beste napster..jouw vraag is erg duidelijk..als ik het goed begrijp uit jouw mail vraag jij je af of de vrouw die je in je dromen en in de "echte wereld" weer samengaan..dat is even heel poetisch gezegd..de rest van de details zal ik buiten beschouwing laten..ik denk dat hier een legging van drie kaarten op zijn plaats is..waarom?? omdat dit weer de eerste keer is dat ik dit sinds lange tijd doe..
ik zet even de gegeven op een rijtje:
-Napster
-31 jaar
-Enschede
3 kaarten die je meer vertellen over het verleden van de vraag; iets over jou als persoon zijnde..hoe was je,..wie ben je van binnen..de hoofdkaart..je vraagt in de mail ook af hoe hier mee om te gaan..Je gevoelens zullen spreken in de tweede kaart, de hartkaart, het onderbewuste. De derde kaart ligt laag in je lichaam, in je buik..het laat vaak de diepste gevoelens zien..hoe zou je er het best, liefst mee om kunnen gaan..
Ik ben erg benieuwd..dus Napster..31 jaar uit Enschede..het gaat idd om een vrouw..de keizerin..die leg ik later uit..
de koning van de staven is de eerste kaart..De salamders op zijn troon bijten zichzelf in de staart(denk ook aan de salamander in the woestijn toen Jim in the desert zat, salamandershot en het apothekerssymbool, wat dan weer een slang is)met hem sluit de kring..er kruipt een salamander op een platuea waarop de troon staat, er brand nog steeds een vuur in hem wat krachtig is. Zij bevond zich in het hier en nu, de koningin..de koningin is tot rust gekomen. Terwijl hij klaarstaat voor beweging en vertrek..voor een doel.
tweede kaart..de hart kaart gevoelens..munten 4..je wilt een bepaald gevoel bij je houden je houdt het doormiddel van een soort toverspreuk..de munten zijn pentakles(denk aan een symbool wat op een ster lijkt.., heel goed vast. Achter je de stad..het drukke leven..Je zit op energie, je houdt je liefde en je geld vast..je denkt onbewust na je laat de ene na de andere kans lopen, ipv je hart te openen! Er is waarschijnlijk sprake van glokeerde energie..je
zit op energie..dat wil niet zeggen dat de energie in jou komt..waarschijnlijk wordt hij geblokkeerd in je onderste chakra. En dat is geen geintje..ik zou dit "probleem" op laag niveau zoeken..je kunt in google: "chakra uitleg intypen".
Laatste: ohw dit is een hele wazige kaart..de magier..ik krijg altijd een speciaal gevoel als ik deze kaart trek..persoonlijk spreekt hij mij alleen maar positief aan..ik heb daar dan een goed gevoel over..alle attributen liggen op de tafel. Harry Potter is er niks bij! De toverstaf die hij omhooggeheft houdt heeft twee kanten! een acht zweeft boven zijn hoofd..hij heeft een rood kleed aan en een zwachtel om zijn voorhoofd. Sommige mensen zeggen wel eens dat ze niet perfect zijn..maar wat als elke "onperfecte handeling" uitmaakt van het perfect zijn? Kijk niet naar je fouten is mijn eerste advies..ik denk dat je die kracht moet gebruiken..de magier is trouwens de eerste kaart die na de dwaas komt(het cijfer 0)het is een transformatieproces..de nul wordt 1..je begint aan je reis..je zegt: " ik besta" , ipv "ik besta niet" "Zo boven, zo beneden" zegt ook zijn gebaar..ook de bloemen op de kaart, zowel onder als boven en dus de staf..de staf betekend tevens eenheid, creativiteit en macht. Dat zijn je diepste gevoelens..misschien moet je nog zien wie je bent in dit verhaal..op welk niveau, maar ik persoonlijk beschouw deze kaart als een enorme potentie kaart(kun je dat zo zeggen ??) de magier en zijn attributen..de pentakles, de beker, het zwaard de staven..staan voor de vier jaargetijden..ik denk dat je diep van binnen er alles aan wilt doen wat je kunt doen. Maak hier zelf een keuze in..persoonlijk denk ik dat je het verleden moet vergeten en gewoon in het nu zou kunnen gaan leven..misschien wel net doen of er niks aan de hand is. Of gewoon je excuses aanbieden..en zeggen dat je er best wel mee zit..
Ik zou nog even kort zeggen om wat voorn persoon het zou kunnen gaan..hoewel ik dat sterk denk omdat de persoon op de kaart een vrouw is en ik haar ben tegengekomen op de kaarten voordat en tijdens het schudden..de keizerin. Het perfecte vrouwelijke neemt de mannelijke kracht in zich op, het vrouwelijke is sterker als het mannelijke..ze is de schepping..ze is erg mooi gekleed, rustig..ze is the matrix van alle dierentekens.Zij regeert, er is sprake van hierarchie. Met haar macht en hierarchie ontstaat persoonlijkheid..vanaf de Keizerin is het bewustzijn(de magier wist waar zijn oorsprong lag)verloren gegaan. De film is slechts een film
Hints:Je kunt jezelf accepteren en anderen, ga eens lekker zitten en laat de dingen gebeuren. Je hoeft niet te vechten; alles wat je nodig hebt is in jezelf aanwezig. Je voelt de karcht in je en je hoeft die niet ten toon te spreiden. Je houdt de scpeter in je hand en gebruikt deze als je dat nodig vind..
Succes ermee jongen
![]()
Was een mooie legging..wat je zelft uitkiest als antwoorden en keuzes is your pakkie an..als je gaat praten ben je alleen maar open..ikzelf zie daar persoonlijk geen problemen mee..maarja als je heel gesloten bent..tegen haar..is zoals ik al zei elke dag een dag verder..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk