Ik krijg altijd alleen maar gierende metal van m'n buren te horen.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:58 schreef Frollo het volgende:
Wat is het toch een heerlijk concept, die neighbour radio.
Zojuist werden de etherische klanken van Arvo Pärt direct gevolgd door het lompe gebrul van WASP, waarna het de beurt was aan Orbital...![]()
Daar vraag je ook om.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen maar gierende metal van m'n buren te horen.....![]()
Waarom verbaast dat me bij jouw buren niet echt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik krijg altijd alleen maar gierende metal van m'n buren te horen.....![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef placebeau het volgende:
Hé, die neighbourradio is best wel tof, ik ontdek het juist.
Mijn buren (helaas is pfaf er niet meer bij) hebben een zeer te pruimen smaak
Vreemd is dat inderdaad, terwijl hij 'm dan ook eigenlijk vanuit de TEMP directory speelt, toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef placebeau het volgende:
Wat trouwens jammer is dat als je nummers niet opslaat maar van een website zelf afspeelt hij ze niet meetelt. Maar als je die nummers dan download wel.
Ondanks (of misschien wel dankzij) de negatieve geluiden die ik gehoord had, vind ik hem erg meevallen. Het is geen Soft Bulletin of Yoshimi, maar wel een fijne plaat, zo na een paar keer luisterenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:14 schreef Prep2Fight het volgende:
Hoe zijn The Flaming lips cafca?
Laten we het maar op Indie-rock houden.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:36 schreef Shedfire het volgende:
Pfaf, wat is jouw muziek smaak, ik ken namelijk niets van jouw top 10 :bloos:.
"I Love You But I've Chosen Darkness" ...quote:Op maandag 20 maart 2006 15:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laten we het maar op Indie-rock houden.
Je hebt gelijk. Alsjeblieft:quote:Op maandag 20 maart 2006 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Djeesus, gaat dit weer een post-hier-lijstjes topic worden? Als die stomme lijstjes van jullie me een reet konden interesseren dan keek ik wel op jullie last.fm-pagina's![]()
Ik weet dat mijn lijstje jouw geen reet interesseertquote:Op maandag 20 maart 2006 17:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Djeesus, gaat dit weer een post-hier-lijstjes topic worden? Als die stomme lijstjes van jullie me een reet konden interesseren dan keek ik wel op jullie last.fm-pagina's![]()
Ah dat is een stroming waar ik volgens mij niets van ken, op Graham Coxon na is mij verteld.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laten we het maar op Indie-rock houden.
Ach, een echte stroming is het ook niet. Het is meer een verzamelbak voor allerlei artiesten die onder "independent" (vaak eigen) labels platen uitbrengen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:11 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ah dat is een stroming waar ik volgens mij niets van ken, op Graham Coxon na is mij verteld.
En op zijn albums staan standaard 3 geniale nummers en de rest bagger (imho)
Ah, dus VanKatoen is dus ook indie-rock?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, een echte stroming is het ook niet. Het is meer een verzamelbak voor allerlei artiesten die onder "independent" (vaak eigen) labels platen uitbrengen.
Ja, en de Rolling Stones ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:55 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ah, dus VanKatoen is dus ook indie-rock?![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:32 schreef turnpike het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/Namostylewoborder/artists/In_je_hoofd.gif]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:13 schreef Seborik het volgende:
Wat een toeval, BB, SGM staat bij mij ook op 3!
Haha is dat zo? De stones zijn toch verre van independent label (zitten bij Sony OID?)quote:
nope tenminste die van mij nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:12 schreef Frollo het volgende:
Ehm, dat Volcano is zeker niet die van 'Een beetje van dit en een beetje van dat'?
ja, mijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Van dat neighbour-systeem snap ik helemaal niks meer. Dat is sowieso weer door elkaar gegooid. Heb totaal nieuwe buren gekregen..
Wel een eigen label : http://en.wikipedia.org/wiki/Rolling_Stones_Recordsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:04 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Haha is dat zo? De stones zijn toch verre van independent label (zitten bij Sony OID?)
Hmm, je staat niet in mijn neighbour-lijstje hoor. Andersom wel zie ik nu..quote:
Crowded Mouse?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:35 schreef Frollo het volgende:
Wel is het grappig om te zien dat ik deze week blijbaar rond 'Mo-' heb gezweefd in mijn Album List plug-in.
ik dacht al... andersom wel jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, je staat niet in mijn neighbour-lijstje hoor. Andersom wel zie ik nu..
Jij inmiddels ook niet meer bij mij... Menjo daarentegen nu weer welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:05 schreef cafca het volgende:
Ach dat hele neighbours gedoe is toch een beetje vaag. Zo sta ik al tijden in de neighbourslijst van peaceman, maar hij al weken niet meer in de mijne.
Maar zowiezo, als ik bij mijn neighbours kijk, zie ik daar vaak een paar artiesten die ik ook draai, maar ook een hele hoop verschillen. Volgens mij is het allemaal vrij willekeurig
Tjah. Skanka is mijn eerste buur, andersom allesbehalve.. (60% tegenover 13% ofzo)..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik dacht al... andersom wel ja
da's al helemaal raar dan
Om het nog maar niet te hebben over de weinige overeenkomsten
Och, bij Skanka staan de Pussy Cat Dolls ergens bij zijn weekly top artists, daar maak ik me meer zorgen overquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Tjah. Skanka is mijn eerste buur, andersom allesbehalve.. (60% tegenover 13% ofzo)..
Iemand die dat systeem snapt?![]()
edit: Vage shit dus..
Hehe, hij zal vast broertje Skanka de schuld geven..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Och, bij Skanka staan de Pussy Cat Dolls ergens bij zijn weekly top artists, daar maak ik me meer zorgen over![]()
ja, inderdaad, dat zei 'ie al. Geloof er niets vanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hehe, hij zal vast broertje Skanka de schuld geven..
Ja, ik luister te weinig van die echt vage Indie-bandjes om jouw neighbour te zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij inmiddels ook niet meer bij mij... Menjo daarentegen nu weer wel
en ik te weinig ouwe-lullen muziekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik luister te weinig van die echt vage Indie-bandjes om jouw neighbour te zijn
Ieder zijn smaak he?! Ik luister ook zat bekende muziekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Hip hoor indie ..ik luister gewoon leuke muziek mag dat ook
Oh dat mag niet .. jammer nouja ik heb motorpsycho en jagajazzist opstaan is wel indie tochquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:31 schreef Seborik het volgende:
Nee.
Waarom zou je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Hip hoor indie ..ik luister gewoon leuke muziek mag dat ook
Inderdaad...ALS... gelukkig kijken de meeste indie liefhebbers niet zo beperkt al jij nu lijkt te suggereren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef search64 het volgende:
Als indie alleen aangeeft dat het uitgegeven is op een independent label, hoe kun je dan claimen van indie te houden. Ik vind het altijd maar een beetje een image-dingetje hoor.
ja sorry audioscrobbler is coolquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef pfaf het volgende:
God, zullen we er maar niet wéér over beginnen en hier over AS neuzelen?
Yup, hoewel ik wel vaak dezelfde nummers terug zie komen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja sorry audioscrobbler is coolvooral reccomended radio
Indiana toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat ik me nou altijd afvraag: Komt Indie nou uit India of juist uit Indonesie?
jeejquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:41 schreef search64 het volgende:
Doel bereikt.
Heb je de Last.fm player wel geinstalleerd?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef placebeau het volgende:
op mijn PC hier werkt die neighbour radio (of andere radio's) niet. Imeand een idee waar het aan kan liggen, want elders werkt het gewoon?
sorry dan is het straks niet obscuur genoeg meerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:44 schreef Seborik het volgende:
Niet teveel mensen over OOIOO vertellen, KUTBB!
nou ja, vorige keer vroeg ie dat eerst of ik dat wou doen, nu negeert hij mijn gemuisklik gewoon.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je de Last.fm player wel geinstalleerd?
ik zie net in mijn 'ongewenste e-mail'-map een mailtje van last.fmquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, je staat niet in mijn neighbour-lijstje hoor. Andersom wel zie ik nu..
Zeker een leuke cd en naar mijn bescheiden mening niet minder dan Rilo Kiley hoor..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef placebeau het volgende:
Mooi boekje bij die CD ook
Je hebt trouwens gelijk, haar werk met Rilo Kiley was een pak beter.
Maar toch een leuke CD.
En als nlstore een beetje meewerkt, vanaf morgen niet slechts op mp3.quote:
hij lag hier gewoon in de virgin storequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef turnpike het volgende:
[..]
En als nlstore een beetje meewerkt, vanaf morgen niet slechts op mp3.
erm hij was 15 dollar geloof ik scheelt nog iets op de nederlandse prijsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef turnpike het volgende:
Wie weet in Eindhoven ook, maar 15 euro bij nlstore is niet bepaald duur te noemen dus vandaar.En wat betaal je daar ? 13 dolla' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |