Waarom niet iemand van RBC (Maaskant bijv.)?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Sloggi het volgende:
Niet dat ze een Feyenoord- of Ajax-speler uitnodigen
Omdat vandaag Feyenoord tegen Ajax speeldequote:Op zondag 5 februari 2006 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet iemand van RBC (Maaskant bijv.)?
En? Willem II-RBC was wel wat belangrijker dit weekend.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Omdat vandaag Feyenoord tegen Ajax speelde
Voor mij nietquote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En? Willem II-RBC was wel wat belangrijker dit weekend.
ze gaan het wel over haar hebben, want Henk heeft ervoor gezorgd dat DSB weer een schaatsploeg sponsort, met Marianne Timmer, bij andere 3 overigens hebben (DSB) behoorlijk wat druk op uitgeoefend om voor de spelen te tekenen.quote:
ik ga het niet verdedigen hoor! je bent vrij om te kijken, ben allang blij dat ze zich vergiste vanochtend bij teletekst 224 toen ze Tom lieten presenteren, vertrouw het eigenlijk nog steeds nietquote:Op zondag 5 februari 2006 17:27 schreef tong80 het volgende:
Precies daar zijn andere programma\'s voor
*beaamt*quote:Op zondag 5 februari 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Nico Scheepmaker bekertje voor de jongeren onder ons. Nico Scheepmaker was de eerste echte voetbalcolumnist en nog steeds ongeëvenaard. Weet niet of Golfert nog kijkt hier die zal dat beamen.
Niet echt...quote:Op zondag 5 februari 2006 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het leuk? Nog nieuws?
Yup. Verschillende vrienden van me hebben er echt al een thuisgestuurd gekregen. Anders zou ik er echt geen linkje naar toe pleuren hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 23:42 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Niet echt...
Maar dat ding in je signature he...werkt dat nou echt?
Ik ga het ook proberenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Verschillende vrienden van me hebben er echt al een thuisgestuurd gekregen. Anders zou ik er echt geen linkje naar toe pleuren hoor
RBC boeit niemand ietsquote:Op zondag 5 februari 2006 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
Toch even zeggen dat ik niet snap dat ze het niet even over RBC hebben nu het 99% zeker is dat ze degraderen. RBC is één keer gevallen, omdat AZ er toevallig dinsdag tegen speelt.
Verder wel een aardige uitzending.
Daar gaat het niet om, het gaat toch over voetbal en dan met name de Nederlandse competitie. Daar viel van het weekend de beslissing om de 18e plaats.quote:
Wat?quote:Op zondag 5 februari 2006 23:20 schreef cultheld het volgende:Die Borst over de "scoop" van Van Nijnatten.
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef venomsnake het volgende:
begint al om 22.10 vavavond.
Ik open er een topic over en ze noemen me dan een flapdrolquote:Op zondag 12 februari 2006 21:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]Thanks voor de melding, had het anders zeker gemist.
Dat kan ik ook niet helpen tong, ik waardeer je topics altijd, alleen al omdat ze van jou zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik open er een topic over en ze noemen me dan een flapdrol
Is omgedraaid met Studio Sportwinter.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:48 schreef heiden6 het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5014226
Hier staat 23:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |