Op basis van transfermarkt.de ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ik denk een ton of drie.
Utrecht wel neem ik aan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:54 schreef gelly het volgende:
Zeg, zijn de thuiswedstrijden tegen Utrecht en Vitesse risicoduels ?
Klopt, maar hij heeft het hier helaas nooit kunnen brengen. Dit seizoen ging het bij Volendam ook niet altijd even goed. Ik denk dat het goed is dat de FC afscheid neemt van de spelers die toch achter liggen op de rest van de groep.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Toch best opmerkelijk dat Tuyp het niet gered heeft. In dat seizoen met Volendam deed ie het best goed.
Dat weet ik eigenlijk niet, neem aan van wel omdat ze daar de meeste vrienden heeft wonen naar het schijnt. We zullen het wel zien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
De vrouw van Salmon is toch Bredase?
Ik zou het echt erg jammer vinden. Ik hoop dat ie zn vrouw kan overtuigen nog even te blijven.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Dan moet Glen dus naar Noord-Brabant terug... Zonde.
Dan nog liever Sankoh in de spits...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Salmon naar PSV, Sibon naar Groningen.
Ja (quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:36 schreef Eilanden het volgende:
Twee uitwedstrijden achter elkaar?
Terecht.quote:De voltallige selectie van FC Groningen bedankte alle meegereisde fans waarbij enkele spelers de ‘handjes’ omhoog hielden als teken van ‘sorry!’
Nog steeds boven H'veenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Dit is weer het Groningen zoals we dat kennen
Van een ander seizoen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef SCH het volgende:
Dit is weer het Groningen zoals we dat kennen
Dubbel! Ben achteraf blij dat ik geen vrij kon krijgen vandaag...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Noca het volgende:
Laat ze de kaarten maar terugbetalen aan al die supporters..
Ik zei het net al tegen Nocaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef SCH het volgende:
Het is hier veel gezelliger dan in het Heerenveentopic, daar komt nooit iemand.
Jullie doen zo leuk mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |