Oh, de updates zijn variabel, dat weet ik en als het een week duurt, dan duurt het een week. Maar ze moeten niet gaan zeggen dat er een update heeft plaatsgevonden wanneer het nog niet is gebeurdquote:Op zondag 19 februari 2006 16:49 schreef peaceman het volgende:
Ach bij lastfm moet je niet te kritisch zijn... geduldig zijn van aard is een pré
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:45 schreef Frollo het volgende:
Ha, dus we kunnen hier weer mopperen over de traagheid?
Ah. Nu dus bijgewerkt.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:44 schreef cosmick het volgende:
Normaliter wordt mijn weeklijst 's maandags bijgewerkt... ik wacht af
Gillian Welch! Wowquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:52 schreef Frollo het volgende:
Mjin weeklijstje:
Aimee Mann
Gillian Welch
Gustav Mahler
Erik Satie
Arctic Monkeys
Wealthy Beggar
The Isley Brothers
Candi Staton
Dusty Springfield
Dionne Warwick
Het was duideljk een damesweekje
Gebruik dat ding niet.. heb mijn eigen radioquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:54 schreef Frollo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat die last.fm radio er wel héél vaak uitligt? Ik heb zo ongeveer na elke zes nummers dat ik ineens niks meer hoor en dus opnieuw moet 'afstemmen'
Zo'n reactie had ik eigenlijk al een beetje verwacht, met Lucinda Williams in jouw lijstje en zoquote:
Wat is je link naar LastFM?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo'n reactie had ik eigenlijk al een beetje verwacht, met Lucinda Williams in jouw lijstje en zo
Hooguit bijzonder dat ze in het weeklijstje bestaat, maar dat je het luistert is toch vanzelfsprekend?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo'n reactie had ik eigenlijk al een beetje verwacht, met Lucinda Williams in jouw lijstje en zo
Staat in m'n sigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:02 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Wat is je link naar LastFM?
Wil hem weleens zien![]()
Als je een paar leuke tips nodig hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Staat in m'n sig
Maar verwacht er niet te veel van, want ik ben normaal meer van de elektronica en de britpop. M'n interesse in Americana is eigenlijk pas een paar weken oud
Gillian is toch iemand die je ' moet' kennen en dus luisteren.. toch? Dat bedoel ik er meequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:06 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Als je een paar leuke tips nodig hebt![]()
@ Peaceman, wat bdoel je daar precies mee?
k vat 'm!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gillian is toch iemand die je ' moet' kennen en dus luisteren.. toch? Dat bedoel ik er mee
Surequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:08 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
k vat 'm!![]()
Alles goed verder?(met de verhuizing enzo)
Dat is nou juist het leuke van last.fmquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:06 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Als je een paar leuke tips nodig hebt![]()
On topic maar weer, dan: Mijn album chart is verdwenen!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:12 schreef Z het volgende:
To scrobble or not to scrobble. Gaan we nou allemaal weer weeklijstjes posten in dit topic?
Hey, een albumchart, dat werkte vroeger nooit bij mij. Nu wel. Leuk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef cafca het volgende:
[..]
On topic maar weer, dan: Mijn album chart is verdwenen!
Behalve dan dat het nergens op slaat. Er staan bij mij albums tussen die ik zeker niet heb of waarvan ik in sommige gevallen het bestaan zelfs niet kendequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hey, een albumchart, dat werkte vroeger nooit bij mij. Nu wel. Leuk.
Van elk album heb ik wel iets gehoord, dus er staat niets tussen wat fout is, maar hoe de volgorde wordt bepaald is me niet geheel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Behalve dan dat het nergens op slaat. Er staan bij mij albums tussen die ik zeker niet heb of waarvan ik in sommige gevallen het bestaan zelfs niet kende
Ah, heb jij dus nu mijn albumchart, want ik heb hem niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hey, een albumchart, dat werkte vroeger nooit bij mij. Nu wel. Leuk.
Sinds ik niet meer naar de lastFM radio luister klopt die albumchart behoorlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, heb jij dus nu mijn albumchart, want ik heb hem niet meer
maar hij sloeg inderdaad nergens op
Ik snap heus wel dat het aan die radiofunctie ligt, maar het is gewoon leuk om te mopperenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:03 schreef Z het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer naar de lastFM radio luister klopt die albumchart behoorlijk.
Maak daar maar 'na elke drie nummers' van. Wat een drama vandaagquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:54 schreef Frollo het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat die last.fm radio er wel héél vaak uitligt? Ik heb zo ongeveer na elke zes nummers dat ik ineens niks meer hoor en dus opnieuw moet 'afstemmen'
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:48 schreef dwerg het volgende:
Andy Bell
quote:1 Marilyn Manson 28
2 Moby 14
3 Marilyn Manson & The Spooky Kids 12
4 Bad Religion 11
5 Goldfinger 10
5 System of a Down 10
5 Atom and His Package 10
5 KoЯn 10
9 Modest Mouse 9
10 Cat Power 8
Zo aan het hoofd te zien de zanger.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef Frollo het volgende:
Andy Bell, was dat niet de keyboardist van Erasure?
O, vind ik ook hoor. Looks spelen in 'echte' muziek sowieso geen rolquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:41 schreef Frollo het volgende:
Oh ja, zo zat het
Dat heb ik sowieso steeds vaker de laatste jaren, dat het me echt niet meer kan boeien wie er in een band zitten. Als het maar klinkt
2004 volgens Last.fmquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef Sethje het volgende:
Vanaf december 2005 lid
die kun je ook verwijderen hoor, met de profile editorquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef Sethje het volgende:
Excuses voor de foute raptroep die bovenaanstaat maar mijn broertje luisterd ook muziek via winamp:) haha
Kwam er vanavond achter, alleen wil ik weleens weten of ik zelf niet zo'n ding kan ontwerpen, want er zitten zoveel ruktemplates tussen ><quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef cosmick het volgende:
Ah, grappig is dat. Ik heb ook een zo'n itempje op mijn site gezet![]()
Je sign werkt trouwens niet helemaal correct.. ben wel achter je nick gekomen natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef cosmick het volgende:
Ah, grappig is dat. Ik heb ook een zo'n itempje op mijn site gezet![]()
ok:) dat is wel ideaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef Nepthys het volgende:
[..]
die kun je ook verwijderen hoor, met de profile editor
O verrek, vreemd. Was al laat zeker toen ik die link toevoegdequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Je sign werkt trouwens niet helemaal correct.. ben wel achter je nick gekomen natuurlijk
Maar let op: verwijder eerst de tracks, dan de artiest!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:19 schreef Nepthys het volgende:
[..]
die kun je ook verwijderen hoor, met de profile editor
Ah, kunnen we weer stiekem neuzen bij Frolloquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:58 schreef Frollo het volgende:
Damn, mijn subscription is afgelopen. Nou kan ik niet meer zien wie er op bezoek is geweest.
verleng je het toch... is maar 3 dollar...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:58 schreef Frollo het volgende:
Damn, mijn subscription is afgelopen. Nou kan ik niet meer zien wie er op bezoek is geweest.
Ja tuurlijk, da's ook het punt niet. Ik heb alleen m'n cc niet bij de hand.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
verleng je het toch... is maar 3 dollar...![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, kunnen we weer stiekem neuzen bij Frollo
Oceansize is ook een goede bandquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:20 schreef icebliss het volgende:
Ik heb me ook aangemeld. Ik had 'm al een tijdje, toen is de plugin een keer verloren gegaan, nu heb ik hem weer opnieuw geinstalleerd.
De computer deel ik trouwens met mijn broertje en die is nogal fan van oceansize zoals je kan zien![]()
Adam Antquote:Op maandag 27 februari 2006 07:50 schreef cosmick het volgende:
1 Alex Smoke 73
2 Kevin Headspin 30
3 Voicst 26
4 Belle and Sebastian 14
4 Alden Tyrell 14
6 Liz Phair 13
6 Ry Cooder 13
8 freak electrique 11
9 B.W.H. 9
10 Big Ben Tribe 8
Yeahquote:
Psst: JJ Cale is morgen te zien in het uur van de wolf..wist je vast al maargoedquote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Het spul ligt er inderdaad even uit, Tim.
Yep, had ik al in dat Ramones topique gezien. Gaan we zeker kijken!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:03 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Psst: JJ Cale is morgen te zien in het uur van de wolf..wist je vast al maargoed
Zeker..quote:Op maandag 27 februari 2006 12:04 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Yep, had ik al in dat Ramones topique gezien. Gaan we zeker kijken!
Wow! Ik heb ook alle LP's nog van ze. Paar 7" ook. (En nog ergens boekjes van de fanclubquote:Op maandag 27 februari 2006 12:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
YeahHad alle lp's (vinyl dus) al wel, maar heb laatst een box aangeschaft (en samen met al mn ander Ant cd's gedigitaliseerd).
Ultiem jeugdsentiment!
Schuld? Niks schuld... wees hem dankbaarquote:Op maandag 27 februari 2006 12:55 schreef icebliss het volgende:
1 Oceansize 59
2 The Strokes 26
3 Vitalic 25
4 Millionaire 22
5 Boysetsfire 18
6 Hell Is for Heroes 14
6 Shout Out Louds 14
8 Aphex Twin 12
9 dEUS 9
10 Eagles of Death Metal 8
Mijn weeklijstje. Oceansize is dus vooral de schuld van m'n broertje![]()
Hij doet 't weer!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Het spul ligt er inderdaad even uit, Tim.
Hoe laat? welke zender?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:03 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Psst: JJ Cale is morgen te zien in het uur van de wolf..wist je vast al maargoed
NL3, 20.25quote:Op maandag 27 februari 2006 20:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hoe laat? welke zender?
btw, heb me ook ingeschreven op die fok!-groep van last.fm.
Zit er nog niet zodanig lang op dus erg representatief is het nog allemaal niet.
Kom al een paar uur niet meer op de site.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:57 schreef Capetown het volgende:
Nog meer mensen bij wie de plugin het niet meer doet in Winamp 5.2?
Bier!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef search64 het volgende:
Jeej, ik ben zonet over de 25000 nummers heen gegaan. Tijd voor een feestje!
In hoeveel tijd?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:56 schreef search64 het volgende:
Jeej, ik ben zonet over de 25000 nummers heen gegaan. Tijd voor een feestje!
Volgens mij puur toeval.. is per week anders.. ik heb cafca nog altijd afwisseld hoog/laag in mijn neighbour list, maar bij hem kom ik niet voor... zie daar de willekeur..quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij neighbours? Houdt AS ook rekening met je friends? Want is zag bijvoorbeeld gisteren dat DaisyDuke zowel mij als Z in z'n neighbour-list had. Nu zijn er ook best overeenkomsten in de lijsten, maar dit is wel heeeel toevallig, al zeg ik het zelf.
Waarschijnlijk heb ik een iets algemenere smaak dan jij, waardoor ik meer raakvlakken met anderen heb dan jij. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij puur toeval.. is per week anders.. ik heb cafca nog altijd afwisseld hoog/laag in mijn neighbour list, maar bij hem kom ik niet voor... zie daar de willekeur..
Dat zou kunnen.. Maar ik heb het idee dat het allemaal een beetje willekeur is. Zo stond Tom_Tom eens een week bij de hoogst mogelijke buren en een week later totaal verdwenen... Noch hij, noch ik hadden die week veel (verschillend) gedraaid.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik een iets algemenere smaak dan jij, waardoor ik meer raakvlakken met anderen heb dan jij. Zoiets zal het wel zijn.
Ik moet trouwens zeggen dat ik die overeenkomsten tussen mijn neighbours en mezelf ook vaak niet helemaal zie, hoor.
Maar dan zouden je neighbours dus ook elke week berekend moeten worden, en dat is absoluut niet zo. Soms staan mijn neighbours wel maanden stil (en soms worden ze twee keer in een week geüpdated).quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Volgens mij worden je neighbours niet 'overall' berekend maar naar wat je de afgelopen week het meest geluisterd hebt!
Wellicht ligt het eraan hoezeer je naar verschillende genres luistert.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:52 schreef pfaf het volgende:
Ik heb sowieso al een half jaar dezelfde neighbours.
Ach, is niet zo erg toch? De plugin slaat de tags op en stuurt ze ineens op als de server het weer doet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef cosmick het volgende:
Ondanks goede mp3-tags een hele rits van dit soort foutmeldingen:
56176.093 03/02/2006 23:18:18 CScrobbler::ParseReponse ERROR - Response was invalid
56176.140 03/02/2006 23:18:18 CScrobbler::ThreadCallback ERROR - ReqID 382, Last response from the server was unreadable ()
![]()
Hij doet 't weer!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef Frollo het volgende:
En ja hoor, de radio doet het weer niet.
Ik wil een mooi stukje muziek horen hier op 't werk!
Inderdaad. De lijst is weer bijgewerktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ach, is niet zo erg toch? De plugin slaat de tags op en stuurt ze ineens op als de server het weer doet.
quote:Sunday Feb 26 - Tuesday Aug 14
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef Frollo het volgende:
Interessant, mijn Weekly Top Artists zijn bijgewerkt en lopen nu van
[..]
en..Cafca is een indie-nerd, indie-nerd, indie-nerdquote:Op maandag 6 maart 2006 07:29 schreef cafca het volgende:
1 The Kinks 31
2 Secret Machines 21
3 Little Killers 14
4 The Orange Peels 9
5 Confuse the Cat 8
5 Wolf Parade 8
5 Pavement 8
8 Dinosaur Jr. 6
8 Liars 6
10 Ben Folds 5Ik lijk wel een Indie-nerd!
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
en..Cafca is een indie-nerd, indie-nerd, indie-nerd
quote:
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef cosmick het volgende:
Klopt m.i. niet; omdat mijn gisteren gespeelde tracks (veul!) niet gesubmit zijn![]()
ow, ik vond het al vreemd.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.
Ah. Alrightquote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.
De gisteren gespeelde tracks zijn nu wel toegevoegd.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef cosmick het volgende:
Klopt m.i. niet; omdat mijn gisteren gespeelde tracks (veul!) niet gesubmit zijn![]()
Je kunt een plaatje uploaden, dan heb je een "proposed image"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:41 schreef Shedfire het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of je Last.Fm kunt helpen als er bijvoorbeeld geen plaatje bij het album staat.
En zo ja, hoe?
Edit; daarnaast heeft mijn moeder net 7x Guus Meeuwis - Levensecht zitten draaien....
Dus nu staat die straks boven aan
Yeah, gebeurt ook vaak ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef Shedfire het volgende:
Maar volgens mij boeit dat toch niet? Want hij kan 's Ochtends toch ook alle informatie in een keer sturen?
Dat vroeg ik me dus serieus af!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Grobbel het volgende:
Weet je meteen waar Republica ineens vandaan komt.![]()
Of nietquote:
Nog best een leuk plaatje, trouwens. Een iets minder overgeproduceerde Version 2.0-era Garbage met een vleugje foute ravebeats, genoeg om af en toe nog een keertje op te zetten.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:21 schreef Tokus het volgende:
ik kijk net op m'n pagina, en zie een mooi rond getal:
Tracks played: 15000
sgoed.quote:
Ik wilde nog even overwegen mee te doen, maar 135 keer John Wayne Shot Me luisteren trek ik echt niet op de korte termijn. Alhoewel, met 20 liedjes per album gaat het natuurlijk nog best rap...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef pfaf het volgende:
Ik ben vandaag verder gegaan met het behalen van m'n ultieme doel, de grootste John Wayne Shot Me fan van de Wereld worden.
Nog 50 nummers....
De cd één per dag is wel de limiet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik wilde nog even overwegen mee te doen, maar 135 keer John Wayne Shot Me luisteren trek ik echt niet op de korte termijn.
Die van mij ook niet. Zit ook niet echt regelmaat in; de ene keer op zondag, dan weer maandag en soms dinsdag.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die van mij is weer niet ge-update
Normaal gesproken worden ze ook pas op maandag ge-update. Shedfire zat waarschijnlijk op een cluster die wat sneller is met de weeklijstjes, of wellicht gaat het sneller met gebruikers die nog niet van die 10.000+ profielen hebben. Heb geduld.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die van mij is weer niet ge-update
Users for Last.fm song length trackingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:27 schreef pfaf het volgende:
Eigenlijk zouden ze daar ook nog wat op moeten verzinnen. De lengte van een nummer meenemen. Ik heb de afgelopen 6 maand ongeveer 90*10=900 minuten Silver Mt Zion gedraaid op de pc en ongeveer 114*1,5=171 minuten GbV, toch staat GbV hoger op lijst, wat stiekem impliceert dat ik veel GbV luister, wat ik eigenlijk maar een paar keer heb gedaan....
Maar wat je heb geluisterd is welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:45 schreef placebeau het volgende:
Je moet meer muziek luisteren, placebeau![]()
Met uitzondering van de Beegees danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:03 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Maar wat je heb geluisterd is wel![]()
De eerste periode van de Bee gees was prachtig. Spicks and specks is voor mij een van de beste nummers allertijden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Met uitzondering van de Beegees dan![]()
Maar verder wel een mooi lijstje
Ja, klopt, hun beginperiode is wel okee inderdaad. Maar in ieder geval heb je ook Billy Bragg gedraaid, en dat maakt zowiezo een hoop goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
De eerste periode van de Bee gees was prachtig. Spicks and specks is voor mij een van de beste nummers allertijden.
Ik krijg altijd alleen maar gierende metal van m'n buren te horen.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:58 schreef Frollo het volgende:
Wat is het toch een heerlijk concept, die neighbour radio.
Zojuist werden de etherische klanken van Arvo Pärt direct gevolgd door het lompe gebrul van WASP, waarna het de beurt was aan Orbital...![]()
Daar vraag je ook om.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen maar gierende metal van m'n buren te horen.....![]()
Waarom verbaast dat me bij jouw buren niet echt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen maar gierende metal van m'n buren te horen.....![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef placebeau het volgende:
Hé, die neighbourradio is best wel tof, ik ontdek het juist.
Mijn buren (helaas is pfaf er niet meer bij) hebben een zeer te pruimen smaak
Vreemd is dat inderdaad, terwijl hij 'm dan ook eigenlijk vanuit de TEMP directory speelt, toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef placebeau het volgende:
Wat trouwens jammer is dat als je nummers niet opslaat maar van een website zelf afspeelt hij ze niet meetelt. Maar als je die nummers dan download wel.
Ondanks (of misschien wel dankzij) de negatieve geluiden die ik gehoord had, vind ik hem erg meevallen. Het is geen Soft Bulletin of Yoshimi, maar wel een fijne plaat, zo na een paar keer luisterenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Hoe zijn The Flaming lips cafca?
Laten we het maar op Indie-rock houden.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:36 schreef Shedfire het volgende:
Pfaf, wat is jouw muziek smaak, ik ken namelijk niets van jouw top 10 :bloos:.
"I Love You But I've Chosen Darkness" ...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laten we het maar op Indie-rock houden.
Je hebt gelijk. Alsjeblieft:quote:Op maandag 20 maart 2006 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Djeesus, gaat dit weer een post-hier-lijstjes topic worden? Als die stomme lijstjes van jullie me een reet konden interesseren dan keek ik wel op jullie last.fm-pagina's![]()
Ik weet dat mijn lijstje jouw geen reet interesseertquote:Op maandag 20 maart 2006 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Djeesus, gaat dit weer een post-hier-lijstjes topic worden? Als die stomme lijstjes van jullie me een reet konden interesseren dan keek ik wel op jullie last.fm-pagina's![]()
Ah dat is een stroming waar ik volgens mij niets van ken, op Graham Coxon na is mij verteld.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laten we het maar op Indie-rock houden.
Ach, een echte stroming is het ook niet. Het is meer een verzamelbak voor allerlei artiesten die onder "independent" (vaak eigen) labels platen uitbrengen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ah dat is een stroming waar ik volgens mij niets van ken, op Graham Coxon na is mij verteld.
En op zijn albums staan standaard 3 geniale nummers en de rest bagger (imho)
Ah, dus VanKatoen is dus ook indie-rock?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, een echte stroming is het ook niet. Het is meer een verzamelbak voor allerlei artiesten die onder "independent" (vaak eigen) labels platen uitbrengen.
Ja, en de Rolling Stones ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:55 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ah, dus VanKatoen is dus ook indie-rock?![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:32 schreef turnpike het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/Namostylewoborder/artists/In_je_hoofd.gif]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:13 schreef Seborik het volgende:
Wat een toeval, BB, SGM staat bij mij ook op 3!
Haha is dat zo? De stones zijn toch verre van independent label (zitten bij Sony OID?)quote:
nope tenminste die van mij nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:12 schreef Frollo het volgende:
Ehm, dat Volcano is zeker niet die van 'Een beetje van dit en een beetje van dat'?
ja, mijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Van dat neighbour-systeem snap ik helemaal niks meer. Dat is sowieso weer door elkaar gegooid. Heb totaal nieuwe buren gekregen..
Wel een eigen label : http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_Stones_Recordsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:04 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Haha is dat zo? De stones zijn toch verre van independent label (zitten bij Sony OID?)
Hmm, je staat niet in mijn neighbour-lijstje hoor. Andersom wel zie ik nu..quote:
Crowded Mouse?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:35 schreef Frollo het volgende:
Wel is het grappig om te zien dat ik deze week blijbaar rond 'Mo-' heb gezweefd in mijn Album List plug-in.
ik dacht al... andersom wel jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, je staat niet in mijn neighbour-lijstje hoor. Andersom wel zie ik nu..
Jij inmiddels ook niet meer bij mij... Menjo daarentegen nu weer welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef cafca het volgende:
Ach dat hele neighbours gedoe is toch een beetje vaag. Zo sta ik al tijden in de neighbourslijst van peaceman, maar hij al weken niet meer in de mijne.
Maar zowiezo, als ik bij mijn neighbours kijk, zie ik daar vaak een paar artiesten die ik ook draai, maar ook een hele hoop verschillen. Volgens mij is het allemaal vrij willekeurig
Tjah. Skanka is mijn eerste buur, andersom allesbehalve.. (60% tegenover 13% ofzo)..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik dacht al... andersom wel ja
da's al helemaal raar dan
Om het nog maar niet te hebben over de weinige overeenkomsten
Och, bij Skanka staan de Pussy Cat Dolls ergens bij zijn weekly top artists, daar maak ik me meer zorgen overquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Tjah. Skanka is mijn eerste buur, andersom allesbehalve.. (60% tegenover 13% ofzo)..
Iemand die dat systeem snapt?![]()
edit: Vage shit dus..
Hehe, hij zal vast broertje Skanka de schuld geven..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Och, bij Skanka staan de Pussy Cat Dolls ergens bij zijn weekly top artists, daar maak ik me meer zorgen over![]()
ja, inderdaad, dat zei 'ie al. Geloof er niets vanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hehe, hij zal vast broertje Skanka de schuld geven..
Ja, ik luister te weinig van die echt vage Indie-bandjes om jouw neighbour te zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij inmiddels ook niet meer bij mij... Menjo daarentegen nu weer wel
en ik te weinig ouwe-lullen muziekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik luister te weinig van die echt vage Indie-bandjes om jouw neighbour te zijn
Ieder zijn smaak he?! Ik luister ook zat bekende muziekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Hip hoor indie ..ik luister gewoon leuke muziek mag dat ook
Oh dat mag niet .. jammer nouja ik heb motorpsycho en jagajazzist opstaan is wel indie tochquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:31 schreef Seborik het volgende:
Nee.
Waarom zou je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Hip hoor indie ..ik luister gewoon leuke muziek mag dat ook
Inderdaad...ALS... gelukkig kijken de meeste indie liefhebbers niet zo beperkt al jij nu lijkt te suggereren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef search64 het volgende:
Als indie alleen aangeeft dat het uitgegeven is op een independent label, hoe kun je dan claimen van indie te houden. Ik vind het altijd maar een beetje een image-dingetje hoor.
ja sorry audioscrobbler is coolquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef pfaf het volgende:
God, zullen we er maar niet wéér over beginnen en hier over AS neuzelen?
Yup, hoewel ik wel vaak dezelfde nummers terug zie komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja sorry audioscrobbler is coolvooral reccomended radio
Indiana toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat ik me nou altijd afvraag: Komt Indie nou uit India of juist uit Indonesie?
jeejquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef search64 het volgende:
Doel bereikt.
Heb je de Last.fm player wel geinstalleerd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef placebeau het volgende:
op mijn PC hier werkt die neighbour radio (of andere radio's) niet. Imeand een idee waar het aan kan liggen, want elders werkt het gewoon?
sorry dan is het straks niet obscuur genoeg meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:44 schreef Seborik het volgende:
Niet teveel mensen over OOIOO vertellen, KUTBB!
nou ja, vorige keer vroeg ie dat eerst of ik dat wou doen, nu negeert hij mijn gemuisklik gewoon.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je de Last.fm player wel geinstalleerd?
ik zie net in mijn 'ongewenste e-mail'-map een mailtje van last.fmquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, je staat niet in mijn neighbour-lijstje hoor. Andersom wel zie ik nu..
Zeker een leuke cd en naar mijn bescheiden mening niet minder dan Rilo Kiley hoor..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef placebeau het volgende:
Mooi boekje bij die CD ook
Je hebt trouwens gelijk, haar werk met Rilo Kiley was een pak beter.
Maar toch een leuke CD.
En als nlstore een beetje meewerkt, vanaf morgen niet slechts op mp3.quote:
hij lag hier gewoon in de virgin storequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef turnpike het volgende:
[..]
En als nlstore een beetje meewerkt, vanaf morgen niet slechts op mp3.
erm hij was 15 dollar geloof ik scheelt nog iets op de nederlandse prijsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef turnpike het volgende:
Wie weet in Eindhoven ook, maar 15 euro bij nlstore is niet bepaald duur te noemen dus vandaar.En wat betaal je daar ? 13 dolla' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |