Mannen ook goed?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef Toryu het volgende:
Nog vrouwen die niet als maagd willen sterven?
Ik ben beschikbaar!
check mn history maarquote:Op zondag 19 februari 2006 21:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij vanwege je waarzeggerspraktijk in Truth zit...
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Dromenvanger het volgende:
DE AARDE VERGAAT NIET, NOOIT EN TE NIMMER
Als ik die history wil controleren heb ik inderdaad een TRU-user nodig.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
check mn history maar
althans, van voor 2005
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ik die history wil controleren heb ik inderdaad een TRU-user nodig.
Ohja, sorry.quote:
ga dan stoppen met fokkenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, sorry..
Ik ben ook nog met wat voor school bezig, dus even geen IRC, anders komt er echt niets van.
Ik ben bezig met bedrijfscalculaties. Fokken is het enige dat me nog wakker houdt.quote:
jezus man, ff googlen en je komt zo op een sit ewaar je alles kan invullenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben bezig met bedrijfscalculaties. Fokken is het enige dat me nog wakker houdt.
Mail d'r snel even met dit verhaal en welk vliegtuig ze moet pakkenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kut.... dan heb ik nog 11 om sex te hebben met angelina jolie...
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Flurry het volgende:
[..]
Mail d'r snel even met dit verhaal en welk vliegtuig ze moet pakken
AngelinaJoliequote:Op maandag 20 februari 2006 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goed idee
angelina@jolie.cum?
Of je daar ook een samenvatting van hebtquote:Op maandag 20 februari 2006 20:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
February 18, 2006 2:40 p.m. PST
NESARA SAVES Our World and ENDS Dangerous Actions
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef Toryu het volgende:
Nog vrouwen die niet als maagd willen sterven?
Ik ben beschikbaar!
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Plupke het volgende:
Kwaliteitstopic
Ja vulkanen barsten nou eenmaal 1 keer in de zoveeltijd, en soms jaren lang niet, dat tijdschema wat je ziet is lekker betrouwbaar, over de afgelopen paar jaar, maak er is 1 van de laatste 300 jaar, oh totaal onvoorspelbare uitbarstingen. Vroeger toen de knaken nog van hout waren en kut met dt schreef waren er ook veel uitbarstingen, dr is al een megabal op aarde geklapt, de druk gaat van de ketel door de uitbarstingen, de aarde blijft gewoon lekker de aarde, dat de mensheid uitsterft kom dan nog wel geoofwaardig over, maar die bal is en blijft gewoon een bal.....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef meurdoos het volgende:
is het heus?
http://www.bioresonant.com/news.htm
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:07 schreef switchboy het volgende:
>>TRU ?
Dan zouden netzogoed alle topics daar >>ONZ moeten...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:15 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is al heel even zo geweest.
Blijf maar lekker in ONZ.
Te weinig onderbouwing van TS waardoor de suggestie zou kunnen onstaan dat deze gebeurtenis ook echt gaat plaatsen als dat....![]()
owja godenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef rednajt het volgende:
Ook hebben zij contact gehad met bepaalde goden tijdens sessies.
Godaphonequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nee man, nieuwe Godaphone abonnement.
AHAHAH.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heeft tegenwoordig een matig berijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |