wat we meestal niet waarnemen of waarvoor gevreesd werd..Misschien moet je uitkijken dat er niet teveel van je wordt gevraagd..je lijkt me een persoon CarDani die ontzettend veel impulsen krijgt van anderen..kijk uit dat je niet bezwijkt onder alle staven..(staven 10) maw neem niet teveel hooi op je vork..

Dan wat er in het licht is, waar je zeker mee door moet gaan: kelken 3.ga door met vreugde, zorgloosheid en dankbaarheid..dat is de tip van deze kaart..van buiten ben je een vrolijke persoon..probeer elke dag daarom als het ware te "vieren" en toon dat je vrolijk bent..toon het feest..

Dan waar gaat de weg heen? Staven negen..op een moment in je leven in de toekomst krijg je een keus. Het kan dan gaan om een situatie of keus waardoor je je bedreigd voelt. Het is geen objectieve bedreiging, maar het gaat dan vooral om eerdere, pijnlijke ervaringen die angst en een afweerreactie oproepen..Hmm..wat kan ik hier nog meer over zeggen..het gaat over ontwikkelingsstappen waar je of niks mee te maken wilt hebben..of misschien stappen die je al gezet hebt, maar de weg achter heb je zelf helemaal dicht gemetseld dus je kunt niet meer terug..tip neem op de juiste wijze afscheid van iets..

Dan het geheim van de hogepriesteres..als het een kaart van de grote arcana is zal ik zeggen welke het is anders niet: de kaart verteld ons iets over de diepere motieven, het hoe en waarom: het is de keizer een kaart van de grote arcana en hij betekend: het verlangen naar continuiteit, stabiliteit en zekerheid. Het is de zin van de beschaving..het zelf voorzien..het bouwen van huizen en airconditioners, auto's en afwasborstels..

Cardani wat me heel erg opviel bij deze legging is jouw werkelijkheidszin en de kansen en situaties die op je pad komen..volgens mij zijn dat er ontzettend veel..

Ik hoop maar dat je er wat aan had..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_35617174
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef displission het volgende:

[..]

Beste CarDani,
alles goed met je? Met mij wel..anders zou ik dit nu niet zitten typen natuurlijk. Een algemene legging voor je..het geheim van de hogepriesteres doe ik dan..ik pak de kaarten er even bij..

Het thema(het kruis op haar borst)2 kaarten, koning van de pentakles(munten)en de schildknaap van de zwaarden..munten koning: het element aarde en ons streven naar bezit, zekerheid en tastbare waardevolle voorwerpen. De kaart representeert je werkelijkheidszin. Voor jouw tellen daden. De kaart is een voorstelling van ons streven naar duurzaamheid, bestendigheid en het betrouwbaar terugkeren van het vertrouwde..

Zwaarden schildknaap staat voor een verhelderende impuls die op ons pad komt, een frisse bries, waardoor je helderheid verkrijgt. Moeilijke samenhangen kun je zo analyseren en begrijpen. Deze kaart versterkt juist de eerste kaart hij heeft er erg veel mee te maken. Van jouw pad van zekerheid kan ook wel eens afgeweken worden, toch?

Dan de primaire invloed van de maan, 1 van de drie kaarten die erboven ligt. Deze kaart heeft direct invloed op het thema..het is de dwaas, kaart 0. De dwaas toont het kind in ons. Hij staat voor een spontaan nieuw begin en openheid zonder vooroordelen. Vaak zonder kennis of ervaring hebben we een nieuw levensgebied betreden. De kaart kan voor een kinderlijk gemoed staan eventuele periodes waar je door je "domheid" flink op je bek kan gaan, maar die niet echt gevaar opleveren omdat die periodes geen werkelijk gevaar inhouden..

Dan de aan invloed winnende kracht van de maan: de schildknaap van de pentakles kan een impuls zijn die je binnenkort ontvangt, een kans die je krijgt. Het gaat om een haalbaar, zeer nuttig voorstel. Het voorstel is degelijk en betrouwbaar. De kaart representeerd dat de kansen die we krijgen in ieder geval haalbaar zijn en tastbaar zijn.

De aan invloed verliezende kracht van de maan: schildknaap van de staven..Tegelijkertijd nemen kansen af..terwijl er volgens de vorige kaart ook een nieuwe komt..misschien dat je wat afsluit betreffende een meeslepende impuls of een voorstel. Het gaat vaak om een spannende gebeurtenis..bijv. sporten of iets anders avondtuurlijk, iig iets wat de dagelijkse sleur doorbreekt..

Dan wat er in het duister ligt. Wat we meestal niet waarnemen of waarvoor gevreesd werd..Misschien moet je uitkijken dat er niet teveel van je wordt gevraagd..je lijkt me een persoon CarDani die ontzettend veel impulsen krijgt van anderen..kijk uit dat je niet bezwijkt onder alle staven..(staven 10) maw neem niet teveel hooi op je vork..

Dan wat er in het licht is, waar je zeker mee door moet gaan: kelken 3.ga door met vreugde, zorgloosheid en dankbaarheid..dat is de tip van deze kaart..van buiten ben je een vrolijke persoon..probeer elke dag daarom als het ware te "vieren" en toon dat je vrolijk bent..toon het feest..

Dan waar gaat de weg heen? Staven negen..op een moment in je leven in de toekomst krijg je een keus. Het kan dan gaan om een situatie of keus waardoor je je bedreigd voelt. Het is geen objectieve bedreiging, maar het gaat dan vooral om eerdere, pijnlijke ervaringen die angst en een afweerreactie oproepen..Hmm..wat kan ik hier nog meer over zeggen..het gaat over ontwikkelingsstappen waar je of niks mee te maken wilt hebben..of misschien stappen die je al gezet hebt, maar de weg achter heb je zelf helemaal dicht gemetseld dus je kunt niet meer terug..tip neem op de juiste wijze afscheid van iets..

Dan het geheim van de hogepriesteres..als het een kaart van de grote arcana is zal ik zeggen welke het is anders niet: de kaart verteld ons iets over de diepere motieven, het hoe en waarom: het is de keizer een kaart van de grote arcana en hij betekend: het verlangen naar continuiteit, stabiliteit en zekerheid. Het is de zin van de beschaving..het zelf voorzien..het bouwen van huizen en airconditioners, auto's en afwasborstels..

Cardani wat me heel erg opviel bij deze legging is jouw werkelijkheidszin en de kansen en situaties die op je pad komen..volgens mij zijn dat er ontzettend veel..

Ik hoop maar dat je er wat aan had..
Hartstikke bedankt voor de legging. Ik ga hem op mijn gemak op me in laten werken. Een paar keer lezen zodat ik goed begrijp wat het betekent.
Mooi gedaan
pi_35618250
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef erodome het volgende:
Wat trouwens erg interresant is is dat het handschrift van yourguardian anders is als het gechannelde stuk zeg maar...
Echt in de basis anders, heel frappant.

En naar aanleiding van dat even een vraagje, komt dat handschrift over met het handschrift van het persoon?
Een heel interessant stuk. Vooral met de aanvulling die je nu geeft. Dus zelfs het handschrift zelf en niet alleen de ionhoud lijkt gechanneled te worden. Zou dat dan ook het handschrift van je vader zijn. Zijn er geschreven woorden van je vader ergens te vinden? Of heb je de mogelijkheid om dat aan je moeder of andere familieleden te vragen?

Het lijkt me dat de inhoud best heel erg emotioneel en erg persoonlijk voor je moet zijn gezien het kleine beetje voorgeschiedenis dat ik er hier in dit topic van meekreeg.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35618988
Ik kan aan mijn moeder vragen of ze het handschrift herkent ja, vandaar ook de vraag of dat handschrift overeen kan komen met het handschrift van het persoon toen hij nog leefde...
Is wel leuk om te weten voordat ik dat doe, alhoewel misschien ook de wijze van spreken bekend voor kan komen of niet...

Het was idd wel even emotioneel trouwens, ben een aardige kouwe kikker op dat gebied meestal, maar het raakte me toch wel aardig, was erg onverwacht, er gaat een emotie uit van de woorden, kan niet goed uitleggen wat het is.
Je krijgt me niet snel van mijn stuk met dit soort dingen, maar dit moest ik wel even laten zakken.

Vind het wel moeilijk om er voor 100% vanuit te gaan dat dit ook echt mijn vader is, ben van het type neem niets voor zoete koek aan, maar iets in de woorden voelt heel erg vertrouwd, heel erg eigen aan, komt weer neer op die emotie in die woorden.
Iets in me zegt dat het klopt...

Igg meer dan interressant allemaal, zou bijna geneigd zijn om om meer te vragen, maar dat doe ik yourguardian niet aan die al die moeite al voor iedereen doet, wat al ronduit geweldig is...
pi_35619469
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef erodome het volgende:
Ik kan aan mijn moeder vragen of ze het handschrift herkent ja, vandaar ook de vraag of dat handschrift overeen kan komen met het handschrift van het persoon toen hij nog leefde...
Is wel leuk om te weten voordat ik dat doe, alhoewel misschien ook de wijze van spreken bekend voor kan komen of niet...

Het was idd wel even emotioneel trouwens, ben een aardige kouwe kikker op dat gebied meestal, maar het raakte me toch wel aardig, was erg onverwacht, er gaat een emotie uit van de woorden, kan niet goed uitleggen wat het is.
Je krijgt me niet snel van mijn stuk met dit soort dingen, maar dit moest ik wel even laten zakken.

Vind het wel moeilijk om er voor 100% vanuit te gaan dat dit ook echt mijn vader is, ben van het type neem niets voor zoete koek aan, maar iets in de woorden voelt heel erg vertrouwd, heel erg eigen aan, komt weer neer op die emotie in die woorden.
Iets in me zegt dat het klopt...

Igg meer dan interressant allemaal, zou bijna geneigd zijn om om meer te vragen, maar dat doe ik yourguardian niet aan die al die moeite al voor iedereen doet, wat al ronduit geweldig is...
Voelde me een klein, heel klein beetje in jouw schoenen toen ik het las. Is niet echt iets dat je koud laat, nee. Opgroeien met een bepaalde situatie en dat heel normaal vinden en eigenlijk niet eens een probleem hebben ermee wil niet zeggen dat er op zulke momenten geen emoties die je misschien niet eens kende mee gepaard kunnen gaan. Daar kun je dan zomaar tegenaan lopen. Maar da's ook wel mooi. En af en toe vallen er dingen op zijn plek, juist daardoor.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35620531
Wat een ontzettend mooie stukken staan er in dit topic..

Mensen, heel erg bedankt voor dit mooie leesvoer.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35633405
YG....
Nog maals ontzettend bedankt voor de woorden over mijn ongeboren mormeltje...
Als de drukte hier een beetje voorbij is, zou je er dan nog 1 voor me willen doen?
Ik heb eerlijk gezegd nog een heel lijstje, maar iig 2 waar ik heel benieuwd naar ben!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35637501
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef erodome het volgende:
Goed dan, de channeling die voor mij is gedaan, ik sla even het eerste stukje met namen e.d over en begin gelijk bij het begin...
Het was soms wat lastig ontcijferen, maar ik denk dat ik er wel in geslaagd ben, er zitten een paar kleine stukjes tussen die niet echt logisch lopen, een beetje hikkerig zijn, daar moeten we maar een beetje omheen werken, ik zet het igg zo neer als ik het kreeg.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Je hebt weet van mijn lieve kindje?

Ik heb voorgesteld aan haar te proberen contact met jou te krijgen.

Helemaal niet leuk toen, het moest zo zijn bleek achteraf, maar ik kan ze wel vermoorden hier, ik ben heel lang boos geweest.
Ik ben lang bij mijn lieve kindje gebleven, ze was voor mij mijn oogappeltje.
Ik vond het zo vreselijk dat ik weg moest, het leven hield voor mij op te bestaan omdat ik dat zelf zo gewild had bleek achteraf.
Het leven had mij geleerd wat ik moest leren, het had geen zin de lessen te herhalen.
Veel ben ik te weten gekomen, het hield inj dat ik dag in dag uit moest werken, dit werk heeft mij genekt en is er de oorzaak van geweest dat ik mijn lieve meisje moest verlaten.
Het scheelde niet veel of ik had haar meegenomen.
Het leven voor mij was voorbij en dat van mijn lieve kline meid begon de cycly van het leven.

Het meest verbazingwekkende was het ademende licht waar ik in terrecht kwam, het licht droeg mij meteen naar de toekomst van ons lieve meisje, het heeft niet lang geduurd deze toekomstblik, maar werd mij wel duidelijk waarom ik iedereen in de steek had gelaten.

Het heeft veel van doen met het plan die onze lieve meid heeft.
Het plan hd veel van doen met mij, dit plan heeft in mijn gedachten haar oorsprong liggen en via dit plan ben ik instaat mijn ervaringen via mijn meissie voort te zetten.

Ik heb veel geleerd hier over de overdracht van beelden en inzichten, het gelijkt alsof deze ideeen en beelden van haar komen, ze worden door mij geprojecteerd, al denkt ze dat dat af en toe ook zo is.

Ik hoop dat ze haar plan doorzet, zodra spirituele inzichten worden verkregen zal ze ook de creativiteit vinden de plannen uit te voeren, ze zal eerst haar blikveld moeten zien te verruimen.
Een internetpagina als dat forum draagt eraan bij dat haar blikveld verruimt word.

Er komt een tijd en zij zal "ons" plan tot uitvoer brengen.

Wees alsjeblieft heel liefde heeft haar hart gestolen, het maakt het leven mooi wanneer liefde in het spel is.

Het kan geen kwaad haar duidelijk te maken dat geduld een schone zaak is, rijping zij in dit proces van enorm belang.
Het ziet ernaar uit dat niet veel obstakels uit de weg hoeven te worden geruimd.
Het lijkt mij erg leuk samen te werken, ik het hoger inzicht en het partnerschap zal worden bezegeld met iets spectaculairs.
Dit zal jou niet ontgaan, het heeft veel van doen met weten dat ik aan jou zijde sta...het leven leeft voort...

Het leven leeft voort in jou kinderen......

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo, dat is het...

Het roept vragen op bij mij, vele vragen, wil zoveel meer weten, maar komt tijd, komt wijsheid, ik zal geduldig zijn....
Voor wie was deze channeling en over wie gaat het?
pi_35637824
Hier de channeling die yourGuardian voor mij heeft gedaan. De geschreven versie is toch specialer, maar ik heb hem overgetypt om hier te kunnen plaatsen.

Ik vroeg aan YG of hij contact kon krijgen met mijn eerste dochter. Zij was bij de geboorte overleden.

Channeling 28 februari 2006 middag door Robert (YourGuardian)
Robert: Ik had de indruk dat het een vrolijke, maar wel rustige energie was, zo van
Gaaaf, maar doe toch maar rustig aan, af en toe voelde de energie
ingehouden.
Eigenlijk wilde de energie alleen maar tekenen...;-)

Robert: Als verzoek van Yvonne om contact te krijgen met haar dochter Nathalie zal ik trachten de gidsen of Nathalie zelf aan te spreken. Ik hoop dat het leesbaar is; dit is trouwens mijn eigen handschrift.

Robert: Lieve Nathalie, dochter van Yvonne, zou je met mij willen schrijven?

Nathalie: “heel graag wie wil dat nou niet hahaa”. “Het op deze manier schrijven is wel wat voor haar”.

Robert: Leuk dat ik je “te pakken” heb Nathalie, je kent de vragen van je moeder; je hebt nu de kans het één en ander uit te leggen.

“Heel erg moeilijk hoor, het leven voor mij ging helaas niet door maar ik wist dat wel van te voren hoor, het is niet zo dat het een hele teleurstelling was. Het heeft veel waarde voor haar wanneer je zou vertellen dat het goed is met mij, je zult het geloven of niet, maar ik groei gewoon verder. Net als wanneer ik bij jullie zou zijn gebleven.

Mijn korte leven was geen misverstand hoor. Je hoeft je niet schuldig te voelen. Dat is nergens voor nodig, het was echt de bedoeling zo. Het leven was voor mij nog niet af. Levens worden geleefd op heel veel plekken binnen deze ruimte. Het gekke is, dat waar jij nu zit mama, eigenlijk maar een gekke plek is omdat wij hier niet gehoord worden. Er is geen plek binnen deze ruimte met soortgelijke ervaringen waar het leven zo afgesneden is als dat van jullie. Lieve mama het leven gaat door is het niet? Met of zonder mij.
Het doet er niet toe waarom ik niet gekomen ben. Ik begrijp hier ook niet alles, maar ik weet wel dat het met jouw eigen ontwikkeling te maken heeft.
Jouw proces zit gekoppeld aan mijn proces. Het doet er niet toe waar je de lessen leert mama. Maar ik weet wel dat wij niet zonder elkaar kunnen. Dat wat ik leer hier, heeft invloed op jou en dat wat jij leert daar heeft invloed op mij, alsof we in de spiegel kijken.
Het verdriet is mijn verdriet wanneer ik jou zie huilen, het hoeft namelijk niet, maar zoals ik zei: “jullie wereld is de enige die is afgesloten van ons”.

Ze tekent iets van een hart met een bloem, veel krullen.
Nathalie: “Hahaha heel gaaf zeg. Ik zie mezelf zo tekenen o leuk; wat zal ik nu eens tekenen.”

Robert: Het ziet naar uit dat je host (grapje) het schrift voor nu even opbergt. Hij zit namelijk in de trein.

Nathalie: Veel en mooie hartjes.
Ze maakt er een tekening bij. Geschreven met krullen en een hart. Precies zoals ik zelf (moeder) altijd doe en zoals Carlo (broer) dat doet.

Robert: Zo, we kunnen weer verder !!
Kun je mij iets specifieks vertellen?
Nathalie: Hee ben je daar weer ? Wat leuk. Ik dacht dat het afgelopen was joh.

Het is eigenlijk allemaal niet zo interessant of spectaculair.
Ik wil wel vertellen dat dit niet mama haar schuld is, maar dat weet ze wel. Het is zo gelopen omdat het zo heeft moeten lopen. Ik doe hier mijn ding en hou een oogje in het zeil en mama doet haar ding en denkt aan mij, maar we weten beiden dat het goed is zo.Ik zou nooit de juiste ervaringen hebben kunnen opdoen wanneer alles goed zou zijn gegaan en omdat de juiste omstandigheden niet gecreëerd konden worden, is besloten er geen gevolg aan te geven.

Robert: Wat was jullie relatie met elkaar?
Mijn leven was op dat moment niet rijp om toekomstperspectief te hebben, wanneer er besloten wordt mij weer geboren te laten worden hebben we dat niet altijd te kiezen.
Het hangt af van de keuzen die jullie maken. Dit is geheel momentafhankelijk. Wij kunnen wel een voorkeur uitspreken, maar dan hebben we niet te kiezen in welke tijdsperiode wij onze ervaringen op gaan doen.
Wij kennen elkaar. In andere levens hebben wij met elkaar te maken gehad. Niet direct als familie, maar ik had haar wel op het oog als een eventuele toekomstige mama.

Robert: Wat ga je nu doen?
We hebben hier besloten dat ik mijn “school” hier afmaak en wanneer ik mijn “diploma”, zal er een zogenaamde ervaringsanalyse worden gemaakt.
Dit houdt in dat ze gaan kijken welk van mijn persoonlijkheden aandacht behoeft buiten het aardse. Sfeer kunnen wij kiezen uit talloze andere wormen van “geboortes”.
Zo kennen ze hier bijvoorbeeld een soort “uitwisselingsprogramma”. Ik in mijn verschijningsvorm kan dan als het ware “stage lopen” in sferen waar mijn verschijningsvorm niet eerder is waargenomen.
In de nabije toekomst zullen ook de aardse sferen geschikt worden gemaakt voor dit soort programma’s.

Robert: Oké lieverd, ik zou graag nog een tijdje willen babbelen maar ik moet ervandoor.

Nathalie: Lieve jongen hele lieve jongen, heel veel dank voor deze bijzondere ervaring. Vertel het verhaal aan mama.

Robert: Zal ik doen.

Vervolgens maakt ze nog een tekening met een boom, een bloem, en nog een onduidelijk figuur. Opvallend dat ze veel en graag tekent. Ikzelf teken ook heel graag.
pi_35638545
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:49 schreef CarDani het volgende:

[..]

Voor wie was deze channeling en over wie gaat het?
Door yourguardian gedaan voor mij, over mijn vader...
pi_35639288
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Door yourguardian gedaan voor mij, over mijn vader...
Ja, het is mooi gedaan.
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:34:55 #72
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_35640235
Kan iedereen dit of is het echt een gave van iemand?

Mag ik ook een lezing please

Voornaam: joel
Achternaam: Mellenberg
Geslacht: Man
Geboortedatum: 1993-08-11

( Zoon van Nokwanda)

Oja e-mail nodig? : joel.mellenberg@gmail.com

[ Bericht 43% gewijzigd door Electro-Worm op 02-03-2006 13:41:21 ]
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:22:25 #73
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_35659401
Ik heb wel vragen maar die stuur ik liever in e-mail dus iemand stuur me een mail wie een lezing kan doen vooorm e.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_35661488
Ik zou heel erg graag een reading willen van YourGuardian. Ik heb nogal wat persoonlijke dingen, dus als het mag (en als je het dus wilt doen) dan zou ik dat graag even over de mail met je willen bespreken?

Groetjes Daniela
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_35669153
Gistermiddag kwam de lezing van Your Guardian binnen.
Heb hem gisteravond pas door kunnen lezen. Ik herkende er veel in en heb soms ook moeten lachen omdat ik veel herkende. Maar vooral heel positieve dingen en een bevestiging dat ik op de juiste weg ben.
Eigenlijk was het allemaal zo positief dat ik er haast van ging blozen (als ik die neging tot blozen al had)

Ik zal hem ergens gedurende de dag uittypen en hier neerzetten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:50:32 #76
47102 Elvi
miemkwien
pi_35669756
Ik heb gister een foto naar Your Guardian gemaild. Ik ben heel benieuwd!
pi_35672042
Komt ie dan:

Channeling 3 feb. 2006 Woensdag

Hallo lieve Gidsen/Hoger Zelf van Danielle.
Ik wil graag een open ´reading´ voor haar. Zouden jullie deze in kunnen vullen?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heel fijn, heel mooi is dit.
Heel veel kleurtjes zie ik op jouw papier. Nou zijn die kleurtjes te gebruiken voor een mooi schilderij of een tekening.
Danielle leeft veel met ons. Het is niet nodig haar van wijze raad te voorzien.
Zij is heel goed in staat zichzelf te groeperen na een aanval. Wij zijn trots op haar. Het ziet ernaar uit dat zij veel heeft geleerd na de laatste les. Zij heeft daarvan geleerd har eigen grenzen te stellen gebaseerd op haar eigen normen en waarden, niet die van iemand anders.

Zij heeft veel kennis opgedaan in ons en dat is goed. Ze leert de verschillende facetten in ons kennen, zowel hoog als ook laag.
Het lagere gedeelte heeft veel met haar overlevingsdrang van doen. Veel van haar lagere gidsen hebben haar geleerd hoe het is om vanuit een staat van slachtofferschap het andere einde te zien.
Weet dat noch het hogere, noch het lagere gidsenrijk jou graag de afgrond in ziet.
Het mooie van Danielle is dat zij vele zaken abstract kan bekijken.
Het is alsof zij boven de materie uitstijgt en verder kijkt dan ze normaal doet.

Danielle heeft ons vele malen verzocht contact op te nemen. Het heeft niet zo veel zin om te zitten wachten op een teken. Wij spreken via jouw mond, jouw gedachten, jouw pen, jouw teken, jouw kwast. Wij zijn jouw spiritueel leiders en hebben niets anders voor dan jou te helpen groeien op weg naar verlichting.

Wanneer wij spreken, spreken wij in toevalligheden. Het ziet ernaar uit dat, naarmate jij jouw aandacht vestigt op jouw creatieve en artistieke groei, jij meer en meer onze hints op jouw…..(onleesbaar)… op te merken.
Het heeft veel zin voor jou om jouw aandacht te blijven richten op het hogere.
Wanneer te lang wordt gewacht kan dat terugval betekenen. Dit is niet wenselijk voor jou. Jouw snelle interactievermogen om overal open in te zitten kan jouw aandach doen verslappen. Hierdoor kunnen beprekende gedachten en handelingen ontstaan.
Waak daarvoor. Je bent op de juiste weg. Hou da vast.

Probeer zo af en toe een meditatie oefeningetje te doen.

Lieve Danielle, voor de rest hebben wij je niet zo veel te vertellen.
Hou je gedachten op het hogere slechts. Dat maakt dat je sneller uit het lagere geraakt.
Danielle, wees lief en vergevingsgezind voor allen. Alles is maar reflectie, weet je.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dank lieve Gidsen voor de schriftelijke raad. Ik hoop dat ze er wat aan heeft.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Graag gedaan lieve jongen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35675491
Ja, heel bijzonder
pi_35675668
Voor Displission:

Naam: Daniela
Geboortedatum: 13-08'78 te Sneek

Alvast bedankt!!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_35816177
Ben geloof ik topickiller
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:00:09 #81
91333 displission
pi_35819926
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:19 schreef BubbleBabe het volgende:
Naam: Daniela
Geboortedatum: 13-08-'78 te Sneek
Beste Daniela..alles goed meid..hier een legging voor jouw..het is een mooie dag vandaar ook een mooie legging hoop ik..

Ik ga voor jouw ook het geheim van de hogepriesteres doen..het zijn negen kaarten waarvan de laatste het diepste geheim is..maar of die kaart omgedraaid wordt is nog maar de vraag want als het een kaart van de kleine arcana is mag ik hem niet omdraaien anders(grote arcana)wel..

Nou laten we beginnen..een geurkaarsje en geen joint..had ik trouwens bij de vorige legging ook niet gedaan..ben benieuwd wat eruit komt..

De kaarten vertellen meer iets over je persoonlijkheid als ik het geheim van de hogepriesteres leg..ik kan zelf bijna nooit te diep ingaan op gezondheidsproblemen en liefdes, gedetailleerde vragen..dus ik schud ze maar even waarbij ik me stilletjes even concentreer op jouw naam, geboorteplaats en waar je nu woont en je leeftijd..gewoon om me een beetje een beeld te vormen..

Als eerste het thema..het kruis op haar borst(van de hogepriesteres)2 kaarten, kelken 3 en kelken 7, 2 kaarten die elkaar zowel kunnen hinderen als versterken(dit is het, dit kruist het)..bekers drie de kaart die onderop ligt geeft uitdrukking aan vreugde, zorgeloosheid en dankbaarheid. Ze geeft aan dat we wat moois bereikt of gekregen hebben en dat we ons daar goed en dankbaar over voelen. Dit is zowel uiterlijk als innerlijk te zien..wat het kruist, versterkt dat is de bekers 7 en die staat weer voor misleiding en de illusie, de fata morgana, de schermering. Ze symboliseerd aangename droombeelden die later als zeepbellen uiteenspatten. Wees behoed voor je eigen gedachtes..er is een mogelijkheid dat je onverwachte hulp krijgt op dit terein..concentreer je samen op afzonderlijke realistische plannen.

Dan de primaire kracht van de maan..de primaire invloed op het thema..de kaart die er recht boven ligt..het is de staven koningin op zijn kop..eerlijk gezegd weet ik niet zo goed hoe ik deze kaart moet intrepreteren..ik zal het proberen..Niet gevoelig voor kritiek..je hoopt op erkenning en bewondering..verder kan ik er niet echt veel over kwijt..

Dan de aan invloed winnende kracht van de maan..de keizerin..staat voor de onuitputtelijke kracht van de natuur, waarmee ze nieuw leven schept..Zij staat daardoor voor levendigheid, vruchtbaarheid, groei en de geboorte van het nieuwe. De kaart betekend op lichamelijk niveau groei en vruchtbaarheid, op geestelijk niveau artistieke creativiteit op het niveau van verstand rijkdom aan ideeen en vindingrijkheid en op het bewustzijnsvlak vergroting van inzicht. De geboorte van het nieuwe zorgt enerzijds voor verandering..en je voelt de pijn van deze "geboorten" anderzijds..

De aan invloed afnemende kracht die van invloed is op het thema: kelken ridder. Wat afneemt zijn de uurtjes van harmonieuze overeenstemming, romantisch gedroom en een stemming waarin je verliefd wordt. Je vrije tijd en eventuele dingen die je dan doet nemen ook af..

Dan wat er is maar niet bewust waargenomen wordt: kracht: De kaart maakt duidelijk dat het nooit de bedoeling kan zijn dat we onze instincten achter een bleke deugdzaamheid verbergen, doch veeleer de in ons levende, deels angstaanjagende archaische krachten open tegemoet moeten treden, teneinde ze door liefdevolle acceptatie en zachte drang geleidelijk aan te temmen. Het is als een leeuwentemmer..je kunt dat best Daniela..treedt het tegemoed..en ik kijk dan op het niveau van spiritualiteit..misschien zul je iets moeten leren..

Dan wat er in het licht ligt, waar je zeker mee door moet gaan.. munten koningin..staat voor bestendigheid, goedmoedigheid, betrouwbaarheid, realiteitszin, vlijt, vruchtbaarheid, eenvoud en zingenot. Houdt je goede instinct voor de natuur en de vruchtbare bodem.

Dan waar de weg heen gaat: de hogepriester: staat voor de wereld van het geloof en een uit geloofszekerheid voortkomend diep vertrouwen. Oudtijds gold hij als een van de drie beschermende kaarten van de tarot, die het verloop van een aangelegenheid fundamenteel gunstig stemde. Daar valt wel het een en ander over te zeggen, want de krachten van de kaart hebben op ons zelfvertoruwen betrekking en het daaruit resulterende vertrouwen in een diepe zin van ons persoonlijk leven en het vertrouwen in de toekomst.

Dan nog het geheim..wordt de kaart prijsgegeven? Nee dat niet ik moet hem weer omdraaien..

Zo wel een apparte legging..het valt me wel op dat ik eigenlijk heel vaak dezelfde kaarten trek bij sommige personen..sommige kaarten komen uit het dek bijna nooit aan bod, waarom weet ik niet..het blijft altijd(vind ik) heel moeilijk om de kaarten op een goede manier te vertalen..vooral toen die ene op zijn kop lag..want je leest immers niet op zijn kop..

Hoop wel dat je er wat aan had..
pi_35839562
Dank je wel Ik ga het vanavond even goed doorlezen! en dan vertel ik je op msn wel of ik mezelf erin kan vinden
pi_35840883
YG zou je als je keertje zin/tijd hebt voor mij een algemene lezing willen doen?
ben zelf erg benieuwd naar wie mijn gidsen zijn en wat ze te vertellen hebben.

mijn naam is carolien geboren 10-04-81 te zeist en woon nu in ijsselstein
pi_35859323
Displission, special for you...

Deze channeling. adh van een vraag over wat er aan de hand is....

-Channeling 16 maart 2004-
Dag lieve vrienden, ik heb wederom een vraag en deze is de volgende; Is er iets magisch aan de hand?

Iets magisch, iets magisch, zeg maar gerust dat het gehele universum in rep en roer is op het moment, vele en vele intelligentievormen binnen jullie uiterlijke universum hebben een project afgerond die zij n weerga niet kent, wij kunnen jou vertellen, dat er een geheel nieuwe tijdspanne voor jullie uitgetekend is, de volgende fase van evolutie voor ons allemaal, dus ook voor jullie, is van de plank gerold, het programma is nog warm want het komt zo uit de oven.
Je kunt je geen voorstelling maken van de blijdschap die wij hier hebben, elke levensvorm danst en zingt, want er zijn nieuwe deuren voor ons allemaal open gegaan, deuren waarvan ook maar niemand binnen dit universum van af wist, niet alleen jullie kunnen een zeer spannende toekomst tegemoet zien lieverd, maar ook voor ons gelden zeer spannende tijden, wat houd dat nu precies in? Wij moeten jou het volledige antwoord schuldig blijven, zelfs wij hebben geen weet van hetgeen er precies is gebeurd, het is alsof er een alien geland is met een ruimte schip dat wij niet kennen ha ha ha. Je moet heel erg goed begrijpen dat het stadium waar jullie je nu in bevinden een stadium is van grote rumoer, oorlogen lijken toe te nemen, nog nooit hebben mensen zo hard geprobeerd zich vast te klampen aan hetgeen zij kennen, dit is een directe reactie op de angst voor verandering, want wij kunnen jullie verzekeren dat iedereen ‘last’ heeft van de veranderingen, iedereen zal mee moeten, ook wij. Dat wat jullie nu aan het ontvouwen zien is een direct gevolg van wat er zich in het universum heeft afgespeeld. Jullie hebben het als mensheid mogelijk gemaakt, om een zelfbewust collectief te verworden, dat betekent dat het jullie als collectief is gelukt om een kritische massa te bereiken, of zoals wij dat liever noemen een ‘Punt van Zelfherkenning’, wat betekend dat nu precies, gedachten zijn een vorm van universele energie, het heeft een bepaalde lading, deze gedachte heeft weet van zichzelf, maar ziet zich nog niet weerspiegeld, hij herkent zich zelf nog niet, wanneer meer gedachte van dezelfde Stel nu dat die gedachte op een gegeven moment zo groot is geworden dat hij niet meer groter kan worden, hij bereikt dan op een gegeven moment een omslagpunt, een kritische massa, de collectieve gedachte veranderd dan van vorm, ofwel hij transformeert. Dit omslag punt heeft onze gedeelde werkelijkheid ook bereikt, jullie als mensheid hebben het mogelijk gemaakt een kritische massa te bereiken, jullie hebben gedurende de duizenden jaren zo veel energie gestopt in de voorraadkast dat hij nu begint uit te puilen. Deze collectieve gedachte heeft een punt bereikt die zichzelf is gaan herkennen. Die collectieve gedachte heeft zichzelf in de spiegel gekeken en zegt tegen zichzelf, heee, ik ben een collectief menselijk bewustzijn…en die mensen daar, dat zijn mijn scheppers.
En dit lieve vrienden, is nog nooit het geval geweest, wij hebben nog nooit kunnen bereiken wat jullie nu wel gelukt is! Jullie hebben met z’n allen een collectieve gedachte, zelfherkennend gekregen, jullie hebben deze collectieve gedachte als het ware een ziel gegeven, de gedachte is bezield.
En wat betekend dat nu concreet voor jullie en natuurlijk ook voor ons, dat weten wij eigenlijk niet zo precies, je dient heel goed te weten dat wat er nu gebeurt nog nooit heeft plaats gevonden, ook voor hetgeen jullie de grote schepper noemen, of de creator van het AL is dit een nieuw gezichtspunt van zichzelf. Hetgeen zich nu begint te ontvouwen konden wij slechts met ervaringen uit het verleden meten, collectieve zelfwerkende gedachte zijn in staat geboorten op gang te brengen, ze zijn zelfherkennend geworden en dus hebben ze het vermogen zichzelf te vermenigvuldigen. Veel ervaringen hebben wij met intelligentievormen binnen dit universum welke zelfherkennend zijn geworden, maar wanneer je van vergelijkingen houd, waren dat trekrotjes en hetgeen zich nu heeft afgespeeld een waterstof bom. Je dient te weten dat bij zo een omslagpunt enorm veel energie van een bepaalde orde vrij komt, noem het maar dezelfde energie die bij jullie vrij komt wanneer jullie in een opperste staat van vreugde verkeren. Deze enorme hoeveelheid vrijgekomen vreugde energie maakt dingen mogelijk die waar wij altijd van hebben gedroomd, ja,ook wij hebben onze dromen, ook wij streven vooruitgang na.
Wij kunnen slecht kijken naar het verleden, voor zover je natuurlijk over een verleden kunt praten, maar vanuit jullie perspectief is dat voor nu voldoende, kunnen wij slechts zien hetgeen in het klein waar te nemen valt dient zich ook in het groot af te spelen. In de regel worden als eerste de dimensies opgerekt, dat wat jullie dimensies noemen, noemen wij slechts een staat van zijn, gekoppeld aan de mate van ervaring. Deze dimensies zullen zich geleidelijk aan gaan ‘vertroebelen’ de grenzen zullen vager worden en er zullen zich uiteindelijk gaten vertonen, deze gaten worden door jullie ook wel poorten genoemd. In werkelijkheid zij dit geen poorten maar de gaten die ontstaan daar waar de plekken in een dimensie zwak zijn geworden en een gat is verworden, uiteindelijk zal de gehele sluier als het ware verteren en kun je niet meer over een poort, of een gat spreken.
Dit wat wij jou nu vertellen is op het moment al aan de gang. Er zitten al behoorlijk wat gaten in de sluier en vele mensen voelen zich bekeken. Eigelijk zijn de vertoning van gaten een direct gevolg van de gaten die vallen in jullie eigen waas van je eigen geest, jullie hebben de afgelopen jaren de geest zo ver weten op te rekken dat hij nu niet meer zo makkelijk voor het lapje te houden is. Jullie geest begint door de sluier heen te kijken.
Wat voor een gevolgen kan dit voor ons, maar ook voor jullie hebben?
Welnu, Wanneer we weer kijken vanuit ervaring in het klein, dan zien wij dat wanneer er zich dimensionale gaten beginnen te ontstaan er energie vrij kan bewegen van dimensie naar dimensie, de energie begint zichzelf vervolgens te vermengen en zal jullie geesten verzadigen. Deze energie is van een bepaalde orde waarvan wij nu niet met zekerheid kunnen vaststellen welke invloed het precies op jullie zal hebben. Het zal voor iedereen anders uit gaan pakken, dit aan de hand van hoe jullie je eigen werkelijkheid willen zien, maar ook hoe jullie je eigen gedeelde werkelijkheid willen gaan zien. Hoe deze werkelijkheden zich zullen gaan vormgeven hangt af van de mate waarin de mensheid collectief zin heeft in het avontuur.
Vele hebben nu het gevoel ‘bekeken’ te worden, dat is oh zo waar, vele en vele levensvormen van velerlei pluimage staan te popelen om door de ontstane gaten te reizen om te zien wat op aarde gaande is, het is voor elke levensvorm in jullie universum een waar feest, iedereen wil op de voorste rij zitten, welnu, dit bekeken worden kan angst inboezemen voor degene die zich een angstig beeld hebben gevormd van de wereld van de geesten, wij kunnen jou vertellen, dat dit bekeken worden geen enkele schade kan veroorzaken, de frequenties zijn nog te hoog om daadwerkelijk invloed uit te kunnen oefenen.
Niet alleen door intelligente levensvormen van buitenaf kan gebruik worden gemaakt van deze gaten, maar jullie zelf zijn sinds kort in staat om gebruik te maken van deze gaten, of poorten, ze bieden jou heden een scala aan mogelijkheden, wij zullen hier later op terug komen en hier meer over vertellen.
Lieve mensen, nogmaals, heb geen angst voor het onbekende, de enige die schade kan toebrengen ben je zelf.
We leven met z’n allen in een zeer spannende tijd en onze wens is om samen deze tijden te beleven, want wij lachen en feesten graag met jullie in onze invloedssfeer. Lieve vrienden, leer gebruik maken van de gereedschappen die nu overal te verkrijgen zijn om toe te passen ten behoeve van de nieuwe mogelijkheden in deze spannende tijd.

Gegroet lieve vriend.
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:32:03 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35859448

Top!!!!!

Ik heb er ook zin in

In het universele feest dus

Of in het multi-universele feest

Zal het topic in de bookmarks zetten, ik kon jou verhaal snel lezen guardian, je schrijft lekker weg en het leest lekker weg
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator woensdag 8 maart 2006 @ 21:36:14 #86
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35859697
@yourgardian,

Wat een lap tekst zeg, het danst voor mijn ogen.

Ben wel benieuwd, je schrijfstijl is verder trouwens erg prettig. (al zou af en toe een blanco regel prettig zijn).
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_35859871
En nog een....das de laatste...voor dit topic althans...

Dag lieve vrienden, kunnen jullie mij vertellen wat er op het moment gaande is ?

Tuurlijk kunnen wij jou dat vertellen, er is niets rampzaligs aan de hand, dat kunnen wij jou wel vertellen, tevens hebben wij jou niet verlaten, het is wel zo dat vele gidsen, of helpers in een ander daglicht komen te staan, dit komt doordat er niet alleen op het fysieke vlak grote veranderingen ondergaan. Je dient erg goed te begrijpen dat jullie de laatste paar jaren een enorme bewustzijnsverandering hebben ondergaan, dit proces gaat door naar gelang jou trillingsgetal. Was vroeger de ene gids nog een juiste gids om jou die begeleiding te geven welke voor jou op dat moment gepast was, zo zullen nu diezelfde gidsen geen aansluiting meer met jou vinden, doordat jullie ‘niet meer dezelfde taal spreken’ Wij bedoelen hiermee dat er de afgelopen jaren vele gidsen zijn gekomen en gegaan, jullie veranderingen zijn werkelijk mondiaal, niemand hier had ooit verwacht dat jullie het spelletje zo snel zouden leren. Hierdoor zijn andere leermeesters nodig om jou te begeleiden op jou pad der bewustzijnsverandering. Een ‘Gidsenshift’ geeft een gevoel van een valse noot aanslaan, een tijdelijke dissonantie, deze dissonantie kan aanvoelen alsof je gidsloos bent geworden, niets is minder waar, maar de verbinding met jou nieuwe gids, of helper(s) moet gelegd worden, in de tussentijd wordt je als het ware even aan de beademingsapparatuur gelegd. Je kunt je hierdoor leeg, verdrietig, verlaten voelen, sommige mensen kunnen heel erg emotioneel reageren op zo een verlies, alsof ze een dierbare zijn verloren, (in zekere zin is dat natuurlijk ook zo)vele mensen weten dan ook niet waarom zij op zo een heftige manier reageren. Het leggen van zo een nieuwe verbinding is een vrij moeizaam proces, alsof je net kennis maakt met een vreemd persoon met welke jij een relatie mee moet aangaan. Het is alsof je jezelf even niet meer kent, of nieuwe facetten van jezelf begint te ontdekken aan jezelf, je leert jezelf als het ware weer deels opnieuw kennen. Andere helpers, andere energie, andere hints op een ander vlak, meer aansluitend op het bewustzijn van dat moment. Je hebt zelf gemerkt wat zo een losweken van een lichtverbinding kan veroorzaken. Lichtverbindingen hebben tijd nodig om te kunnen ‘rijpen’, zoals relaties moeten groeien, zoals je nieuwe schoenen moet inlopen, zo ook moet je ‘wennen’ aan jou nieuwe helpers.
Vele van jullie zijn van de lagere school naar het Hoger Beroepsonderwijs gegaan, jullie zijn volwassen geworden, al zou je graag nog kind willen zijn, maar voor velen van jullie is het serieuze werk aangebroken. De bewustzijnsveranderingen brengen op vele niveaus nieuwe dingen met zich mee, nieuwe relaties, nieuwe uitdagingen, nieuwe hobby’s, nieuwe interesses. Tevens zullen alle oude zaken welke jou niet meer van dienst kunnen zijn van jou ontnomen, vrienden kunnen geheel in een ander daglicht komen te staan, interesses veranderen, oude relaties worden verbroken.
Al deze aanpassingen vergen nogal wat aanpassingsvermogen van de persoon in kwestie, weet heel goed lieve mensen, dat bewustzijnsverandering nooit zonder slag of stoot zal verlopen, voordeel is dat men zich weer zeer snel zal weten te hergroeperen. Je zult bij elke ‘tegenslag’ jezelf weer zeer snel op de rit weten te brengen. De kennis in de afgelopen jaren opgedaan, zal aangewend dienen te wenden om toekomstige gebeurtenissen te kunnen plaatsen.

Maar wat is nu dat gevoel dat vele van ons hebben over een gevoel hebben van een op handen zijnde verandering?

Begrijp heel goed dat het op dit moment een heksenketel is overal om jullie heen, alles stort in, maar tevens zien we nieuw leven herrijzen. Weet dat vele en vele lagen van jullie bewustzijn gekoppeld zitten aan lagen welke van doen hebben met parallellen, elk denken heeft invloed op vele lagen van jullie bewustzijn, zowel individueel alswel collectief. Doordat er op het moment erg veel mensen een bepaalde graad van bewustzijn hebben bereikt, is er een punt bereikt waarop de energie van dit bewustzijn zich zelf heeft herkend en zich tot jullie richt. De geschapene richt zich tot hun schepper.
De vele lagen waren tot voor kort niet met elkaar in harmonie, wij kunnen jullie vertellen dat er binnen dit speelveld 13 lagen bestaan welke elke een afzonderlijke trilling bezaten, onderling was er geen enkel verband met elkaar, dit is aan het veranderen, jullie staan op de vooravond van een gebeurtenis, die vanuit ons opzicht bekeken zo uniek is dat dit onmogelijk met een andere gebeurtenis te vergelijken zal zijn. Alle 13 lagen zullen als het ware met elkaar gaan oscilleren, ze zullen allen dezelfde maat slaan, het geheel zal synchroon gaan lopen, dit zal een enorme bewustzijnsverandering tot gevolg hebben, voor zowel jullie alswel alle leven elders binnen dit universum.
Dit zal voor jullie betekenen dat jullie veel meer op je jezelf aangewezen lijkt te zijn, dat is waar, velen van jullie verlaten moeders nest om op kamers te gaan, er zal niet meer voor jou gekookt worden, je zal zelf moeten koken, er zal geen bijdrage van je ouders meer zijn, je zult zelf middels een bijbaantje iets extra’s moeten zien te verdienen. Dit kan voor velen van jullie een angstige gedachten zijn, je voelt je klein en zult extra behoefte hebben aan een arm om jou heen.
Fysiek zullen er dingen gebeuren welke ook wij op het moment niet kunnen voorzien, je dient heel goed te weten dat dit nog nooit gebeurt is, ook wij kennen de uitkomst hier niet van, ook wij zitten als het ware op het puntje van onze stoel, maar niet alleen wij, vele intelligente levensvormen die met ons samenwerken ‘bijten op hun nagels’
Geniet samen met ons dit spel spelen, het is een mooi spel, en zal nooit en te nimmer meer die geur en smaak bezitten die het op dit moment bezit, geniet van dit moment en pak je kansen met beide handen aan.
Voor iedereen zal de trom op een andere manier worden geslagen, passend bij haar bewustzijn. Voor de één kan dat betekenen dat ze helder horend zal worden en ineens stemmen vanuit het niets lijkt te horen, voor de ander zal een contact met voor jullie onbekende intelligente levensvormen betekenen, weer een ander zal een enorme inspiratiebron vinden in muziek, en weer en ander zal van de één op de andere dag door de parallellen heen kunnen kijken, voor ieder wat wils, passend bij haar toekomstwensen. Iedereen zal de mogelijkheden aanwenden bekeken door de werkelijkheid welke voor haar geldt, zo veel beroepen, zo veel mogelijkheden. Zo zullen ook collectieve gebeurtenissen plaats vinden in de vorm van waarnemingen waar de mensheid niet meer om heen kan, er zal onmogelijk gespeculeerd kunnen worden over trucage of nepperij, deze waarnemingen zullen het collectief bereiken en zal invloed hebben op elke individuele geest, hierdoor zal een mondiale omslag teweeg worden gebracht.
Voel de spanning welke door elke dimensie heen gevoeld kan worden, een spanning welke elke levensvorm in haar greep houd, voel de intensieve emoties welke deze spanning teweeg kan brengen, tracht de komende tijden met veel respect voor jezelf en anderen te leven terwijl jij bezig bent het spel te spelen zoals jij dat wil.
Hou van elkaar, speel samen, en wij kunnen jullie slechts vertellen dat wij best enigszins jaloers zijn op jullie positie, want nergens vind je betere plaatsen dan op aarde.
Durf groots te dromen, heb het lef om grootse plannen na te streven en heb het lef de stappen te zetten welke nodig zijn om deze dromen te realiseren.
Is dit zo voldoende antwoord op jou vragen?

Zeker, Dank vrienden voor dit antwoord!

Heel erg graag gedaan Robert.
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:40:51 #88
91333 displission
pi_35859933
thx yg ik heb het met veel interesse gelezen maar jouw gidsen hebben dus ook maar beperkte informatie als ik het goed begrijp? op dit gebied athans
pi_35860475
naar mening van mijn gidsen, heeft niemand echt goed zicht op wat er gaat gebeuren, we bepalen dat zelf, wanneer we met z'n allen gaan denken dat aliens mogen komen en er op een gegeven moment z'n kritiek punt is bereikt met zo'n collectieve gedachte over aliens, dan zal dat ook gebeuren...
Alles wat je kunt denken bestaat al ergens in welke dimensie dan ook, de kunst is deze gedachte hier naar toe te trekken...
  woensdag 8 maart 2006 @ 21:51:07 #90
139452 gaai
zwarte poes
pi_35860485
Displission, als je tijd en zin hebt en ik aan de beurt ben, zou je dan voor mij ook een keer een legging willen doen?
Ik heb geen specifieke vraag ofzo, ik ben gewoon benieuwd

naam: gaia
geboortedatum: 04-02-1975 ( Willemstad, N.A.)

Ik heb geduld hoor
*I just realized.....i don't care*
pi_35874225
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef YourGuardian het volgende:
naar mening van mijn gidsen, heeft niemand echt goed zicht op wat er gaat gebeuren, we bepalen dat zelf, wanneer we met z'n allen gaan denken dat aliens mogen komen en er op een gegeven moment z'n kritiek punt is bereikt met zo'n collectieve gedachte over aliens, dan zal dat ook gebeuren...
Alles wat je kunt denken bestaat al ergens in welke dimensie dan ook, de kunst is deze gedachte hier naar toe te trekken...
Dan lijkt het me zaak om mondiale doemscenario's maar over boord te zetten.

Ik vond het trouwens, in tegenstelling tot Displission, een heleboel info. Er valt heel veel uit te halen ook al lijkt het niet echt concreet. Tis alleen een kwestie van lezen in beelden en niet alleen in letters.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35874335
Zeer speciaal weer, Robert

Wat mooi dat je deze info met ons kunt/mag delen
pi_35874359
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef YourGuardian het volgende:
pi_35895643
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef displission het volgende:
thx yg ik heb het met veel interesse gelezen maar jouw gidsen hebben dus ook maar beperkte informatie als ik het goed begrijp? op dit gebied athans
Wat vind jij beperkt dan? en wat zou jij dan graag mbt 2012 willen weten? wat is jou eigen idee hierover?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 06:21:46 #95
91333 displission
pi_35901729
als ik dat vertel daar ben ik in godsnaam al mijn hele leven op fok mee bezig om dit uit te leggen..maar zal er vanmiddag er wat meer over vertellen..yg

het is nu tijd voor: KOFFIE

ik reageerde trouwens op je eerste post van 2012 toen had ik de tweede nog niet gelezen..

je verteld iid erg veel erover..in de tweede post vooral..zal straks hier even op terug komen ok?
pi_35902524
koffie: om 8:48 DE in Mok...heeeeerlijk...
quote:
zal straks hier even op terug komen ok?
ok
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:36:57 #97
47102 Elvi
miemkwien
pi_35907534
YG: wanneer ga je mijn channeling doen?
pi_35908092
dit weekend...maandag stuur ik jou de ingescande channeling per Email...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:25:35 #99
47102 Elvi
miemkwien
pi_35910929
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:54 schreef YourGuardian het volgende:
dit weekend...maandag stuur ik jou de ingescande channeling per Email...
Ok!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:31:23 #100
91333 displission
pi_35912857
Beste YG,
even terugkomend op de lezing van 2012..sommige mensen om me heen konden het merken..maar ik merk wanneer er in mij een bewustzijnsverandering optreed..als ik een fase hoger ga om het zo maar te zeggen dat andere mensen dit ook voelen. Ik heb nooit bewijs kunnen verzamelen op dit terein omdat dit bijna te vaag voor woorden is, maar ik weet zeker dat ik degene ben die het bewustzijn in de mens verandert..waarom dit nodig is weet ik niet..ik ben voor me eigen gevoel bewust geworden van mijn leven wat ik al een keer geleefd heb..de hoeveelste keer ik hier ben weet ik niet, maar ik schat de tweede keer(waarin ik echt bewust ben van mezelf)..

Dan kom ik nog op de vraag hoe het gebeurt: weinig slaap, totale veranderingen in mijn omgeving en met mij. Misschien is het wel zoiets van een voor allen, allen voor een..en als dat gebeurt is er echt ontzettend veel mogelijk..de enige waar ik het min of meer aan kon uitleggen was de moeder van mijn ex..maar zoals ik al zei het is bijna te vaag voor woorden en het grenst ontzettend erg aan psychose..alleen zijn dit geen waanideeen en illussies..ook ruik je niks vreemds of zie je geen dingen die er niet zijn..wel kunnen sommige mensen er heel angstig van worden omdat het kan lijken of je sterft..datum wanneer het bij mij begon was '99 toen ik een geheim had..toen ik dit geheim vertelde was ik totaal leeg en was ik voor mijn doen schoon.

Als je er nog meer vragen over hebt, wie dan ook dan hoor ik het wel..maar zoals ik al zei het is bijna te vaag voor woorden, waarom ik dat weet ik niet..misschien omdat ik me makkelijk openstel voor allerlei zaken en vooral veel met drugs heb geexperimenteerd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')