Neuh, niet echt...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:48 schreef Spliffunk het volgende:
ok ff serieus..voel je je vandaag anders dan normaal?
Ok, dan heb ik "last" van mijn psychosische belevenissenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neuh, niet echt...
Open hier maar es een appart topic over: reageren zal ikquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:10 schreef sweetgirly het volgende:
Idd het is gewoon normaal (geworden), beter!
Ben trouwens hartstikke nuchter en als het een psychose is, is het wel een hele lange..
Toch vraag ik me dat af, ik ga er eens een topic over openen denk. Misschien weet iemand hier het wel, is een psychose kut of kan het ook heel fijn zijn, eigenlijk alleen maar fijn, prettig en magisch zijn? Met momenten dat je je echt onwijs goed voelt of kan dat niet?
Ja, ik twijfel alleen of ik het dan in Truth of in R&P zal plaatsen. Plaats ik het in r&p krijg je toch meer andere visies denk en lezen de mensen van truth het weer niet, ik wil beide kanten horen. Ben benieuwd hier eigenlijk naar, mijn onderzoekje. Voor mezelf weet ik het aardig al waardoor het komt (mee is begonnen), maar ben hier toch nieuwsgierig naar geworden (interesse).quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:14 schreef Spliffunk het volgende:
[..]
Open hier maar es een appart topic over: reageren zal ik
maar dat hoort weer meer bij relaties (een ander topic) thuis
Het is vaag en plezierig als je er mee om kunt gaan
Ja, geniet er maar vanquote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel alleen of ik het dan in Truth of in R&P zal plaatsen. Plaats ik het in r&p krijg je toch meer andere visies denk en lezen de mensen van truth het weer niet, ik wil beide kanten horen. Ben benieuwd hier eigenlijk naar, mijn onderzoekje. Voor mezelf weet ik het aardig al waardoor het komt (mee is begonnen), maar ben hier toch nieuwsgierig naar geworden (interesse).
Maargoed..
- uit de radio klinkt Nightcrawlers - Push that feeling on (1 of my favourites) en
- het zachte weerschijnsel van de sterren weerkaatst op het lichtbevroren water..
Tja, dat heeft wel iets magisch..
Ja, dat kan je beter maar niet doen dan, als je het niet prettig vindt tenminste.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:49 schreef Spliffunk het volgende:
Ik denk dat als ik zou stoppen met mijn "pil", en ik heb het wel eens geprobeert alles in het niets loopt.
misschien heeft iemand voor de lol THC of psylocibe in de chemtrails gegooidquote:Op zaterdag 28 februari 2004 00:41 schreef Spliffunk het volgende:
Ik vroeg me af, voelen jullie je nu anders op dit moment? Ligt het aan de lading bier, de hoeveelheid weed, paddo's of is het juist je nuchtere zelf?
Waaraan merk je dat dan? Ik voel het zelf in mijn hoofd..het voelt allemaal wat luchtiger en het lijkt net of je nieuws ed in een ander perspectief ziet. Ik heb ook het gevoel dat dit gevoel extremer kan worden. Meestal wordt ik "geactiveerd" het klinkt misschien vreemd door een salvo nieuwe reclames en niet altijd dezelfde bagger. Nieuws wat zich onderscheidt van de rest en bepaalde dingen die mensen doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:17 schreef psiii het volgende:
Inderdaad ik begin ook steeds meer te voelen dat er iets aan het gebeuren is. De wereld is aan het veranderen...Geloof me maar het is allemaal goed!
Ik merk het aan een heleboel dingen... Bijvoorbeeld hoe de hele wereld aan het veranderen is, maar ook hoe ik zelf verander, ik word in grote sprongen steeds bewuster. Dat activeren waar je het over hebt dat maak ik ook mee. Steeds als je je bewust word wat dingen ECHT betekenen voor jezelf en voor de hele wereld dan gebeurt dat bij mij... Ik voel ook dat ik steeds meer in een "betere verbinding" met mijn eigen geest kom te staan...quote:Waaraan merk je dat dan?
Eigenlijk waren al mijn reacties hier ook wel serieus bedoeld, maar goed ...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:01 schreef iteejer het volgende:
Op verzoek van ReCreative, weer geopend en opgeschoond. Niet weer gaan verbaggeren, stelletje tuig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |