Shit.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je met die baan?
Je verdient bijna niets? En je krijgt maar een beetje?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Shit.
Ik wil ook helemaal niet zo graag werken. Hoewel, wel een beetje, maar ja, vroeg naar bed hé... maar ach, ik doe anders toch niets. En trouwens ':N' staat zo cliché.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:10 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je verdient bijna niets? En je krijgt maar een beetje?
Dat was vroeger wel zo in het onderwijsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt gesubsidieerd door de staat.
nee, watervlooienquote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef pberends het volgende:
blaat
nah, het enige is dat wel veel meer leest. En het is niet altijd duidelijk voor een aantal mensen dat je voornamelijk als user bezig bent. Je krijgt ook wat sneller op je donder achter de schermen enzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb je het nu druk als mod?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nah, het enige is dat wel veel meer leest. En het is niet altijd duidelijk voor een aantal mensen dat je voornamelijk als user bezig bent. Je krijgt ook wat sneller op je donder achter de schermen enzo.![]()
Nee, ik begrijp Sidekick sindskort een stuk beter![]()
macht is maar relatiefquote:
Was het ook, och, de Balkan lijkt mij steeds meer een vergeten gebied te worden...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:09 schreef George-Butters het volgende:
Tegenlicht, maar het lijkt me behoorlijk zware kost.
Tjah, zo gaat dat.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Was het ook, och, de Balkan lijkt mij steeds meer een vergeten gebied te worden...
Ah, kwestie Taïda op Nederland 3 nu, kijken wat er gebeurd.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:30 schreef Yildiz het volgende:
Ik zet mijn iris even op Nederland 3, woestijnruiters, met mevr. Verdonk.
Komt van beide kanten zie ik,quote:Op zondag 19 februari 2006 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
Nogmaals, ik vind het niet belangrijk en ik vind het jammer dat het grootste deel van het gesprek over één persoon gaat.
Witteman kan wel goed gekleurd interviewen zeg.
Mja, van een minister verwacht ik dat ze een mening heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Komt van beide kanten zie ik,
van de andere kant van de tafel hoor ik 'als' 'als'.
Dat noem ik geen mening, dat noem ik een voorstelling van zaken welke niet voorspeld kan worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mja, van een minister verwacht ik dat ze een mening heeft.
Ik heb die Sports Illustrated - foto in mijn 'SI agenda'. Heerlijk.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:13 schreef Sidekick het volgende:
Jij, welkom en succes Yildiz.
"Wat Zalm heeft gedaan, is het netto bedrag van 2005 vergelijken met het bruto bedrag van 2006", aldus Van Gosliga. "Zo kan ik het ook."quote:
Laffe honden daar bij TV3 en dan wel dapper katholieken gaan beledigenquote:Begin deze maand bood de zender overigens wel zijn excuses aan moslims aan, na een uitzending waarin de welbekende Deense spotprenten waren vertoond.
Downloaden. Hij's echt leuk.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:21 schreef MrX1982 het volgende:
South Park is dan ook uitermate cool hoewel ik die desbetreffende aflevering niet heb gezien.
Fuck it. Ik ben toch binnenkort zwart.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:26 schreef RichardQuest het volgende:. Wat is dat nou voor een blauw voorbeeld? Blauwe maffia!
Bijna 6 miljoen mensen zien Timmer winnenquote:Bijna 6 miljoen mensen zien Timmer winnen
De gouden rit van schaatster Marianne Timmer op de Olympische Spelen in Turijn is gisteren massaal bekeken in Nederland. Op het hoogtepunt waren er 5,7 miljoen kijkers. Timmer won haar gouden plak op de 1000 meter.
Zaterdag trok de duizend meter voor mannen 4,4 miljoen kijkers. Erben Wennemars won daar brons. Dagelijks kijken er gemiddeld 1,4 miljoen mensen naar de Olympische Spelen bij de NOS op Nederland 2.
Nee. Je straft mensen voor het uiten van hun vrije wil en hun democratisch recht. Het maakt de kloof alleen maar groter en speelt Hamas in de kaart.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Timmer zou ik best in de Playboy willen zien.
Iets geheel anders; is het verstandig van Israel om belastinggeld te onthouden aan de Palestijnen?
quote:His favorite actors are Chuck Norris and Sylvester Stallone. Both attended his first inauguration in 2001.
Precies. Wat Hamas betreft, dat is geloof ik niet zo'n coherente organisatie als men wil doen geloven. Ik zag of hoorde laatst een overzicht waaruit bleek dat er ook enkele ''gematigden'' bij zaten. Aangezien Hamas helemaal geen politieke partij in de gebruikelijke zin van het woord is (Fatah is dat veel meer), zouden die gebruik kunnen maken van de nieuwe stand van zaken. Maar zo niet natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. Je straft mensen voor het uiten van hun vrije wil en hun democratisch recht. Het maakt de kloof alleen maar groter en speelt Hamas in de kaart.
Nee, het mooie van Playboy is dat ze ook gezichten afbeelden, maar dat kan hier niet.quote:Annie Friesinger zou ook mooi op de cover staan btw.
Link?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moest Dagonet eens tekeer zien gaan.
Geef mij Elli Ochowicz maarquote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef sizzler het volgende:
Annie Friesinger zou ook mooi op de cover staan btw.
quote:Feit blijft dat je nooit weet wat waarheid is en wat niet.
Zei Gretta.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:59 schreef Sidekick het volgende:
Mja, als Wennemars zou hebben gewonnen, dan waren er bij de mannen ook 6miljoen...
Macht maakt gek.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
Zouden de admins elkaar aansteken? Yvonne eerst... nu Dago...ik hoop niet dat KlowJow ook zo zuur wordt.
Volgens mij was Dago eerst niet zo zuur.
Hij sprong zelfs nog op de bres voor M. ten tijde van ''De Genocide.''quote:Op maandag 20 februari 2006 13:04 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij was Dago eerst niet zo zuur.
Ik las ergens dat de openingsceremonie 2 miljard kijkers trok. Dat is één op de drie mensen op de hele wereld die tegelijk zitten te niksenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
Schaatsen.
[..]
Bijna 6 miljoen mensen zien Timmer winnen
En die andere 4 miljard keihard werken voor een hongerloonquote:Op maandag 20 februari 2006 13:15 schreef RichardQuest het volgende:
Ik las ergens dat de openingsceremonie 2 miljard kijkers trok. Dat is één op de drie mensen op de hele wereld die tegelijk zitten te niksen.
quote:
In de zin van, die smilie drukt mijn gezicht uit wanneer ik haar in een playboy zou zien verschijnen.quote:
Misschien moet je eerst iets meer van haar zien.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
In de zin van, die smilie drukt mijn gezicht uit wanneer ik haar in een playboy zou zien verschijnen.
Uhm nee, ben niet overtuigd.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst iets meer van haar zien.
[afbeelding]
Ik wil net zeggen een foto van voren zou het nog duidelijker in beeld brengen.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Kamelenteen!
Maar haar achterste is veelbelovend.
Wat een negerinnenkont!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Pracissor wil gewoon meer plaatjes, de smeerlap.
Vlaggen mogen nog.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jouw vlag beledigt mij, haal hem weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |