zie atmosfeer staat op ontploffen.. die flits was een straat na mij soort van ingeslagenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef meurdoos het volgende:
Ik zag wel ineens een flits vanavond, kan een voorbode zijn
maar jij bent er gelukkig nogquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zie atmossfeer staat op ontploffen.. die flits was een straat na mij soort van ingeslagen
jij jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef MissHobje het volgende:
Jaaaaaaaaainmiddels is het 3 maart oef.. spannend dagje enzo
maar heej,.. we hebben wel sneeuw
jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:11 schreef Yozzz het volgende:
De wereld is wit, moet ik nu bang zijn?
ik ook alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb al m'n geld opgemaakt omdat de wereld verging, dus wat moet ik nu als het vandaag niet gebeurt...
ik welquote:
Hee, maar dode mensen kunnen heul niet typen!quote:
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hee, maar dode mensen kunnen heul niet typen!
Maar ik wel
22uquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb net met een paar goden gesproken die me hebben verzekerd dat het om 22:07 zover is.
gelukkigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht ik wordt niet meer wakker... toch wel dus
Gewoon je gehoorapparaat uitzetten joh... hoor je nix meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef Frutsel het volgende:
ik hoor wel getik...
Shit!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb gehoord dat het over 6,5 minuut gaat plaatsvinden, we tellen af!
Misschien dat mensen inderdaad even beter kunnen gaan poepen, voordat over 5 minuten de aarde vergaat.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb net met een paar goden gesproken die me hebben verzekerd dat het om 22:07 zover is.
jewel, ze hadden alleen de 6 en de 2 uit het jaartal omgewisseldquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:39 schreef I_am_not_you het volgende:
de aarde ontploft niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |