Nee, meer zoiets als Rude 66 / Ruud Lekx... (dus iemand die in beide verschijningen bekendheid geniet)quote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2 mogelijkheden..heeft íe een gespleten persoonlijkheid of is het meer zoiets als Davy Jones/David Bowie?
Ken ze allebei niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef GLO het volgende:
[..]
Nee, meer zoiets als Rude 66 / Ruud Lekx... (dus iemand die in beide verschijningen bekendheid geniet)
Haha, OKquote:Op maandag 20 februari 2006 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een gespleten persoonlijkheid dus
Ik dacht: de man in het t-shirt of de man op het t-shirtquote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
2 mogelijkheden..heeft íe een gespleten persoonlijkheid of is het meer zoiets als Davy Jones/David Bowie?
Mwah... Tricky deed dat ook op Lowlands....quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij staat met zijn rug naar het publiek toe, dus het is iig wel een typisch geval..
Inquote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht: de man in het t-shirt of de man op het t-shirt
Nederlander ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:00 schreef GLO het volgende:
Er zijn zelfs vier mogelijkheden:
Identiteit 1: medewerker van een poppodium annex columnist
Identiteit 2 t/m 4: DJ, onder drie verschillende namen en in evenzovele stijlen
Okee, ik haak definitief af nu, hahaha ! Niet mijn specialiteit...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:07 schreef GLO het volgende:
Zijn drie DJ-pseudoniemen corresponderen met de volgende draaistijlen:
- drum 'n' bass
- worldbeat
- reggaeton
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Okee, ik haak definitief af nu, hahaha ! Niet mijn specialiteit...
sla je slag dan, schaap haakt al afquote:Op maandag 20 februari 2006 17:09 schreef timbob het volgende:
goh, ik zou 'm toch moeten kennen..
dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |