Ik zie het, het moet mond-tot-mond zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Grobbel, mond op mond-reclame vind ik best wel kinky......
Sebbo heerscht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:48 schreef gr8w8 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Op aanraden van Sebbo ( of dat wel zo slim is...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) ook op mijn PC nu dus.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, die verzamel-cd's met various artists enzo... is het niet mogelijk om dat gewoon per track te benoemen of moet je ze dan toch gaan rippen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:29 schreef Berkery het volgende:
Ik heb mijn lijst maar een beetje opgeruimd, er stonden artiesten in als 'Soundtrack', 'Jesus Christ Pose' en 'KinkFM'. Die laatste zelfs in de top 10 omdat ik een verzamel CD van KinkFM heb gedraaid.
dat ziet er wel ingewikkeld uit zeg..!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Laverne het volgende:
[..]
Hier en hier staat meer infoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee, eigenlijk. Ik dacht dat het vooral bedoeld was om bepaalde tracks die langskomen op je last.fm-speler te markeren als 'loved', om ze later makkelijker nog een keer terug te horen op je radio. Ik denk niet dat het zozeer om een overzicht van je favoriete tracks gaat - daarvoor is de last.fm database toch te smal en incompleet voor velen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:20 schreef Laverne het volgende:
Kan iemand me ff vertellen wat de makkelijkste manier is om een track als 'loved' te markeren (dus niet taggen)..
Ik heb geen idee, ik draai alleen mp3's (mijn CD-ROM is een lawaai-kutCompaq). Maar als je gaat rippen wordt weer dezelfde data uit CDDB gebruikt en moet je ze alsnog met de hand aanpassen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:31 schreef Seborik het volgende:
Ja, die verzamel-cd's met various artists enzo... is het niet mogelijk om dat gewoon per track te benoemen of moet je ze dan toch gaan rippen?
Dit zou dus betekenen dat ik niet zomaar mijn zelfgedraaide tracks kan beluisteren via de loved tracks radio.. dat is wel jammer. Via mijn profiel radio krijg ik alleen maar tracks gesorteerd op artiest, dus komt er nog veel willekeurige meuk langs..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen idee, eigenlijk. Ik dacht dat het vooral bedoeld was om bepaalde tracks die langskomen op je last.fm-speler te markeren als 'loved', om ze later makkelijker nog een keer terug te horen op je radio. Ik denk niet dat het zozeer om een overzicht van je favoriete tracks gaat - daarvoor is de last.fm database toch te smal en incompleet voor velen, vermoed ik.
Ligt eraan hoe je ript denk ik en aan de instellingen, mijn verzamel-cd's ript Audiograbber meteen met de juiste tags.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar als je gaat rippen wordt weer dezelfde data uit CDDB gebruikt en moet je ze alsnog met de hand aanpassen.
Hee, gaaf. Ik heb even Audiograbbler gedownload en als je dan een vinkje aanzet voor compilation cd werkt het perfect.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ript denk ik en aan de instellingen, mijn verzamel-cd's ript Audiograbber meteen met de juiste tags.
Die zijn vooral interessant als je ook van de last.fm radiospeler gebruik maakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:51 schreef Berkery het volgende:
Zijn er mensen die 'tags' gebruiken? Wat is precies het nut hiervan?
Aha. Het leek me al ietwat overbodig om The Smiths te taggen als 'muziek die ik goedvind' als ze al op 1 staan bij 'most played'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die zijn vooral interessant als je ook van de last.fm radiospeler gebruik maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop