Wome.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
Dat vraag ik me ook nog af. En wie was die voetballer van Inter die de overtreding maakte..?
Materazziquote:Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
Dat vraag ik me ook nog af. En wie was die voetballer van Inter die de overtreding maakte..?
Die mag van mij z'n been ook wel eens flink breken trouwens.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Nilis moet in een fabriek punaisses gaan stapelen. Wat een saaie klojo.
Wat? Die beenbreuk, die punaises of dat hij zo'n saaie lul is?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Lullig voor Nilis...
Allemaal lijkt me.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat? Die beenbreuk, die punaises of dat hij zo'n saaie lul is?
Nee die italiaan nou heb ik het gister niet gezien maar zaterdagavond wel (werd een beetje misselijk)neem aan dat het hetzelfde geval is, anders Is voetbal in italieen goor. trouwens de smerigste overtereding vind ik nog steeds die op Ewald Lienen van ik dacht Mönchen Gladbach tegen werder Bremen, die speler van Werder ging met noppen vol op Lienens ze dij, gevolg die dij was opengereten van lies tot knie en Lienen was zo boos dat hij opstond en kwaad naar de dugout van Werder liep met die open wond waar alles te zien was pezen ect ect ,hij moest ook geopereerd worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat? Die beenbreuk, die punaises of dat hij zo'n saaie lul is?
Wat zeg je allemaal???quote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef maril het volgende:
[..]
Nee die italiaan nou heb ik het gister niet gezien maar zaterdagavond wel (werd een beetje misselijk)neem aan dat het hetzelfde geval is, anders Is voetbal in italieen goor. trouwens de smerigste overtereding vind ik nog steeds die op Ewald Lienen van ik dacht Mönchen Gladbach tegen werder Bremen, die speler van Werder ging met noppen vol op Lienens ze dij, gevolg die dij was opengereten van lies tot knie en Lienen was zo boos dat hij opstond en kwaad naar de dugout van Werder liep met die open wond waar alles te zien was pezen ect ect ,hij moest ook geopereerd worden.
(Bron: si.com)quote:Livorno defender David Balleri was carried off on a stretcher after a rough tackle by Pierre Wome early in the second half.
Team doctors reported that Balleri suffered a right knee sprain and a cut in his leg.
http://www.nos.nl/nosstud(...)ing_van_de_week.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan het daar niet vinden
Iemand die het wel weet?
Te gast is oud-doelman van PSV en Oranje Hans van Breukelen. Hij praat onder meer over de afgelopen Europese week en de selectie voor Oranje, dat woensdag vriendschappelijk tegen Ecuador speelt. Nieuw is de 'Oranjebarometer'. In deze rubriek wordt de staat van Oranje besproken en wordt geprobeerd de ideale selectie voor het WK samen te stellen. Kijkers kunnen wekelijks een speler van Oranje wegstrepen van een lijst van 40 namen, om zo tot de beste selectie te komen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef tong80 het volgende:
Wie zit daar nou op te wachten. Die vent heeft nog nooit wat te melden gehad
dat word hem nietquote:
Whehehe.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
Hans van Breukelen is een prima gast, ik kan wel wat slaap gebruiken.
Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk hoor ben benieuwd waar het vandaag weer overgaat
Idd, ben echt blij dat het nu is afgelopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef vdHoek het volgende:
Olympische spelen.
Gelukkig zijn ze weer voorbij.
OJa dat was hetquote:Op zondag 26 februari 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is Scheringa
idd, komt geen leuk woord uitquote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijk oersaaie vent is die Van Breukelen toch.![]()
Zijn analyses bij SBS waren om te janken zo ergerlijk irritterend.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
volgens mij zeg je dat alleen omdat ie bij psv heeft gespeeldquote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
memorabele quote: "we moeten het voordeel op de tsjechen behouden"quote:Op zondag 26 februari 2006 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zijn analyses bij SBS waren om te janken zo ergerlijk irritterend.
Lijkt er inderdaad op of Hans B. in het buurthuis een of andere cursus heeft gevolgdquote:Op zondag 26 februari 2006 23:30 schreef golfer het volgende:
Dat vreselijk aangeleerde gedrag van hem.
Ik krijg altijd jeuk van dit soort therapeutisch gelul van nitwits, die na een sport-carriere opeens het sprekerscircuit ingaan en opeens denken dat ze sociale vaardigheden kunnen bijbrengen aan anderen.
Zo aangeleerd gedrag met zijn op trainingen aangeleerde gedrag om om de zoveel zinnen de naam van je gesprekspartner weer even te noemen.
"Maar luister eens, Jack, blabla"
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Jasza het volgende:
Klein kut kind, wat laten ze hem toe op ons veld.
uh neequote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een geweldige vent die Van Breukelen![]()
Jij valt op uit hun nek (of in zijn geval: kin) blatende "dominee's" ?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
ehhh, ja man ...................quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ohjah, ik was alweer vergeten dat buiten Borst niemand in dit "format" een lullende mening mag hebben ...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij valt op uit hun nek (of in zijn geval: kin) blatende "dominee's" ?
Inderdaad, erg saai.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:22 schreef jorienvdherik het volgende:
gadverdamme das altijd saai
Die is pas saai.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef maril het volgende:
En de Dag erop zit Huntelaar bij Holland Sport.
Omdat het een Ajacied is zeker ?quote:
En laat mijn leraar Duits nu net de leukste leraar geweest zijn die ik heb gehad en Duits mijn favoriete vak.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:01 schreef maril het volgende:
Ik kan er nog geen oordeel over vellen maar Ron Janz vond ik echt een leraar duits
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
En laat mijn leraar Duits nu net de leukste leraar geweest zijn die ik heb gehad en Duits mijn favoriete vak.
http://www.nos.nl/nosstud(...)ing_van_de_week.htmlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd hoe hij gaat praten over PSV
Weet iemand waar je de uitzendingen van de afgelopen weken kan vinden? (Dus niet die van vorige week)
Holland Sport, mooi programma is dat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef maril het volgende:
En de Dag erop zit Huntelaar bij Holland Sport.
Dat was Van Persie, die is al een tijdje weg. Daarnaast zijn dit archiefbeelden van de nos zelfquote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Huh lieten ze nou beelden zien van vandaag in de competitie ?
Dat mag toch niet op de dag zelf ?
Nee was niet van vandaag.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:03 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Huh lieten ze nou beelden zien van vandaag in de competitie ?
Dat mag toch niet op de dag zelf ?
Maar daarvoor zat toch een goal van Huntelaar van vandaag ? of ben ik nou in de warquote:Op zondag 5 maart 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was Van Persie, die is al een tijdje weg. Daarnaast zijn dit archiefbeelden van de nos zelf
Champions Leaguequote:Op zondag 5 maart 2006 23:05 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Maar daarvoor zat toch een goal van Huntelaar van vandaag ? of ben ik nou in de war
Goed he.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:20 schreef Radegast het volgende:
Hé, daar heb je Bliksemschigt weer met z'n gaap-smilie.![]()
Dank jequote:Op zondag 5 maart 2006 12:52 schreef maril het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosstud(...)ing_van_de_week.html
en dan kiezen voor dossier
Ben erg benieuwd hoe ze het doen op het WKquote:Op zondag 5 maart 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
Mooi man die duitsers
Lig nog dubbel hier, dat is nog eens leuke humor.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef APK het volgende:
* APK kijkt naar de TT.....
Materazzi met zijn dubbele overtreding binnen twee seconden.
Daar was die sliding van Robben gisteren niets bij.![]()
Eigenlijk ben je een verdomd lui menneke, maar ja ik ben toch zo,n idioot.quote:
Ik hoor nog altijd de legendarische Guy Thys tijdens dat WK vanop de Belgische bank roepen "schopt hem dan van het veld, verdomme !"quote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
Moet je de beelden van Maradona eens zien op het WK 86. Dat ie zo kon uitblinken is echt ongelooflijk.Ik herinner me vooral Argentinië - Zuid Korea. Hij werd nog net niet doormiden geschopt maar wat er destijds allemaal getolereerd werd is nu ontdenkbaar.
Met Smeets wel denk ikquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Borst tegen van Gelder " heb jij het ook gedaan met Ria Visser? "
Ongelooflijk, alles is saai aan die jongen. Zijn trui, zijn haar, zijn stem. Hij laat stiltes vallen, die spannend zouden kunnen zijn maar bij hemquote:
Rentenieren.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgende week dus met Johan Segundo ... leuk , die heb ik lang niet meer gezien, meen ik. Wat doet die vent tegenwoordig nog ?
Ach, als Hij Drogba, Kezman en Crespo maar in de hand houdt.quote:
idd, gisteren is al het hele programma omgegooid vanwege het schaatsen, en nu alweer!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Erwtensoep het volgende:
schaatsen..... dacht dat dat wel klaar was onderhand![]()
Ja, het schaatsen loopt weer lekker uit.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef -Hans- het volgende:
Gok op 23:10 zoals het op txt staat.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef tong80 het volgende:
Johan Neeskens![]()
Voor de jonkies in de gouden eeuw van het Nederlandse voetbal was ie samen met Cruijff en van Hanegem de beste. Even om hem neer te zetten.
Ja maar niet iedere cultheld wordt begrepenquote:
Ben heel benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren als Guus weg gaat.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef rubbereend het volgende:
gods ze zijn er ook achter dat bij PSV alles valt of staat bij hiddink op technisch gebied....... einstein in de redactie daar
Deed de NEUS ook hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Rinus en van Hanegem braken benen maar we kwamen wel op het WK
gelul.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
wat Mulder zegt, geouwehoer, typisch Nederlands om je in de training af te beulen. De wedstrijden zijn belangrijk. Van Basten instelling
dat team werd gevormd in de jeugd, bovendien kun je heel goed een team vormen in zonder op het randje te trainen. Misschien zelfs beter omdat techniek meer ruimte krijgtquote:Op zondag 19 maart 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
gelul.
Op de training werd het Ajax-systeem gevormd dat in 95 de wereld veroverde.
Mulder voelde zich thuis in Duitsland. Me't z;n geren en geduw
Nederland is juist groot geworden door hun taktiek en soms de techniek.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat team werd gevormd in de jeugd, bovendien kun je heel goed een team vormen in zonder op het randje te trainen. Misschien zelfs beter omdat techniek meer ruimte krijgt
Kun je nagaan dat is nog maar een assistent trainer. Hoeveel Belgen zijn er op het WK ?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
geweldig , Neeskens spreekt Engels zoals elke Nederlandse topmanager of regeringslid ...
je trainingen en manier van trainingen idd, zo bijvoorbeeld Korver. Maar dat wil niet zeggen dat je elkaar de enkelbanden moet aftrappen. Belachelijk dat je je plek op de training moet verdienen. In de wedstrijd moet je het doen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland is juist groot geworden door hun taktiek en soms de techniek.
Er is geen vergelijkbaar klein land dat zo veel succes heeft gehad in de historie. Dat komt mede door de trainingen die opm het hooggste niveau van de werfeld staan.
Uruguay ?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland is juist groot geworden door hun taktiek en soms de techniek.
Er is geen vergelijkbaar klein land dat zo veel succes heeft gehad in de historie. Dat komt mede door de trainingen die opm het hooggste niveau van de werfeld staan.
70 jaar geledenquote:
Ze liggen wel nog altijd een paar wereldbekerwinsten voor op Nederlandquote:
Je hebt gelijk. Dat duurt even voor we dat geëvenaard hebben.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze liggen wel nog altijd een paar wereldbekerwinsten voor op Nederland(en je sprak over de 'historie')
Dat was in de tijd dat er hooguit een stuk of 10 landen meededen. De Europeanen hadden geen zin om weken op zee te gaan zitten voor zo'n toernooitje.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze liggen wel nog altijd een paar wereldbekerwinsten voor op Nederland(en je sprak over de 'historie')
Precies Engeland deed pas in 1950 voor het eerst mee.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat er hooguit een stuk of 10 landen meededen. De Europeanen hadden geen zin om weken op zee te gaan zitten voor zo'n toernooitje.
pure onzin, ze wonnen ook al de voetbaltoernooien van de OS voorafgaande aan de eerste wereldbekers, en aan de eerste wereldbeker namen 13 teams deel. Waarvan weliswaar maar 4 Europese, maar daar waren met Frankrijk en Joegoslavië wel de 2 sterkste landen van toen aanwezig. Eigenlijk ontbrak toen enkel Engeland van de toplanden ...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat er hooguit een stuk of 10 landen meededen. De Europeanen hadden geen zin om weken op zee te gaan zitten voor zo'n toernooitje.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarvan weliswaar maar 4 Europese, maar daar waren met Frankrijk en Joegoslavië wel de 2 sterkste landen van toen aanwezig.
vergeet eigenlijk niet dat België in 1980 ook het EK had moeten winnen. Maar dat Spanje de finale had gekocht. (nog zo'n schandaaltje dat de Uefa mooi onder de mat heeft weten te vegen ...)quote:
Je vergeet Coppens en Lozano ... De eerste was allicht in zijn tijd de beste voetballer van Europa, de tweede het Madrileense antwoord op Maradona ... (maar dan wel eentje die diverse keren kapot geschopt werd ...)quote:Op maandag 20 maart 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
Ja geweldig dat ze met hun profs wonnen op de OS.
Ik wil niks afdoen aan de Hongaren. Na Nederland het beste kleine land ooit.
Geen Belg die denkt dat BelgI"e groter is als voetballand dan het land van Puskas, Hidegkuti en kornuiten.
In de top honderd van de beste voetballers aller tijden zal alleen Pol van Himst staan. Misschien Scifo. Maar jullie beste voetballer allertijden is en relikwie en werd zelfs in z'n eigen land geen kampioen.
Ook had moeten winnen. Zoals al die andere toernooien?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
vergeet eigenlijk niet dat België in 1980 ook het EK had moeten winnen.
finale was West Duitsland-België...wat heeft Spanje hier mee te maken?quote:Maar dat Spanje de finale had gekocht. (nog zo'n schandaaltje dat de Uefa mooi onder de mat heeft weten te vegen ...)
België heeft in 1980 gepresteerd. 86 wa ook mooi. En in 1990m was het goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
vergeet eigenlijk niet dat België in 1980 ook het EK had moeten winnen. Maar dat Spanje de finale had gekocht. (nog zo'n schandaaltje dat de Uefa mooi onder de mat heeft weten te vegen ...)
Da's knap, aangezien de FIFA pas sinds 1992 een 'Ranking-lijst' publiceert.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op het moment mogen we gaan concurreren met landen als Albanië , maar in de jaren '80 waren we toch op een gegeven moment zelfs gewoon 3de op de Uefa-Ranking en het 2de Europese land op de Fifa-ranking ...
Ik bedoel ook Duitslandquote:Op maandag 20 maart 2006 00:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ook had moeten winnen. Zoals al die andere toernooien?
[..]
finale was West Duitsland-België...wat heeft Spanje hier mee te maken?![]()
Vergeet vooral niet dat jullie in '74 uitgeschakeld waren door België. Tot de scheids het volkomen geldige doelpunt van René Verheyen afkeurde ...quote:Op maandag 20 maart 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
België heeft in 1980 gepresteerd. 86 wa ook mooi. En in 1990m was het goed.
Nederland.
was goed op het WK -m74. EK 76. EK 88. EK 92. WK 94. WK 98. EL 2000.
Voetballers van het jaar Cruijff van Basten en Gullit. DEe nummers twee waren Rensenbrink en Bergkamp.
Anderlecht won cups dankzij Rensenbrink. De favoriete voetballer van van der Stock is Jan Mulder.
Nu jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |