Aha! dus toch een goed verkapt biertopique!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef mcDavid het volgende:
weet je... het is nu gewoon echt niet leuk meer!
ik zal desbetreffende quote z.s.m. uit mijn sig verwijderen...
zie atmosfeer staat op ontploffen.. die flits was een straat na mij soort van ingeslagenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef meurdoos het volgende:
Ik zag wel ineens een flits vanavond, kan een voorbode zijn
maar jij bent er gelukkig nogquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zie atmossfeer staat op ontploffen.. die flits was een straat na mij soort van ingeslagen
jij jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef MissHobje het volgende:
Jaaaaaaaaainmiddels is het 3 maart oef.. spannend dagje enzo
maar heej,.. we hebben wel sneeuw
jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:11 schreef Yozzz het volgende:
De wereld is wit, moet ik nu bang zijn?
ik ook alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb al m'n geld opgemaakt omdat de wereld verging, dus wat moet ik nu als het vandaag niet gebeurt...
ik welquote:
Hee, maar dode mensen kunnen heul niet typen!quote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hee, maar dode mensen kunnen heul niet typen!
Maar ik wel
22uquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb net met een paar goden gesproken die me hebben verzekerd dat het om 22:07 zover is.
gelukkigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht ik wordt niet meer wakker... toch wel dus
Gewoon je gehoorapparaat uitzetten joh... hoor je nix meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef Frutsel het volgende:
ik hoor wel getik...
Shit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gehoord dat het over 6,5 minuut gaat plaatsvinden, we tellen af!
Misschien dat mensen inderdaad even beter kunnen gaan poepen, voordat over 5 minuten de aarde vergaat.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb net met een paar goden gesproken die me hebben verzekerd dat het om 22:07 zover is.
jewel, ze hadden alleen de 6 en de 2 uit het jaartal omgewisseldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef I_am_not_you het volgende:
de aarde ontploft niet meer?
You never know, mischien ons laatste uurtje op FOK!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef I_am_not_you het volgende:
de aarde ontploft niet meer?
Hij had allang moeten exploderen, al 23 uur geledenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:57 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
You never know, mischien ons laatste uurtje op FOK!![]()
![]()
Dan is het de 4e, domme koequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MissHobje het volgende:
Wow nog 7 minuten
dêm.. ik wil nog zoveel mensen de groetjes doen![]()
![]()
Nee dom modje.. dat het nog kan enzoquote:
vergeet mij niet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:54 schreef MissHobje het volgende:
Wow nog 7 minuten
dêm.. ik wil nog zoveel mensen de groetjes doen![]()
![]()
Daar kunnen modjes ook niets aan doen hobjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dom modje.. dat het nog kan enzomodjes snappen ook niets tegenwoordig
misshobje ik durf het bijna niet te vragenquote:
Jaja, geloof er niets van. Nu snel terugkrabbelen hé, met een of ander vage smoesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee dom modje.. dat het nog kan enzomodjes snappen ook niets tegenwoordig
Ik welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef Aarde het volgende:
[..]
misshobje ik durf het bijna niet te vragen![]()
Ach ja, het staat niet voor niets in ONZquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef MissHobje het volgende:
Goh het topic is net niet optijd vol denk ik .... ook zonde![]()
*Jij ook aarde de groetjes.. hoop niet dat het te pijnlijk is die ontploffing ooit![]()
Nou lees ff het topic door enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, geloof er niets van. Nu snel terugkrabbelen hé, met een of ander vage smoes![]()
Ja mooie 1 april grap ofzo..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach ja, het staat niet voor niets in ONZ
Doe ik morgen wel ofzo, ben nu veel te brak. En gelukkig bestaat de aarde nog steeds, dus kan ik lekker doorgaan met het nuttigen van bierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou lees ff het topic door enzo... dan zie je het wel aan mijn posts
![]()
Het is dat je registratie datum eerder dan de opening van dit topic is, anders had ik zo gedacht dat je hier speciaal een account voor gemaakt hadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef Aarde het volgende:
ik ga morgen opnieuw proberen
vandaag heb ik geen zin denk ik
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:10 schreef Yildiz het volgende:
Misschien was er wel een dominomus sporttas in het systeem gevlogen gedropt, die alles voorkomen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |