Shit.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je met die baan?
Je verdient bijna niets? En je krijgt maar een beetje?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Shit.
Ik wil ook helemaal niet zo graag werken. Hoewel, wel een beetje, maar ja, vroeg naar bed hé... maar ach, ik doe anders toch niets. En trouwens ':N' staat zo cliché.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je verdient bijna niets? En je krijgt maar een beetje?
Dat was vroeger wel zo in het onderwijsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt gesubsidieerd door de staat.
nee, watervlooienquote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef pberends het volgende:
blaat
nah, het enige is dat wel veel meer leest. En het is niet altijd duidelijk voor een aantal mensen dat je voornamelijk als user bezig bent. Je krijgt ook wat sneller op je donder achter de schermen enzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb je het nu druk als mod?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nah, het enige is dat wel veel meer leest. En het is niet altijd duidelijk voor een aantal mensen dat je voornamelijk als user bezig bent. Je krijgt ook wat sneller op je donder achter de schermen enzo.![]()
Nee, ik begrijp Sidekick sindskort een stuk beter![]()
macht is maar relatiefquote:
Was het ook, och, de Balkan lijkt mij steeds meer een vergeten gebied te worden...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:09 schreef George-Butters het volgende:
Tegenlicht, maar het lijkt me behoorlijk zware kost.
Tjah, zo gaat dat.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Was het ook, och, de Balkan lijkt mij steeds meer een vergeten gebied te worden...
Ah, kwestie Taïda op Nederland 3 nu, kijken wat er gebeurd.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:30 schreef Yildiz het volgende:
Ik zet mijn iris even op Nederland 3, woestijnruiters, met mevr. Verdonk.
Komt van beide kanten zie ik,quote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
Nogmaals, ik vind het niet belangrijk en ik vind het jammer dat het grootste deel van het gesprek over één persoon gaat.
Witteman kan wel goed gekleurd interviewen zeg.
Mja, van een minister verwacht ik dat ze een mening heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Komt van beide kanten zie ik,
van de andere kant van de tafel hoor ik 'als' 'als'.
Dat noem ik geen mening, dat noem ik een voorstelling van zaken welke niet voorspeld kan worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, van een minister verwacht ik dat ze een mening heeft.
Ik heb die Sports Illustrated - foto in mijn 'SI agenda'. Heerlijk.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:13 schreef Sidekick het volgende:
Jij, welkom en succes Yildiz.
"Wat Zalm heeft gedaan, is het netto bedrag van 2005 vergelijken met het bruto bedrag van 2006", aldus Van Gosliga. "Zo kan ik het ook."quote:
Laffe honden daar bij TV3 en dan wel dapper katholieken gaan beledigenquote:Begin deze maand bood de zender overigens wel zijn excuses aan moslims aan, na een uitzending waarin de welbekende Deense spotprenten waren vertoond.
Downloaden. Hij's echt leuk.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:21 schreef MrX1982 het volgende:
South Park is dan ook uitermate cool hoewel ik die desbetreffende aflevering niet heb gezien.
Fuck it. Ik ben toch binnenkort zwart.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:26 schreef RichardQuest het volgende:. Wat is dat nou voor een blauw voorbeeld? Blauwe maffia!
Bijna 6 miljoen mensen zien Timmer winnenquote:Bijna 6 miljoen mensen zien Timmer winnen
De gouden rit van schaatster Marianne Timmer op de Olympische Spelen in Turijn is gisteren massaal bekeken in Nederland. Op het hoogtepunt waren er 5,7 miljoen kijkers. Timmer won haar gouden plak op de 1000 meter.
Zaterdag trok de duizend meter voor mannen 4,4 miljoen kijkers. Erben Wennemars won daar brons. Dagelijks kijken er gemiddeld 1,4 miljoen mensen naar de Olympische Spelen bij de NOS op Nederland 2.
Nee. Je straft mensen voor het uiten van hun vrije wil en hun democratisch recht. Het maakt de kloof alleen maar groter en speelt Hamas in de kaart.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Timmer zou ik best in de Playboy willen zien.
Iets geheel anders; is het verstandig van Israel om belastinggeld te onthouden aan de Palestijnen?
quote:His favorite actors are Chuck Norris and Sylvester Stallone. Both attended his first inauguration in 2001.
Precies. Wat Hamas betreft, dat is geloof ik niet zo'n coherente organisatie als men wil doen geloven. Ik zag of hoorde laatst een overzicht waaruit bleek dat er ook enkele ''gematigden'' bij zaten. Aangezien Hamas helemaal geen politieke partij in de gebruikelijke zin van het woord is (Fatah is dat veel meer), zouden die gebruik kunnen maken van de nieuwe stand van zaken. Maar zo niet natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. Je straft mensen voor het uiten van hun vrije wil en hun democratisch recht. Het maakt de kloof alleen maar groter en speelt Hamas in de kaart.
Nee, het mooie van Playboy is dat ze ook gezichten afbeelden, maar dat kan hier niet.quote:Annie Friesinger zou ook mooi op de cover staan btw.
Link?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moest Dagonet eens tekeer zien gaan.
Geef mij Elli Ochowicz maarquote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef sizzler het volgende:
Annie Friesinger zou ook mooi op de cover staan btw.
quote:Feit blijft dat je nooit weet wat waarheid is en wat niet.
Zei Gretta.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef Sidekick het volgende:
Mja, als Wennemars zou hebben gewonnen, dan waren er bij de mannen ook 6miljoen...
Macht maakt gek.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
Zouden de admins elkaar aansteken? Yvonne eerst... nu Dago...ik hoop niet dat KlowJow ook zo zuur wordt.
Volgens mij was Dago eerst niet zo zuur.
Hij sprong zelfs nog op de bres voor M. ten tijde van ''De Genocide.''quote:Op maandag 20 februari 2006 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij was Dago eerst niet zo zuur.
Ik las ergens dat de openingsceremonie 2 miljard kijkers trok. Dat is één op de drie mensen op de hele wereld die tegelijk zitten te niksenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
Schaatsen.
[..]
Bijna 6 miljoen mensen zien Timmer winnen
En die andere 4 miljard keihard werken voor een hongerloonquote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik las ergens dat de openingsceremonie 2 miljard kijkers trok. Dat is één op de drie mensen op de hele wereld die tegelijk zitten te niksen.
quote:
In de zin van, die smilie drukt mijn gezicht uit wanneer ik haar in een playboy zou zien verschijnen.quote:
Misschien moet je eerst iets meer van haar zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
In de zin van, die smilie drukt mijn gezicht uit wanneer ik haar in een playboy zou zien verschijnen.
Uhm nee, ben niet overtuigd.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst iets meer van haar zien.
[afbeelding]
Ik wil net zeggen een foto van voren zou het nog duidelijker in beeld brengen.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Kamelenteen!
Maar haar achterste is veelbelovend.
Wat een negerinnenkont!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Pracissor wil gewoon meer plaatjes, de smeerlap.
Vlaggen mogen nog.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jouw vlag beledigt mij, haal hem weg.
Sommigen specifiek voor de opening.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaar dat mensen (lees: mannen) graag naar vrouwenschaatsen kijken.
Hmm dat klinkt wel vreemd. De opening van de vrouwen.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sommigen specifiek voor de opening.
Eindelijk eens een leuke kloon van tvlxd!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sommigen specifiek voor de opening.
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Over tvlxd gesproken; ik heb zijn kerngeleerdenvlag nodig.
En dat is nog niet alles.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
Belediging voor mensen in Japan.
Tot hoever nog?quote:
Is gaande. Maar dat mag niet meer voor de schermen hequote:Op maandag 20 februari 2006 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga jij Dagonet nou maar het vel over de neus halen.
Neem dit blauwhemd ook even mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Is gaande. Maar dat mag niet meer voor de schermen he
lighten upquote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Neem dit blauwhemd ook even mee.
Raad het citaatvariant.. wie is die hij ?quote:Hij zei zich te hebben vergist toen hij ontkende dat er gaskamers waren in Auschwitz en zei nu toe te geven dat de nazi's joden systematisch hebben omgebracht
Die Fransman, denk ik. Ik vind het oorspronkelijke spelletje leuker.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Raad het citaatvariant.. wie is die hij ?
Nah, ik ook niet. Ik vond je commentaar wel typerend. Zo dacht en denk ik er namelijk ook over.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal wat je daarmee bedoelt.
Zoals dit:quote:Op maandag 20 februari 2006 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die Fransman, denk ik. Ik vind het oorspronkelijke spelletje leuker.
quote:Moet je je naam niet veranderen van Tim Hessel naar Horst Wessel?
koffiezettende mensacoryfeeen?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Betreft de cartoon spotprenten.
''Cartoon spotprenten'', wat moet ik daar onder verstaan?
David Irvingquote:Op maandag 20 februari 2006 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die Fransman, denk ik. Ik vind het oorspronkelijke spelletje leuker.
Henk kijkt er ook graag naar, wat een viezerik.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:32 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaar dat mensen (lees: mannen) graag naar vrouwenschaatsen kijken.
Het is allemaal weinig doordacht.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Betreft de cartoon spotprenten.
''Cartoon spotprenten'', wat moet ik daar onder verstaan?
Nu moet Henk nog iets doen aan het design van zijn sitequote:Op maandag 20 februari 2006 14:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Henk kijkt er ook graag naar, wat een viezerik.
Ik dacht aan Faurisson, omdat die voor zover ik mij herinnerde bekomen was van z'n revisionisme, maar het omgekeerde blijkt waar. Maar er is een Fransman voor wie wel geldt dat hij de ontkenning heeft afgezworen, ik moet even kijken wie dat dan ook alweer is.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
David Irving
http://www.volkskrant.nl/buitenland/article225079.ece
Welke fransman bedoelde je ?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nu moet Henk nog iets doen aan het design van zijn site.
Dit kan ik me dan wel weer voorstellen , maar da's Italie hequote:Minister weg om T-shirt met profeet
Van onze correspondent Michaël Zeeman
ROME - De Italiaanse minister voor Institutionele Hervormingen, Robert Calderoli, heeft zaterdagmorgen ontslag genomen. Zijn positie was onhoudbaar geworden na een tv-optreden waarbij hij een T-shirt droeg met een van de omstreden Deense spotprenten van Mohammed.
Zelf was de minister, die namens de Lega Nord zitting had in het kabinet van Berlusconi, enorm over zijn ‘geinige’ hemd te spreken, maar daar bleek hij algauw alleen in te staan. Commentatoren en collega-politici hielden hem voor dat het ambt van minister zekere verantwoordelijkheden met zich meebrengt, maar Calderoli verkondigde dat zijn T-shirt ‘een vrijheidsstrijd’ was. Hij beloofde het te zullen verscheuren ‘zodra de moslims onze rechten erkennen’.
Vrijdagavond gingen in Libië echter duizenden mensen de straat op om van hun afkeuring over Calderoli’s kledijkeuze te doen blijken. In de havenstad Bengazi, kwamen elf mensen om toen ze trachtten het Italiaanse consulaat te bestormen.
Deze?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar, waarde Jorn, dan heb je vast ook nog wel die cartoon van Collignon over de swift boat veterans?
Zag em pas nog, in het echt ziet hij er netzo eng uit. Ik keek em verschrikt aan, hij keek dus verschrikt terug... the horror!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:00 schreef Airelle het volgende:
Heb je nog gekeken gister? Ik bedoel naar Minister Verdonk? Ik vond het wel grappig.
Vanavond ik Pechtold trouwens bij B&vD, wat een verschrikkelijk ventje vind ik dat!.
quote:
quote:Dubai trekt 15 miljard uit voor luchtvaartcentrum
Dubai investeert 15 miljard dollar in een centrum voor de internationale luchtvaartindustrie.
Luchthaven
Het Dubai Aerospace Enterprise (DAE) moet verrijzen nabij de luchthaven van Dubai, die jaarlijks met 14% groeit. Het Golfstaatje wil zijn luchthaven uitbouwen tot een omvangrijke overstapplaats voor veel internationale vluchten. Daarmee zou het concurreren met de Europese luchthavens.
Faciliteiten
Het DAE moet onder meer wereldwijde onderhoudsdiensten gaan verzorgen. Ook komt er een luchtvaartschool, faciliteiten voor de bouw, reparatie en assemblage van vliegtuigen en biedt het onderdak aan leasemaatschappijen. Dubai hoopt op deze wijze binnen tien jaar een leidende positie in de sector op te bouwen. Het nieuwe centrum zal waarschijnlijk werkgelegenheid bieden aan 30.000 man.
Die usericon!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Henk kijkt er ook graag naar, wat een viezerik.
Voor een crakhoer? Ja.quote:
quote:Nederlander heeft genoeg van de euro
Nederlanders krijgen een steeds grotere hekel aan de euro. Vier jaar na de introductie vindt nog maar 10% dat de munt goed is voor ons land. Dat blijkt uit onderzoek van Trendbox onder 6000 Nederlanders, aldus het AD.
Introductie
De acceptatie van de euro was bij zijn introductie op 1 januari 2002 met 30% op het hoogtepunt. Daarna is de waardering alleen maar gezakt.
Eurobarometer
Het onderzoek komt redelijk overeen met een studie van de Europese Commissie: de Eurobarometer. 93% van de Nederlanders vindt dat de euro heeft bijgedragen aan hogere prijzen. Slechts 38% ziet de munt als nuttig betaalmiddel.
Zou Oudkerk er als vaste gast vanavond zijn? Vast nietquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat een werk als je er niet zo handig in bent....
Ok.quote:(ik kom morgen trouwens niet)
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van de fp is ook leuk.
We live in a free country, man! This is America!!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..].
[afbeelding]
What seems to be the officer, problem?
Heeeeel charmantquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef sizzler het volgende:
Als verstokt South Park-hater moet ik zeggen dat dit geweldig is.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Animal Liberation Front knalt verzorger neer...
Save the whales, motherfucker
Die aflevering is fantastisch. Dat is overigens niet de PS2 maar de PSP.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:27 schreef sizzler het volgende:
Ik vond de aflevering van "Best Friends Forever" truwens leuker. Die waarin Kenny doodgaat en met de holy PS2 de engelen moet leiden tegen the army of darkness van de duivel:
"No! There is another. A Japanese Boy did make it up to level 59!"
-everybody looks at the angel
"Are you stupid, Juriel? Japanese kids don't have souls!"
"Oh, yeah, right, I'm sorry"
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef Sidekick het volgende:
Soms lees ik de reacties op de FP, maar de posts in het Irving-bericht zijn werkelijk hilarisch. Dat Johan ook nog de moeite neemt om zulke onzin tegen te spreken is onbegonnen werk.
Waarom?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef Sidekick het volgende:
Ik geloof dat dergelijke revisionistisch gelul op het forum snel verwijderd zou worden.
Heb je afleveringen uit de laatste paar seizoenen gezien? Ik vind het een grote verbetering op de vroegere seizoenen.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als verstokt South Park-hater moet ik zeggen dat dit geweldig is.
Stoere avatarquote:Op maandag 20 februari 2006 16:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Heb je afleveringen uit de laatste paar seizoenen gezien? Ik vind het een grote verbetering op de vroegere seizoenen.
Omdat het discriminerende uitlatingen zijn. Beetje betogen dat de Joden wel erg veel voordeel hebben gehad van de holocaust bijvoorbeeld, en dat de holocaust wordt gebruiktom prpaganda te maken voor Israel, en dat ze daarom het aantal Joodse slachttoffers zo rooskleurig mogelijk vermelden. Dat soort dingen dus.quote:
Denk het niet, maar het wachten is nog op de nieuwe moderatieregels hequote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dank u. Gaat Dago deze nu ook weghalen?
Laten we tot Hem bidden dat hij het doet.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dank u. Gaat Dago deze nu ook weghalen?
Daar prik je toch zo doorheen?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Omdat het discriminerende uitlatingen zijn. Beetje betogen dat de Joden wel erg veel voordeel hebben gehad van de holocaust bijvoorbeeld, en dat de holocaust wordt gebruiktom prpaganda te maken voor Israel, en dat ze daarom het aantal Joden zo rooskleurig mogelijk vermelden. Dat soort dingen dus.
O, zeker. Dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:08 schreef MrX1982 het volgende:
Revisionisme is vrij ranzig maar ik heb soms weleens het idee dat er joden zijn die blijven verwijzen naar WOII en daaraan een slachtofferschap ontlenen.
De holocaust is een van de zwartste bladzijdes uit de geschiedenis maar ook dat moet je uiteindelijk laten rusten in de zin van dat je door moet gaan met het leven.
quote:Los van de wereld heet het autobiografische boek van Hella de Jonge, dat deze week verschijnt. Daarin vertelt 'de vrouw van Freek' voor het eerst het verhaal van haar leven en vooral van de moeizame relatie met haar ouders. Hella de Jonge is de dochter van tekstschrijver Eli Asser, die samen met zijn vrouw de oorlog overleefde, maar die niet meer los kon laten. De invloed op de jeugd van Hella was enorm. 'Hun leven wás de oorlog. Mijn leven werd erdoor besmeurd, want ik moest met hen meedoen. Maar ik was tegelijkertijd een buitenstaander, want het bleef hun oorlog.' -Ernst van de Wetering
Ja, kijk, dat zijn echte oorlogstrauma's....dat is even wat anders.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
Dat naar aanleiding van Woestijnruiters van gister.
[..]
Daar heb je gelijk in daarom is het ook nobel van je om zoals nu op de FP mensen met kortzichtige reacties te lijf te gaan of ze daardoor daadwerkelijk hun inzichten veranderen is de vraag maar je kunt het in ieder geval proberen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb me ook enorm zitten ergeren aan de Joodse kolonisten die de ontruimingen zo'n beetje gelijk stelden aan de Shoah. Eerst een beetje mensen wegpesten en je daarna te buiten gaan aan zelfbeklag als men je laat vallen. Maar dat heeft met het debat over revisionisme niets van doen.
Tuurlijk is dat een ongelofelijk trauma wat ik me niet kan voorstellen maar een trauma moet je uiteindelijk toch ook een plaats kunnen geven en doorgaan met het leven hoe moeilijk dat misschien ook is.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, kijk, dat zijn echte oorlogstrauma's....dat is even wat anders.
Ach ze hebben natuurlijk veel ervaring met klagen. Zie de klaagmuur.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb me ook enorm zitten ergeren aan de Joodse kolonisten die de ontruimingen zo'n beetje gelijk stelden aan de Shoah. Eerst een beetje mensen wegpesten en je daarna te buiten gaan aan zelfbeklag als men je laat vallen. Maar dat heeft met het debat over revisionisme niets van doen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Dank, heren. Ik moet er nu vandoor.
Antisemiet!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach ze hebben natuurlijk veel ervaring met klagen. Zie de klaagmuur.
teveel is teveel toch?quote:De stijging van ‘OZB eigenaar niet-woning’ komt net boven de 2% door afronding (en dus niet rond de 3% zoals door de media bericht). Als de stijging van 2% wordt doorberekend komt het tarief op ¤ 3,958. Dit is (mathematisch correct) afgerond naar 3,96.
maar goed dat er gisteren geen fototoestel wasquote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, de slowchat?
Ik ben blij dat je er nog vóór deel 1000 achterkomt.
Waar zijn de foto's?
Maak er een mooi topic vanquote:Op maandag 20 februari 2006 18:05 schreef Floripas het volgende:
Aan het broeden op een topic over Srebrenica.
Nu eerst koken: biefstukreepjes in sesammarinade Floripasstyle met gestoomde broccoli en spercieboontjes op glasnoedels.
Alles goed, forumplakkers?
Ik wilde me er nog tegenaanbemoeien, maar wist me in te houden.quote:
Ga gerust je gang, als user heb je alle vrijheid voor de schermen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wilde me er nog tegenaanbemoeien, maar wist me in te houden.
In het Midden-Oosten is het veel gangbaarder om de holocaust erbij te halen, maar van elkaars religie blijven ze af. Daar zijn ze te religieus voor.
Probeer maar eens een spotprent te vinden uit die regio met de Torah, Koran, Allah of Jaweh. Je zult ze niet vinden. De meeste Israeliers, zoals Amerikanen, scharen zich daarom achter de betogers.
Dus: holocaust mag daar wel, maar hier niet; religie mag hier wel, maar daar niet.
Conventies, taboes.
Maar dan heb ik ook gelijk de neiging - nee, morele plicht om te reageren op alle bagger die er verder nog in zo'n topic staat.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ga gerust je gang, als user heb je alle vrijheid voor de schermen.
quote:Wat is het alternatief [voor Guantanamo]? Sommigen stellen dat deze terroristen het recht hebben op een reguliere strafzaak en niet als krijgsgevangenen behandeld mogen worden, en dat ze, als ze niet zijn veroordeeld voor een misdaad, vrijgelaten moeten worden. Maar deze stelling is de wereld van het internationale recht op z'n kop: op deze manier zouden de strijders die de regels niet volgen beter af zijn dan zij die dat wel doen.
Integendeel, je civt teveel.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
Ik wantrouw Rusland, veracht China, kijk neer op de Arabische wereld en heb medelijden met Amerika. Kortom, ik ben gewoon een doodnormale Europeaan.
Mooi citaat, niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die herken ik!
Dat is de Amerikaanse ambassadeur in Nederland, de interim- dan.
Nee, je snapt het niet! Ze krijgen namelijk ook driemaal daags eten naar hun culturele smaak, dus het is geen cirkelredenering!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef DionysuZ het volgende:
om ervoor te zorgen dat zij die de regels overtreden niet vrijuit kunnen gaan moeten we zelf de regels overtreden?btje een cirkelredenatie.
En ze mogen bidden.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet! Ze krijgen namelijk ook driemaal daags eten naar hun culturele smaak, dus het is geen cirkelredenering!
As a matter of fact, er zitten nog een paar onschuldige Chinezen daar vast omdat men ze niet terug wil sturen naar China.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef DionysuZ het volgende:
ze hebben gratis onderdak, eten en mogen bidden. De onschuldigen die daar vast zitten moeten blij zijn! Het is daar veiliger dan in hun dorpje in afghanistan, waar ze geen dak boven het hoofd meer zouden hebben gehad door een bombardering van de VS en zouden ze van de honger schreeuwen
Ann Coulter.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:51 schreef Floripas het volgende:
Hoe heet die oerrechtse Amerikaanse trut ook alweer?
Waarom niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef Monidique het volgende:
Maar ik kan 'm nog niet plaatsen. Nog niet.
quote:If you still have any doubts about whether closing Guantanamo is the right thing to do, Jimmy Carter recently cleared that up by demanding that it be closed. With any luck, he'll try to effect another one of those daring "rescue" attempts. Here's a foolproof method for keeping America safe: Always do the exact 180-degree opposite of whatever Jimmy Carter says as quickly as possible. (Instead of Guantanamo, how about we close down the Carter Center?)
Sen. Dick Durbin says it is reminiscent of the "Nazis, Soviets in their gulags or some mad regime � Pol Pot or others." (He then offered the typical Democrat "if/then" non-apology: i.e., "if my remarks offended anyone," based on the rather remote possibility any sentient, English-speaking adult who didn't hate America could have heard them and not been offended.)
Amnesty International calls Guantanamo a "gulag." Sen. Teddy Kennedy says he cannot condone allegations of near-drowning "as a human being." And Sen. Patrick Leahy calls it "an international embarrassment," as opposed to himself, a "national embarrassment."
On the bright side, at least liberals have finally found a group of people in Cuba whom they think deserve to be rescued.
In the interests of helping my country, I have devised a compact set of torture guidelines for Guantanamo.
It's not torture if:
* The same acts performed on a live stage have been favorably reviewed by Frank Rich of the New York Times;
* Andrew Sullivan has ever solicited it from total strangers on the Internet;
* You can pay someone in New York to do it to you;
* Karen Finley ever got a federal grant to do it;
* It's comparable to the treatment U.S. troops received in basic training;
* It's no worse than the way airlines treat little girls in pigtails flying to see Grandma.
It turns out that the most unpleasant aspect of life at Guantanamo for the detainees came with the move out of the temporary "Camp X-Ray." Apparently, wanton homosexual sex among the inmates is more difficult in their newer, more commodious quarters. (Suspiciously, detainees retailing outlandish tales of abuse to the American Civil Liberties Union often include the claim that they were subjected to prolonged rectal exams.) Plus, I hear the views of the Caribbean aren't quite as good from their new suites.
Even the tales of "torture" being pawned off by the detainees on credulous American journalists are pretty lame.
The Washington Post reported that a detainee at Guantanamo says he was "threatened with sexual abuse." (Bonus "Not Torture" rule: If it is similar to the way interns were treated in the Clinton White House.)
"Sign or you will be tortured!"
"What's the torture?"
"We will merely threaten you with horrible things!"
"That's it?"
"Shut up and do as we say, or we'll issue empty, laughable threats guaranteed to amuse you. This is your last warning."
One detainee in Afghanistan told a hyperventilating reporter for Salon that he was forced to stand with his arms in the air for "hours." Doctor, I still have nightmares about the time I was forced to stand with my arms up in the air ...
Others claimed they were forced into uncomfortable, unnatural positions, sort of like the Democrats' position on abortion. Next, the interrogators will be threatening to slightly undercook the Lemon Chicken!
According to Time magazine, this is how the "gulag of our time" treats the inmates: "The best-behaved detainees are held in Camp 4, a medium-security, communal-living environment with as many as 10 beds in a room; prisoners can play soccer or volleyball outside up to nine hours a day, eat meals together and read Agatha Christie mysteries in Arabic."
So they're not exactly raping the detainees with dogs at Guantanamo. (I still think the gift shop T-shirts that said "My dad went to Guantanamo and all I got was this lousy T-shirt" goes too far.)
The only question is: Why do Democrats take such relish in slandering their country? If someone was constantly telling vicious lies about you, would you believe they supported and loved you?
Zeg me de voorwaarden, en ik zal eraan voldoen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is een teken, dat ik slechts kan tonen wanneer aan bepaalde voorwaarden zijn voldaan.
Cindy Sheehan en zij: één pot nat.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ach ze is de tegenhangster van Cindy Sheehan.
Dat heft elkaar mooi op.
Alleen zit de ene links van de pot en de ander rechtsquote:Op maandag 20 februari 2006 19:58 schreef Floripas het volgende:
Cindy Sheehan en zij: één pot nat.
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg me de voorwaarden, en ik zal eraan voldoen.
mediakrantquote:Docusoap over gemeenteraadsverkiezingen
De actualiteitenrubriek Netwerk doet de komende weken 'op bijzondere wijze' verslag van de gemeenteraadsverkiezingen. Onder de titel De belofte van Alkemande zendt de rubriek zes afleveringen uit van de 'allereerste politieke docusoap op de Nederlandse televisie'.
Verslaggevers Ton van der Ham en Siebe Sietsma van EO-Netwerk wonen vijf weken lang in de Zuidhollandse gemeente Alkemade. Hun standplaats: het voormalige burgemeestershuis.
Van daaruit registreren ze vanaf morgen, dinsdag 21 februari, de lokale machtstrijd in EO-netwerk rond 20.30 uur op Nederland 1. De overige afleveringen zijn op de dinsdagen en donderdagen daarna te zien, met het slot op donderdag 9 maart.
De NOS zendt vanaf vandaag, maandag 20 februari, elf werkdagen lang het programma Stembus uit rond 19.20 uur op Nederland 1. Iedere doordeweekse dag is presentator Joost Karhof in een gemeente om het debat over een actueel thema te volgen. Met de speciale Stembus gaat Karhof in 11 televisie-uitzendingen op zoek naar de wijze waarop wij ons land besturen. "Een alternatieve Elfste- dentocht, op zoek naar mondige burgers en moedige bestuurders", luidt de omschrijving van de NOS.
Dat kan ik niet. Speciaal voor Harry:quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Tafkahs het volgende:
zeg eens iets als draadknipper dan
diego is ook een hele tijd geband geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Floripas het volgende:
Wie is die DiegoArmandoMaradona-user?
Heeft-ie één van de echte namen van Iblardi, is het zo'n relkloon
In het perutopic word ik krijsend gek van hem.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
diego is ook een hele tijd geband geweesthij heeft in ieder geval dringend een lesje discussietechnieken en de valkuilen van de drogreden nodig
ik ben ook ooit gek geworden in een vergelijkbaar topicquote:Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
In het perutopic word ik krijsend gek van hem.
Hij is erger dan sommige verstandelijk zwakbegaafde kinderen waarmee mijn vriendin zo nu en dan aan komt zetten.
Fok vóór de ban:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
ik ben ook ooit gek geworden in een vergelijkbaar topicvolgens mij in een chavez topic. Opeens was hij weg, volgens mij geband, en alles was opeens beter
Hij was eerder onder een andere naam actief maar toen ook verbannen. hij heeft nogal de neiging op fok vragen te stellen over hoe hij veilig geld wit kan wassen of smokkelenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Floripas het volgende:
Wie is die DiegoArmandoMaradona-user?
Heeft-ie één van de echte namen van Iblardi, is het zo'n relkloon
Kom me dan maar gauw verdedigen tegen dat tuig in het Peru-topic!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was eerder onder een andere naam actief maar toen ook verbannen. hij heeft nogal de neiging op fok vragen te stellen over hoe hij veilig geld wit kan wassen of smokkelen.
Ik weet geen ruk van Peru maar wel dat z'n discussietechnieken vrij beperkt zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom me dan maar gauw verdedigen tegen dat tuig in het Peru-topic!
Kom je ook eens buiten de slowchat. Kijk uit dat het licht je niet uit de ogen brandt. Biertje?![]()
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2006 21:35 schreef Floripas het volgende:
Oeps! Jij komt eigenlijk best buiten de slowchat, du_ke....ik kom je alleen zo zelden tegen.
Balansdagquote:Op maandag 20 februari 2006 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik weet geen ruk van Peru maar wel dat z'n discussietechnieken vrij beperkt zijn.
En bier sla ik even over m'n lichaam is toe aan een paar balansdagen qua drankgebruik geloof ik.
Pff heb de afgelopen weken echt te veel gezopen. M'n lichaam begint bezwaar te maken. Dus dan maar even een paar dagen geen drank. Eens kijken of dat luktquote:
Plop! Pssssjtquote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff heb de afgelopen weken echt te veel gezopen. M'n lichaam begint bezwaar te maken. Dus dan maar even een paar dagen geen drank. Eens kijken of dat lukt.
Doe mij er ook eens een.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:53 schreef DionysuZ het volgende:
shit nu moet ik weer n fles grolsch opentrekken
kom maar halenquote:
Een man naar mijn hart.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
kom maar halenstaan nog 2 kratten
Je moet ze eens horen zodra het over hindoes of boeddhisten gaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wilde me er nog tegenaanbemoeien, maar wist me in te houden.
In het Midden-Oosten is het veel gangbaarder om de holocaust erbij te halen, maar van elkaars religie blijven ze af. Daar zijn ze te religieus voor.
Probeer maar eens een spotprent te vinden uit die regio met de Torah, Koran, Allah of Jaweh. Je zult ze niet vinden. De meeste Israeliers, zoals Amerikanen, scharen zich daarom achter de betogers.
Dus: holocaust mag daar wel, maar hier niet; religie mag hier wel, maar daar niet.
Conventies, taboes.
Betreft de cartoon spotprenten.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Floripas het volgende:
Wie?
Wie, de Israeli?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moet ze eens horen zodra het over hindoes of boeddhisten gaat..
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G00OEP0Qquote:Beesten jaagden op oermens (niet omgekeerd)
Onderzoeker Robert Sussmen (Universiteit van Washington) ontwikkelt de stelling dat de oermens niet de jager was, voor wie hij tot nu toe is afgeschilderd. Het was eerder andersom. De wilde beesten jaagden op de mens, die daarom wapens ging ontwikkelen om zich te beschermen.
Uit die benarde situatie is bij de mens ook de capaciteit gegroeid om samen te werken. De oermens zag in dat hij veiliger was wanneer hij zich met nog anderen tegen de dieren beschermde. Dat aanvoelen zou volgens de onderzoekers aan de basis liggen van ons sociaal vermogen.
20/02/2006
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G00OEP4Nquote:Tories kiezen eieren voor hun geld
De Britse conservatieve partij heeft er lang op moeten broeden, maar nu heeft ze een originele manier gevonden om aan centen te geraken. De partij heeft 50 eieren besteld bij de beroemde Fabergé-familie, die ooit pronkstukken ontwierp voor de Russische tsaren. Prijs per stuk: 10.000 pond, waarvan de helft naar de partij gaat. De eieren zijn ontworpen door Theo Fabergé en zijn dochter Sarah, afstammelingen van de beroemde Carl Fabergé. Ze kregen de naam ,,Met trots en passie'', en ze zullen aan rijke partijsympathisanten worden aangeboden. Fraai is de afwerking alleszins. Elk ei krijgt een schaal van kobaltblauw email, met een afbeelding van het Britse parlement in zilver en goud. Zoals alle Fabergé-eieren bevatten ze een verrassing binnenin. In dit geval vier gouden miniatuurfiguurtjes van vroegere partijvoorzitters, onder wie Winston Churchill en Margaret Thacher.
(DPW)
(DPW)20/02/2006
Vraag voor de zakjap achterin.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er trouwens geen familie van de Romanows over?
Alle meisjes zijn Anastacia.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vraag voor de zakjap achterin.
http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:Stammbaum_Romanow.JPGquote:Op maandag 20 februari 2006 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga je gang.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op hem zou ik meteen stemmen.
Wágeningen?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik woon niet in Groningen. Ik woon in Pechtold-land.
Wat is er nagemaakt?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Leiden, mooie nagemaakte.
Ja, da's waar ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Leiden, mooie nagemaakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |