De Amerikaanse CIAquote:Op zondag 19 februari 2006 19:25 schreef Refragmental het volgende:
Interessant! Wat is je bron?
Zo praat je niet over Balkenende.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:28 schreef longinus het volgende:
Mooi, dan zijn we van een hoopellende af
The Central Intelligence Agency (CIA) is an American intelligence agency, responsible for obtaining and analyzing information about foreign governments, corporations, and individuals, and reporting such information to the various branches of the U.S. Government.quote:
dat zal toch niet helpen....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:27 schreef Aventura het volgende:
Morgen maar weer even mijn schuilkelder inspecteren.
geen dank...jij bedankt voor je msnquote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef shmoopy het volgende:
Oh, dan laat ik die onbetaalde rekeningen gewoon liggen.
Bedankt voor de tip, man!
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef shmoopy het volgende:
ben je zeven dagen te laat mee.....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ja dag ik ga 10 maart naar Engeland toe ja!
Goeie opmerkingquote:Op zondag 19 februari 2006 19:30 schreef popolon het volgende:
Seismologen in India kunnen dit wel waarnemen en een tsunami niet?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:30 schreef popolon het volgende:
Seismologen in India kunnen dit wel waarnemen en een tsunami niet?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:30 schreef rednajt het volgende:
jij bedankt voor je msn
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef Toryu het volgende:
Nog vrouwen die niet als maagd willen sterven?
Ik ben beschikbaar!
En hadden die goden verder nog wat te zeggen? Of was het meer zo'n contact van: "Ja, das idd waar jah, hoezo?"quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef rednajt het volgende:
WAARSCHUWING!!!! De AARDE gaat ontploffen op 3-3-2006!!!
Heiligen in de deelstaat Punjabi in India bevestigen dit bericht. Zij hebben via seismologische onderzoeken de binnenkant van de Aarde bestudeerd. Ook hebben zij contact gehad met bepaalde goden tijdens sessies.
sneeuw meet bij 30 gradenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sneeuw meet in een volgend leven dan maar ?![]()
Toch wel een aardige grap hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:22 schreef Slappy het volgende:
Eh 1 April is nog niet geweest.
zullen we eerst nog een keer nuecken?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sneeuw meet in een volgend leven dan maar ?![]()
Dacht meer aan een foute spoilerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:30 schreef fadrian01 het volgende:
HOAX
Zal even een verhuizer zoekenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
toch fijn dat geloofwaardig nieuws in nieuws staat
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Borkydude het volgende:
Maar in feite zijn mensen ontzettend dom. Dat blijkt wel uit het feit dat 95% van de wereld in god gelooft.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen we eerst nog een keer nuecken?
het geld wat je ermee uitbesteed moet je dan wel voor de tijd besteden. Anders heeft het geen nut gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef shmoopy het volgende:
Oh shut up you !quote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Klonk het volgende:
het zoveelste bewijs dat [ONZ] en [TRU] eigenlijk het zelfde subforum
onz--> slotjequote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef nikky het volgende:
Truth --> Onz
drugs are badquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Die soort topics zouden een slotje moeten krijgen of verplaats moeten worden naar onzin. Maar onzin is geen afvalbak.
Ik ga niet eindeloos reageren op berichten over het einde van de wereld. Toch doe ik het nu ff.
DE AARDE VERGAAT NIET, NOOIT EN TE NIMMER
Sorry voor de caps...moest gewoon ff
De aarde heeft het eeuwige leven en dat krijgen mensen ook nog. Of ze het nu willen of niet.
Hotel California. You can never leave![]()
Je begint door te krijgen wat onzin isquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Die soort topics zouden een slotje moeten krijgen of verplaats moeten worden naar onzin. Maar onzin is geen afvalbak.
Ik ga niet eindeloos reageren op berichten over het einde van de wereld. Toch doe ik het nu ff.
Sorry voor de caps...moest gewoon ff
De aarde heeft het eeuwige leven en dat krijgen mensen ook nog. Of ze het nu willen of niet.
Hotel California. You can never leave![]()
Ik hoop niet dat jij vanwege je waarzeggerspraktijk in Truth zit...quote:
Mannen ook goed?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef Toryu het volgende:
Ik ben beschikbaar!
check mn history maarquote:Op zondag 19 februari 2006 21:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij vanwege je waarzeggerspraktijk in Truth zit...
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik die history wil controleren heb ik inderdaad een TRU-user nodig.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
check mn history maar
althans, van voor 2005
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik die history wil controleren heb ik inderdaad een TRU-user nodig.
Ohja, sorry.quote:
ga dan stoppen met fokkenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, sorry..
Ik ben ook nog met wat voor school bezig, dus even geen IRC, anders komt er echt niets van.
Ik ben bezig met bedrijfscalculaties. Fokken is het enige dat me nog wakker houdt.quote:
jezus man, ff googlen en je komt zo op een sit ewaar je alles kan invullenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben bezig met bedrijfscalculaties. Fokken is het enige dat me nog wakker houdt.
Mail d'r snel even met dit verhaal en welk vliegtuig ze moet pakkenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kut.... dan heb ik nog 11 om sex te hebben met angelina jolie...
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Flurry het volgende:
[..]
Mail d'r snel even met dit verhaal en welk vliegtuig ze moet pakken
AngelinaJoliequote:Op maandag 20 februari 2006 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed idee
angelina@jolie.cum?
Of je daar ook een samenvatting van hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
February 18, 2006 2:40 p.m. PST
NESARA SAVES Our World and ENDS Dangerous Actions
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef Toryu het volgende:
Ik ben beschikbaar!
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Plupke het volgende:
Kwaliteitstopic
Ja vulkanen barsten nou eenmaal 1 keer in de zoveeltijd, en soms jaren lang niet, dat tijdschema wat je ziet is lekker betrouwbaar, over de afgelopen paar jaar, maak er is 1 van de laatste 300 jaar, oh totaal onvoorspelbare uitbarstingen. Vroeger toen de knaken nog van hout waren en kut met dt schreef waren er ook veel uitbarstingen, dr is al een megabal op aarde geklapt, de druk gaat van de ketel door de uitbarstingen, de aarde blijft gewoon lekker de aarde, dat de mensheid uitsterft kom dan nog wel geoofwaardig over, maar die bal is en blijft gewoon een bal.....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef meurdoos het volgende:
is het heus?
http://www.bioresonant.com/news.htm
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef switchboy het volgende:
>>TRU ?
Dan zouden netzogoed alle topics daar >>ONZ moeten...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is al heel even zo geweest.
Blijf maar lekker in ONZ.
Te weinig onderbouwing van TS waardoor de suggestie zou kunnen onstaan dat deze gebeurtenis ook echt gaat plaatsen als dat....![]()
owja godenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef rednajt het volgende:
Ook hebben zij contact gehad met bepaalde goden tijdens sessies.
Godaphonequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nee man, nieuwe Godaphone abonnement.
AHAHAH.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft tegenwoordig een matig berijk
Als het even kan..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dan zouden netzogoed alle topics daar >>ONZ moeten...![]()
DAN NIET JOH!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:35 schreef juiced het volgende:
Zullen we de aarde met z'n allen gaan redden?![]()
Wat wil je doen? De zon gaan blussen met je space-brandweership?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:35 schreef juiced het volgende:
Zullen we de aarde met z'n allen gaan redden?![]()
Ja HA! Wat heeft de zon er nou mee te maken? LEZEN! De aarde ontploft. En als we op het juiste moment met z'n allen springen, leveren we bij het neerkomen genoeg druk om de ontploffing tegen te gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:48 schreef meurdoos het volgende:
[..]
Wat wil je doen? De zon gaan blussen met je space-brandweership?![]()
Komt allemaal door de zon dat de aarde oververhit raaktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:56 schreef juiced het volgende:
[..]
Ja HA! Wat heeft de zon er nou mee te maken? LEZEN! De aarde ontploft. En als we op het juiste moment met z'n allen springen, leveren we genoeg druk om de ontploffing tegen te gaan.![]()
Ohja!? Waar staat dat? Verzinaard! Misschien ontploft de aarde wel omdat we teveel scheten laten!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:58 schreef meurdoos het volgende:
[..]
Komt allemaal door de zon dat de aarde oververhit raakt![]()
Welke zon?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:58 schreef meurdoos het volgende:
[..]
Komt allemaal door de zon dat de aarde oververhit raakt![]()
Neeeh niks verzonnen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef juiced het volgende:
[..]
Ohja!? Waar staat dat? Verzinaard! Misschien ontploft de aarde wel omdat we teveel scheten laten!
Waarom zouden we dan in godsnaam gaan springen? Zoals je idee eerder.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef juiced het volgende:
[..]
Ohja!? Waar staat dat? Verzinaard! Misschien ontploft de aarde wel omdat we teveel scheten laten!
Wie zegt dat de aarde door de energie niet gewoon warmer wordt. De algehele temperatuur omhoog gaat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:03 schreef meurdoos het volgende:
[..]
Neeeh niks verzonnen!
In February 2005 NASA officially admitted in their public statement that Earth absorbs more energy from the Sun that it is able to reflect to space at night - at least 0.5W/m2 more. Pollution increases daily and Solar activity is on the increase until 2012. Global increase in tectonic and seismic activity seems certain. Have we reached the point of no return?
bron: Global Warming: Can Earth EXPLODE ? Ok 't is wel een beetje dubieuze website, ze denken dat je gezonder word door het zien van kleur...![]()
Hier een beter onderbouwd artikel: SOLAR ACTIVITY: A DOMINANT FACTOR IN CLIMATE DYNAMICS
Filmpje van de toegenomen zonne-activiteit de afgelopen 10 jaar: Hier dus
Owja da's waar ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik kan er wel meer gaan bijhalen, maar het is een ONZ topic geworden dus..
dat heb je van south parkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef juiced het volgende:
[..]
nooit volwassen dusquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:55 schreef Mastertje het volgende:
he dat is 1 dag voor me verjaardag, lekker dan, nooit 18. :/
Maat van me ook, zal wel een knalfeest worren danquote:Op zondag 19 februari 2006 21:55 schreef yosander het volgende:
Dit staat in ONZ dus dan is het niet serieus en mijn vader is dan jarig.
Mijn god, de logica is hier ver te zoeken onder de usertjes he?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom zouden we dan in godsnaam gaan springen? Zoals je idee eerder.
Ik heb nog nooit South Park gekeken zelfs. Ik ben er ook zo een die de film Titanic nooit heeft gezien. Alhoewel ik die dan wel heb gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat heb je van south park
mijn god, het is ONZ.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:28 schreef juiced het volgende:
[..]
Mijn god, de logica is hier ver te zoeken onder de usertjes he?
Helemaal niks! Is dit het dan het echte einde ?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef Realzm het volgende:
moet je voor de gein eens googlen op NAPANRS
- mijn broodtrommeltjequote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef ernstigezaak het volgende:
Als je als enige kon overblijven...
Ik ga schuilen en neem mee:
mijn broodtrommeltje
euh..... huh?quote:Op donderdag 23 februari 2006 02:08 schreef Flopteron het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een aardbol voor dat geld.
Dan leg je de bol op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:
Moet je wel een rommelmarkt vinden die op 3-3 plaats vindtquote:Op donderdag 23 februari 2006 02:08 schreef Flopteron het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een aardbol voor dat geld.
Dan leg je de bol op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
.....u wil voor 3-3-2006 al ontploffen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:08 schreef Maisnon het volgende:
Tjander is eigenlijk maar een baggernaam
[SC] De Lounge #45quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef SpeedyGJ het volgende:toeval??
SBS ?? Vulcano..
Nu op RTL 5, film over de super vulkaan
voorpalm dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:34 schreef kaspermols282 het volgende:
NEEEEEEEE geen napalm!
Aha! dus toch een goed verkapt biertopique!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef mcDavid het volgende:
weet je... het is nu gewoon echt niet leuk meer!
ik zal desbetreffende quote z.s.m. uit mijn sig verwijderen...
zie atmosfeer staat op ontploffen.. die flits was een straat na mij soort van ingeslagenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef meurdoos het volgende:
Ik zag wel ineens een flits vanavond, kan een voorbode zijn
maar jij bent er gelukkig nogquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zie atmossfeer staat op ontploffen.. die flits was een straat na mij soort van ingeslagen
jij jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef MissHobje het volgende:
Jaaaaaaaaainmiddels is het 3 maart oef.. spannend dagje enzo
maar heej,.. we hebben wel sneeuw
jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:11 schreef Yozzz het volgende:
De wereld is wit, moet ik nu bang zijn?
ik ook alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb al m'n geld opgemaakt omdat de wereld verging, dus wat moet ik nu als het vandaag niet gebeurt...
ik welquote:
Hee, maar dode mensen kunnen heul niet typen!quote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hee, maar dode mensen kunnen heul niet typen!
Maar ik wel
22uquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb net met een paar goden gesproken die me hebben verzekerd dat het om 22:07 zover is.
gelukkigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht ik wordt niet meer wakker... toch wel dus
Gewoon je gehoorapparaat uitzetten joh... hoor je nix meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef Frutsel het volgende:
ik hoor wel getik...
Shit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gehoord dat het over 6,5 minuut gaat plaatsvinden, we tellen af!
Misschien dat mensen inderdaad even beter kunnen gaan poepen, voordat over 5 minuten de aarde vergaat.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb net met een paar goden gesproken die me hebben verzekerd dat het om 22:07 zover is.
jewel, ze hadden alleen de 6 en de 2 uit het jaartal omgewisseldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef I_am_not_you het volgende:
de aarde ontploft niet meer?
You never know, mischien ons laatste uurtje op FOK!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef I_am_not_you het volgende:
de aarde ontploft niet meer?
Hij had allang moeten exploderen, al 23 uur geledenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
You never know, mischien ons laatste uurtje op FOK!![]()
![]()
Dan is het de 4e, domme koequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MissHobje het volgende:
Wow nog 7 minuten
dêm.. ik wil nog zoveel mensen de groetjes doen![]()
![]()
Nee dom modje.. dat het nog kan enzoquote:
vergeet mij niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MissHobje het volgende:
Wow nog 7 minuten
dêm.. ik wil nog zoveel mensen de groetjes doen![]()
![]()
Daar kunnen modjes ook niets aan doen hobjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dom modje.. dat het nog kan enzomodjes snappen ook niets tegenwoordig
misshobje ik durf het bijna niet te vragenquote:
Jaja, geloof er niets van. Nu snel terugkrabbelen hé, met een of ander vage smoesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dom modje.. dat het nog kan enzomodjes snappen ook niets tegenwoordig
Ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef Aarde het volgende:
[..]
misshobje ik durf het bijna niet te vragen![]()
Ach ja, het staat niet voor niets in ONZquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef MissHobje het volgende:
Goh het topic is net niet optijd vol denk ik .... ook zonde![]()
*Jij ook aarde de groetjes.. hoop niet dat het te pijnlijk is die ontploffing ooit![]()
Nou lees ff het topic door enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, geloof er niets van. Nu snel terugkrabbelen hé, met een of ander vage smoes![]()
Ja mooie 1 april grap ofzo..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach ja, het staat niet voor niets in ONZ
Doe ik morgen wel ofzo, ben nu veel te brak. En gelukkig bestaat de aarde nog steeds, dus kan ik lekker doorgaan met het nuttigen van bierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou lees ff het topic door enzo... dan zie je het wel aan mijn posts
![]()
Het is dat je registratie datum eerder dan de opening van dit topic is, anders had ik zo gedacht dat je hier speciaal een account voor gemaakt hadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Aarde het volgende:
ik ga morgen opnieuw proberen
vandaag heb ik geen zin denk ik
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef Yildiz het volgende:
Misschien was er wel een dominomus sporttas in het systeem gevlogen gedropt, die alles voorkomen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |