Waarschijnlijk heb ik een iets algemenere smaak dan jij, waardoor ik meer raakvlakken met anderen heb dan jij. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij puur toeval.. is per week anders.. ik heb cafca nog altijd afwisseld hoog/laag in mijn neighbour list, maar bij hem kom ik niet voor... zie daar de willekeur..
Dat zou kunnen.. Maar ik heb het idee dat het allemaal een beetje willekeur is. Zo stond Tom_Tom eens een week bij de hoogst mogelijke buren en een week later totaal verdwenen... Noch hij, noch ik hadden die week veel (verschillend) gedraaid.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik een iets algemenere smaak dan jij, waardoor ik meer raakvlakken met anderen heb dan jij. Zoiets zal het wel zijn.
Ik moet trouwens zeggen dat ik die overeenkomsten tussen mijn neighbours en mezelf ook vaak niet helemaal zie, hoor.
Maar dan zouden je neighbours dus ook elke week berekend moeten worden, en dat is absoluut niet zo. Soms staan mijn neighbours wel maanden stil (en soms worden ze twee keer in een week geüpdated).quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Volgens mij worden je neighbours niet 'overall' berekend maar naar wat je de afgelopen week het meest geluisterd hebt!
Wellicht ligt het eraan hoezeer je naar verschillende genres luistert.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:52 schreef pfaf het volgende:
Ik heb sowieso al een half jaar dezelfde neighbours.
Ach, is niet zo erg toch? De plugin slaat de tags op en stuurt ze ineens op als de server het weer doet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef cosmick het volgende:
Ondanks goede mp3-tags een hele rits van dit soort foutmeldingen:
56176.093 03/02/2006 23:18:18 CScrobbler::ParseReponse ERROR - Response was invalid
56176.140 03/02/2006 23:18:18 CScrobbler::ThreadCallback ERROR - ReqID 382, Last response from the server was unreadable ()
![]()
Hij doet 't weer!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef Frollo het volgende:
En ja hoor, de radio doet het weer niet.
Ik wil een mooi stukje muziek horen hier op 't werk!
Inderdaad. De lijst is weer bijgewerktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ach, is niet zo erg toch? De plugin slaat de tags op en stuurt ze ineens op als de server het weer doet.
quote:Sunday Feb 26 - Tuesday Aug 14
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef Frollo het volgende:
Interessant, mijn Weekly Top Artists zijn bijgewerkt en lopen nu van
[..]
en..Cafca is een indie-nerd, indie-nerd, indie-nerdquote:Op maandag 6 maart 2006 07:29 schreef cafca het volgende:
1 The Kinks 31
2 Secret Machines 21
3 Little Killers 14
4 The Orange Peels 9
5 Confuse the Cat 8
5 Wolf Parade 8
5 Pavement 8
8 Dinosaur Jr. 6
8 Liars 6
10 Ben Folds 5Ik lijk wel een Indie-nerd!
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
en..Cafca is een indie-nerd, indie-nerd, indie-nerd
quote:
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef cosmick het volgende:
Klopt m.i. niet; omdat mijn gisteren gespeelde tracks (veul!) niet gesubmit zijn![]()
ow, ik vond het al vreemd.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.
Ah. Alrightquote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.
De gisteren gespeelde tracks zijn nu wel toegevoegd.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef cosmick het volgende:
Klopt m.i. niet; omdat mijn gisteren gespeelde tracks (veul!) niet gesubmit zijn![]()
Je kunt een plaatje uploaden, dan heb je een "proposed image"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:41 schreef Shedfire het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of je Last.Fm kunt helpen als er bijvoorbeeld geen plaatje bij het album staat.
En zo ja, hoe?
Edit; daarnaast heeft mijn moeder net 7x Guus Meeuwis - Levensecht zitten draaien....
Dus nu staat die straks boven aan
Yeah, gebeurt ook vaak ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef Shedfire het volgende:
Maar volgens mij boeit dat toch niet? Want hij kan 's Ochtends toch ook alle informatie in een keer sturen?
Dat vroeg ik me dus serieus af!quote:Op maandag 6 maart 2006 17:25 schreef Grobbel het volgende:
Weet je meteen waar Republica ineens vandaan komt.![]()
Of nietquote:
Nog best een leuk plaatje, trouwens. Een iets minder overgeproduceerde Version 2.0-era Garbage met een vleugje foute ravebeats, genoeg om af en toe nog een keertje op te zetten.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:21 schreef Tokus het volgende:
ik kijk net op m'n pagina, en zie een mooi rond getal:
Tracks played: 15000
sgoed.quote:
Ik wilde nog even overwegen mee te doen, maar 135 keer John Wayne Shot Me luisteren trek ik echt niet op de korte termijn. Alhoewel, met 20 liedjes per album gaat het natuurlijk nog best rap...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:20 schreef pfaf het volgende:
Ik ben vandaag verder gegaan met het behalen van m'n ultieme doel, de grootste John Wayne Shot Me fan van de Wereld worden.
Nog 50 nummers....
De cd één per dag is wel de limiet.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik wilde nog even overwegen mee te doen, maar 135 keer John Wayne Shot Me luisteren trek ik echt niet op de korte termijn.
Die van mij ook niet. Zit ook niet echt regelmaat in; de ene keer op zondag, dan weer maandag en soms dinsdag.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die van mij is weer niet ge-update
Normaal gesproken worden ze ook pas op maandag ge-update. Shedfire zat waarschijnlijk op een cluster die wat sneller is met de weeklijstjes, of wellicht gaat het sneller met gebruikers die nog niet van die 10.000+ profielen hebben. Heb geduld.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die van mij is weer niet ge-update
Users for Last.fm song length trackingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:27 schreef pfaf het volgende:
Eigenlijk zouden ze daar ook nog wat op moeten verzinnen. De lengte van een nummer meenemen. Ik heb de afgelopen 6 maand ongeveer 90*10=900 minuten Silver Mt Zion gedraaid op de pc en ongeveer 114*1,5=171 minuten GbV, toch staat GbV hoger op lijst, wat stiekem impliceert dat ik veel GbV luister, wat ik eigenlijk maar een paar keer heb gedaan....
Maar wat je heb geluisterd is welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:45 schreef placebeau het volgende:
Je moet meer muziek luisteren, placebeau![]()
Met uitzondering van de Beegees danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:03 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Maar wat je heb geluisterd is wel![]()
De eerste periode van de Bee gees was prachtig. Spicks and specks is voor mij een van de beste nummers allertijden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Met uitzondering van de Beegees dan![]()
Maar verder wel een mooi lijstje
Ja, klopt, hun beginperiode is wel okee inderdaad. Maar in ieder geval heb je ook Billy Bragg gedraaid, en dat maakt zowiezo een hoop goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
De eerste periode van de Bee gees was prachtig. Spicks and specks is voor mij een van de beste nummers allertijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |