Dacht ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef Gambolputty het volgende:
Mondharp dacht ik
Rotterdam Termination Sourcequote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Gambolputty het volgende:
Welke band had een hit met het nummer "Poing"?
Ben zo wederom offline
Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarettequote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rotterdam Termination Source
ben ook tijdelijk offline
Ja, John van Luyn bijv.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
hmmmm je bent ff een paar uur niet online en mist vele inkoppers
Je bent wel wijsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pennywise
Ik was nog niet eens opgestaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Biohazard
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef peaceman het volgende:
hmmmm je bent ff een paar half uur niet online en mist vele inkoppers
Heideroosjesquote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nou nog ffe een inkopper dan
[afbeelding]
Nu welquote:
Moest dat vraagteken daar nog echt bij?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
heideroosjes?
Fatsoen he?!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Moest dat vraagteken daar nog echt bij?
peaceman + 1
Bekend probleem voor mij....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's een verdomd bekende kop...maar kan 'm niet plaatsen
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's een verdomd bekende kop...maar kan 'm niet plaatsen
quote:Ten einde raad wend ik me af en sleep een doos uit een andere hoek om de inhoud te verkennen. De foto-oogst van zo'n twintig jaar staart me grijnzend aan. Lodewijk in Dave Berry-broek en ik in een dito kledingstuk met olifantspijpen.
quote:Zondag, 27 Juni 2004 - 12:35
En de pijpen van je Dave Berry broek die tussen de kettingkast kwamen
deopoe50 (deopoe50)
Zondag, 27 Juni 2004 - 12:19
LTT, Ik liep er ook zo bij hoor
Ja, hij droeg zelf wel 's wat anders, maar de Dave Berry-broek was niet wit...quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef peaceman het volgende:
Nooit geweten dat het zo'n rage was. Hij droeg toch gewoon een witte broek? (althans die plaatjes kan ik me herinneren)
Anyway ik ga pitten
Blijf niet te lang hangen he?!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, hij droeg zelf wel 's wat anders, maar de Dave Berry-broek was niet wit...
Trusten
Dat heb ik ook niet beweerd. Al waren het wel zo'n beetje de eerste broeken met wijde pijpen. Maar het ging met name om het dessin. Ook niet revolutionair trouwens, maar wel uiterst herkenbaar als zijnde een Dave Berry-broekquote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef peaceman het volgende:
wijde pijpen? dat was toch niet zo ongewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |