de gids is iig achterhaaldquote:Op zondag 12 februari 2006 21:52 schreef Houniet het volgende:
vaag man
wie komt er eigenlijk
edit: mijn gids geeft 2300 aan
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:50 schreef H.Flick het volgende:
Op teletekst niet. En ik denk ook dat ze het ergens in de uitzending van Studio Sport aangekondigd hebben.
Nee, om 22.22 inmiddelsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef maril het volgende:
T begint om 22.15 vw goud van Wüst(die teveel plichplegingen heeft en dus later naar Caé torino kan komen) dus ze hebben stuivertje gewisseld.
Die Wüst is zeker aan het knallen in het Holland Housequote:
Opletten he, misschien verspreekt jack zich een keerquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Inmiddels al 22.26.
Doe ik!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opletten he, misschien verspreekt jack zich een keer
hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef maril het volgende:
Hugo tegen Jack , we zijn geen Peter r de Vries![]()
![]()
Ik heb dit uitshirt 2 jaar geleden naar de KNVB gestuurd... gefe mij maar de credits dan...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij zijn het wel de echte shirts hoor.
Hugo Borst had zijn column er nog aan gewijd zaterdag in het AD, dat hij de shirts mede heeft ontworpen maar er niet de credits voor krijgt van Nike, letterlijk en figuurlijk (hij wilt geld zien nu zijn ontwerp gebruikt gaat worden)
Ik wilde net zeggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Die shirts staan al maanden op Fok! als hoax en Hugo brengt het als nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |