Heb ik wat gemist dit weekend?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:26 schreef bukgeit het volgende:
Amelle Berrabah is rijp voor de OP!
Dan was dit de laatste xquote:Op maandag 20 februari 2006 12:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee maar ze is al drie keer gevraagd in twee maanden.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef bukgeit het volgende:
Mark Knopfler en Emmylou Harris
Volgens mij zelfs 4 of 5 keer...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:28 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee maar ze is al drie keer gevraagd in twee maanden.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:52 schreef bukgeit het volgende:
Mark Knopfler en Emmylou Harris
dat zie je snel ! Schele Stevens, ja!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef cafca het volgende:
Shakin Stevens?
Dat heb je ook snel gezien!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:25 schreef schaap001 het volgende:
Steve Stevens
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat heb je ook snel gezien!
schaap + 001
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef ranja het volgende:
Richard Ashcroft?
Deze heeft het nooit goed gedaan, maar da's een kwestie van smaak denk ik...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef ranja het volgende:
Hm. Ik probeerde alleen de naam te lezen.
Ik dacht eerst Phil Lynott maar die doet het niet zo goed meer geloof ik.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef bukgeit het volgende:
Pete Townshend misschien?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef peaceman het volgende:
McCartney is het niet lijkt me, gezien je hint...
Hoho ! Eén van mijn all-time favorieten !quote:
Vandaar dequote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef schaap001 het volgende:
Hoho ! Eén van mijn all-time favorieten !![]()
Als dat klopt moet-ie nodig op schrijf curses voor een opfris les voor de S.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef GLO het volgende:
Paul Stanley?
Ga anders samenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Als dat klopt moet-ie nodig op schrijf curses voor een opfris les voor de S.
Het is maar een lid van Kiss, hoor !quote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Als dat klopt moet-ie nodig op schrijf curses voor een opfris les voor de S.
Wiequote:Op maandag 20 februari 2006 14:59 schreef GLO het volgende:
In welke groep zingt Meike Hurts?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef cafca het volgende:
ze was de dochter van een van de ex-leden van Earth & Fire
Ja, van bassist Theo Hurts, dusquote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef cafca het volgende:
ze was de dochter van een van de ex-leden van Earth & Fire
Oh shit, ik had helemaal niet gezien dat het een vraag wasquote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
"Meikes vader, Theo Hurts, is de oud-bassist van Jerneys vroegere band Earth & Fire. "Ik heb Jerney gebeld met de vraag of zij wist dat Meike de dochter is van die meneer Hurts, en toen zei Jerney: 'Oh, heet zij Hurts van haar achternaam?'", vertelt Mark de Vink, uitvoerend producent van Idols."
cafca + 1
Tja ik kijk niet naar idols...quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef Neleos het volgende:
Alanis Morisette?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef ranja het volgende:
Sheryl Crow? qua uiterlijk, niet dat ik weet of die een dochter heeft...
En Kus ken je ook niet? Want daar ging het eigenlijk om. Idols is al twee jaar geleden.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef schaap001 het volgende:
Billy Ray Cyrus ?
Ja, sorry peaceman, maar dit is niet de dochter, maar de kleindochter van Woody.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef GLO het volgende:
Arlo Guthrie dan
Wist t... maar ken Arlo niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry peaceman, maar dit is niet de dochter, maar de kleindochter van Woody.
Dochter van Arlo dus.
Met nog eenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry peaceman, maar dit is niet de dochter, maar de kleindochter van Woody.
Dochter van Arlo dus.
GLO +1
Ik wou nog een Gerard Cox - hint geven. Die was bij jou ook niet aangekomen, dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... en ZO zag ze er ten tijde van Idols uit:quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Met nog eenvan [afbeelding] voor peaceman voor de fraaie assist
Ik was behalve misschien met een anagram niet op Arlo gekomen...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wou nog een Gerard Cox - hint geven. Die was bij jou ook niet aangekomen, dus?
Wie isquote:is now back with an “in your face rock album”. The band featuring Leon Goewie, Barend Courbois, Michael Eurich (Warlock, Casanova), Michael Voss (Silver, Casanova, Mad Max) and as a very special guest founding member Arjen Lucassen on guitar and Mat Sinner (Sinner, Primal Fear) for background vocals!
Ja, dat wel. Maar ik weet zo niet meer hoe ver ze kwam en hoe ik haar vondquote:Op maandag 20 februari 2006 15:30 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... en ZO zag ze er ten tijde van Idols uit:
[afbeelding]
Al bekender ?
1. Jazekerquote:Op maandag 20 februari 2006 15:37 schreef schaap001 het volgende:
Vengeance ?Zijn die terug ?
Ze haalde wel de liveshow maar lag er al vrij snel uit. Direct na Ron geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik weet zo niet meer hoe ver ze kwam en hoe ik haar vond
Ook Nederlands?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:04 schreef schaap001 het volgende:
Nog een stel van die krasse knarren: WIE ?
[afbeelding]
En nog tigduizend andere hardrock- en metalgitaristen... de beroemde en oerlelijke Flying Vquote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef ranja het volgende:
Ik zou bijna zeggen: Wie niet.
Maar even een gok op Vandenberg. Volgens mij had Adje wel zo'n v-vormige gitaar ooit.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef ranja het volgende:
Laat ik nog eens een wilde gok doen op heep heep.... Uriah heep.
Hm, Diamond Head?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef schaap001 het volgende:
's history is certainly among the most peculiar in all of rock. One of the most remarkable talents to arise out of the New Wave of British Heavy Metal, the band's career never fulfilled its early promise, yet their legacy still ranks among the most influential of the genre. Sounds metal editor Geoff Barton (the man who coined the phrase N.W.O.B.H.M. in the first place) once remarked that "there are more good riffs in your average single
song than there are in the first four Black Sabbath albums"; and Iron Maiden leader Steve Harris weighed in that
"looked like they were going to be the next Led Zeppelin for a while." Such lavish praise had been sparked by the band's unassuming, independently recorded first album, which by all rights should have been just the first step on the road to a legendary career. But this was not to be...
Ach ja, typisch Engelse journobombast. Maar dat eerste album was ook best wel erg goedquote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
Dat stukje bio vind ik persoonlijk een tikkie overdreven, maar goed....
Da's inderdaad (nog steeds) het probleem met die engelsen: op basis van een eerste goede plaat zien ze in iedereen de nieuwe Beatles, Zeppelin etc. Dat was toen al en da´s nu nog zo...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:30 schreef GLO het volgende:
[..]
Ach ja, typisch Engelse journobombast. Maar dat eerste album was ook best wel erg goed
en ik ben blij dat je die bio plaatste want anders had ik het echt niet geweten...
Nee, meer zoiets als Rude 66 / Ruud Lekx... (dus iemand die in beide verschijningen bekendheid geniet)quote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2 mogelijkheden..heeft íe een gespleten persoonlijkheid of is het meer zoiets als Davy Jones/David Bowie?
Ken ze allebei niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, meer zoiets als Rude 66 / Ruud Lekx... (dus iemand die in beide verschijningen bekendheid geniet)
Haha, OKquote:Op maandag 20 februari 2006 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een gespleten persoonlijkheid dus
Ik dacht: de man in het t-shirt of de man op het t-shirtquote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2 mogelijkheden..heeft íe een gespleten persoonlijkheid of is het meer zoiets als Davy Jones/David Bowie?
Mwah... Tricky deed dat ook op Lowlands....quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij staat met zijn rug naar het publiek toe, dus het is iig wel een typisch geval..
Inquote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht: de man in het t-shirt of de man op het t-shirt
Nederlander ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:00 schreef GLO het volgende:
Er zijn zelfs vier mogelijkheden:
Identiteit 1: medewerker van een poppodium annex columnist
Identiteit 2 t/m 4: DJ, onder drie verschillende namen en in evenzovele stijlen
Okee, ik haak definitief af nu, hahaha ! Niet mijn specialiteit...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:07 schreef GLO het volgende:
Zijn drie DJ-pseudoniemen corresponderen met de volgende draaistijlen:
- drum 'n' bass
- worldbeat
- reggaeton
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Okee, ik haak definitief af nu, hahaha ! Niet mijn specialiteit...
sla je slag dan, schaap haakt al afquote:Op maandag 20 februari 2006 17:09 schreef timbob het volgende:
goh, ik zou 'm toch moeten kennen..
dan.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
iets met Galaxy?
hokjes wel, sub hokjes minder en de onderverdeling binnen subhokjes gaat me echt te verquote:
Ophokkenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:30 schreef ranja het volgende:
[..]
hokjes wel, sub hokjes minder en de onderverdeling binnen subhokjes gaat me echt te ver
Mijn hokjes gaan niet verder dan club/trance/techno/drum'n'bass/gabber.
Ik zou worldbeat en reggaeton bepaald geen onderverdeling binnen subhokjes willen noemen...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:30 schreef ranja het volgende:
[..]
hokjes wel, sub hokjes minder en de onderverdeling binnen subhokjes gaat me echt te ver
Mijn hokjes gaan niet verder dan club/trance/techno/drum'n'bass/gabber.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef GLO het volgende:
Hoewel hij ook wel elders draait, vnl. op festivals (van Lowlands tot Folkwoods), is het podium waar hij programmeert ook meteen zijn DJ-residency
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:31 schreef GLO het volgende:
Hoewel hij ook wel elders draait, vnl. op festivals (van Lowlands tot Folkwoods), is het podium waar hij programmeert ook meteen zijn DJ-residency
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dan zal ie wel de resident zijn van [omgedraait vraagteken]Que Pasa?
Maar God, of iemand anders, mag weten hoe die heet.....
fixedquote:
Kijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:10 schreef timbob het volgende:
ha, de naam L-Ende herken ik dan weer wel
Da's een ex-voetballerquote:Op maandag 20 februari 2006 18:26 schreef Neleos het volgende:
John van Loen?
Neuhquote:Op maandag 20 februari 2006 18:27 schreef peaceman het volgende:
i?
O wacht, toch een a:quote:Op maandag 20 februari 2006 18:22 schreef peaceman het volgende:
a?
Het galgje-principe?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef cafca het volgende:
John van Loon ?
lama, ik was het galgje principe even kwijt...
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef Neleos het volgende:
John van Laan?
Ach, zo nauw neem ik het nietquote:Op maandag 20 februari 2006 18:41 schreef cafca het volgende:
John van Loon ?
lama, ik was het galgje principe even kwijt...
Hè hè...quote:
Ik moet dit even verwerken hoor...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef Neleos het volgende:
En weer een verdiend punt erbij.![]()
De naam zegt me helemaal niks...
En nu zul je balen zekerquote:Op maandag 20 februari 2006 18:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Een telg van Steven Tyler?
Op andere foto's ziet ze er ook beter uit...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, die is dan ook flink achteruit gegaan. Dat was de enige die de Osbourne-look bespaard was gebleven......
Die ken ik alleen maar van kinderfoto's. Dus ik ga mezelf toch nog maar niet verhangen.quote:
Zelfs dat geef ik er niet voorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:05 schreef Gambolputty het volgende:
25 Cent?
Wie?quote:was a primary exponent of the West Coast school of cool jazz in the early and mid-'50s. As a trumpeter, he had a generally restrained, intimate playing style and he attracted attention beyond jazz for his photogenic looks and singing.
Hebbie haast of zo?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Iggy Pop?
Ja, ik was die tattoo op zijn hand vergeten.... maar ozzy it is... Sack +1quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, moet je niet snel een andere doen
Aight...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Presidents of the USA
quote:Joséphine blanche, robe rouge et noire
Danse avec le reflet du miroir
Arrivée direct from Mexico Don Diego de Las Vegas
Z comme Zorro
Ca se bouscule dans les couloirs
Les poseurs, les voyeurs
Tous ceux qui aiment s'faire voir
Tout le monde est là
Même ceux qu'on attend pas la playmate du mois
Miss Cha Cha Cha
Oh Miss Cha Cha Cha
Miss Cha Cha Cha
Miss Cha Cha Cha
Que linda esta
Au milieu de tout ça, il y a nous, il y a moi et
(Don't forget me, I'm doctor B)
Verre sur verre de Cuba libre
(Don't forget me, I'm doctor B)
Verre sur verre de Cuba libre
(Doctor B, ah that's me)
Ah, een classicquote:Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Parlee foe vranzee?
Welk nummer en van wie?
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef Gambolputty het volgende:
Bandolero - Paris Latino?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
leningrad cowboys?
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
neusfluiten?
Kleine stap van Parijs naar London, zeker met de Kanaaltunnelt:quote:Op maandag 20 februari 2006 20:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
London Beat
Dacht ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef Gambolputty het volgende:
Mondharp dacht ik
Rotterdam Termination Sourcequote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Gambolputty het volgende:
Welke band had een hit met het nummer "Poing"?
Ben zo wederom offline
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarettequote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rotterdam Termination Source
ben ook tijdelijk offline
Ja, John van Luyn bijv.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
hmmmm je bent ff een paar uur niet online en mist vele inkoppers
Je bent wel wijsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pennywise
Ik was nog niet eens opgestaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Biohazard
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
hmmmm je bent ff een paar half uur niet online en mist vele inkoppers
Heideroosjesquote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou nog ffe een inkopper dan
[afbeelding]
Nu welquote:
Moest dat vraagteken daar nog echt bij?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
heideroosjes?
Fatsoen he?!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Moest dat vraagteken daar nog echt bij?
peaceman + 1
Bekend probleem voor mij....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's een verdomd bekende kop...maar kan 'm niet plaatsen
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's een verdomd bekende kop...maar kan 'm niet plaatsen
quote:Ten einde raad wend ik me af en sleep een doos uit een andere hoek om de inhoud te verkennen. De foto-oogst van zo'n twintig jaar staart me grijnzend aan. Lodewijk in Dave Berry-broek en ik in een dito kledingstuk met olifantspijpen.
quote:Zondag, 27 Juni 2004 - 12:35
En de pijpen van je Dave Berry broek die tussen de kettingkast kwamen
deopoe50 (deopoe50)
Zondag, 27 Juni 2004 - 12:19
LTT, Ik liep er ook zo bij hoor
Ja, hij droeg zelf wel 's wat anders, maar de Dave Berry-broek was niet wit...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef peaceman het volgende:
Nooit geweten dat het zo'n rage was. Hij droeg toch gewoon een witte broek? (althans die plaatjes kan ik me herinneren)
Anyway ik ga pitten
Blijf niet te lang hangen he?!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, hij droeg zelf wel 's wat anders, maar de Dave Berry-broek was niet wit...
Trusten
Dat heb ik ook niet beweerd. Al waren het wel zo'n beetje de eerste broeken met wijde pijpen. Maar het ging met name om het dessin. Ook niet revolutionair trouwens, maar wel uiterst herkenbaar als zijnde een Dave Berry-broekquote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef peaceman het volgende:
wijde pijpen? dat was toch niet zo ongewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |