abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 23:02:12 #126
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35528244
Precies...ik, en velen met mij in ons vak, riepen al een tijdje dat er gewisseld moest worden. Dat is dan nog wel een zwak puntje van jans

Cruoninga: heb je niet gezien in het home.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:04:25 #127
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35528332
Ik hoorde die ene song trouwens op talpa. Oweowe etc...

Klonk grappig...
A.M.A.B
  zondag 26 februari 2006 @ 23:10:18 #128
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35528565
Werd ook wel goed ontvangen geloof ik, was wel te merken dat nog lang niet iedereen het nummer kon

Wat ik trouwens niet snap: het stadion is zgn 'uitverkocht' en er worden een klein aantal kaarten verkocht. Hoe kunnen er dan Feyenoord supporters in de thuisvakken zitten. Ze moeten die kaarten alleen verkopen aan mensen met een Grunn CC.
In een hoekvak, AA, werd de tweede helft nog een groepje (5 man ong) feyenoord supporters verwijderd.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:12:59 #129
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35528688
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Noca het volgende:
Wat ik trouwens niet snap: het stadion is zgn 'uitverkocht' en er worden een klein aantal kaarten verkocht. Hoe kunnen er dan Feyenoord supporters in de thuisvakken zitten. Ze moeten die kaarten alleen verkopen aan mensen met een Grunn CC.
In een hoekvak, AA, werd de tweede helft nog een groepje (5 man ong) feyenoord supporters verwijderd.
Die supporters krijgen de kaarten ook van grunnsupporters of hebben zelf een grunncc. Kaarten kunnen ook gehaald worden op heerenveen en cambuurcc geloof ik. Is zo eenvoudig om aan kaarten te komen voor een ander stadion...
A.M.A.B
  zondag 26 februari 2006 @ 23:14:58 #130
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35528766
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Die supporters krijgen de kaarten ook van grunnsupporters of hebben zelf een grunncc.
Kaarten kunnen ook gehaald worden op heerenveen en cambuurcc geloof ik. Is zo eenvoudig om aan kaarten te komen voor een ander stadion...
Klopt, je vergeet Emmen nog

Ik vind het overigens niet zo erg, bij Feyenoorders tenminste, als je je dan maar een beetje gedeisd houdt.
pi_35528822
Kun je eigenlijk nog wel zonder cc aan kaartjes komen ? Ik wil binnenkort weer eens een wedstrijd bezoeken in het Euroborg..
  zondag 26 februari 2006 @ 23:18:11 #132
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35528865
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:16 schreef gelly het volgende:
Kun je eigenlijk nog wel zonder cc aan kaartjes komen ? Ik wil binnenkort weer eens een wedstrijd bezoeken in het Euroborg..
Bijna niet. Ik raad je dan ook aan een cc te kopen en als je dan een kaart wil halen om voor de winkel te gaan liggen.
pi_35529041
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Cart_man het volgende:
Ik hoorde die ene song trouwens op talpa. Oweowe etc...

Klonk grappig...
filmpie van het liedje uit het vak zelf:

http://rapidshare.de/files/14221781/oweowe.3gp.html
pi_35529294
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef Noca het volgende:
Kennis hebben die niet veel met voetbal heeft, maar best een clubcard voor jou willen nemen... Makkelijk zat. Hoewel ik er wel 3x voor om 9.00 uur bij de Ticketbox heb moeten staan

Enfin, ik heb me redelijk ingehouden hoor. Alleen wat uitgebreid gejuicht bij de 1-1, maar ik was de enige niet om me heen.

Maar jah, jammer resultaat uiteindelijk, maar ja, als Feyenoord zo de wedstrijd begint, heb je het ook niet makkelijk in Grunn. Wedstrijd was objectief gezien best aardig, denk ik iig. En wellicht ontmoeten we elkaar in de play-offs weer
  zondag 26 februari 2006 @ 23:32:47 #135
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35529354
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef FLR het volgende:
Wedstrijd was objectief gezien best aardig, denk ik iig. En wellicht ontmoeten we elkaar in de play-offs weer
Denk ik ook wel.
Zou een leuke playoff wedstrijd zijn denk ik, we zullen zien.
pi_35548358
Even voor SCH die altijd over de tunnel zit te zeuren

Ziet er volgens mij al een stuk beter uit.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  maandag 27 februari 2006 @ 19:46:49 #137
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35552246
Inderdaad een lekker ding.
lees: hij doet het niet ofzo
Bernie en ik zijn tof.
pi_35554319
Kruisje
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 27 februari 2006 @ 21:31:34 #139
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_35556337
Ik zie een neger die een papier omhoog houdt met 'Externes Linken is nicht erlaubt'. Toch aardig dat je hier een orginele Groningen-neger voor SCH post!
pi_35580473
Is dat nou de enige echte SCH-neger?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_35582202
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Noca het volgende:
Cruoninga: heb je niet gezien in het home.
Dat klopt. Nieuwe ronde, nieuwe kansen tegen Ajax volgende week Of gaan jullie ook naar Willem II? Is eigen vervoer (vooralsnog).
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:01:14 #142
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_35584066
Zal dan wel Ajax worden denk ik.
Dit weekend 2 verjaardagen, waaronder die van Clau dus dat word druk.
pi_35609872
quote:
De sportieve successen van FC Groningen blijven voor veel media-aandacht zorgen. Het maandblad Voetbal Magazine reisde af naar het hoge noorden en besteedt in het maart-nummer liefst zes pagina’s aan de prestaties van de ploeg van trainer Ron Jans.

In Voetbal Magazine reageren Danny Buijs, Evgeniy Levchenko en Paul Matthijs op negen stellingen. Op de groene cover van het blad wordt het verhaal aangekondigd met: ‘Levchenko, Buijs & Matthijs helden van het noorden’, en de binnenpagina’s openen de reportage met de kop: ‘Europa lonkt’.

Verslaggever Eddy van der Ley begint zijn verhaal met de stelling: ‘FC Groningen gaat Europees voetbal halen.’ De reactie van Danny Buijs: ‘Als we het een keer kunnen halen, is het nu! We presteren tot dusverre boven verwachting, de club zit in een roes, dus misschien kunnen we de lijn doortrekken. Het mooie is dat iedereen in Groningen naar Europees voetbal snakt. Het zou fantastisch zijn om die droom te doen uitkomen. Alles hangt af van de slotfase van de competitie. Kunnen we het niveau vasthouden? Voordeel is de breedte van de selectie. Ook al missen we vijf basisspelers, we slagen er steeds in toch een representatief elftal neer te zetten. Iedereen gaat voor elkaar door het vuur, de sfeer is uitstekend.’

De tweede stelling is: ‘Ron Jans is een verademing als trainer.’ Paul Matthijs hierover: ‘Verademing is een groot woord. Ik vind hem gewoon een goede trainer, als mens en als vakman. Hij heeft bij FC Groningen toch het nodige teweeg gebracht. Ik bedoel, als je kijkt waar de club bij zijn aantreden stond en je vergelijkt het met nu… Verder houd ik van zijn positivisme en optimisme. En van het feit dat iedereen voor hem even belangrijk is.’

Een andere stelling van Voetbal Magazine luidt: ‘Danny Buijs gedraagt zich binnen de lijnen soms als een idioot.’ Het antwoord van Evgeniy Levchenko: ‘Het is al een stuk beter geworden, maar Danny wil nu eenmaal alles winnen. Hij is een druk mannetje, zowel binnen als buiten het veld. Hij is altijd gek aan het doen, in het begin irriteerde ik me daaraan en zei ik weleens ‘joh, hou je bek eens’. Inmiddels ben ik eraan gewend geraakt.’

Bron: FC Groningen
pi_35613187
Heel goed nieuws, als je het mij vraagt!:
quote:
FC Groningen koopt Lindgren van Ajax
1 maart, 17:29 uur

FC Groningen heeft Rasmus Lindgren definitief overgenomen van Ajax. Het contract van de 21-jarige Zweed liep nog één jaar door in Amsterdam. De veelzijdige middenvelder tekent een contract voor vier seizoenen in Euroborg.

Lindgren speelt dit jaar op huurbasis bij FC Groningen. Hij kwam tot nu toe 24 competitieduels in actie, waarvan 17 keer in de basis. De international van Jong Zweden scoorde in die wedstrijden twee keer.

Nadat Ajax duidelijk had gemaakt wat de toekomst was van Lindgren in Amsterdam, lag de voorkeur van de Zweedse middenvelder bij een permanente overgang naar Groningen. “Toen bleek dat ik niet direct in de toekomstplannen van Ajax voorkwam, was FC Groningen mijn eerste optie. Ik vind het voor mijn ontwikkeling beter om hier te blijven. Ik heb het in Groningen uitstekend naar mijn zin en krijg nu wekelijks de kans me te manifesteren. Ik heb een vaste plek binnen de selectie en voel me hier thuis. Ik vind FC Groningen een mooie club, die de weg omhoog is ingeslagen. Door een langjarige verbintenis te sluiten, kan ik me volledig richten op mijn verdere ontwikkeling.”

Algemeen directeur Hans Nijland zegt er trots op te zijn Lindgren vast te hebben gelegd. “Hij is een jonge, talentvolle speler, die precies past in ons beleid. Hij is op meerdere posities op het middenveld inzetbaar en beschikt over het juiste karakter. Het zegt iets over de stabiliteit en ambities van de club, dat FC Groningen erin is geslaagd een speler van dit kaliber van Ajax te kopen. Deze transfer is mede tot stand gekomen door de inspanningen van het spelersinvesteringsfonds C.V. Trots van het Noorden. Wij zijn uitermate tevreden met deze deal.”

Zowel FC Groningen als Ajax doen geen nadere mededelingen over de hoogte van de transfersom.
Bron: FC Groningen
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:58:57 #145
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_35613627
En voor 4 jaar nog wel! Goed werk van de FC!

Door dit soort berichten krijg ik toch echt het idee dat Groningen echt bezig is om structureel een top 5 club te worden. The sleeping giant awakes!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_35614180
Holy shit. Erg goed nieuws... ik had me er al op voobereid dat ie weg moest om mogelijke teleurstelling te voorkomen haha. Fantastische speler.
pi_35614282
Hey buurman ik ook! Des te leuker
pi_35614517
Dat is godverdomme goed nieuws..! Wonderlijk dat Ajax hem niet terug wil. Zou wel goed op 6 of 8 kunnen spelen. Maar het is misschien ook meer een type voor de FC.

Neem aan dat-ie dan ook gaat verhuizen, hij woont nu vlakbij in een huurhuisje.
pi_35614568
Hij liet laatst al doorschemeren wel iets te voelen voor een langer verblijf bij Grunn. Hij vertelde toen ook dat, mocht dat inderdaad zo zijn (ja dus! ) zijn vriendin deze zomer waarschijnlijk ook deze kant op komt (woont nu nog in Zweden).
  woensdag 1 maart 2006 @ 18:33:02 #150
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_35614627
Uitstekende aankoop zeg mijn complimenten voor de mooiste club van nederland
Bernie en ik zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')