abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35381749
Ok dan krijg je nog een mail...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35392797
heb net de channelling van YG ontvangen ik vond het mooi om te lezen en zag mezelf er wel telkens in terug als mensen het ook willen lezen ookal hebben ze er zelf weinig aan maarja misschien gewoon leuk om te lezen http://www.freefilehosting.net/?id=q97ykKjf
  donderdag 23 februari 2006 @ 06:16:47 #28
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35395499
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 20:39 schreef -starseed-mayo- het volgende:
waar is de channeling van displission dan?
Hier is ie al:
Channeling donderdag 16 februari 2006

Ik ga gemakkelijk zitten aan een tafel, positieve omgeving, doe mijn ogen dicht en maak mezelf in gedachten helemaal leeg, ik visualiseer de lemniscaat en vraag in gedachte dat ik in deze communicatie slechts de universele waarheid mag ontvangen.
Vervolgens denk ik in gedachten aan Marcel, Fok…. zijn geboortedatum….zet pen op papier en vraag het volgende…

Lieve Gidsen van Marcel ofwel Diplission, hebben jullie nog goede raad voor hem, voor het moment, of de toekomst.

Vrijwel onmiddellijk begint mijn pen te bewegen, een vrolijke, maar ook heel directe, haast confronterende energie maakt zich meester en schrijven de volgende woorden:

Ha ha ha, het doet ons goed te trachten te schrijven met jou, gelukkig hebben wij ook wat hulp hier, een soort schoolmeester, wat een vreemde gewaarwording….het heeft heel lang geduurd voordat je met ons kon praten….wij stonden heel die tijd te popelen en nu is het dan toch zo ver.
Heel eerlijk gezegd hebben wij niet zo veel te melden, onze lieve jongen heeft de smaak te pakken en is zichzelf in een rap tempo aan het ontwikkelen, de tijd alleen doet hem goed. Het doet ons goed te zien hoe Marcel bezig is zijn kennis te verbreden.
Het zal hem in de toekomst zeer van pas komen, want hij is er nog lang niet, eerst de theorie, dan de praktijk, deze zal altijd anders zijn dan de theorie, maar wanneer constant de theorie in het achterhoofd wordt gehouden, zal Marcel de lessen van gebeurtenissen in gaan zien.
Met betrekking op Marcel zijn verzoek, hoeft hij zich niet zo’n zorgen te maken, hij is een leuke jongen welke graag experimenteert, de tijd nu zal hij dan ook zeker gebruiken om het één en ander uit te proberen, het beloofd heel erotisch te worden. Het verdient de voorkeur de experimenten veilig uit te voeren, het verdient de voorkeur jou lat heel hoog te leggen.
Marcel, jij betekend veel voor ons, het doet ons goed jou spiritueel te zien groeien, tracht ook jou seksualiteit tot groei te laten komen, het heeft veel van doen met zijn voorkeur voor het hele lieve geslacht….het verdient de voorkeur veel experimenten veilig uit te voeren, veel ellende kan voorkomen worden wanneer je zou seksualiteit naar een hoger plan zou tillen….het verdient de voorkeur te vertoeven in omgevingen waar minder invloed op jou energie stroom van lager orde kan worden uitgeoefend.
Leef niet met de dag Marcel, stel jezelf een doel en werk daar naar toe, veel kun je bewerkstelligen middels jou aandacht te concentreren, focus je op hetgeen jij echt wil, het verdient de voorkeur jou kennis aan te wenden, wanneer je weer besluit te experimenteren op onder andere erotisch gebied.
Seksualiteit kan naar een hoger plan worden gebracht wanneer meer inzicht wordt verkregen over jou seksuele energie, er is meer dan jou lichamelijke behoefte, er bestaat ook nog zoiets als geestelijke seksualiteit, doe meer met deze zijde van het verhaal.
Lieve jongen, jij gaat ons zeer aan het hart, maar ook wij kunnen jou niet sommeren bepaalde dingen niet te doen, het enige wat wij jou trachten te leren is jou de weg van de minste weerstand te wijzen welke tevens de meest zonnige is. Het leven kent vele valkuilen, sommige zelfs door jou zelf gegraven, vergeet niet te leren luisteren naar jou zelf lieve vriend, je gaat ons te veel aan het hart, leer luisteren naar jou innerlijke stem welke verlichting nastreeft, niet slechts lichamelijke behoeften.
Stel jezelf een doel, het doel jezelf naar een hoger plan te tillen, op elk aspect, ook jou seksuele aspect, dit brengt jou naar de vrouw welke behoefte heeft aan een partner, welke haar kan geven wat zij wil.
Een vrouw is niet slechts gefocust op lichamelijke activiteiten, maar heeft veel behoefte aan emotionele seksualiteit, leer ook die kant van jezelf ontdekken lieve jongen.
Wij kunnen jou slechts het meest verlichte pad bieden, wanneer gekozen wordt voor een minder verlicht pad, zullen wij daar niet over ontstemd zijn, wij bezitten de kennis dat elke keuze een juiste keuze is en jou een bepaalde richting op wijst waar je van leert.

Het klinkt als een waarschuwing

Ha ha ha , wij willen zeer zeker niet overkomen als paranoïde gidsen, eerder als entiteiten welke zeer begaan zijn met het lot van onze Marcel, elke pijn welke Marcel voelt, voelen wij ook en beleven met hem mee, telkens wanneer hij zijn neus stoot, stoten wij hem ook, het verdient de voorkeur het leven te zien als een film welke wordt bepaald door prikkels van buitenaf, leer weerstand te bieden aan prikkels welke jou niet dienstbaar kunnen zijn.
Lieve jongen wij gaan jou een techniek leren welke jou leert omgaan met situaties waarin prikkels van buitenaf te groot worden. Het is een zeer krachtige manier welke in staat kan zijn bepaalde voorkeuren welke jou niet dienen te doen remmen
Hele mooie momenten zal Marcel beleven wanneer hij zou leren zijn energie te kanaliseren, hij heeft veel energie, maar doet onvoldoende deze energieën in de juiste banen te geleiden.
Zeker daar waar het gaat om energieën welke ietwat meer geremd zouden kunnen worden, energie welke een vrije doorgang bied naar gebieden waar deze energie kan groeien, in een gebied welke zijn spirituele, mentale en fysieke groei niet dient…hiervoor beiden wij onze lieve jongen een oplossing .
Bij Marcel is er veel energie voorradig, van velerlei pluimage. Energie houd ervan onderworpen te worden aan de wil van haar schepper.
Marcel kan moeite hebben met het kanaliseren van energieën welke hen in essentie niet dienen, deze energieën worden gevoed door een aspect van Marcel die veel van doen heeft met onder andere zijn seksuele behoeften.
Energieën worden aangespoord zichzelf te richten tot hun schepper, wanneer deze acht slaat op de aandacht die deze energie vraagt, wordt het gevoed, des te meer voeding, te groter en meer wordt de energie van dat besbetreffende aspect.
Wanneer Marcel in de situatie geraakt waarin hij denkt dat de energie welke hem in essentie niet dient, zich aandient zal Marcel hierop alert dienen te zijn.
Doordat de stroom van deze energie groot is en de voeding een grote wil heeft, zal er weinig weerstand zijn die deze energie tegen te gaan, of in te dammen.
Wanneer Marcel bemerkt hier met zulk een situatie van doen te hebben, kan hij een geducht wapen in de strijd werpen die de aandacht van de vragende energie doen verslappen.
Het is de techniek van Omega, het is een simpele wet welke volgens jullie natuurprincipes stroom kan indammen I=U/R, stroom is spanning gedeeld door weerstand, deze vermeld dat naarmate de weerstand groter wordt de stroom verkleind wordt.
Marcel zijn energie stroomt als het ware door een enorm kanalenstelsel, het heeft vrijelijk doorgang, er zit echter geen afsluiter op dit kanalenstelsel welke de hoeveelheid energie kan indammen.
Marcel zal een afsluiter in moeten bouwen om ‘weerstand’ te kunnen bieden aan de hoeveelheid energie die aandacht vraagt.
Die kraan kan ingebouwd worden door het visualiseren van een symbool, een kraan in een kanalenstelsel, is als een weerstandje in een stroomschema, deze weerstand wordt aangeduid met het symbool Ω . op energieniveau herkent een symbool zichzelf, het kent haar doel en kent haar plek binnen dit universum, zodra het Ω teken wordt gevisualiseerd, zal het haar werk gaan doen op die plekken waar gewenst.
Wanneer nu in een situatie geraakt waarin energie zich aandient welke niet het hoogste doel dient, visualiseer direct het Ω symbool, telkens weer, te meer je deze handeling herhaald, te meer de kraan in jou leidingennet wordt dichtgedraaid.
Lieve Jongen, pas dit systeem toe, het zal jou leren omgaan met energiestromingen….blijf baas over de voeding welke jij elk aspect wil geven.
Bij het ene aspect zou je de kraan wat meer open kunnen zetten en bij een ander de kraan meer dicht.
Denk Ω lieve vriend!

Nou zeg, een heel verhaal! Hadden jullie uiteindelijk toch genoeg te melden!

Ha ha ha,, wij kunnen nog wel even doorgaan hoor, weet dat de energie van Marcel een mooie is, mits deze in goede banen wordt geleid en controle kan worden verkregen over zijn eigen energiesysteem. Marcel heeft veel potentie om een groots iemand te worden, veel krachtige energie is aanwezig, dat weet hij, maar zal dienen te leren deze energie naar zijn hand te zetten, niet dat de energie Marcel laat doen wat het wil.
Wij willen als laatste zeggen dat wij zielsveel van hem houden, hij kan immer een beroep op ons doen en weet dat wij er altijd zijn, al lijkt dat soms niet het geval, Marcel heeft alles in eigen hand, we hebben hem vrije energie gegeven, het is aan hem hoe hij met deze vrije energie omgaat

Wij houden van hem tot in de eeuwigheid.

Dank voor deze communicatie!

Geen dank, heel erg graag gedaan.

Marcel, dit was hetgeen ik schreef, ik weet van te voren nooit wat en hoe de richting van het verhaal zal worden, soms stuur ik naar het een en krijgt een verhaal vervolgens een hele andere wending.
Maar in de regel is dit wel vaak hetgeen de persoon in kwestie opdat moment het meest bezig houd.

Hartelijke groetjes
Robert
(YG)

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 19-04-2006 05:04:56 ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  Moderator donderdag 23 februari 2006 @ 08:34:11 #29
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35395999
Zou iemand voor mij er ook een reading willen doen?

Ik ben simone uit den helder geboren op 8-8-1976.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_35396288
Door YG, voor mijn ongeboren beebje.....

Channeling maandag 13 februari

(ik maak mezelf in gedachten leeg, stem mezelf af op het allerhoogste aspect van universele waarheid, vervolgens stem ik mezelf af op de collectieve energie van vamperotica , zet pen losjes op papier en vraag in gedachten, Lieve gidsen/hoger zelf van vamperotica, wat kunnen jullie haar vertellen over haar ongeboren kindje?...ik wacht af….nogmaals stel ik in gedachten deze vraag…

Mijn pen begint langzaam in beweging te komen, ik blijf mezelf af stemmen op de collectieve energie van vamperotica…dan volgt…

Heel lief van jou dat je de moeite neemt met ons te communiceren, het heeft veel voeten in aarde gehad, vele afwegingen zijn gemaakt…het heeft veel stof doen opwaaien…het kindje zal buitengewoon welkom zijn, het beloofd veel, het besef dat vamperotica had, heeft zij niet meer, het besef van één of een heel elftal. Het doet vamperotica genoegen dat jij de moeite neemt te communiceren met het kindje in wording.
Vele afwegingen zijn gemaakt….het heeft zo moeten zijn…het besef dat vamperotica nog een kindje zou krijgen was een te gekke verrassing. Het stof is gaan liggen en heldere lucht is zichtbaar, uiterst dankbaar geeft ze zich gewonnen, de strijd is gestreden, een nieuw inzicht verkregen, en met dit gegeven zal ze haar kindje ter wereld brengen, uiterst dankbaar en welkom.
Het kindje zal in alle opzichten de juiste plek binnen het gezin innemen.

Het handschrift is nu krachtig, met ferme halen worden de woorden geschreven.

Ik vraag in gedachten waarom het kindje zo welkom is:

Het heeft veel voeten in aarde gehad, vele inzichten zijn verkregen, middels deze inzichten is het blikveld verruimd, dit deed de lucht klaren, alles komt zoals het moet komen…..veel stof is er voor nodig geweest, in te zien dat inzicht verkregen kan worden door het uiterste te vergen van jezelf. Dit heet in onze ‘kringen’ een keermoment.
Het keermoment is een punt, of eerder een gedachte, welke de juiste lading bezit, een omslag te veroorzaken, deze omslag werd bewerkstelligd door een droom, welke vertelde dat het het meest waardevolle geschenk zou worden, dat tot noch toe ontvangen was.
Het droomgebeuren herbergt vele lagen van communicatie, lagen welke bewust kunnen worden gedroomd, lagen welke slechts als een gevoel met zich worden meegedragen.
In beide gevallen kan het leiden tot een keermoment.
Het kindje zal in welkome handen vallen en zal een zeer specifieke plek binnen het gezin gaan innemen.

Het loont de moeite te vragen naar het hoe en waarom. (vraag kwam van mijn gidsen)

Vele mogelijkheden zijn mogelijk, wanneer je praat over het waarom, rode lijnen zullen zelf zichtbaar gemaakt moeten worden, ervaringsgebieden staan niet vast, vele kinderen welke in deze tijd worden geboren bezitten niet een vast patroon, dit patroon zal niet van te voren worden geschreven, kruispunten staan niet vast.
De energie welke de fysieke wereld zal betreden is een zogenaamde ‘vlekkeloze ziel’, het betekend dat het eerder opgedane ervaringen heeft verwerkt en afgerond en is aan een nieuwe cyclus begonnen, een ziel welke onder andere omstandigheden, een fysieke ervaring aangaat. Deze ziel zal zijn werkelijkheid pas gaan schrijven op het moment dat het keuzes zal moeten maken, deze keuzes zullen te allen tijde gebaseerd worden op hetgeen het moment haar influistert.
Zorg als ouder ervoor dat deze keuzes niet vertroebeld geraken door beperking, overtuiging of traditie.
Ze zal een mooie energie worden, welke direct anders aan zal voelen, wellicht niet direct zichtbaar, maar wel direct voelbaar

Jullie hebben het toch niet over een nieuwetijdskind waar je tegenwoordig zo veel over leest?

Lieverd, nieuwetijds kinderen is slechts een verzamelnaam voor kinderen die in een nieuwe tijd worden geboren, wij zeggen elke tijd is een nieuwe tijd, waarin nieuwe mogelijkheden mogelijk zijn, wij spreken liever over zogenaamde ‘meerziels kinderen’, kinderen welke een enorme aansluiting zullen vinden met de vele delen van zichzelf, hierdoor bereikt men dat keuzen niet slechts gebaseerd zijn op één of een paar aspecten van zichzelf, maar op het gehele collectief van aspecten. Ze zal kunnen putten uit de collectieve ervaring, deze is meer accuraat, meer betrouwbaar en zal leiden tot betere inzichtelijker gemaakte keuzes, deze keuzes zullen leiden tot meer harmonie, meer samenwerking, meer groei en win-win gebaseerde situaties.
Dit zal het leven meer vreugde, rust en vrede brengen, hierdoor zal het gehele gezin naar een hoger plan worden getild en uiteindelijk zal een ieder van jullie dezelfde slag gaan slaan.
Weet één ding heel goed…alles is mogelijk, geen beperking, geen overtuiging

Kan ik ook met de energie van het kindje zelf in contact komen lieve gids van vamperotica?

Tuurlijk, draai jou zender slechts naar meerzielenkind FM.

OK, ik zal mezelf focussen op haar kindje.

Hallo lief ongeboren kindje van vamperotica, wil jij met mij communiceren?

(onmiddellijk maakt zich een jolige energie zich meester over mij, het voelt mannelijk/jongensachtig aan.)

Ik zet pen weer op papier en wacht, vrijwel direct begint mijn pen te bewegen….

Heel erg graag, hartstikke gaaf om zo te communiceren, best raar wel…maar gaaf!.
Het heeft veel voeten in aarde gehad zeg, maar dit heeft veel van doen met het kunnen dragen van mijn licht. Je kunt er aan kapot gaan weet je, als je lang in de zon kijkt, kun je ook blind geraken, zo is dat met mij ook zo ongeveer.
Het gekke alleen is dat veel aanpassingen zijn gedaan, maar dat ik niet zo merkt dat ik dat teweeg breng, het heeft ons uitgelegd met welk doel wij hier heengaan (het is een energie van hoger orde, voor veel zielen/geesten is ook niet alles te zien, maar wel te horen, dan spreken ze vaak van het)
Best cool, zeker wanneer je weet dat wij niet zo veel ervaring hebben met dit, het heeft hoge prioriteit hier, veel hangt van ons af (geesten spreken heel vaak in een ons vorm, omdat ze zich bewust zijn dat ze uit meerdere aspecten bestaan, ik heb echter ook wel eens een tweeling ‘aan de lijn’ gehad!)
Of het nu slaagt of niet, zoals het er nu uitziet is alles oke, maar wij zullen heel goed in de gaten worden gehouden, misschien dat mama dat nu al merkt, er is van alles om haar heen, wanneer je zou weten wat er allemaal gebeurt om ons geboren te laten worden, het lijkt Kwik Fit wel! Iedereen is druk in de weer hier, dit kan haast niet onopgemerkt blijven!
Lichtflitsjes, dingetjes uit ooghoeken, vreemde dromen, de tumult kan niet onopgemerkt blijven…niet ophouden hoor, wij zijn nog lang niet moe.

Ja, maar ik begin wel moe te worden, maar nog een vraag, waarom spreek je in we vorm?

Het licht is in alles, het hebben geen enkele karakteristieken, slechts multimogelijkheden, wij zijn ook niet één, maar velen, we praten straks wel als één, maar weet dat we de som zijn van het collectief, Wat wij zeggen zal het meest waarschijnlijke zijn.

Wordt je een mannelijke energie?

Het energiespectrum strekt zich ver voorbij het geslacht, het heeft geen zin een voorkeur uit te spreken, het gaat om welk gevolg wij teweeg brengen, dat is van belang, beweging.

Goed lieverd, ik ga nu stoppen, ik merk dat jij nog wel even door kan gaan, maar ik heb geen vingers meer over, Hartelijk dank voor de gezellige en ook wel leerzame praat.
Het ga jullie goed.

Heeeeeel er lief van jou, we hopen jou een keer tegen te komen, wel jammer dat je nu al moe bent, watje!

Ja ja, jullie hebben mooi praten!

(ik voel een enorme jolige energie over me heen komen, ik zie niet in wat het precies wordt, jongen meisje, maar een ding kan ik je zeker vertellen dat het een vrolijke, plagende, ietwat boefachtige energie is!)

De gehele channeling verliep goed, ik weet niet of alles klopt, dat moeten jullie zelf bepalen, ik schrijf en in de meeste gevallen klopt het wel, het kan ook zijn dat het niet voor het moment is, maar voor iets dat nog komen kan, een communicatie zoals dit is heel vaak verweven met verleden, heden en toekomst, mijn advies is altijd, bewaar de channeling en lees hem bij tijd en wijle nog eens door. Meestal vallen dingen die je op het moment niet kunt plaatsen, later op hun plek)
Ga niet te veel af op de termen zoals ik, hem, haar, zij, dat zijn allemaal individuele termen, die voor gidsen, vanuit hun perspectief heel moeilijk aan te geven zijn, zij zien slechts een energie en maken geen onderscheid in mannelijk of vrouwelijk.

Liefs
Robert
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Moderator donderdag 23 februari 2006 @ 09:05:56 #31
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35396375
Hij is mooi hoor.
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:32:09 #32
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35408591
YourGuardian, hoe zit je in je tijd?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_35409012
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:47 schreef displission het volgende:

[..]
<snip>
Brunssum en 28 jaar..
<snip>
Ik toevallig ook (uit Brunssum)
.-- .. . -.. .. - .-.. . . ... - -.- . -. - -- --- .-. ... .
pi_35413298
best cool die readingen... als iemand van jullie misschien een keertje niks te doen heeft of zin heeft om er nog eentje te maken? (voor mij?? ) Geert-Jan, Leidschendam, 05-08-1986
interessant...
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:17:49 #35
91333 displission
pi_35414432
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:34 schreef senesta het volgende:
Zou iemand voor mij er ook een reading willen doen?

Ik ben simone uit den helder geboren op 8-8-1976.
Tuurlijk, bij deze..het geheim van de hogepriesteres..zal kijken hoe diep ik kan gaan..Simone..

Wierrook is op(hint) dus dan doen we het maar even zonder..verder geen zorgen aan mijn kop, behalve dan dat gevoel dat het weer bijna tijd is om te eten..een kijken eerst ff de kat te eten geven en dan ga ik voor je schudden.

Ik heb geschud en leg nu de kaarten als een waaier op de grond daarna kies ik met mijn linkerhand negen kaarten, af en toe pak ik ze gewoon af en toe denk ik ja..

Nou daar gaan we..

Kelken tien en ridder van de kelken zijn het thema..het gaat over een gelukkig samenzijn tussen twee mensen, misschien is dat een droom, misschien is dat in het echt wel zo, dat weet ik niet..er zijn ook kinderen bij ze kijken met zijn alle naar de regenboog achter de stad. De kinderen dansen en de kaart staat voor diepe harmonie, en gelukkig stemmende liefde. Ze geeft aan dat we ons zeker en geborgen voelen en onze intense gevoelens terecht zijn..en geen misleiding.

Het thema wordt versterk door de kelken ridder.Momenten, die uurtjes dat je vrij bent..romantisch gedroom..onze vrije tijd, momenten waarop we ons aan onze fantasieen overgeven en genieten van het leven, kunst en vooral muziek..

De aan invloed primaire kracht van de maan: koning van de kelken..heb jij iets met bekers ofzo?
Het gaat hier vooral van het wegdromen wat het thema ook aangaf..intense ervaringen, sentimentele dromerijen.

De aan invloed winnende kracht van de maan, misschien vind je dit wel leuk om te horen..is iig positief nieuws..
er komt een periode van volheid aan, van rijkdom, zekerheid, stabiliteit en onbezorgdheid in het alledaagse leven. Innerlijke of uiterlijke rijkdom. Het subtiele aspect van de innerlijke rijkdom krijg een diepere betekenis als je je ogen opent voor de kleine gebaren.

De keizerin is de derde kaart boven het kruis..het is de aan invloed verliezende kracht van de maan.
. De keizerin belichaamt de onuitputtelijke kracht van de natuur, waarmee ze steeds weer nieuw leven schept. Zij staat daardoor voor levendigeheid, vruchtbaarheid, groeit en de geboorte van het nieuwe..

Dan wat er in het duister ligt, misschien onbewust nog niet opgemerkt, misschien nu al sterk aanwezig..Kelken 3(weer kelken)..Bekers drie geeft uitdrukking aan vreugde, zorgeloosheid en dankbaarheid, zoals dat tot uiting komt tijdens het oogstfeest..kaart van vreugde in de liefde..een ware bloeitijd.

In het licht, waar je mee door moet gaan:
munten 5, doorzoeken..is wat ik bij de kaart doorkrijg..zoeken naar oplossingen ander wegen bewandelen..zoeken naar een plaats om te slapen etc.. gewoon doorzoeken

Waar gaat de weg heen?
Het streven naar bezit, tastvolle waardevolle voorwerpen..de kaart representeert onze werkelijkheidzin..Daden tellen bij jouw, geen woorden, wensen of goede bedoelingen..

en het geheim wordt niet prijsgegeven omdat het een kaart van de kleine arcana is..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_35415702
Wow... Vamp..... Cool.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_35428338
Hai Nok W

Ik zal ook voor jou een channeling schrijven, maar ik verander mijn strategie bij deze...
Normaal gesproken channel in voor mezelf, ik heb stapels geschreven tekst, af en toe schrijf ik ook voor anderen en in het verleden ook workshops gegeven.
Alleen nu ik vaker op deze manier via fok channel, moet ik al die geschreven stukken tekst in word inkloppen, dat kost mij te veel tijd...
Het schrijven is zo gebeurt, alleen vingertje voor vingertje die lappen tekst digitaliseren.

Een tip van Displission, scan de geschreven tekst in en stuur die op....dat was een goed idee van hem, alleen zijn in de regel mijn teksten onleesbaar voor anderen...

Dus ik zal mezelf moeten oefenen wat netter te schrijven, zodat het door iedereen gelezen kan worden...

Nokwanda, wanneer ik voor jou een open channeling schrijf zou ik graag iets 'tastbaars' willen hebben van jou, het liefst een fotootje met jou naam erbij, dan weet ik zeker dat ik de juiste energie benader voor een interdimensionaal gesprekje...

Groetjes
YG
pi_35428579
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef YourGuardian het volgende:
Hai Nok W

Ik zal ook voor jou een channeling schrijven, maar ik verander mijn strategie bij deze...
Normaal gesproken channel in voor mezelf, ik heb stapels geschreven tekst, af en toe schrijf ik ook voor anderen en in het verleden ook workshops gegeven.
Alleen nu ik vaker op deze manier via fok channel, moet ik al die geschreven stukken tekst in word inkloppen, dat kost mij te veel tijd...
Het schrijven is zo gebeurt, alleen vingertje voor vingertje die lappen tekst digitaliseren.

Een tip van Displission, scan de geschreven tekst in en stuur die op....dat was een goed idee van hem, alleen zijn in de regel mijn teksten onleesbaar voor anderen...

Dus ik zal mezelf moeten oefenen wat netter te schrijven, zodat het door iedereen gelezen kan worden...

Nokwanda, wanneer ik voor jou een open channeling schrijf zou ik graag iets 'tastbaars' willen hebben van jou, het liefst een fotootje met jou naam erbij, dan weet ik zeker dat ik de juiste energie benader voor een interdimensionaal gesprekje...

Groetjes
YG
Laat ik nou heel goed zijn in het ontcijferen van onleesbare hadschriften.
Ik zal een redelijk recente foto proberen te vinden en je die mailen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35428894
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Laat ik nou heel goed zijn in het ontcijferen van onleesbare hadschriften.
Ik zal een redelijk recente foto proberen te vinden en je die mailen
Tnx! dan ga ik voor jou aan de slag, niet meer dit weekend, zal volgende week worden, ik mail je de ingescande channeling wel toe...dan hoop ik dat je het kunt lezen,

YG
pi_35429266
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:27 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

Tnx! dan ga ik voor jou aan de slag, niet meer dit weekend, zal volgende week worden, ik mail je de ingescande channeling wel toe...dan hoop ik dat je het kunt lezen,

YG
Is prima. Ik heb het net verstuurd. Hoop dat het goed aankomt. Take your time.
Ik typ het dan wel uit en zet het hier neer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_35433456
Spannend he
Ik krijg er ook eentje
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:21:53 #42
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_35435310
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef YourGuardian het volgende:
Hai Nok W

Waarom spreek je het geschrevene niet in en verstuur je het als .mp3?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_35436096
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:21 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Waarom spreek je het geschrevene niet in en verstuur je het als .mp3?
Het is een goed idee, maar op de een of andere manier gaat energieoverdracht verloren, dat heb je in principe ook al zodra ik het geschrevene digitaliseer, veel van de oorspronkelijke energie, die het schrift omhult en die zo'n channeling op de een of andere manier, haast mysterieus, of magisch aan laat voelen, gaat verloren zodra je dit omzet naar een andere vorm van communicatie.

Mij gidsen hebben wel eens gezegt dat ze in 'hologramvorm' schrijven, dus zodra men een woord leest, zit daar ook meteen een plaatje aan vast die ze het woord hebben meegegeven, een gevoelsmens die vervolgens het schrift leest, zal heel snel geneigd zijn de plaatjes die aan het woord kleven te zien, op die manier krijgt een channeling vaak een 'diepte' die je met het digitaal overtikken van zo'n channeling niet hebt.

Ik hoop dat middels inscannen er geen energie verloren gaat en dat als het ware het hologram bewaard blijft....

Nog beter zou zijn, het originele schrift op te sturen met de post....

YG
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 11:09:27 #44
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35436634
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef displission het volgende:

[..]

Tuurlijk, bij deze..het geheim van de hogepriesteres..zal kijken hoe diep ik kan gaan..Simone..

Wierrook is op(hint) dus dan doen we het maar even zonder..verder geen zorgen aan mijn kop, behalve dan dat gevoel dat het weer bijna tijd is om te eten..een kijken eerst ff de kat te eten geven en dan ga ik voor je schudden.

Ik heb geschud en leg nu de kaarten als een waaier op de grond daarna kies ik met mijn linkerhand negen kaarten, af en toe pak ik ze gewoon af en toe denk ik ja..

Nou daar gaan we..

Kelken tien en ridder van de kelken zijn het thema..het gaat over een gelukkig samenzijn tussen twee mensen, misschien is dat een droom, misschien is dat in het echt wel zo, dat weet ik niet..er zijn ook kinderen bij ze kijken met zijn alle naar de regenboog achter de stad. De kinderen dansen en de kaart staat voor diepe harmonie, en gelukkig stemmende liefde. Ze geeft aan dat we ons zeker en geborgen voelen en onze intense gevoelens terecht zijn..en geen misleiding.

Het thema wordt versterk door de kelken ridder.Momenten, die uurtjes dat je vrij bent..romantisch gedroom..onze vrije tijd, momenten waarop we ons aan onze fantasieen overgeven en genieten van het leven, kunst en vooral muziek..

De aan invloed primaire kracht van de maan: koning van de kelken..heb jij iets met bekers ofzo?
Het gaat hier vooral van het wegdromen wat het thema ook aangaf..intense ervaringen, sentimentele dromerijen.

De aan invloed winnende kracht van de maan, misschien vind je dit wel leuk om te horen..is iig positief nieuws..
er komt een periode van volheid aan, van rijkdom, zekerheid, stabiliteit en onbezorgdheid in het alledaagse leven. Innerlijke of uiterlijke rijkdom. Het subtiele aspect van de innerlijke rijkdom krijg een diepere betekenis als je je ogen opent voor de kleine gebaren.

De keizerin is de derde kaart boven het kruis..het is de aan invloed verliezende kracht van de maan.
. De keizerin belichaamt de onuitputtelijke kracht van de natuur, waarmee ze steeds weer nieuw leven schept. Zij staat daardoor voor levendigeheid, vruchtbaarheid, groeit en de geboorte van het nieuwe..

Dan wat er in het duister ligt, misschien onbewust nog niet opgemerkt, misschien nu al sterk aanwezig..Kelken 3(weer kelken)..Bekers drie geeft uitdrukking aan vreugde, zorgeloosheid en dankbaarheid, zoals dat tot uiting komt tijdens het oogstfeest..kaart van vreugde in de liefde..een ware bloeitijd.

In het licht, waar je mee door moet gaan:
munten 5, doorzoeken..is wat ik bij de kaart doorkrijg..zoeken naar oplossingen ander wegen bewandelen..zoeken naar een plaats om te slapen etc.. gewoon doorzoeken

Waar gaat de weg heen?
Het streven naar bezit, tastvolle waardevolle voorwerpen..de kaart representeert onze werkelijkheidzin..Daden tellen bij jouw, geen woorden, wensen of goede bedoelingen..

en het geheim wordt niet prijsgegeven omdat het een kaart van de kleine arcana is..
Wat mooi!, dank je wel
  vrijdag 24 februari 2006 @ 16:42:21 #45
91333 displission
pi_35448075
ja senesta klopt het een beetje?
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 17:51:07 #46
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35450611
Ja het klopt wel.
Ik heb een heel stabiel, goed huwelijk, twee geweldige kinderen en mede dankzij die basis kan ik nu de dingen doen die ik leuk vind.
Ik ben nu bezig met astrologie en wil eind 2007 samen met een vriendin een praktijkje opzetten, ik heb altijd al heel veel intresse gehad in astrologie maar op de één of andere manier nooit de rust gehad er echt iets mee te doen.
Nu dat ik er mee bezig ben is mijn leven zoveel rijker geworden, ik heb veel meer begrip voor de akties en beweegredenen van mensen, deze weg met astrologie voelt echt als mijn weg, en deze legging van jou lijkt dat te bevestigen.
Maar dat was me nooit gelukt zonder de veilige haven die mijn gezin me bied.

Het laatste stukje kan ik alleen niet goed plaatsen, ik heb namelijk de neiging om juist bij alles wat mensen me aandoen, of wanneer mensen me kwetsen, het goede in de mensen te zoeken en voor alles een verklaring te zoeken, vaak zodanig dat ik dan nalaat mensen erop te wijzen dat ze me kwetsen juist omdat ik overtuigt ben van hun goede bedoelingen.
Ik probeer nu het goede te behouden van deze houding maar mensen er wel op te wijzen.
Maar nu ik dat zo schrijf, die kaart sloeg natuurlijk op: waar gaat de weg heen?
  maandag 27 februari 2006 @ 07:05:46 #47
91333 displission
pi_35533710
Nog liefhebbers voor een legging, iemand die ik nog niet heb gehad? Als je een vraag stelt moet hij met wat/hoe beginnen..

Dus bijv. wat moet ik doen om mijn nieuwe baan te bemachtigen?

Of als je algemeen wilt houden we het gewoon algemeen..
pi_35535866
quote:
Op maandag 27 februari 2006 07:05 schreef displission het volgende:
Nog liefhebbers voor een legging, iemand die ik nog niet heb gehad? Als je een vraag stelt moet hij met wat/hoe beginnen..

Hoi Hoi
Lijkt me wel leuk, alleen ik begrijp niet altijd even goed wat je bedoelt.
pi_35535888
quote:
Op maandag 27 februari 2006 07:05 schreef displission het volgende:

Is goed. Wat heb je nodig om te weten?
  maandag 27 februari 2006 @ 12:13:02 #50
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_35537972
Ik wil wel een legging als je tijd hebt
Gewoon een algemene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')