Wome.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
Dat vraag ik me ook nog af. En wie was die voetballer van Inter die de overtreding maakte..?
Materazziquote:Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef ScottTracy het volgende:
Dat vraag ik me ook nog af. En wie was die voetballer van Inter die de overtreding maakte..?
Die mag van mij z'n been ook wel eens flink breken trouwens.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu. Nilis moet in een fabriek punaisses gaan stapelen. Wat een saaie klojo.
Wat? Die beenbreuk, die punaises of dat hij zo'n saaie lul is?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Lullig voor Nilis...
Allemaal lijkt me.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat? Die beenbreuk, die punaises of dat hij zo'n saaie lul is?
Nee die italiaan nou heb ik het gister niet gezien maar zaterdagavond wel (werd een beetje misselijk)neem aan dat het hetzelfde geval is, anders Is voetbal in italieen goor. trouwens de smerigste overtereding vind ik nog steeds die op Ewald Lienen van ik dacht Mönchen Gladbach tegen werder Bremen, die speler van Werder ging met noppen vol op Lienens ze dij, gevolg die dij was opengereten van lies tot knie en Lienen was zo boos dat hij opstond en kwaad naar de dugout van Werder liep met die open wond waar alles te zien was pezen ect ect ,hij moest ook geopereerd worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat? Die beenbreuk, die punaises of dat hij zo'n saaie lul is?
Wat zeg je allemaal???quote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef maril het volgende:
[..]
Nee die italiaan nou heb ik het gister niet gezien maar zaterdagavond wel (werd een beetje misselijk)neem aan dat het hetzelfde geval is, anders Is voetbal in italieen goor. trouwens de smerigste overtereding vind ik nog steeds die op Ewald Lienen van ik dacht Mönchen Gladbach tegen werder Bremen, die speler van Werder ging met noppen vol op Lienens ze dij, gevolg die dij was opengereten van lies tot knie en Lienen was zo boos dat hij opstond en kwaad naar de dugout van Werder liep met die open wond waar alles te zien was pezen ect ect ,hij moest ook geopereerd worden.
(Bron: si.com)quote:Livorno defender David Balleri was carried off on a stretcher after a rough tackle by Pierre Wome early in the second half.
Team doctors reported that Balleri suffered a right knee sprain and a cut in his leg.
http://www.nos.nl/nosstud(...)ing_van_de_week.htmlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan het daar niet vinden
Iemand die het wel weet?
Te gast is oud-doelman van PSV en Oranje Hans van Breukelen. Hij praat onder meer over de afgelopen Europese week en de selectie voor Oranje, dat woensdag vriendschappelijk tegen Ecuador speelt. Nieuw is de 'Oranjebarometer'. In deze rubriek wordt de staat van Oranje besproken en wordt geprobeerd de ideale selectie voor het WK samen te stellen. Kijkers kunnen wekelijks een speler van Oranje wegstrepen van een lijst van 40 namen, om zo tot de beste selectie te komen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:31 schreef tong80 het volgende:
Wie zit daar nou op te wachten. Die vent heeft nog nooit wat te melden gehad
dat word hem nietquote:
Whehehe.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:13 schreef JaWi het volgende:
Hans van Breukelen is een prima gast, ik kan wel wat slaap gebruiken.
Ajaxquote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk hoor ben benieuwd waar het vandaag weer overgaat
Idd, ben echt blij dat het nu is afgelopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef vdHoek het volgende:
Olympische spelen.
Gelukkig zijn ze weer voorbij.
OJa dat was hetquote:Op zondag 26 februari 2006 23:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is Scheringa
idd, komt geen leuk woord uitquote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijk oersaaie vent is die Van Breukelen toch.![]()
Zijn analyses bij SBS waren om te janken zo ergerlijk irritterend.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
volgens mij zeg je dat alleen omdat ie bij psv heeft gespeeldquote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |