Zie die de komende 30 jaar van je leven nog maar eens te overtreffen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zo, dit is echt 1 van je slechtste en minst originele grappen ooit, gefeliciteerd![]()
Het viel me op dat er extreem veel lopjes/stiftjes tussen zatenquote:Op zondag 29 januari 2006 23:57 schreef Olio het volgende:
Heeft altjeblieft iemand dat filmpje van Romario opgenomen?
Waanzinnig.
't Is geen 24 eh.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Jack is Back zou hipper staan
Daar word ik ook een beetje moe van inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
alleen jammer dat ze in dat WK-item wéér over Kalou begonnen
Dat viel me inderdaad op vandaag.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Die Youri [...] komt totaal ongeïnteresseerd over.
Dat is altijd zo met hem, ook bij Europese wedstrijden op de NOS. Echt een chagrijn.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat viel me inderdaad op vandaag.
Hoe vaak kwam hij wel niet in beeld met z'n ogen dicht of met z'n handen voor z'n gezicht?
Verder vond ik het inderdaad een verademing dat van Gelder weer terug is.
Dat we ooit, na alle voorgaande kritiek op Jack, opeens allemaal opgelucht adem halen dat ie weer terug is, zegt wel wat over het bedroevende niveau van de uitzendingen met Tom.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:45 schreef NJ het volgende:
Verder vond ik het een verademing dat van Gelder weer terug is.
Hij is gewoon een echte presentator, dit is meer iets vor Jack.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat we ooit, na alle voorgaande kritiek op Jack, opeens allemaal opgelucht adem halen dat ie weer terug is, zegt wel wat over het bedroevende niveau van de uitzendingen met Tom.![]()
Tom is idd gewoon slecht. Vandaag trouwens ook een dikke fout tijdens de uitzending van 20.30. "...Old Trafford in Londen"quote:Op maandag 30 januari 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat we ooit, na alle voorgaande kritiek op Jack, opeens allemaal opgelucht adem halen dat ie weer terug is, zegt wel wat over het bedroevende niveau van de uitzendingen met Tom.![]()
Egbers is een echte autocue man. Jack is ook niet alles, maar beter te pruimen idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:57 schreef Siemerink het volgende:
Van Gelder is een betere gespreksleider dan Egbers.
Mulder jr. heeft in dit programma een lagere toegevoegde waarde dan het scherm achter Jack.
Tom moet gewoon autocue doen ja, of nog beter; documentaires maken. Hij heeft namelijk wel een hele fijne stem, en hij straalt passie uit. Toen die documentaire in Duitsland over het WK 74, dat is Tom op zn best!quote:Op maandag 30 januari 2006 07:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Egbers is een echte autocue man. Jack is ook niet alles, maar beter te pruimen idd.
Waar ook alweer?quote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen dus ff terugkijken op internet
www.studiosport.nl onder mediatheek of hier http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.htmlquote:Op maandag 30 januari 2006 18:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Waar ook alweer?
Uitzending gemist had dat toch niet?
Ja ik weet het ook niet, staat op teletekst 224quote:Op zondag 5 februari 2006 11:32 schreef Ambrosius het volgende:
Die is dit seizoen ook al een keer langs geweest, hadden ze niemand anders
en nu staat er opdezelfde pagina dat Jack v Gelder de presentatie doet spannend wie zal het nu echt zijn, in ieder geval vermoed ik dat ze naar fok kijken gezien ze het veranderd hebben, zal wel een drukfoutje zijn geweest.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:57 schreef maril het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, staat op teletekst 224![]()
Waarom niet iemand van RBC (Maaskant bijv.)?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Sloggi het volgende:
Niet dat ze een Feyenoord- of Ajax-speler uitnodigen
Omdat vandaag Feyenoord tegen Ajax speeldequote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet iemand van RBC (Maaskant bijv.)?
En? Willem II-RBC was wel wat belangrijker dit weekend.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat vandaag Feyenoord tegen Ajax speelde
Voor mij nietquote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En? Willem II-RBC was wel wat belangrijker dit weekend.
ze gaan het wel over haar hebben, want Henk heeft ervoor gezorgd dat DSB weer een schaatsploeg sponsort, met Marianne Timmer, bij andere 3 overigens hebben (DSB) behoorlijk wat druk op uitgeoefend om voor de spelen te tekenen.quote:
ik ga het niet verdedigen hoor! je bent vrij om te kijken, ben allang blij dat ze zich vergiste vanochtend bij teletekst 224 toen ze Tom lieten presenteren, vertrouw het eigenlijk nog steeds nietquote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef tong80 het volgende:
Precies daar zijn andere programma\'s voor
*beaamt*quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Nico Scheepmaker bekertje voor de jongeren onder ons. Nico Scheepmaker was de eerste echte voetbalcolumnist en nog steeds ongeëvenaard. Weet niet of Golfert nog kijkt hier die zal dat beamen.
Niet echt...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het leuk? Nog nieuws?
Yup. Verschillende vrienden van me hebben er echt al een thuisgestuurd gekregen. Anders zou ik er echt geen linkje naar toe pleuren hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Niet echt...
Maar dat ding in je signature he...werkt dat nou echt?
Ik ga het ook proberenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Verschillende vrienden van me hebben er echt al een thuisgestuurd gekregen. Anders zou ik er echt geen linkje naar toe pleuren hoor
RBC boeit niemand ietsquote:Op zondag 5 februari 2006 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
Toch even zeggen dat ik niet snap dat ze het niet even over RBC hebben nu het 99% zeker is dat ze degraderen. RBC is één keer gevallen, omdat AZ er toevallig dinsdag tegen speelt.
Verder wel een aardige uitzending.
Daar gaat het niet om, het gaat toch over voetbal en dan met name de Nederlandse competitie. Daar viel van het weekend de beslissing om de 18e plaats.quote:
Wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:20 schreef cultheld het volgende:Die Borst over de "scoop" van Van Nijnatten.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef venomsnake het volgende:
begint al om 22.10 vavavond.
Ik open er een topic over en ze noemen me dan een flapdrolquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]Thanks voor de melding, had het anders zeker gemist.
Dat kan ik ook niet helpen tong, ik waardeer je topics altijd, alleen al omdat ze van jou zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open er een topic over en ze noemen me dan een flapdrol
Is omgedraaid met Studio Sportwinter.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef heiden6 het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5014226
Hier staat 23:00.
de gids is iig achterhaaldquote:Op zondag 12 februari 2006 21:52 schreef Houniet het volgende:
vaag man
wie komt er eigenlijk
edit: mijn gids geeft 2300 aan
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef H.Flick het volgende:
Op teletekst niet. En ik denk ook dat ze het ergens in de uitzending van Studio Sport aangekondigd hebben.
Nee, om 22.22 inmiddelsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef maril het volgende:
T begint om 22.15 vw goud van Wüst(die teveel plichplegingen heeft en dus later naar Caé torino kan komen) dus ze hebben stuivertje gewisseld.
Die Wüst is zeker aan het knallen in het Holland Housequote:
Opletten he, misschien verspreekt jack zich een keerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Inmiddels al 22.26.
Doe ik!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opletten he, misschien verspreekt jack zich een keer
hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef maril het volgende:
Hugo tegen Jack , we zijn geen Peter r de Vries![]()
![]()
Ik heb dit uitshirt 2 jaar geleden naar de KNVB gestuurd... gefe mij maar de credits dan...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zijn het wel de echte shirts hoor.
Hugo Borst had zijn column er nog aan gewijd zaterdag in het AD, dat hij de shirts mede heeft ontworpen maar er niet de credits voor krijgt van Nike, letterlijk en figuurlijk (hij wilt geld zien nu zijn ontwerp gebruikt gaat worden)
Ik wilde net zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Die shirts staan al maanden op Fok! als hoax en Hugo brengt het als nieuws.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Die shirts staan al maanden op Fok! als hoax en Hugo brengt het als nieuws.een half jaar op eBay.
Kan makkelijk aangezien al in de herfst in de VI een foto stond van het oude shirt van vroeger (wat uitshirt zou worden).quote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef NJ het volgende:
Die shirts staan al vanaf half November op die site inderdaad. Dat kan toen nog nooit besloten zijn.
Dan is ie de enige die ze lelijk vindtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef Zwansen het volgende:
Een vriend belt me net wakker, ja kijk eens studio voetbal, we krijgen nieuwe shirts. Net zo lelijk als in 88 dus we worden wereldkampioen!
Goed gelekt dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef NJ het volgende:
Die shirts staan al vanaf half November op die site inderdaad. Dat kan toen nog nooit besloten zijn.
Hopelijk met veel of in ieder geval voldoende beelden uit Luc's PSV tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:45 schreef maril het volgende:
NOS Studio Voetbal
23.25-00.10 uur(Ned2):let op! net als vorige week kan bij goud bij het schaatsen stuivertje worden gewisseld met Café Torino
Presentator Jack van Gelder en de
analytici Hugo Borst en Youri Mulder
ontvangen in deze uitzending
Luc Nilis, oud-speler van PSV die
jeugdtrainer wordt bij PSV.
zit in het archief van de NOS dus moet kunnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk met veel of in ieder geval voldoende beelden uit Luc's PSV tijd![]()
Wat is KHBZ ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Beschouw het volgende:
BIJ KHBZ waren ze niet zo blij met Nilis.
Ik kan het nog steeds nergens vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:07 schreef maril het volgende:
www.studiosport.nl en dan mediatheek bekijken.
Dat zou echt heel erg cool zijn. Die gast heeft zulke mooie doelpunten gemaakt....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk met veel of in ieder geval voldoende beelden uit Luc's PSV tijd![]()
En dan zeggen ze joduh hebben neuzenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:42 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat zou echt heel erg cool zijn. Die gast heeft zulke mooie doelpunten gemaakt....
[afbeelding]
![]()
ik vermoed van niet 23.25 dan is het kennelijk mogelijk dat Marianne al in "torino" kan zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Steve.Porter het volgende:
23:25 dus.. straks wordt weer alles omgegooid natuurlijk
Beringen Heusden-Zolder hoop ik toch dat je bedoelt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:07 schreef Beschouw het volgende:
Koninklijke Heusden Beringen Zolder, was ie technisch directeur. Boos opgestapt.
23.25 pas hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef DrDentz het volgende:
komen ze nogdat stomme schaatsen de hele tijd ook
Dan ga je toch even lekker naar Pierre kijken bij Talpaquote:Op zondag 19 februari 2006 22:46 schreef Erasmusch het volgende:
kutschaatsenhoe lang gaan die schijt spelen nog duren
verdomme, da's waar ook.. nu kan ik gewoon talpa loerenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan ga je toch even lekker naar Pierre kijken bij Talpa
Verstandige jongeman ben je ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:54 schreef Erasmusch het volgende:
En ook al Rail Cops, Family Guy en American Dad. Die papers lees ik wel een andere x![]()
26feb. Dus neequote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
Dank je. Is volgende week dat schaatsen weer voorbij?
Idd, bespaar dat gedoe maar even tot na de uitzending.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
![]()
Hoop dat ze het wel over voetbal gaan hebben
Sinds Luc daar binnengekomen is met 3 bakken Jupiler ?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bier?
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Sinds Luc daar binnengekomen is met 3 bakken Jupiler ?![]()
Doen ze goed!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bier?
Erg wazig hoor.quote:
Jah, het maakt de tongen alleen maar losser ...quote:
Bij talpa hebben ze het tenminste over voetbalquote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef cultheld het volgende:
Wat is dit voor programmaBij Talpa kun je zoiets verwachten, maar niet bij een instituut als de NOS.
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef DrDentz het volgende:
dik tanken die lui daar
Als het ze het dan maar wel over voetbal gaan hebben.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Jah, het maakt de tongen alleen maar losser ...
uuhhm, dat heb ik helaas niet gezien.quote:Zoals die keer dat Mark Uyterhoeven bij wijze van 'experiment' de "Laatste Show" presenteerde nadat hijzelf en alle gasten minstens 3 duvels achter de kiezen hadden ...![]()
(dan krijg je pas een uitzending ... )
Om en om een slokjequote:
Euh, volgens mij hebben ze daarvoor ook lopen tanken en ze krijgen steeds een nieuwe bij filmpjes.quote:
en de coach een ajacied, fijn team hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef Jasza het volgende:
Lekkeree vrije trap zeg, Henk is een PSVer![]()
ajaksquote:
Mag het een keer.quote:
Originaliteit is a bitchquote:
AFC stomme kut kakkersquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh god Jack heeft weer eens wat gehoord bij zijn AFC
In de kantine zal dat vast wel gebeuren ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:56 schreef cultheld het volgende:
Wedden op amateurclubsAlsof dat mogelijk is.
Maar dat zijn marginale bedragen neem ik aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
In de kantine zal dat vast wel gebeuren ja.
Ja dat hoop ik wel zegquote:Op maandag 20 februari 2006 00:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar dat zijn marginale bedragen neem ik aan.
Whehequote:
Ja, maar daar zou hij ook weinig aan gehad hebben in die situatie.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef Type-R het volgende:
ja best hard, hij speelde ook zonder scheenbeschermers?
Ja of hele lage maar volgens mij had ie geen scheenbeschermers neequote:Op maandag 20 februari 2006 00:09 schreef Type-R het volgende:
ja best hard, hij speelde ook zonder scheenbeschermers?
auwquote:Op maandag 20 februari 2006 00:11 schreef Jasza het volgende:
Zo die voet van Totti zag er ook lekker uit
Probeer niet weer in slaap te vallen.quote:
Zoveel werd 'm ook niet gevraagd, ik vond het wel een aardige uitzending.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Nilis moet nog wat mediatrainingen volgen. Heeft niets toe te vogen aan dit soort programma's.
Idd.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef golfer het volgende:
Nilis moet nog wat mediatrainingen volgen. Heeft niets toe te vogen aan dit soort programma's.
Moeten we Henk Kessler gaan aanbidden dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd.Zacht gemompel, niet echt inhoudelijk wat boeiends te melden.
En als ze nou eens kappen met dat Henk Timmer en Marianne Timmer geworship, who cares! Henk Timmer is alleen maar keeper van een klein clubje genaamd AZ, geen voorzitter van de KNVB ofzo.
Dus als ie die nare jurist uit Almelo was geweest, dan had je het wel geslikt?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd.Zacht gemompel, niet echt inhoudelijk wat boeiends te melden.
En als ze nou eens kappen met dat Henk Timmer en Marianne Timmer geworship, who cares! Henk Timmer is alleen maar keeper van een klein clubje genaamd AZ, geen voorzitter van de KNVB ofzo.
Hmm, misschien niet zo'n goed voorbeeld. Maar mijn punt is duidelijk hoop ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Moeten we Henk Kessler gaan aanbidden dan?
Iets met Castel di Sangroquote:Op maandag 20 februari 2006 00:27 schreef TimoBasso het volgende:
Uhmz.. weet iemand nog de naam van dat ene Boek waar Hugo en Jack het over hadden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |