Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:40 schreef APK het volgende:
* APK kijkt naar de TT.....
Materazzi met zijn dubbele overtreding binnen twee seconden.
Daar was die sliding van Robben gisteren niets bij.![]()
Eigenlijk ben je een verdomd lui menneke, maar ja ik ben toch zo,n idioot.quote:
Ik hoor nog altijd de legendarische Guy Thys tijdens dat WK vanop de Belgische bank roepen "schopt hem dan van het veld, verdomme !"quote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef tong80 het volgende:
Moet je de beelden van Maradona eens zien op het WK 86. Dat ie zo kon uitblinken is echt ongelooflijk.Ik herinner me vooral Argentinië - Zuid Korea. Hij werd nog net niet doormiden geschopt maar wat er destijds allemaal getolereerd werd is nu ontdenkbaar.
Met Smeets wel denk ikquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Borst tegen van Gelder " heb jij het ook gedaan met Ria Visser? "
Ongelooflijk, alles is saai aan die jongen. Zijn trui, zijn haar, zijn stem. Hij laat stiltes vallen, die spannend zouden kunnen zijn maar bij hemquote:
Rentenieren.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgende week dus met Johan Segundo ... leuk , die heb ik lang niet meer gezien, meen ik. Wat doet die vent tegenwoordig nog ?
Ach, als Hij Drogba, Kezman en Crespo maar in de hand houdt.quote:
idd, gisteren is al het hele programma omgegooid vanwege het schaatsen, en nu alweer!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Erwtensoep het volgende:
schaatsen..... dacht dat dat wel klaar was onderhand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |