Mag het een keer.quote:
Originaliteit is a bitchquote:
AFC stomme kut kakkersquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh god Jack heeft weer eens wat gehoord bij zijn AFC
In de kantine zal dat vast wel gebeuren ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:56 schreef cultheld het volgende:
Wedden op amateurclubsAlsof dat mogelijk is.
Maar dat zijn marginale bedragen neem ik aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
In de kantine zal dat vast wel gebeuren ja.
Ja dat hoop ik wel zegquote:Op maandag 20 februari 2006 00:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar dat zijn marginale bedragen neem ik aan.
Whehequote:
Ja, maar daar zou hij ook weinig aan gehad hebben in die situatie.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef Type-R het volgende:
ja best hard, hij speelde ook zonder scheenbeschermers?
Ja of hele lage maar volgens mij had ie geen scheenbeschermers neequote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef Type-R het volgende:
ja best hard, hij speelde ook zonder scheenbeschermers?
auwquote:Op maandag 20 februari 2006 00:11 schreef Jasza het volgende:
Zo die voet van Totti zag er ook lekker uit
Probeer niet weer in slaap te vallen.quote:
Zoveel werd 'm ook niet gevraagd, ik vond het wel een aardige uitzending.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Nilis moet nog wat mediatrainingen volgen. Heeft niets toe te vogen aan dit soort programma's.
Idd.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Nilis moet nog wat mediatrainingen volgen. Heeft niets toe te vogen aan dit soort programma's.
Moeten we Henk Kessler gaan aanbidden dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd.Zacht gemompel, niet echt inhoudelijk wat boeiends te melden.
En als ze nou eens kappen met dat Henk Timmer en Marianne Timmer geworship, who cares! Henk Timmer is alleen maar keeper van een klein clubje genaamd AZ, geen voorzitter van de KNVB ofzo.
Dus als ie die nare jurist uit Almelo was geweest, dan had je het wel geslikt?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd.Zacht gemompel, niet echt inhoudelijk wat boeiends te melden.
En als ze nou eens kappen met dat Henk Timmer en Marianne Timmer geworship, who cares! Henk Timmer is alleen maar keeper van een klein clubje genaamd AZ, geen voorzitter van de KNVB ofzo.
Hmm, misschien niet zo'n goed voorbeeld. Maar mijn punt is duidelijk hoop ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Moeten we Henk Kessler gaan aanbidden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |