Aanwinsten:quote:Selectie 2005/2006
Doel:
Jeroen Lambers
Bas Roorda
Verdediging:
Mathias Florén
Arnold Kruiswijk
Antoine van der Linden
Gijs Luirink
Gibril Sankoh
Bruno Silva
Middenveld:
Kiran Bechan
Danny Buijs
Yuri Cornelisse
Mark-Jan Fledderus
Yevgeni Levchenko
Paul Matthijs
Stefano Seedorf
Rasmus Lindgren
Aanval:
Koen van de Laak
Erik Nevland
Glen Salmon
Hoe kunnen we jou nu vergetenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:11 schreef Joagertje het volgende:
En Joagertje op LL
Helemaal niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 14:22 schreef Jeroen_M het volgende:
Balen dat Utrecht wint in Alkmaar...
Zeker weten had liever gezien dat het gelijk of winst voor AZ werd. Maar goed, volgende week gewoon 3 punten tegen die Rotterdammers en dan is er niets aan de handquote:Op zondag 19 februari 2006 14:22 schreef Jeroen_M het volgende:
Balen dat Utrecht wint in Alkmaar...
Ben ik met je eens, maar over het algemeen hebben we tegen Feyenoord meer kans dat tegen Ajax of PSV als je kijkt naar de resultaten in het verleden. Dus daar hoop ik dan maar op.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk dat we het tegen Feijenoord heel moeilijk krijgen..moeilijker dan ik op voorhand zou denken tegen bijv. PSV, Ajax, AZ.
Geen van beide. Zelfs binnen een vak bestaat er nog zoiets als een individuele keuze.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Hebben jullie lelijk gezongen over Anthony of zaten jullie in een ander vak?
Spoel je mond!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
Ja idd, ben ik ook benieuwd naar... Ik vind Lurling trouwens wel een speler voor de FC
Mij wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef methodmich het volgende:
Okee Cruoninga. Jou schat ik ook niet zo in overigens.
Nee, iets teveel eer voor Lurlingquote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
Hebben jullie lelijk gezongen over Anthony of zaten jullie in een ander vak?
Nouuuuuuuuuu, van Clau hebben we begrepen dat jij zo'n 'sportschoolfiguur' bent, dussssssssssquote:Op zondag 19 februari 2006 17:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, iets teveel eer voor Lurling
Wij zitten overigens net wel in een ander vak. En wat clau zegt: schat je ons wel zo in dan?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu, van Clau hebben we begrepen dat jij zo'n 'sportschoolfiguur' bent, dussssssssss
Nee, ik acht jou meer van de ludieke aanmoedigingsliedjes.quote:
Maar, maar, maar! Ik ben heel lief! Vraag Ungeheuer maar!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hele ruige Hooliganerinnetje!
Ik zing natuurlijk 90 minuten lang: Danny danny danny danny Buuuiijjjsss!, dat snap je!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, ik acht jou meer van de ludieke aanmoedigingsliedjes.
Noca lijkt me wel een spreekkorenboefje.
quote:
Oh dus dat lelijke kattengezang kwam van jou af?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zing natuurlijk 90 minuten lang: Danny danny danny danny Buuuiijjjsss!, dat snap je!
Helemaal niet eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Noca lijkt me wel een spreekkorenboefje.
Jup.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Okee. Jij bent ook meer van de eigen ploeg aanmoedigen?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oh dus dat lelijke kattengezang kwam van jou af?
Eightball, vak MM.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef Noca het volgende:
FOK!-users in de Euroborg
Art_Core - vak Kquote:Op zondag 19 februari 2006 13:24 schreef Noca het volgende:
FOK!-users in de Euroborg
Ze waren aan het speculeren over het beroep van zn moeder volgens mij....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat werd er gezongen tegen Anthony?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Team G W G V P V T 1 PSV 13 12 1 0 37 29 - 5 2 Feyenoord 12 10 2 0 32 37 - 6 3 FC Groningen 13 10 2 1 32 18 - 4 4 AZ 13 9 3 1 30 38 - 14 5 SC Heerenveen 13 8 3 2 27 34 - 18 6 Ajax 12 6 4 2 22 25 - 13 7 RKC Waalwijk 12 6 3 3 21 24 - 19 8 Vitesse 12 6 1 5 19 22 - 21 9 Roda JC 13 6 1 6 19 20 - 24 10 FC Twente 12 6 0 6 18 18 - 14 11 NEC 12 5 3 4 18 15 - 12 12 FC Utrecht 12 4 4 4 16 17 - 16 13 NAC Breda 13 4 4 5 16 16 - 21 14 Sparta Rotterdam 13 5 0 8 15 14 - 18 15 ADO Den Haag 12 4 1 7 13 12 - 17 16 Willem II 12 3 3 6 12 15 - 18 17 Heracles Almelo 13 3 3 7 12 12 - 23 18 RBC Roosendaal 13 0 4 9 4 9 - 27 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 1 PSV 12 8 2 2 26 22 - 11 2 Feyenoord 13 8 2 3 26 29 - 19 3 AZ 12 8 1 3 25 25 - 10 4 FC Utrecht 13 7 3 3 24 20 - 16 5 Ajax 13 7 0 6 21 21 - 18 6 NEC 13 6 3 4 21 18 - 17 7 FC Twente 13 4 4 5 16 16 - 14 8 Heracles Almelo 12 4 3 5 15 13 - 23 9 Vitesse 13 4 2 7 14 15 - 19 10 Roda JC 12 4 1 7 13 17 - 20 11 SC Heerenveen 12 3 4 5 13 15 - 18 12 RKC Waalwijk 13 4 1 8 13 14 - 23 13 FC Groningen 12 3 2 7 11 15 - 23 14 NAC Breda 12 2 3 7 9 15 - 24 15 Sparta Rotterdam 12 1 6 5 9 5 - 16 16 ADO Den Haag 13 2 2 9 8 14 - 34 17 Willem II 13 1 2 10 5 11 - 31 18 RBC Roosendaal 12 0 1 11 1 5 - 39 |
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er wordt het minst gescoord bij Groningen thuis! Maar 4 doelpunten totaal: 1 van Sparta, 1 van AZ Den Haag en 2 van NAC als ik me niet vergis.
lunaticnews.nlquote:Gezocht: stoeltjes
Eerder vandaag plaatsten wij al onze vraagtekens bij de plotselinge capaciteitsverlaging van De Euroborg van FC Groningen. Deze verlaging kwam de club wel erg goed uit, aangezien de capaciteit van het uitvak (1.000 plaatsen) nu ineens wel voldoet aan de richtlijnen. Bij de oude stadioncapaciteit (20.500) was FC Groningen volgens de reglementen nog verplicht 1.200 plaatsen aan de bezoekende supporter aan te bieden.
Wij gingen op onderzoek uit naar deze mysterieuze verlaging van de stadioncapaciteit en constateerden dat er plotseling 900 stoeltjes zoek zijn geraakt. Het is ons niet bekend of FC Groningen inmiddels aangifte heeft gedaan van deze plotselinge verdwijning van stoeltjes.
De officiële website van FC Groningen vermeldt bij de statistieken van de tot nu toe in De Euroborg gespeelde wedstrijden het volgende:
07 januari 2006: FC Groningen - BV Veendam > Toeschouwers: 20.000 (uitverkocht)
13 januari 2006: FC Groningen - SC Heerenveen > Toeschouwers: 20.000 (uitverkocht)
29 januari 2006: FC Groningen - NAC Breda > Toeschouwers: 19.100 (uitverkocht)
04 februari 2006: FC Groningen - Heracles Almelo > Toeschouwers: 17.500 (uitverkocht)
Het verschil tussen het aantal toeschouwers bij de wedstrijd tegen NAC ten opzichte van de wedstrijden tegen Veendam en Heerenveen, is te verklaren doordat NAC slechts een handjevol supporters meenam terwijl Veendam en Heerenveen zorgden voor een uitverkocht uitvak. Volgens de website van FC Groningen is de wedstrijd tegen Heracles ook uitverkocht, maar zijn er opeens nog maar 17.500 toeschouwers aanwezig. Aangezien Heracles circa 400 supporters meenam, zou de capaciteit dus opeens nog maar 17.900 bedragen.
Dan de officiële website van het stadion zelf. Deze website meldt vol trots een aantal feiten over het nieuwe stadion. Volgens de website telt het stadion 20.000 zitplaatsen en daarnaast nog ruim 500 stoelen in de verschillende skyboxen. Dit brengt het totaal op ruim 20.500.
Misschien is het een idee om een inzamelingsactie te beginnen om zo FC Groningen in staat te stellen de verdwenen stoeltjes opnieuw aan te schaffen. Mocht de club zich dit seizoen plaatsen voor Europees voetbal kunnen deze extra inkomsten wellicht aangeschafd worden voor het weer op orde brengen van de stadioncapaciteit.
Wij wensen FC Groningen veel sterkte bij dit pijnlijke verlies van circa 900 stadionstoeltjes!
Natuurlijk, anders vragen ze er toch niet om?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Noca het volgende:
Zou Feyenoord overigens 1200 man op de been kunnen brengen richting Grunn?
Haha filmpje gezien?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Oooh wij zijn grunn FC klinkt beter overigens.
Gemist.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:41 schreef Noca het volgende:
[..]
Die post c_m hier net, dus lijkt me wel he
Die truc wordt dispensatie genoemd. Met het oog op de komst van de Euroborg stelde de KNVB zich wel vaker coulant op. Zo waren er wel meer dingen niet helemaal volgens de regeltjes in het Oosterpark, veldverwarming die niet aanwezig was bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef MaxPower het volgende:
Die truc haalde Groningen in het Oosterpark ook al uit als ik me niet vergis.
Wat een vraag.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:26 schreef Noca het volgende:
Zou Feyenoord overigens 1200 man op de been kunnen brengen richting Grunn?
In het Oosterpark ja. In de Euroborg lijkt me dat niet waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Cart_man het volgende:
En naast die 1200 zitten er vaak nog tussen de 50 en 200 op thuisvakken, geen grap.
Ken er genoeg die er zondag zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:51 schreef The_Verve het volgende:
[..]
In het Oosterpark ja. In de Euroborg lijkt me dat niet waarschijnlijk...
quote:Drie spelers van de eerste selectie hebben de ziekenboeg verlaten. Evgeniy Levchenko, die last had van de rechterknie, Erik Nevland met last van zijn linkerhamstring en Arnold Kruiswijk (rechterlies) trainden vandaag weer met de groep mee. Morgen zal aan de hand van eventuele reacties worden bekeken of ze ook aan de groepstraining in Euroborg mee kunnen doen.
Kiran Bechan maakt ook vorderingen in het herstel van zijn hamstringblessure en is weer deels terug bij de selectie. Bruno Silva traint nog individueel op de fiets en hoopt binnenkort weer aan de looptraining te kunnen beginnen. Trainer Ron Jans heeft zondag niet de beschikking over aanvoerder Paul Matthijs, die is geschorst naar aanleiding van zijn zesde gele kaart van het seizoen.
Bron: FC Groningen
De echte zangers kennen um alquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:54 schreef Joagertje het volgende:
Voor de echte zangers onder ons is er een nieuw deuntje in omloop voor de wedstrijd aanstaande zondag. http://www.neukia.nl/movies/oweoweowa.wmv
Gezellig voor de eerste keer naar de Euroborg iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ken er genoeg die er zondag zitten.
Sankoh rechtsachter?quote:Levchenko, Luirink en Salmon weer fit
GRONINGEN - Yevgeni Levchenko, Gijs Luirink en Glen Salmon keren na blessures terug in het basiselftal van FC Groningen voor de thuiswedstrijd zondag tegen Feyenoord.
Aanvoerder Paul Matthijs is niet inzetbaar wegens een schorsing. Bruno Silva is geveld door een enkelblessure.
De opstelling van de FC is als volgt: Roorda; Luirink, Sankoh, Kruiswijk, Van der Linden; Buijs, Lindgren, Van de Laak of Fledderus, Levchenko; Salmon en Nevland
FC Groningen - Feyenoord begint zondag om 16.30 uur
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Sankoh rechtsachter?
Lev, Salmon en Luirink er weer bij, hardstikke mooi.
quote:2-1 heeren! (en dame)
Als je in Vak H zit zwaai dan ff, zitten wij ookquote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef detulp050 het volgende:
Vandaag in Vak NN
Tegen Ajax weer in vak H
'k zit elke keer weer ergens anders
Ik ga voor de zenuwinzinkende 1-0
Vrije kaarten dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:59 schreef detulp050 het volgende:
Vandaag in Vak NN
Tegen Ajax weer in vak H
'k zit elke keer weer ergens anders
Ik ga voor de zenuwinzinkende 1-0
Hehequote:Op zondag 26 februari 2006 13:56 schreef detulp050 het volgende:
(althans tussen 09:00 en 09:05 op de verkoopdagen, daarna is het weer uitverkocht)
Ben ik het mee eens. Maar Jans wisselt altijd veel te laat...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Jans had inderdaad iets eerder moeten wisselen.
Die supporters krijgen de kaarten ook van grunnsupporters of hebben zelf een grunncc. Kaarten kunnen ook gehaald worden op heerenveen en cambuurcc geloof ik. Is zo eenvoudig om aan kaarten te komen voor een ander stadion...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Noca het volgende:
Wat ik trouwens niet snap: het stadion is zgn 'uitverkocht' en er worden een klein aantal kaarten verkocht. Hoe kunnen er dan Feyenoord supporters in de thuisvakken zitten. Ze moeten die kaarten alleen verkopen aan mensen met een Grunn CC.
In een hoekvak, AA, werd de tweede helft nog een groepje (5 man ong) feyenoord supporters verwijderd.
Klopt, je vergeet Emmen nogquote:Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die supporters krijgen de kaarten ook van grunnsupporters of hebben zelf een grunncc.
Kaarten kunnen ook gehaald worden op heerenveen en cambuurcc geloof ik. Is zo eenvoudig om aan kaarten te komen voor een ander stadion...
Bijna niet. Ik raad je dan ook aan een cc te kopen en als je dan een kaart wil halen om voor de winkel te gaan liggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:16 schreef gelly het volgende:
Kun je eigenlijk nog wel zonder cc aan kaartjes komen ? Ik wil binnenkort weer eens een wedstrijd bezoeken in het Euroborg..
filmpie van het liedje uit het vak zelf:quote:Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoorde die ene song trouwens op talpa. Oweowe etc...
Klonk grappig...
Kennis hebben die niet veel met voetbal heeft, maar best een clubcard voor jou willen nemen... Makkelijk zat. Hoewel ik er wel 3x voor om 9.00 uur bij de Ticketbox heb moeten staanquote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Noca het volgende:
Wat ik trouwens niet snap: het stadion is zgn 'uitverkocht' en er worden een klein aantal kaarten verkocht. Hoe kunnen er dan Feyenoord supporters in de thuisvakken zitten. Ze moeten die kaarten alleen verkopen aan mensen met een Grunn CC.
In een hoekvak, AA, werd de tweede helft nog een groepje (5 man ong) feyenoord supporters verwijderd.
Denk ik ook wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef FLR het volgende:
Wedstrijd was objectief gezien best aardig, denk ik iig. En wellicht ontmoeten we elkaar in de play-offs weer![]()
Dat klopt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen tegen Ajax volgende weekquote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Noca het volgende:
Cruoninga: heb je niet gezien in het home.
quote:De sportieve successen van FC Groningen blijven voor veel media-aandacht zorgen. Het maandblad Voetbal Magazine reisde af naar het hoge noorden en besteedt in het maart-nummer liefst zes pagina’s aan de prestaties van de ploeg van trainer Ron Jans.
In Voetbal Magazine reageren Danny Buijs, Evgeniy Levchenko en Paul Matthijs op negen stellingen. Op de groene cover van het blad wordt het verhaal aangekondigd met: ‘Levchenko, Buijs & Matthijs helden van het noorden’, en de binnenpagina’s openen de reportage met de kop: ‘Europa lonkt’.
Verslaggever Eddy van der Ley begint zijn verhaal met de stelling: ‘FC Groningen gaat Europees voetbal halen.’ De reactie van Danny Buijs: ‘Als we het een keer kunnen halen, is het nu! We presteren tot dusverre boven verwachting, de club zit in een roes, dus misschien kunnen we de lijn doortrekken. Het mooie is dat iedereen in Groningen naar Europees voetbal snakt. Het zou fantastisch zijn om die droom te doen uitkomen. Alles hangt af van de slotfase van de competitie. Kunnen we het niveau vasthouden? Voordeel is de breedte van de selectie. Ook al missen we vijf basisspelers, we slagen er steeds in toch een representatief elftal neer te zetten. Iedereen gaat voor elkaar door het vuur, de sfeer is uitstekend.’
De tweede stelling is: ‘Ron Jans is een verademing als trainer.’ Paul Matthijs hierover: ‘Verademing is een groot woord. Ik vind hem gewoon een goede trainer, als mens en als vakman. Hij heeft bij FC Groningen toch het nodige teweeg gebracht. Ik bedoel, als je kijkt waar de club bij zijn aantreden stond en je vergelijkt het met nu… Verder houd ik van zijn positivisme en optimisme. En van het feit dat iedereen voor hem even belangrijk is.’
Een andere stelling van Voetbal Magazine luidt: ‘Danny Buijs gedraagt zich binnen de lijnen soms als een idioot.’ Het antwoord van Evgeniy Levchenko: ‘Het is al een stuk beter geworden, maar Danny wil nu eenmaal alles winnen. Hij is een druk mannetje, zowel binnen als buiten het veld. Hij is altijd gek aan het doen, in het begin irriteerde ik me daaraan en zei ik weleens ‘joh, hou je bek eens’. Inmiddels ben ik eraan gewend geraakt.’
quote:FC Groningen koopt Lindgren van Ajax
1 maart, 17:29 uur
FC Groningen heeft Rasmus Lindgren definitief overgenomen van Ajax. Het contract van de 21-jarige Zweed liep nog één jaar door in Amsterdam. De veelzijdige middenvelder tekent een contract voor vier seizoenen in Euroborg.
Lindgren speelt dit jaar op huurbasis bij FC Groningen. Hij kwam tot nu toe 24 competitieduels in actie, waarvan 17 keer in de basis. De international van Jong Zweden scoorde in die wedstrijden twee keer.
Nadat Ajax duidelijk had gemaakt wat de toekomst was van Lindgren in Amsterdam, lag de voorkeur van de Zweedse middenvelder bij een permanente overgang naar Groningen. “Toen bleek dat ik niet direct in de toekomstplannen van Ajax voorkwam, was FC Groningen mijn eerste optie. Ik vind het voor mijn ontwikkeling beter om hier te blijven. Ik heb het in Groningen uitstekend naar mijn zin en krijg nu wekelijks de kans me te manifesteren. Ik heb een vaste plek binnen de selectie en voel me hier thuis. Ik vind FC Groningen een mooie club, die de weg omhoog is ingeslagen. Door een langjarige verbintenis te sluiten, kan ik me volledig richten op mijn verdere ontwikkeling.”
Algemeen directeur Hans Nijland zegt er trots op te zijn Lindgren vast te hebben gelegd. “Hij is een jonge, talentvolle speler, die precies past in ons beleid. Hij is op meerdere posities op het middenveld inzetbaar en beschikt over het juiste karakter. Het zegt iets over de stabiliteit en ambities van de club, dat FC Groningen erin is geslaagd een speler van dit kaliber van Ajax te kopen. Deze transfer is mede tot stand gekomen door de inspanningen van het spelersinvesteringsfonds C.V. Trots van het Noorden. Wij zijn uitermate tevreden met deze deal.”
Zowel FC Groningen als Ajax doen geen nadere mededelingen over de hoogte van de transfersom.
Op basis van transfermarkt.de ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ik denk een ton of drie.
Utrecht wel neem ik aan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef gelly het volgende:
Zeg, zijn de thuiswedstrijden tegen Utrecht en Vitesse risicoduels ?
Klopt, maar hij heeft het hier helaas nooit kunnen brengen. Dit seizoen ging het bij Volendam ook niet altijd even goed. Ik denk dat het goed is dat de FC afscheid neemt van de spelers die toch achter liggen op de rest van de groep.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Toch best opmerkelijk dat Tuyp het niet gered heeft. In dat seizoen met Volendam deed ie het best goed.
Dat weet ik eigenlijk niet, neem aan van wel omdat ze daar de meeste vrienden heeft wonen naar het schijnt. We zullen het wel zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
De vrouw van Salmon is toch Bredase?
Ik zou het echt erg jammer vinden. Ik hoop dat ie zn vrouw kan overtuigen nog even te blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Dan moet Glen dus naar Noord-Brabant terug... Zonde.
Dan nog liever Sankoh in de spits...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Salmon naar PSV, Sibon naar Groningen.
Ja (quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:36 schreef Eilanden het volgende:
Twee uitwedstrijden achter elkaar?
Terecht.quote:De voltallige selectie van FC Groningen bedankte alle meegereisde fans waarbij enkele spelers de ‘handjes’ omhoog hielden als teken van ‘sorry!’
Nog steeds boven H'veenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Dit is weer het Groningen zoals we dat kennen
Van een ander seizoen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Dit is weer het Groningen zoals we dat kennen
Dubbel! Ben achteraf blij dat ik geen vrij kon krijgen vandaag...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Noca het volgende:
Laat ze de kaarten maar terugbetalen aan al die supporters..
Ik zei het net al tegen Nocaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef SCH het volgende:
Het is hier veel gezelliger dan in het Heerenveentopic, daar komt nooit iemand.
Jullie doen zo leuk mee
quote:Sankoh vanavond te gast in Holland Sport
Gibril Sankoh is vanavond vanaf 20.20 uur in het programma Holland Sport te zien op Nederland 3. De FC-verdediger werd uitgenodigd omdat hij afgelopen vrijdag een inburgeringstoets aflegde om in het bezit van een Nederlands paspoort te kunnen komen.
Sankoh, die eind 2000 uit Sierra Leone vluchtte en politiek asiel aanvroeg in Nederland, is inmiddels vijf jaar in Nederland en kan op basis daarvan na het succesvol afleggen van de inburgeringstoets de Nederlandse nationaliteit verkrijgen.
Helaas slaagde Sankoh er afgelopen vrijdag niet in de benodigde 28 goede antwoorden te verzamelen. Van de 28 algemene vragen en tweemaal zes vragen op zelf te kiezen deelgebieden, wist Sankoh 25 meerkeuzevragen goed te beantwoorden. Net niet voldoende om te slagen. En dus moet de 22-jarige Sankoh binnenkort een herexamen afleggen.
Holland Sport wordt vanavond tussen 20.20 uur en 21.15 uur uitgezonden op Nederland 3 en gepresenteerd door Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong.
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef Prosac het volgende:
bah bah bah
Grun te vaak tegen kleintjes, dit jaar. Van Willem II verliezen en anderhalf keer van Heracles en twee keer van Sparta is gewoon ondermaats, juist dit jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:17 schreef clauwheee het volgende:
Nou kom op mensen, een offday kan gebeuren. Heeft elke ploeg wel eens.
Als het maar zonder Matthijs is.quote:Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mét Luirink, Lev en Salmon, graag.
I know, Frits, dat is ook zo. Maar voor mij blijft het positieve voorasnog overheersen, het kan binnen één seizoen natuurlijk niet constant top zijn, ook niet tegen de minderen, daar zijn we FC Groningen voorquote:Op maandag 6 maart 2006 18:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Grun te vaak tegen kleintjes, dit jaar. Van Willem II verliezen en anderhalf keer van Heracles en twee keer van Sparta is gewoon ondermaats, juist dit jaar.
[..]
Als het maar zonder Matthijs is.![]()
I know, maar verlies dan met 2-1 ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 18:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
I know, Frits, dat is ook zo. Maar voor mij blijft het positieve voorasnog overheersen, het kan binnen één seizoen natuurlijk niet constant top zijn, ook niet tegen de minderen, daar zijn we FC Groningen voor
Now you're talking sister!quote:Ow en, zonder Matthijs graag.
Das ook weer waarquote:Op maandag 6 maart 2006 18:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I know, maar verlies dan met 2-1 ofzo
[..]
Now you're talking sister!![]()
Jans wat doe jequote:GRONINGEN - Danny Buijs staat zaterdagavond niet in de basis van FC Groningen in de uitwedstrijd tegen ADO/Den Haag. Yevgeni Levchenko neemt zijn plaats in.
Ook Gibril Sankoh is uit de basis verdwenen. Hij heeft rust gekregen vanwege familieomstandigheden. Gijs Luirink keert daardoor terug in het elftal. Bruno Silva is wegens een blessure niet inzetbaar. Glen Salmon maakt, na een blessure, weer deel uit van de selectie.
De opstelling: In het doel Roorda, achterin spelen Matthijs, Luirink, Kruiswijk en Van der Linden. De middenvelders zijn Van de Laak, Lindgren, Fledderus en Levchenko. De aanvallers zijn Nevland en Cornelisse.
Bron: RTV Noord
Ja dat bedacht ik me ook netquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:43 schreef The_Verve het volgende:
En Matthijs staat niet op scherp?
Domme vriendjespolitiek telkens van Jans.
Ok, voor deze optie ga ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Een giftige inval-Buijs gaat de wedstrijd openbreken. Tactische zet van Jans.
Wat? Ook nog niet? Kan Jans um volgende week weer opstellenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef The_Verve het volgende:
[afbeelding]
Onze vedette.
Gelukkig kreeg Der Paul geen geel bij die penalty voor Den Haag, anders moesten we hem tegen Ajax missen.
Trek jij een SCH-pyjama aan als wij winnen vandaag?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hou jij dat vodje voorlopig maar aan
Nee, want met een veredeld tweede elftal-verdediging ben ik er toch niet helemaal zeker vanquote:Op zondag 12 maart 2006 12:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Trek jij een SCH-pyjama aan als wij winnen vandaag?
Ah, het indekken begint alquote:Op zondag 12 maart 2006 12:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, want met een veredeld tweede elftal-verdediging ben ik er toch niet helemaal zeker van
Niets indekken, feit blijft gewoon dat Utreg verzwakt is. Maar we zullen er gewoon bovenop klapp'nquote:
Deed ie dat? tja, de penalty had een zeker dubieusheidsgehalte maar het was niet een kwestie dat de scheidsrechter er op zeker naast zat. Meer een kwestie van: je kan hem geven of niet en vooral een kwestie van: wel erg onhandig uitgespeeld van de Groningen -defensie.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:27 schreef Eilanden het volgende:
Ik vond het trouwens wel zwak van Jans om de schuld in eerste instantie bij de scheidsrechter te leggen
Ja precies. En wat je zegt, die gozer kon niet meer bij de bal dus waarom der Paul dat deed, geeeeen idee. Knullig.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Deed ie dat? tja, de penalty had een zeker dubieusheidsgehalte maar het was niet een kwestie dat de scheidsrechter er op zeker naast zat. Meer een kwestie van: je kan hem geven of niet en vooral een kwestie van: wel erg onhandig uitgespeeld van de Groningen -defensie.
Onzin, hij maakt alleen een zeer domme overtreding. Vorige week zat hij 3x mis. Vervolgens worden er spelers gewisseld omdat ze het een wedstrijd niet goed doen, maar matthijs blijft maar staan. En dan ook nog op een positie waar hij niet eens uit de voeten kan. Als je even leest zeg ik ook dat Jans hem maar laat staan. De zondebok in deze is dus ook Jans, die stelt Paul immers steeds weer op een voor hem niet lekkere plek op. Matthijs doet het daar vervolgens slecht dus hoort hij niet in de basis op die plek. Daarnaast staat het middenveld nu goed, dus laat hem maar even een wedstrijd op de bank en kijk hoe dat gaat.quote:
Misschien wil Jans die Mathijs helemaal niet in de buurt hebbenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Onzin, hij maakt alleen een zeer domme overtreding. Vorige week zat hij 3x mis. Vervolgens worden er spelers gewisseld omdat ze het een wedstrijd niet goed doen, maar matthijs blijft maar staan. En dan ook nog op een positie waar hij niet eens uit de voeten kan. Als je even leest zeg ik ook dat Jans hem maar laat staan. De zondebok in deze is dus ook Jans, die stelt Paul immers steeds weer op een voor hem niet lekkere plek op. Matthijs doet het daar vervolgens slecht dus hoort hij niet in de basis op die plek. Daarnaast staat het middenveld nu goed, dus laat hem maar even een wedstrijd op de bank en kijk hoe dat gaat.
Nou nou nou, Matthijs heeft een ontzettende staat van dienst. Die doe je niet zomaar weg!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:54 schreef Thomas87 het volgende:
Paul Mathijs per direct verkopen; desnoods ruilen voor Frank Demouge
Sarcasmequote:Op zondag 12 maart 2006 15:57 schreef Jeroen_M het volgende:
Nou nou nou, Matthijs heeft een ontzettende staat van dienst. Die doe je niet zomaar weg!
Als ie op slot staat loop je die kans ook. Luister 'Framenummer' van Rooie Rinus en Pé Daalemmer er maar op na...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Als je je fiets niet op slot zet, loop je kans dat ze die stelen!
Vreemd verhaal. Mag toch hopen dat Nijland het gebruikt als smoes om eronder uit te komen, ik hoef tzt echt nog geen kunstgras.quote:GRONINGEN - Het trainingscomplex van FC Groningen komt vrijwel zeker niet in Zuidbroek.
FC Groningen-directeur Nijland heeft de gemeente Menterwolde een brief geschreven, waarin staat dat FC Groningen de onderhandelingen over de accommodatie staakt. De exploitatiekosten zouden te hoog zijn. Ook speelt kunstgras een rol. De KNVB heeft onlangs bepaald dat alle wedstrijden in het betaald voetbal op kunstgras mogen worden gespeeld en FC Groningen wil deze ontwikkeling volgen.
Burgemeester Schollema van Menterwolde is teleurgesteld, maar volgens hem is alleen het eerste elftal van FC Groningen afgehaakt. De andere elftallen zouden eventueel nog wel in Zuidbroek gaan trainen, waardoor er alsnog een trainingscomplex gerealiseerd kan worden.
Let op, het is een geruchtquote:FC Groningen heeft oogje op Yannis Anastasiou
Door Michel van velzen
15-03-06, 14:45
FC Groningen wil Yannis Anastasiou graag overnemen van Ajax. FC Groningen wil graag de aanval versterken, en ziet in Anastasiou de aanvaller die samen met Nevland volgend seizoen de doelpunten moet gaan maken.
Yannis Anastasiou is een van de 10 spelers die zal moeten vertrekken uit Amsterdam, na Groningen heeft Roda JC zich ook gemeld bij Ajax.
Tim was toch niet goed genoeg? Volgens mij was dat al duidelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
En Tim Koeman is ook proefspeler geweest. Binnenkort beslissen ze!
Toch klinkt het wel stoer als je een elftal hebt in Groningen met Seedorf, Kieft en Koemanquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
Mjah als je het zo bekijktquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:02 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Toch klinkt het wel stoer als je een elftal hebt in Groningen met Seedorf, Kieft en Koeman![]()
Volgens mij staat er in de VI dat hij gewoon weer terug is naar Estoril en in dat stukje stond ook dat FCG niet echt geinteresseerd was dacht ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in de VI dat hij gewoon weer terug is naar Estoril en in dat stukje stond ook dat FCG niet echt geinteresseerd was dacht ik
Dan zijn ze misschien iets te snel met bericht geven, want ik dacht dat ze nog moesten besluiten of hij mocht blijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in de VI dat hij gewoon weer terug is naar Estoril en in dat stukje stond ook dat FCG niet echt geinteresseerd was dacht ik
Of jij bent te langzaamquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zijn ze misschien iets te snel met bericht geven, want ik dacht dat ze nog moesten besluiten of hij mocht blijven.
Dan kan hij aan die kamer mooi een andere bestemming geven!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Kan ook nog. Maar Martin heeft al een kamertje leeggeruimd hoorde ik.
Mijn opa ook...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Zeker nooit die reclame gezien? Neemt een betere vrije trap dan Paul Matthijs!
Gezelligquote:Zondag,14.30 uur:
FC GRONINGEN - AJAX
Arbiter : R.Temmink
Ass.arbiters : J.Schenkels/N.Siebert
Official : E.Janssen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef clauwheee het volgende:
-------
Zondag,14.30 uur:
FC GRONINGEN - AJAX
Arbiter : R.Temmink
Ass.arbiters : J.Schenkels/N.Siebert
Official : E.Janssen
------
Gezellig![]()
quote:Danny Buijs weer in de basis bij FC Groningen
GRONINGEN - FC Groningen begint zondag tegen Ajax met Danny Buijs, Glen Salmon en Gibril Sankoh in de basis.
Het drietal startte vorige week tegen ADO Den Haag om verschillende redenen op de bank. Fledderus, Floren en Seedorf staan er dit keer naast.
De opstelling van Groningen is als volgt: Roorda; Matthijs, Luirink, Sankoh, Van der Linden; Buijs, Van de Laak, Lindgren, Levchenko; Nevland en Salmon.
Ik val niet gauw spelers af, maar dit is toch een dikke AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:De opstelling van Groningen is als volgt: Roorda; Matthijs, Luirink, Sankoh, Van der Linden; Buijs, Van de Laak, Lindgren, Levchenko; Nevland en Salmon.
Maar dat gebeurt niet. Ten eerste omdat Jans' vaste wisselmoment de 70e minuut is. Ten tweede wisselt hij Matthijs niet, de stakker!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef Noca het volgende:
Laat Silva maar langzaam weer terug komen, een helftje ofzo.
Same herequote:Op zondag 19 maart 2006 12:29 schreef Prosac het volgende:
nog 2 uurtjes, ik voel een 3-1 aankomen!
Precies. Wij gaanquote:Op zondag 19 maart 2006 13:01 schreef SCH het volgende:
Ga nou maar weg, anders is Noca nog te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |