abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 februari 2004 @ 00:41:24 #1
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17403802
Ik vroeg me af, voelen jullie je nu anders op dit moment? Ligt het aan de lading bier, de hoeveelheid weed, paddo's of is het juist je nuchtere zelf?
This door will be opened with or without your help..
  zaterdag 28 februari 2004 @ 00:48:50 #2
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17403953
[daarvoor vroeg ik: is er iets magisch gaande op dit moment..

ok ff serieus..voel je je vandaag anders dan normaal?

[ Bericht 48% gewijzigd door iteejer op 28-02-2004 13:59:49 ]
pi_17403992
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 00:48 schreef Spliffunk het volgende:
ok ff serieus..voel je je vandaag anders dan normaal?
Neuh, niet echt...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 28 februari 2004 @ 00:54:57 #4
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17404060
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Neuh, niet echt...
Ok, dan heb ik "last" van mijn psychosische belevenissen
pi_17404119
Magisch?

Ik voel me klaarwakker en energiek en As the rush comes draait net..
Kan (weer eens) niet slapen en dat terwijl ik er vroeg uit moet, misschien hangt er toch wel wat magisch in de lucht. Het is dacht ik gewoon nieuwe maan, dus daaraan ligt het niet. Maarja ik heb dat al sinds de zomervakantie en niet alleen vandaag en het is zowat non-stop ..

oh, het klinkt weer als gebazel, tja dat krijg je als er wat magisch in de lucht hangt
pi_17404163
neen
Scheren is voor schapen!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:05:37 #7
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17404188
Het zal wel "normaal" geworden zijn
pi_17404252
Idd het is gewoon normaal (geworden), beter!

Ben trouwens hartstikke nuchter en als het een psychose is, is het wel een hele lange..
Toch vraag ik me dat af, ik ga er eens een topic over openen denk. Misschien weet iemand hier het wel, is een psychose kut of kan het ook heel fijn zijn, eigenlijk alleen maar fijn, prettig en magisch zijn? Met momenten dat je je echt onwijs goed voelt of kan dat niet?
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:11:22 #9
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17404276
Voel we weer nuchter nu im weer net me bed uit ben. Dus pakken we senel wa bier. Wil me gauw weer naders voelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:12:30 #10
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17404290
Ok, laten we dan er iets magisch van maken:
Marco Borsato praat met de Afgaanse president
Schroder en Bush leggen de ruzie bij
duizenden klachten tegen priesters vs
gekantelde vrachtauto zorgt voor chaos

en nog veel meer..mensen elke dag is toch magisch?
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:14:26 #11
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17404324
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 01:10 schreef sweetgirly het volgende:
Idd het is gewoon normaal (geworden), beter!

Ben trouwens hartstikke nuchter en als het een psychose is, is het wel een hele lange..
Toch vraag ik me dat af, ik ga er eens een topic over openen denk. Misschien weet iemand hier het wel, is een psychose kut of kan het ook heel fijn zijn, eigenlijk alleen maar fijn, prettig en magisch zijn? Met momenten dat je je echt onwijs goed voelt of kan dat niet?
Open hier maar es een appart topic over: reageren zal ik

maar dat hoort weer meer bij relaties (een ander topic) thuis

Het is vaag en plezierig als je er mee om kunt gaan. Ik wil er wel wat over kwijt btw.
In '99/'00 dacht ik dat ik "gevonden" werd toen Hawass aankondigde het graf van Osiris te hebben gevonden. Kijk ook op www.hawass.com. Enkele teksten heb ik bewaard en zelf een gedicht wat vandaag nog in mijn hoofd zweeft:

Creapy spiders and vampires when ur dreaming
according to the old egyptians it all has a meaning
a dwarf sitting on the branch of a tree
might mean your half as old as u'll be
in ur dreams I would take ur hand
and make u understand
that like life all things have a meaning
and old egyptian powers would be use to make our dream become reality

Toen zei de dokter tegen mijn vader. Je zoon heeft een psychose, maar ik had het woord nog nooit gehoord en zweefde dus verder. Eenmaal in het ziekhuis kreeg ik pillen die ik niet wilde ik wilde slapen. De pillen daarvan dacht ik zouden me doodmaken tijdens mijn slaap. Ik sliep en volgens mezelf werd herboren. Nu 3/4 jaar later geloof ik nog steeds niet dat ik een psychose heb gehad.

Soms is het wel prettig want je voelt je "speciaal". Niemand begrijpt je by the way zelf niet je vriendin. Soms ben ik heel achterdochtig en denk ik dat wanneer ik mijn telefoon in mijn kluisje heb laten liggen met de sleutel in mijn kluisje dat er iemand op gebeld heeft. Maar over het algemeen gaat het goed.

Groetjes

[ Bericht 6% gewijzigd door Spliffunk op 28-02-2004 01:32:21 ]
pi_17404432
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 01:14 schreef Spliffunk het volgende:

[..]

Open hier maar es een appart topic over: reageren zal ik

maar dat hoort weer meer bij relaties (een ander topic) thuis

Het is vaag en plezierig als je er mee om kunt gaan
Ja, ik twijfel alleen of ik het dan in Truth of in R&P zal plaatsen. Plaats ik het in r&p krijg je toch meer andere visies denk en lezen de mensen van truth het weer niet, ik wil beide kanten horen. Ben benieuwd hier eigenlijk naar, mijn onderzoekje. Voor mezelf weet ik het aardig al waardoor het komt (mee is begonnen), maar ben hier toch nieuwsgierig naar geworden (interesse).

Maargoed..

- uit de radio klinkt Nightcrawlers - Push that feeling on (1 of my favourites) en
- het zachte weerschijnsel van de sterren weerkaatst op het lichtbevroren water..

Tja, dat heeft wel iets magisch..
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:33:45 #13
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17404487
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 01:26 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, ik twijfel alleen of ik het dan in Truth of in R&P zal plaatsen. Plaats ik het in r&p krijg je toch meer andere visies denk en lezen de mensen van truth het weer niet, ik wil beide kanten horen. Ben benieuwd hier eigenlijk naar, mijn onderzoekje. Voor mezelf weet ik het aardig al waardoor het komt (mee is begonnen), maar ben hier toch nieuwsgierig naar geworden (interesse).

Maargoed..

- uit de radio klinkt Nightcrawlers - Push that feeling on (1 of my favourites) en
- het zachte weerschijnsel van de sterren weerkaatst op het lichtbevroren water..

Tja, dat heeft wel iets magisch..
Ja, geniet er maar van
JOJ
gewoon beide met een link naar het andere topic hoe ze willen reageren paranormaal of feitelijk
pi_17404554
Mooi gedicht! En verhaal.

Hm ja, ik denk dat het eigenlijk bij mij heel simpel is. Ik ben (nog) meer in contact met mijn gevoel gekomen sinds ik, na jarenlang gebruik, ben gestopt met de pil (whaaa en dat vertel ik hier ). Heb intuïtatief voor bepaalde dingen gekozen toen ipv het (stabiele en) verstandelijke, beslissingen gemaakt en toen kwam het helemaal (los). Sindsdien sta ik anders (geheler, bewuster, emotioneler en gevoeliger) in het leven..

En het is dramatisch gesteld af en toe met mij, maar wel magisch and I love it!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:49:52 #15
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17404594
Ik denk dat als ik zou stoppen met mijn "pil", en ik heb het wel eens geprobeert alles in het niets loopt.
  zaterdag 28 februari 2004 @ 01:59:17 #16
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17404669
truste sweetygirlie ik ga pitten..slaap zacht meisie
pi_17404693
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 01:49 schreef Spliffunk het volgende:
Ik denk dat als ik zou stoppen met mijn "pil", en ik heb het wel eens geprobeert alles in het niets loopt.
Ja, dat kan je beter maar niet doen dan, als je het niet prettig vindt tenminste.
Pil waar ik het over had, was trouwens de anti-conceptiepil .

Truste . Slaap magisch!
pi_17404771
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 00:41 schreef Spliffunk het volgende:
Ik vroeg me af, voelen jullie je nu anders op dit moment? Ligt het aan de lading bier, de hoeveelheid weed, paddo's of is het juist je nuchtere zelf?
misschien heeft iemand voor de lol THC of psylocibe in de chemtrails gegooid
pi_17404969
Tja er is wel iets. Al weken.

Ik wilde er eigenlijk een topic over openenen maar ik heb het niet gedaan. Ik weet ook niet of het persoonlijk is of veel breder. Er hangt iets in de lucht, dat gevoel. De "Wind of Change" zeg maar.

Ik heb dat gevoel wel eerder gehad. Het was steeds de aanduiding van een grote verandering. Het voelt nu positief. Het is groots. Er is veel historie bij, nostalgie, opnieuw beleefd verleden.

Ok, dit is dus mijn vaagste post in mijn korte Fok!-historie. Excuses .
pi_17407148
Inderdaad ik begin ook steeds meer te voelen dat er iets aan het gebeuren is. De wereld is aan het veranderen... Geloof me maar het is allemaal goed!
  zaterdag 28 februari 2004 @ 12:29:38 #21
15991 Spliffunk
-|- open this door _||_
pi_17407292
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 12:17 schreef psiii het volgende:
Inderdaad ik begin ook steeds meer te voelen dat er iets aan het gebeuren is. De wereld is aan het veranderen... Geloof me maar het is allemaal goed!
Waaraan merk je dat dan? Ik voel het zelf in mijn hoofd..het voelt allemaal wat luchtiger en het lijkt net of je nieuws ed in een ander perspectief ziet. Ik heb ook het gevoel dat dit gevoel extremer kan worden. Meestal wordt ik "geactiveerd" het klinkt misschien vreemd door een salvo nieuwe reclames en niet altijd dezelfde bagger. Nieuws wat zich onderscheidt van de rest en bepaalde dingen die mensen doen.

Groetjes, Marcel
pi_17407404
dames en heren, mag ik een beetje nachtrust suggereren?
we hebben al een slowchat topic hoor
de wereld verandert iedere dag. live with it, change with it
pi_17408545
Op verzoek van ReCreative, weer geopend en opgeschoond. Niet weer gaan verbaggeren, stelletje tuig!
pi_17408566
quote:
Waaraan merk je dat dan?
Ik merk het aan een heleboel dingen... Bijvoorbeeld hoe de hele wereld aan het veranderen is, maar ook hoe ik zelf verander, ik word in grote sprongen steeds bewuster. Dat activeren waar je het over hebt dat maak ik ook mee. Steeds als je je bewust word wat dingen ECHT betekenen voor jezelf en voor de hele wereld dan gebeurt dat bij mij... Ik voel ook dat ik steeds meer in een "betere verbinding" met mijn eigen geest kom te staan...
pi_17408591
quote:
Op zaterdag 28 februari 2004 14:01 schreef iteejer het volgende:
Op verzoek van ReCreative, weer geopend en opgeschoond. Niet weer gaan verbaggeren, stelletje tuig!
Eigenlijk waren al mijn reacties hier ook wel serieus bedoeld, maar goed ... Ik meende het echt dat met de lente in aantocht ik me goed voor kan stellen dat mensen zich "anders" gaan voelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')