Die supporters krijgen de kaarten ook van grunnsupporters of hebben zelf een grunncc. Kaarten kunnen ook gehaald worden op heerenveen en cambuurcc geloof ik. Is zo eenvoudig om aan kaarten te komen voor een ander stadion...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Noca het volgende:
Wat ik trouwens niet snap: het stadion is zgn 'uitverkocht' en er worden een klein aantal kaarten verkocht. Hoe kunnen er dan Feyenoord supporters in de thuisvakken zitten. Ze moeten die kaarten alleen verkopen aan mensen met een Grunn CC.
In een hoekvak, AA, werd de tweede helft nog een groepje (5 man ong) feyenoord supporters verwijderd.
Klopt, je vergeet Emmen nogquote:Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die supporters krijgen de kaarten ook van grunnsupporters of hebben zelf een grunncc.
Kaarten kunnen ook gehaald worden op heerenveen en cambuurcc geloof ik. Is zo eenvoudig om aan kaarten te komen voor een ander stadion...
Bijna niet. Ik raad je dan ook aan een cc te kopen en als je dan een kaart wil halen om voor de winkel te gaan liggen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:16 schreef gelly het volgende:
Kun je eigenlijk nog wel zonder cc aan kaartjes komen ? Ik wil binnenkort weer eens een wedstrijd bezoeken in het Euroborg..
filmpie van het liedje uit het vak zelf:quote:Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoorde die ene song trouwens op talpa. Oweowe etc...
Klonk grappig...
Kennis hebben die niet veel met voetbal heeft, maar best een clubcard voor jou willen nemen... Makkelijk zat. Hoewel ik er wel 3x voor om 9.00 uur bij de Ticketbox heb moeten staanquote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Noca het volgende:
Wat ik trouwens niet snap: het stadion is zgn 'uitverkocht' en er worden een klein aantal kaarten verkocht. Hoe kunnen er dan Feyenoord supporters in de thuisvakken zitten. Ze moeten die kaarten alleen verkopen aan mensen met een Grunn CC.
In een hoekvak, AA, werd de tweede helft nog een groepje (5 man ong) feyenoord supporters verwijderd.
Denk ik ook wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef FLR het volgende:
Wedstrijd was objectief gezien best aardig, denk ik iig. En wellicht ontmoeten we elkaar in de play-offs weer![]()
Dat klopt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen tegen Ajax volgende weekquote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Noca het volgende:
Cruoninga: heb je niet gezien in het home.
quote:De sportieve successen van FC Groningen blijven voor veel media-aandacht zorgen. Het maandblad Voetbal Magazine reisde af naar het hoge noorden en besteedt in het maart-nummer liefst zes pagina’s aan de prestaties van de ploeg van trainer Ron Jans.
In Voetbal Magazine reageren Danny Buijs, Evgeniy Levchenko en Paul Matthijs op negen stellingen. Op de groene cover van het blad wordt het verhaal aangekondigd met: ‘Levchenko, Buijs & Matthijs helden van het noorden’, en de binnenpagina’s openen de reportage met de kop: ‘Europa lonkt’.
Verslaggever Eddy van der Ley begint zijn verhaal met de stelling: ‘FC Groningen gaat Europees voetbal halen.’ De reactie van Danny Buijs: ‘Als we het een keer kunnen halen, is het nu! We presteren tot dusverre boven verwachting, de club zit in een roes, dus misschien kunnen we de lijn doortrekken. Het mooie is dat iedereen in Groningen naar Europees voetbal snakt. Het zou fantastisch zijn om die droom te doen uitkomen. Alles hangt af van de slotfase van de competitie. Kunnen we het niveau vasthouden? Voordeel is de breedte van de selectie. Ook al missen we vijf basisspelers, we slagen er steeds in toch een representatief elftal neer te zetten. Iedereen gaat voor elkaar door het vuur, de sfeer is uitstekend.’
De tweede stelling is: ‘Ron Jans is een verademing als trainer.’ Paul Matthijs hierover: ‘Verademing is een groot woord. Ik vind hem gewoon een goede trainer, als mens en als vakman. Hij heeft bij FC Groningen toch het nodige teweeg gebracht. Ik bedoel, als je kijkt waar de club bij zijn aantreden stond en je vergelijkt het met nu… Verder houd ik van zijn positivisme en optimisme. En van het feit dat iedereen voor hem even belangrijk is.’
Een andere stelling van Voetbal Magazine luidt: ‘Danny Buijs gedraagt zich binnen de lijnen soms als een idioot.’ Het antwoord van Evgeniy Levchenko: ‘Het is al een stuk beter geworden, maar Danny wil nu eenmaal alles winnen. Hij is een druk mannetje, zowel binnen als buiten het veld. Hij is altijd gek aan het doen, in het begin irriteerde ik me daaraan en zei ik weleens ‘joh, hou je bek eens’. Inmiddels ben ik eraan gewend geraakt.’
Bron: FC Groningen
quote:FC Groningen koopt Lindgren van Ajax
1 maart, 17:29 uur
FC Groningen heeft Rasmus Lindgren definitief overgenomen van Ajax. Het contract van de 21-jarige Zweed liep nog één jaar door in Amsterdam. De veelzijdige middenvelder tekent een contract voor vier seizoenen in Euroborg.
Lindgren speelt dit jaar op huurbasis bij FC Groningen. Hij kwam tot nu toe 24 competitieduels in actie, waarvan 17 keer in de basis. De international van Jong Zweden scoorde in die wedstrijden twee keer.
Nadat Ajax duidelijk had gemaakt wat de toekomst was van Lindgren in Amsterdam, lag de voorkeur van de Zweedse middenvelder bij een permanente overgang naar Groningen. “Toen bleek dat ik niet direct in de toekomstplannen van Ajax voorkwam, was FC Groningen mijn eerste optie. Ik vind het voor mijn ontwikkeling beter om hier te blijven. Ik heb het in Groningen uitstekend naar mijn zin en krijg nu wekelijks de kans me te manifesteren. Ik heb een vaste plek binnen de selectie en voel me hier thuis. Ik vind FC Groningen een mooie club, die de weg omhoog is ingeslagen. Door een langjarige verbintenis te sluiten, kan ik me volledig richten op mijn verdere ontwikkeling.”
Algemeen directeur Hans Nijland zegt er trots op te zijn Lindgren vast te hebben gelegd. “Hij is een jonge, talentvolle speler, die precies past in ons beleid. Hij is op meerdere posities op het middenveld inzetbaar en beschikt over het juiste karakter. Het zegt iets over de stabiliteit en ambities van de club, dat FC Groningen erin is geslaagd een speler van dit kaliber van Ajax te kopen. Deze transfer is mede tot stand gekomen door de inspanningen van het spelersinvesteringsfonds C.V. Trots van het Noorden. Wij zijn uitermate tevreden met deze deal.”
Zowel FC Groningen als Ajax doen geen nadere mededelingen over de hoogte van de transfersom.
Bron: FC Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |