Zo wat schrijf je kerel, een liefdesbriefquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:59 schreef Napster het volgende:
Stuur wel een mailtje met meer info
De eerste kaart staat een beetje voor het verleden..zij kiest voor rust na die periode..terwijl jij juist weer in beweging gaat..op naar het volgende doel..quote:Op zondag 11 juni 2006 11:03 schreef Napster het volgende:
Hey, dank je voor de legging.
Snap alleen die eerste kaart niet echt
Tweede wel, klopt wel dat ik gesloten ben, heb ook weleens wat gelezen over chakra's, welke bedoel je precies?
En ook dat ik teveel n het verleden leef was ik zelf al achter gekomen, ms moet ik het idd maar allemaal vergeten en doen of er niks is gebeurd, zal wel ff moeilijk zijn
Heb het ff snel doorgelezen, mss reageer ik later nog wat uitgebreider
Goede legging displission, hier kan ik wat mee en ik ga me verdiepen in die Chakra's.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:19 schreef displission het volgende:
Uhm..ik zou zeggen: Laat je horen, immers ben erg benieuwd wat Napster en Yvonne ervan vonden!
Goed Yvonne, [cursus]Chakra's: de energiecentra van ons lichaam (hier staat een "begin cursus" met wat goede basisinformatie)quote:Op zondag 11 juni 2006 23:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goede legging displission, hier kan ik wat mee en ik ga me verdiepen in die Chakra's.
Toch weer leuk om te zien hoe verschillend een legging iedere keer weer is, waar je staat, progressie
erinton? jij ook nog?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef erinton het volgende:
displission
Als je voor mij nog een beetje .....overhoud,
Tonnie
23-4-1951
Waalwijk
en overleden man Stan
30-1-1949
71-1-1991
Waalwijk![]()
Het is nu nog vroeg, the shining, ik schuif je door naar de avond. Na het werk, het eten, het overwerk. Ik beloof niks, maar je hoort het welquote:Op zondag 11 juni 2006 23:35 schreef The_Shining het volgende:
Hey displission zou je voor mij willen leggen? Ik leg zelf ook tarot maar vragen over de liefde zijn nogal lastig!
Bij deze..erinton jij stond al een tijdje in de "wacht"..ik weet niet precies wat voorn informatie je wilt hebben?? Uit je eerste post meende ik op te maken dat je misschien "iets" van contact zoekt met je man oig een connectie wilt leggen. In principe heb ik zo'n legging nog nooit gedaan, ik weet ook niet precies wat daarbij komt kijken om zo'n legging te doen. Wat ik wel wil proberen is om te doen wat ik "normaal" doe, dus een legging van drie kaarten, waarin ik wat dingen vertel over jou en we kijken wel..ik weet niet wat de kaarten je willen vertellen, misschien komt er wel wat heel onverwachts uit!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef erinton het volgende:
Tonnie
23-4-1951
Waalwijk
en overleden man Stan
30-1-1949
71-1-1991
Waalwijk![]()
(12-06-'06) ja graag displission!
je staat als tweede op het "lijstje"quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef Nikee het volgende:
zou je voor mij willen leggen Displission?
Ik denk dat door te pendelen je ver zou kunnen komen..ja, je hoort wel eens verhalen..van psychics, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Dat soort dingen zijn naar mijn mening: "typisch Amerikaans" te noemen. Ik zeg niet dat het onzin is of juist niet. Char schreef er ook in haar boek over. Dat ze iemand had gelokaliseerd! Maarja, ken ik Char? Ik geloof wel dat je bepaalde middelen kunt inzetten en er zal ook wel zoiets zijn als ervaring..met kaarten..dus waarom niet..?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:57 schreef sissi het volgende:
Ik heb een vraagje, kan je met kaart leggingen ook te weten komen waar iemand begraven ligt.
Of moet je dat op een andere manier doen, en ook zou ik graag willen weten hoe de persoon was, en of alle verhalen die mij verteld zijn wel kloppen.
Ik kan nu wel alles hier schrijven, maar als het niet kan wat ik graag zou willen, zijn mijn tekesten natuurlijk overbodig hier.
Daarom is mijn vraag ook of iemand mij een richting aan kan geven.
Ik ben benieuwd
Ik wilde wel een legging voor je doen. Wat ik zowiezo wel even wil zeggen dat leggen via msn heel erg rottig is. Het is niet een geheel verhaal. Wat ik zo de laatste tijd merkte.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:15 schreef Daantje77 het volgende:
Displission een tijd terug heb je voor mij kaarten gelegd en ondertussen is er zoveel gebeurt zou je nog een poging willen wagen ? Of iemand anders zou willen pendelen kaartleggen oid ?
Daniëlle
17-06-1977
Breda
Ik denk dat het zegt dat je niet zo veel hebt aan spirituele kennis als je het niet in de praktijk brengt. En het leven van je kennis geeft je meer bevrediging dan het vergaren van kennis.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net een kaart voor mezelf getrokken, ik heb dus een persoonlijk dek van kaarten en kan deze alleen op mezelf toepassen. Misschien kunnen mensen hier ook wat in vinden, ik hou van aanvulling erop. Hoewel ik deze kaart zelf moet bekijken.
1 kaart getrokken dus
Komt ie.....
"De bevrediging die spirituele kennis je geeft, vormt een valkuil voor je zolang je die kennis niet leeft. "
Weet iemand dit in te vullen voor zichzelf? Voor jezelf. Zegt deze kaart wat aan jullie ???
Ik moet dieper denken hierover
Bedankt voor de aanvullingquote:Op maandag 19 juni 2006 17:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het zegt dat je niet zo veel hebt aan spirituele kennis als je het niet in de praktijk brengt. En het leven van je kennis geeft je meer bevrediging dan het vergaren van kennis.
thxquote:Op maandag 19 juni 2006 22:13 schreef displission het volgende:me says: ok magic time over..this is it..and this is that..good luck man!
Tuurlijk..Dimitri kerel! Zal proberen het beste te doen..wat ik ervan kan maken..ik begin met een kopje koffie..satus: 1 red bull, 1 goedemorgen(ook vitamine b--energy) en nog een koffie..ik ben een beetje met slapen aan het klooien wat betreft teveel uren slapen..maar ik begin het nu wel te merken..vandaar een kopje koffie..beetje wakker worden he..quote:Op maandag 19 juni 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
Displission, zou je aub, als je de tijd vind, eens voor mij een kaartje leggen ivm werk?
Dimitri
21-11-75
Alphen aan de rijn
Puur wetenschappelijk Dimitri..maar het blijft een gok he..quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
Displission thanks
Hoe weet je eigenlijk dat ik van gabber muziek hou?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:08 schreef displission het volgende:
Nikee wil meer weten over werk en studie..aan de ene kant iets over de uitslag..van iets wat ze heeft ingeleverd en aan de andere kant hoe het haar afgaat op haar sollicitatie. Dat zijn op zich hele simpele vragen..antwoorden zijn meetsal moeilijk te begrijpen
hehe ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk te leggen..alles wat ik zeg snap je misschien wel en kan je heel goed plaatsten misschien, maar houdt je er rekening mee dat je je niet teveel moet vastknopen aan de antwoorden..soms zijn ze niet vaag voor iets.. :0
Voor jouw een spel wat ik toennet persoonlijk bedacht heb..een uitleg over de uitkomst
ik pak deze twee( de studie en de sollictitatie) even appart..ik begin met uitslag van je werk.
een vrouw zit met twee zwaarden gekruist voor borst als bescherming..of afstand nemen van..de vrouw probeert te mediteren op een bepaald gevoel..ze wil gewoon even "met rust gelaten" worden. Een zee met kleine eilandjes achter haar. Duinen..strandjes..een halve maansikkel boven haar in de schemering. Het is de zwaarden twee..Knagende twijfel over een situatie..mbt het werk geeft deze kaart aan dat je op een punt aangekomen bent, waarop we diepgewortelde twijfels
hebben over hoe we verder moeten, terwijl we aan de andere kant flink verzet tonen om op onze intuitie te vertrouwen..de zwaarden versperren ook het intelect.
De tweede gaat over de sollicitatie..Het is de kelken drie..drie vrouwen heffen de kelken op de kaart..Ik denk dat je een sollicitatie wel min of meer voorbereid..misschien bewust, misschien onbewust en dat je straks wat te vieren hebt..Misschien het verwerven van een interessante baan? Een feestje..mag ik ook komen?? je hebt iets moois bereikt zegt deze kaart..
Ik hoop dat je er wat aan had..vergeet niet wat ik in het begin zei he..sommige dingen worden niet zomaar in de schoot geworpen..
/huishoudelijke mededeling..: Ik neem 1 dag pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |