Als ie op slot staat loop je die kans ook. Luister 'Framenummer' van Rooie Rinus en Pé Daalemmer er maar op na...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Als je je fiets niet op slot zet, loop je kans dat ze die stelen!
Vreemd verhaal. Mag toch hopen dat Nijland het gebruikt als smoes om eronder uit te komen, ik hoef tzt echt nog geen kunstgras.quote:GRONINGEN - Het trainingscomplex van FC Groningen komt vrijwel zeker niet in Zuidbroek.
FC Groningen-directeur Nijland heeft de gemeente Menterwolde een brief geschreven, waarin staat dat FC Groningen de onderhandelingen over de accommodatie staakt. De exploitatiekosten zouden te hoog zijn. Ook speelt kunstgras een rol. De KNVB heeft onlangs bepaald dat alle wedstrijden in het betaald voetbal op kunstgras mogen worden gespeeld en FC Groningen wil deze ontwikkeling volgen.
Burgemeester Schollema van Menterwolde is teleurgesteld, maar volgens hem is alleen het eerste elftal van FC Groningen afgehaakt. De andere elftallen zouden eventueel nog wel in Zuidbroek gaan trainen, waardoor er alsnog een trainingscomplex gerealiseerd kan worden.
Bron: RTV Noord
Let op, het is een geruchtquote:FC Groningen heeft oogje op Yannis Anastasiou
Door Michel van velzen
15-03-06, 14:45
FC Groningen wil Yannis Anastasiou graag overnemen van Ajax. FC Groningen wil graag de aanval versterken, en ziet in Anastasiou de aanvaller die samen met Nevland volgend seizoen de doelpunten moet gaan maken.
Yannis Anastasiou is een van de 10 spelers die zal moeten vertrekken uit Amsterdam, na Groningen heeft Roda JC zich ook gemeld bij Ajax.
Tim was toch niet goed genoeg? Volgens mij was dat al duidelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
En Tim Koeman is ook proefspeler geweest. Binnenkort beslissen ze!
Toch klinkt het wel stoer als je een elftal hebt in Groningen met Seedorf, Kieft en Koemanquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
Mjah als je het zo bekijktquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:02 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Toch klinkt het wel stoer als je een elftal hebt in Groningen met Seedorf, Kieft en Koeman![]()
Volgens mij staat er in de VI dat hij gewoon weer terug is naar Estoril en in dat stukje stond ook dat FCG niet echt geinteresseerd was dacht ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in de VI dat hij gewoon weer terug is naar Estoril en in dat stukje stond ook dat FCG niet echt geinteresseerd was dacht ik
Dan zijn ze misschien iets te snel met bericht geven, want ik dacht dat ze nog moesten besluiten of hij mocht blijven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij staat er in de VI dat hij gewoon weer terug is naar Estoril en in dat stukje stond ook dat FCG niet echt geinteresseerd was dacht ik
Of jij bent te langzaamquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zijn ze misschien iets te snel met bericht geven, want ik dacht dat ze nog moesten besluiten of hij mocht blijven.
Dan kan hij aan die kamer mooi een andere bestemming geven!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Kan ook nog. Maar Martin heeft al een kamertje leeggeruimd hoorde ik.
Mijn opa ook...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Zeker nooit die reclame gezien? Neemt een betere vrije trap dan Paul Matthijs!
Gezelligquote:Zondag,14.30 uur:
FC GRONINGEN - AJAX
Arbiter : R.Temmink
Ass.arbiters : J.Schenkels/N.Siebert
Official : E.Janssen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:26 schreef clauwheee het volgende:
-------
Zondag,14.30 uur:
FC GRONINGEN - AJAX
Arbiter : R.Temmink
Ass.arbiters : J.Schenkels/N.Siebert
Official : E.Janssen
------
Gezellig![]()
quote:Danny Buijs weer in de basis bij FC Groningen
GRONINGEN - FC Groningen begint zondag tegen Ajax met Danny Buijs, Glen Salmon en Gibril Sankoh in de basis.
Het drietal startte vorige week tegen ADO Den Haag om verschillende redenen op de bank. Fledderus, Floren en Seedorf staan er dit keer naast.
De opstelling van Groningen is als volgt: Roorda; Matthijs, Luirink, Sankoh, Van der Linden; Buijs, Van de Laak, Lindgren, Levchenko; Nevland en Salmon.
Bron: RTV Noord
Ik val niet gauw spelers af, maar dit is toch een dikke AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!quote:De opstelling van Groningen is als volgt: Roorda; Matthijs, Luirink, Sankoh, Van der Linden; Buijs, Van de Laak, Lindgren, Levchenko; Nevland en Salmon.
Maar dat gebeurt niet. Ten eerste omdat Jans' vaste wisselmoment de 70e minuut is. Ten tweede wisselt hij Matthijs niet, de stakker!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:52 schreef Noca het volgende:
Laat Silva maar langzaam weer terug komen, een helftje ofzo.
Same herequote:Op zondag 19 maart 2006 12:29 schreef Prosac het volgende:
nog 2 uurtjes, ik voel een 3-1 aankomen!
Precies. Wij gaanquote:Op zondag 19 maart 2006 13:01 schreef SCH het volgende:
Ga nou maar weg, anders is Noca nog te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |