Door YG, voor mijn ongeboren beebje.....
Channeling maandag 13 februari
(ik maak mezelf in gedachten leeg, stem mezelf af op het allerhoogste aspect van universele waarheid, vervolgens stem ik mezelf af op de collectieve energie van vamperotica
![]()
, zet pen losjes op papier en vraag in gedachten, Lieve gidsen/hoger zelf van vamperotica, wat kunnen jullie haar vertellen over haar ongeboren kindje?...ik wacht af….nogmaals stel ik in gedachten deze vraag…
Mijn pen begint langzaam in beweging te komen, ik blijf mezelf af stemmen op de collectieve energie van vamperotica…dan volgt…
Heel lief van jou dat je de moeite neemt met ons te communiceren, het heeft veel voeten in aarde gehad, vele afwegingen zijn gemaakt…het heeft veel stof doen opwaaien…het kindje zal buitengewoon welkom zijn, het beloofd veel, het besef dat vamperotica had, heeft zij niet meer, het besef van één of een heel elftal. Het doet vamperotica genoegen dat jij de moeite neemt te communiceren met het kindje in wording.
Vele afwegingen zijn gemaakt….het heeft zo moeten zijn…het besef dat vamperotica nog een kindje zou krijgen was een te gekke verrassing. Het stof is gaan liggen en heldere lucht is zichtbaar, uiterst dankbaar geeft ze zich gewonnen, de strijd is gestreden, een nieuw inzicht verkregen, en met dit gegeven zal ze haar kindje ter wereld brengen, uiterst dankbaar en welkom.
Het kindje zal in alle opzichten de juiste plek binnen het gezin innemen.
Het handschrift is nu krachtig, met ferme halen worden de woorden geschreven.
Ik vraag in gedachten waarom het kindje zo welkom is:
Het heeft veel voeten in aarde gehad, vele inzichten zijn verkregen, middels deze inzichten is het blikveld verruimd, dit deed de lucht klaren, alles komt zoals het moet komen…..veel stof is er voor nodig geweest, in te zien dat inzicht verkregen kan worden door het uiterste te vergen van jezelf. Dit heet in onze ‘kringen’ een keermoment.
Het keermoment is een punt, of eerder een gedachte, welke de juiste lading bezit, een omslag te veroorzaken, deze omslag werd bewerkstelligd door een droom, welke vertelde dat het het meest waardevolle geschenk zou worden, dat tot noch toe ontvangen was.
Het droomgebeuren herbergt vele lagen van communicatie, lagen welke bewust kunnen worden gedroomd, lagen welke slechts als een gevoel met zich worden meegedragen.
In beide gevallen kan het leiden tot een keermoment.
Het kindje zal in welkome handen vallen en zal een zeer specifieke plek binnen het gezin gaan innemen.
Het loont de moeite te vragen naar het hoe en waarom. (vraag kwam van mijn gidsen)
Vele mogelijkheden zijn mogelijk, wanneer je praat over het waarom, rode lijnen zullen zelf zichtbaar gemaakt moeten worden, ervaringsgebieden staan niet vast, vele kinderen welke in deze tijd worden geboren bezitten niet een vast patroon, dit patroon zal niet van te voren worden geschreven, kruispunten staan niet vast.
De energie welke de fysieke wereld zal betreden is een zogenaamde ‘vlekkeloze ziel’, het betekend dat het eerder opgedane ervaringen heeft verwerkt en afgerond en is aan een nieuwe cyclus begonnen, een ziel welke onder andere omstandigheden, een fysieke ervaring aangaat. Deze ziel zal zijn werkelijkheid pas gaan schrijven op het moment dat het keuzes zal moeten maken, deze keuzes zullen te allen tijde gebaseerd worden op hetgeen het moment haar influistert.
Zorg als ouder ervoor dat deze keuzes niet vertroebeld geraken door beperking, overtuiging of traditie.
Ze zal een mooie energie worden, welke direct anders aan zal voelen, wellicht niet direct zichtbaar, maar wel direct voelbaar
Jullie hebben het toch niet over een nieuwetijdskind waar je tegenwoordig zo veel over leest?
Lieverd, nieuwetijds kinderen is slechts een verzamelnaam voor kinderen die in een nieuwe tijd worden geboren, wij zeggen elke tijd is een nieuwe tijd, waarin nieuwe mogelijkheden mogelijk zijn, wij spreken liever over zogenaamde ‘meerziels kinderen’, kinderen welke een enorme aansluiting zullen vinden met de vele delen van zichzelf, hierdoor bereikt men dat keuzen niet slechts gebaseerd zijn op één of een paar aspecten van zichzelf, maar op het gehele collectief van aspecten. Ze zal kunnen putten uit de collectieve ervaring, deze is meer accuraat, meer betrouwbaar en zal leiden tot betere inzichtelijker gemaakte keuzes, deze keuzes zullen leiden tot meer harmonie, meer samenwerking, meer groei en win-win gebaseerde situaties.
Dit zal het leven meer vreugde, rust en vrede brengen, hierdoor zal het gehele gezin naar een hoger plan worden getild en uiteindelijk zal een ieder van jullie dezelfde slag gaan slaan.
Weet één ding heel goed…alles is mogelijk, geen beperking, geen overtuiging
Kan ik ook met de energie van het kindje zelf in contact komen lieve gids van vamperotica?
Tuurlijk, draai jou zender slechts naar meerzielenkind FM.
OK, ik zal mezelf focussen op haar kindje.
Hallo lief ongeboren kindje van vamperotica, wil jij met mij communiceren?
(onmiddellijk maakt zich een jolige energie zich meester over mij, het voelt mannelijk/jongensachtig aan.)
Ik zet pen weer op papier en wacht, vrijwel direct begint mijn pen te bewegen….
Heel erg graag, hartstikke gaaf om zo te communiceren, best raar wel…maar gaaf!.
Het heeft veel voeten in aarde gehad zeg, maar dit heeft veel van doen met het kunnen dragen van mijn licht. Je kunt er aan kapot gaan weet je, als je lang in de zon kijkt, kun je ook blind geraken, zo is dat met mij ook zo ongeveer.
Het gekke alleen is dat veel aanpassingen zijn gedaan, maar dat ik niet zo merkt dat ik dat teweeg breng, het heeft ons uitgelegd met welk doel wij hier heengaan (het is een energie van hoger orde, voor veel zielen/geesten is ook niet alles te zien, maar wel te horen, dan spreken ze vaak van het)
Best cool, zeker wanneer je weet dat wij niet zo veel ervaring hebben met dit, het heeft hoge prioriteit hier, veel hangt van ons af (geesten spreken heel vaak in een ons vorm, omdat ze zich bewust zijn dat ze uit meerdere aspecten bestaan, ik heb echter ook wel eens een tweeling ‘aan de lijn’ gehad!)
Of het nu slaagt of niet, zoals het er nu uitziet is alles oke, maar wij zullen heel goed in de gaten worden gehouden, misschien dat mama dat nu al merkt, er is van alles om haar heen, wanneer je zou weten wat er allemaal gebeurt om ons geboren te laten worden, het lijkt Kwik Fit wel! Iedereen is druk in de weer hier, dit kan haast niet onopgemerkt blijven!
Lichtflitsjes, dingetjes uit ooghoeken, vreemde dromen, de tumult kan niet onopgemerkt blijven…niet ophouden hoor, wij zijn nog lang niet moe.
Ja, maar ik begin wel moe te worden, maar nog een vraag, waarom spreek je in we vorm?
Het licht is in alles, het hebben geen enkele karakteristieken, slechts multimogelijkheden, wij zijn ook niet één, maar velen, we praten straks wel als één, maar weet dat we de som zijn van het collectief, Wat wij zeggen zal het meest waarschijnlijke zijn.
Wordt je een mannelijke energie?
Het energiespectrum strekt zich ver voorbij het geslacht, het heeft geen zin een voorkeur uit te spreken, het gaat om welk gevolg wij teweeg brengen, dat is van belang, beweging.
Goed lieverd, ik ga nu stoppen, ik merk dat jij nog wel even door kan gaan, maar ik heb geen vingers meer over, Hartelijk dank voor de gezellige en ook wel leerzame praat.
Het ga jullie goed.
Heeeeeel er lief van jou, we hopen jou een keer tegen te komen, wel jammer dat je nu al moe bent, watje!
Ja ja, jullie hebben mooi praten!
(ik voel een enorme jolige energie over me heen komen, ik zie niet in wat het precies wordt, jongen meisje, maar een ding kan ik je zeker vertellen dat het een vrolijke, plagende, ietwat boefachtige energie is!)
De gehele channeling verliep goed, ik weet niet of alles klopt, dat moeten jullie zelf bepalen, ik schrijf en in de meeste gevallen klopt het wel, het kan ook zijn dat het niet voor het moment is, maar voor iets dat nog komen kan, een communicatie zoals dit is heel vaak verweven met verleden, heden en toekomst, mijn advies is altijd, bewaar de channeling en lees hem bij tijd en wijle nog eens door. Meestal vallen dingen die je op het moment niet kunt plaatsen, later op hun plek)
Ga niet te veel af op de termen zoals ik, hem, haar, zij, dat zijn allemaal individuele termen, die voor gidsen, vanuit hun perspectief heel moeilijk aan te geven zijn, zij zien slechts een energie en maken geen onderscheid in mannelijk of vrouwelijk.
Liefs
Robert
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...