quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb net met een paar goden gesproken die me hebben verzekerd dat het om 22:07 zover is.
jewel, ze hadden alleen de 6 en de 2 uit het jaartal omgewisseldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef I_am_not_you het volgende:
de aarde ontploft niet meer?
You never know, mischien ons laatste uurtje op FOK!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef I_am_not_you het volgende:
de aarde ontploft niet meer?
Hij had allang moeten exploderen, al 23 uur geledenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
You never know, mischien ons laatste uurtje op FOK!![]()
![]()
Dan is het de 4e, domme koequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MissHobje het volgende:
Wow nog 7 minuten
dêm.. ik wil nog zoveel mensen de groetjes doen![]()
![]()
Nee dom modje.. dat het nog kan enzoquote:
vergeet mij niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MissHobje het volgende:
Wow nog 7 minuten
dêm.. ik wil nog zoveel mensen de groetjes doen![]()
![]()
Daar kunnen modjes ook niets aan doen hobjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dom modje.. dat het nog kan enzomodjes snappen ook niets tegenwoordig
misshobje ik durf het bijna niet te vragenquote:
Jaja, geloof er niets van. Nu snel terugkrabbelen hé, met een of ander vage smoesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dom modje.. dat het nog kan enzomodjes snappen ook niets tegenwoordig
Ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef Aarde het volgende:
[..]
misshobje ik durf het bijna niet te vragen![]()
Ach ja, het staat niet voor niets in ONZquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef MissHobje het volgende:
Goh het topic is net niet optijd vol denk ik .... ook zonde![]()
*Jij ook aarde de groetjes.. hoop niet dat het te pijnlijk is die ontploffing ooit![]()
Nou lees ff het topic door enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, geloof er niets van. Nu snel terugkrabbelen hé, met een of ander vage smoes![]()
Ja mooie 1 april grap ofzo..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach ja, het staat niet voor niets in ONZ
Doe ik morgen wel ofzo, ben nu veel te brak. En gelukkig bestaat de aarde nog steeds, dus kan ik lekker doorgaan met het nuttigen van bierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou lees ff het topic door enzo... dan zie je het wel aan mijn posts
![]()
Het is dat je registratie datum eerder dan de opening van dit topic is, anders had ik zo gedacht dat je hier speciaal een account voor gemaakt hadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Aarde het volgende:
ik ga morgen opnieuw proberen
vandaag heb ik geen zin denk ik
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef Yildiz het volgende:
Misschien was er wel een dominomus sporttas in het systeem gevlogen gedropt, die alles voorkomen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |