Hoho ! Eén van mijn all-time favorieten !quote:
Vandaar dequote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef schaap001 het volgende:
Hoho ! Eén van mijn all-time favorieten !![]()
Als dat klopt moet-ie nodig op schrijf curses voor een opfris les voor de S.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:55 schreef GLO het volgende:
Paul Stanley?
Ga anders samenquote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Als dat klopt moet-ie nodig op schrijf curses voor een opfris les voor de S.
Het is maar een lid van Kiss, hoor !quote:Op maandag 20 februari 2006 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Als dat klopt moet-ie nodig op schrijf curses voor een opfris les voor de S.
Wiequote:Op maandag 20 februari 2006 14:59 schreef GLO het volgende:
In welke groep zingt Meike Hurts?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef cafca het volgende:
ze was de dochter van een van de ex-leden van Earth & Fire
Ja, van bassist Theo Hurts, dusquote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef cafca het volgende:
ze was de dochter van een van de ex-leden van Earth & Fire
Oh shit, ik had helemaal niet gezien dat het een vraag wasquote:Op maandag 20 februari 2006 15:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
"Meikes vader, Theo Hurts, is de oud-bassist van Jerneys vroegere band Earth & Fire. "Ik heb Jerney gebeld met de vraag of zij wist dat Meike de dochter is van die meneer Hurts, en toen zei Jerney: 'Oh, heet zij Hurts van haar achternaam?'", vertelt Mark de Vink, uitvoerend producent van Idols."
cafca + 1
Tja ik kijk niet naar idols...quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef Neleos het volgende:
Alanis Morisette?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef ranja het volgende:
Sheryl Crow? qua uiterlijk, niet dat ik weet of die een dochter heeft...
En Kus ken je ook niet? Want daar ging het eigenlijk om. Idols is al twee jaar geleden.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef schaap001 het volgende:
Billy Ray Cyrus ?
Ja, sorry peaceman, maar dit is niet de dochter, maar de kleindochter van Woody.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef GLO het volgende:
Arlo Guthrie dan
Wist t... maar ken Arlo niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry peaceman, maar dit is niet de dochter, maar de kleindochter van Woody.
Dochter van Arlo dus.
Met nog eenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, sorry peaceman, maar dit is niet de dochter, maar de kleindochter van Woody.
Dochter van Arlo dus.
GLO +1
Ik wou nog een Gerard Cox - hint geven. Die was bij jou ook niet aangekomen, dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
... en ZO zag ze er ten tijde van Idols uit:quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Met nog eenvan [afbeelding] voor peaceman voor de fraaie assist
Ik was behalve misschien met een anagram niet op Arlo gekomen...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wou nog een Gerard Cox - hint geven. Die was bij jou ook niet aangekomen, dus?
Wie isquote:is now back with an “in your face rock album”. The band featuring Leon Goewie, Barend Courbois, Michael Eurich (Warlock, Casanova), Michael Voss (Silver, Casanova, Mad Max) and as a very special guest founding member Arjen Lucassen on guitar and Mat Sinner (Sinner, Primal Fear) for background vocals!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |