verdomme, da's waar ook.. nu kan ik gewoon talpa loerenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan ga je toch even lekker naar Pierre kijken bij Talpa
Verstandige jongeman ben je ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:54 schreef Erasmusch het volgende:
En ook al Rail Cops, Family Guy en American Dad. Die papers lees ik wel een andere x![]()
26feb. Dus neequote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
Dank je. Is volgende week dat schaatsen weer voorbij?
Idd, bespaar dat gedoe maar even tot na de uitzending.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat ze het wel over voetbal gaan hebben
Sinds Luc daar binnengekomen is met 3 bakken Jupiler ?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bier?
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Sinds Luc daar binnengekomen is met 3 bakken Jupiler ?![]()
Doen ze goed!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bier?
Erg wazig hoor.quote:
Jah, het maakt de tongen alleen maar losser ...quote:
Bij talpa hebben ze het tenminste over voetbalquote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef cultheld het volgende:
Wat is dit voor programmaBij Talpa kun je zoiets verwachten, maar niet bij een instituut als de NOS.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef DrDentz het volgende:
dik tanken die lui daar
Als het ze het dan maar wel over voetbal gaan hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jah, het maakt de tongen alleen maar losser ...
uuhhm, dat heb ik helaas niet gezien.quote:Zoals die keer dat Mark Uyterhoeven bij wijze van 'experiment' de "Laatste Show" presenteerde nadat hijzelf en alle gasten minstens 3 duvels achter de kiezen hadden ...![]()
(dan krijg je pas een uitzending ... )
Om en om een slokjequote:
Euh, volgens mij hebben ze daarvoor ook lopen tanken en ze krijgen steeds een nieuwe bij filmpjes.quote:
en de coach een ajacied, fijn team hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef Jasza het volgende:
Lekkeree vrije trap zeg, Henk is een PSVer![]()
ajaksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |