quote:Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe maak je een mod.
Neem 1 zak teer.
2 suikerklontjes
1 bak water
en 70 kilo stront.
Meng dit allemaal in de bak water en je krijgt een mod.
Neem niet teveel stront anders krijg je een Forum-admin
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe maak je een mod.
Neem 1 zak teer.
2 suikerklontjes
1 bak water
en 70 kilo stront.
Meng dit allemaal in de bak water en je krijgt een mod.
Neem niet teveel stront anders krijg je een Forum-admin
thanks voor het veranderenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
wooow!! dat vind ik echt lief!!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ging het wel even helemaal voor jou zeggen tegen hem op msn
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef B_BOY het volgende:
Ik ben weer trug..
over een 3 uurtjes al weer werken.
ben ik ookquote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
wooow!! dat vind ik echt lief!!![]()
nou vind ik je superaardig![]()
iets rustigerquote:Op zondag 19 februari 2006 13:06 schreef B_BOY het volgende:
ist hier gezellig net als gister of ist iets rustiger?
neequote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch leuk hoe je een mod maakt he
jaquote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leidenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:07 schreef the_legend_killer het volgende:
lees het topic ffquote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
hoe je een mod maakt? dat snap ik ff niet.
Meer suikerklontjes dan stront!!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
Zie begin topicquote:Op zondag 19 februari 2006 13:09 schreef B_BOY het volgende:
aha je bent dus weer provocerend bezig..quote:
zoutig?...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef carmiie het volgende:
ik ga zo maar eens lunchen k heb een vieze smaak in mn mond
Ja ik ben al super lang wakker.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha je bent dus weer provocerend bezig..
kut gooi net ammel water over me tobo.
Ik heb zin in chipsquote:Op zondag 19 februari 2006 13:17 schreef carmiie het volgende:
ik ga zo maar eens lunchen k heb een vieze smaak in mn mond
Kleeft het?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
beetje wel, k weet niet precies wat het is![]()
Laat maar, men is nog niet wakker geloof ikquote:
ik wel wakker zijn enm hem snappen.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Laat maar, men is nog niet wakker geloof ik
hmm ik wil anderequote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ook, doritos![]()
maar die heb ik gister opgemaakt![]()
nou is er nog cheese onion![]()
Mooiquote:
een sigaretje ?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef B_BOY het volgende:
ik heb ook zin in iets lekkers.
Dat is ook okquote:Op zondag 19 februari 2006 13:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
lekker. maar bier en chips is ook goed.
Daar heb ik nu nog geen zin in.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
lekker. maar bier en chips is ook goed.
Geen zin in spouwen zo vroeg.quote:
Hoeveel graden ?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Casparovvv het volgende:
Hier Casparovvv uit het heerlijk zonnige Barcelona
Ik ben jaloers op jequote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Casparovvv het volgende:
cool, al iets van saaw gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Casparovvv het volgende:
ik om 4 uur beginnen. hoef maar tot 9 vandaag dus lekker rustig.quote:
Ongeveer 15. Maar de zon zit nog achter de gebouwen. Ik zit nu in een internetcafétje aan de Rambla, buiten zijn de bands dikke carnavalsmuziek aan het spelen. Ik zit in een überrelax appartement met twee badkamers en satteliettelevisie. Vandaag lekker de tijd gedood met fotograferen langs de rambla.quote:
saaw al gespot?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ongeveer 15. Maar de zon zit nog achter de gebouwen. Ik zit nu in een internetcafétje aan de Rambla, buiten zijn de bands dikke carnavalsmuziek aan het spelen. Ik zit in een überrelax appartement met twee badkamers en satteliettelevisie. Vandaag lekker de tijd gedood met fotograferen langs de rambla.
Dan kun je net zo goed thuis blijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
11 om 10uur dus nu iets van 14 misschienvalt wel mee hoor verschil in tempratuur
ik had ook een rustige nachtquote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik om 4 uur beginnen. hoef maar tot 9 vandaag dus lekker rustig.
waar stond je?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
ik had ook een rustige nacht
en nu in een internetcfe zitten heb je niks beters te doen?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ongeveer 15. Maar de zon zit nog achter de gebouwen. Ik zit nu in een internetcafétje aan de Rambla, buiten zijn de bands dikke carnavalsmuziek aan het spelen. Ik zit in een überrelax appartement met twee badkamers en satteliettelevisie. Vandaag lekker de tijd gedood met fotograferen langs de rambla.
Een echte fokkertquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en nu in een internetcfe zitten heb je niks beters te doen?
ow sielepietjequote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
er is geen chocola in huis![]()
hoe moet ik als vrouw nou de dag doorkomen?![]()
Ga even langs de benzinepompquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
hoezo wat moest je doen voor je werk dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zat in de auto en heb heel Maastricht door gereden en stuk Belgie en nog wat dorpen door.
Vriendje zoeken die op bezoek komt ?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
hebben wij een benzine pomp?quote:
Niet miepen dan.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
hebben wij een benzine pomp?![]()
ja, maar die is te ver weg, ik heb geen zin om te fietsen, dan moet ik helemaal naar de binnenstad![]()
lambal.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
hebben wij een benzine pomp?![]()
ja, maar die is te ver weg, ik heb geen zin om te fietsen, dan moet ik helemaal naar de binnenstad![]()
Wegen uit mijn hoofd kennenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo wat moest je doen voor je werk dan?
Waar snoep is hebben ze ook chocola hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
en daar verkopen ze trouwens ook geen chocola, alleen maar chips en snoep![]()
oohja, en benzine
nope, stuur dr net een mailtje met mijn tel nummer enzo..quote:
uurtje maar, 1.90 per uur is niet duurquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en nu in een internetcfe zitten heb je niks beters te doen?
dan heb je de shell bij ons nog niet gezien!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Waar snoep is hebben ze ook chocola hoor![]()
quote:
Whehequote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan heb je de shell bij ons nog niet gezien!![]()
ons enige benzine ding, heel klein en mini![]()
ñ) ñ') ñPquote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nope, stuur dr net een mailtje met mijn tel nummer enzo..
[..]
uurtje maar, 1.90 per uur is niet duur![]()
alleen die toetsenborden zijn heel anders, op de plek van de : zit de ñ, fucking irritant.
off course. uurtje maar, dan is mijn tegoed op.quote:
Heeeeeeel veel.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef carmiie het volgende:
hoeveel stoplichten hebben jullie in je stad/dorp?
Ik heb anders ook een keertje de volle dag zitten fokken, maar dat was omdat ik geen fuck zin had in al die bergenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
off course. uurtje maar, dan is mijn tegoed op.
weet ik het net of ik die ga tellenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef carmiie het volgende:
Te veel iig..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef carmiie het volgende:
20 euro voor een volle dag Fokken vind ik iets teveel van het goede.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb anders ook een keertje de volle dag zitten fokken, maar dat was omdat ik geen fuck zin had in al die bergen
Kun je ze van daaruit ergens uploaden?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:48 schreef Casparovvv het volgende:
Het is nu toch fiësta, dat internetcafe is het enige dat open is. En ik ben al vanaf vanochtend half elf overal wezen kijken. Veel mooie foto´s gemaakt
Dus als ik zometeen ineens weg ben is mijn tegoed op
Laptop en wifi-hotspotquote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
20 euro voor een volle dag Fokken vind ik iets teveel van het goede.
Nee, bovendien heb ik mijn dslr thuis gelaten, heb alleen een analoge slr en een 5 mp gewone digicam bij me.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Kun je ze van daaruit ergens uploaden?
* VASND Benieuwd is
Vind ik ook, stelletje suckers.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laptop en wifi-hotspot
En dat middagdutje van de spanjaarden vind ik zo fucking lui van ze
slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
maar sjengen ik ga even slapen
trustequote:Op zondag 19 februari 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
maar sjengen ik ga even slapen
veel succes!!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef B_BOY het volgende:
ik ga op zoek naar eten.
vertel?!?!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef Casparovvv het volgende:
Jullie raden nooit met wie ik in het vliegtuig zat gisteravond.
Jamai!!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:55 schreef Casparovvv het volgende:
Jullie raden nooit met wie ik in het vliegtuig zat gisteravond.
Je zit in de buurt.quote:
arme jijquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Patty![]()
Of het was een hele ernstige lookalike, ze vloog wel business.
nee, die vloog s´ochtends al.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
buggles en naturel.
@ casparovvv saaw>???
gatverdamme stomme pijphoerquote:Op zondag 19 februari 2006 13:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Patty![]()
Of het was een hele ernstige lookalike, ze vloog wel business.
gelukkig zat ik niet naast haar, dit was de eerste keer dat ik blij ben dat ik economy vloog.quote:
succes.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef carmiie het volgende:
heey mensjes, ik ga even fotoshoppe
doeii![]()
heb je die kop wel eens gezien? no way dat die aan mijn zwiebel komtquote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sorry maar die mag egt niet aan me pik zuige hoor.
succesquote:Op zondag 19 februari 2006 14:00 schreef carmiie het volgende:
heey mensjes, ik ga even fotoshoppe
doeii![]()
da zeg ik tog.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:01 schreef VASND het volgende:
[..]
heb je die kop wel eens gezien? no way dat die aan mijn zwiebel komt.
[..]
succes![]()
adios amigo.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:02 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga ook weer even, dan bewaar ik nog een half uurtje internettegoed voor morgen/overmorgen ofzo. Fijne dag allemaal, ik duik de rambla weer op
Have funquote:Op zondag 19 februari 2006 14:02 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga ook weer even, dan bewaar ik nog een half uurtje internettegoed voor morgen/overmorgen ofzo. Fijne dag allemaal, ik duik de rambla weer op
ik geef je groot gelijk.quote:
buenos tardesquote:
Doe je een jas aanquote:Op zondag 19 februari 2006 14:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
De zon schijnt hier in Twente overigens wel, jammer dat het zo koud is anders had ik met mijn laptopje in de tuin kunnen gaan zitten.
Haha zie je al die gasten zo van wtfquote:
ja natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 14:20 schreef Casparovvv het volgende:
Zal ik op ze af lopen?
" hendig sjieke dame daar "quote:Op zondag 19 februari 2006 14:20 schreef Casparovvv het volgende:
Zal ik op ze af lopen?
Eyquote:Op zondag 19 februari 2006 14:33 schreef -Marlii- het volgende:
Ben dr weer
btw, zon schijnt hier wel
Heequote:
alles goed ?quote:
joah, beetje buikpijn enzo maar verder gaat wel goedquote:
Ja wel net een uurtje wakkerquote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
joah, beetje buikpijn enzo maar verder gaat wel goedMet jou?
een uurtje wakkerquote:Op zondag 19 februari 2006 14:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja wel net een uurtje wakker![]()
@XBM hallo
rond 9 uur lag ik er net 2 uur inquote:Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
een uurtje wakkerIk ben al vanaf 9 uur wakker
ik lag er dus om 12 uur al inquote:Op zondag 19 februari 2006 14:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
rond 9 uur lag ik er net 2 uur in
ik ben meer een nacht dan een ochtend mensquote:
ik ook, en vooral in het weekendquote:Op zondag 19 februari 2006 14:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik ben meer een nacht dan een ochtend mens![]()
lekker uit geweest gister?quote:
Marliiquote:Op zondag 19 februari 2006 15:27 schreef -Marlii- het volgende:doe je goed
maar ik moest nog mee naar de familie enzo
Hai VASND
Avondje kroeg was erg gezelligquote:
Oh klopt ja las ik vanmiddagquote:Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Avondje kroeg was erg gezelligDaarna nog een lekkere pizza margahita gegeten bij de pizzeria
![]()
Carmiie
's nachts na wat bier is een pizza helemaal lekkerquote:
half 3 thuis volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2006 15:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh klopt ja las ik vanmiddag![]()
om 4 uur ofzo thuis?
hey Carmiie![]()
Dan had je niet in maarstricht moeten wonenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:35 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ook naar buiten..maar alleen naar buiten is zo saai
waar dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan had je niet in maarstricht moeten wonen
ik mag gaan wekren en als ik naar me werk toe wil moet ik naar buiten.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:35 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ook naar buiten..maar alleen naar buiten is zo saai
hier is het ook saai hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 15:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Dan had je niet in maarstricht moeten wonen
Meer in de buurt van de bewoonde wereld, hoef je niet alleen te gaanquote:
tis hier bewoondquote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Meer in de buurt van de bewoonde wereld, hoef je niet alleen te gaan![]()
maastrich is bewoont hoor...quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Meer in de buurt van de bewoonde wereld, hoef je niet alleen te gaan![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maastrich is bewoont hoor...
wel es waar door holbewoners
helemaal mee eensquote:
quote:
bel iemand op of neem je fototoestel mee.quote:
iedereen is weg of bezig of geen zinquote:Op zondag 19 februari 2006 15:40 schreef VASND het volgende:
[..]
bel iemand op of neem je fototoestel mee.
En de rest woont te ver weg.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
iedereen is weg of bezig of geen zin
en mn vader is weg met de camera
veel plezierquote:Op zondag 19 februari 2006 15:45 schreef B_BOY het volgende:
nou ik ga me werk maar es opzoeken.
ik had donderdag nog een onverwachte minimeet met een fokkerquote:Op zondag 19 februari 2006 15:44 schreef VASND het volgende:
[..]
En de rest woont te ver weg.
anders hadden we een minimeet kunnen doen![]()
Hoiquote:
werk zequote:Op zondag 19 februari 2006 15:45 schreef B_BOY het volgende:
nou ik ga me werk maar es opzoeken.
wie was de gelukkige?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik had donderdag nog een onverwachte minimeet met een fokker
erikkll, ik kwam net de school uitlopen en toen zag ik iemand foto's maken van de Fok! Stokquote:
jaquote:
truequote:Op zondag 19 februari 2006 15:44 schreef VASND het volgende:
[..]
En de rest woont te ver weg.
anders hadden we een minimeet kunnen doen![]()
ja ik zag het in zn profielquote:Op zondag 19 februari 2006 15:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja
Hij woont in Groenlo en ging met dezelfde bus terug als mij, we hebben de hele tijd over van alles geluld en we stopten pas toen hij moest uitstappen
haha, das wel slim jaquote:Op zondag 19 februari 2006 15:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
true
mn volgende school ga ik ook dichterbij huis zoeken..nu wonen mn vrienden allemaal te ver verspreid door nederland
fokstok moet naar limburgquote:Op zondag 19 februari 2006 15:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ja
Hij woont in Groenlo en ging met dezelfde bus terug als mij, we hebben de hele tijd over van alles geluld en we stopten pas toen hij moest uitstappen
als het goed is gaat dat ook wel lukkenquote:
Ik heb dat ding van Den Bosch naar Aalten verplaatstquote:Op zondag 19 februari 2006 15:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja ik zag het in zn profielAls dat ding nou es in Winterswijk komt ( eind februari ofzo
), en ik heb tijd
Daar is ie al geweest een maand terugquote:
kom je nu mee aanzettenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ding van Den Bosch naar Aalten verplaatstDus hij lag best dichtbij
Daarna ging die naar Groenlo en van daaruit naar Enschede. Nu ligt ie in een gehucht ergens in Groningen.
Als dat ding te lang in de randstad rond blijft zwerven dan haal ik hem weer terug en leg ik hem in Winterswijk neerquote:
haha, moet je wel ff doen als ik vakantie ofzo hebquote:Op zondag 19 februari 2006 16:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als dat ding te lang in de randstad rond blijft zwerven dan haal ik hem weer terug en leg ik hem in Winterswijk neer
okquote:Op zondag 19 februari 2006 16:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
haha, moet je wel ff doen als ik vakantie ofzo hebgaan we meteen wat drinken
maakt niet uitquote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ok, alleen dat duurt nog wel even, ik denk niet dat de andere users het leuk vinden als ik dat ding binnen een maand al weer wegkaap uit de randstad en dan weer in dit afgelegen deel van Nedelrand neerleg
Doeggquote:Op zondag 19 februari 2006 16:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
maar ik ben even weg, opa en oma zitten beneden enzo
welke?quote:
Surequote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef -Marlii- het volgende:
Altijd, met jou?
dat meen je nietquote:
ken ik niet, waar gaat ie over?quote:
Stel je niet aanquote:
over een jongen van 12 die het grootste deel van zijn leven in een concentratie kamp heeft gezeten, en die ontsnapt dan met een stuk brood een kompas en een brief die die naar denemarken moet brengen heel snelquote:
lekkere films kies je uitquote:Op zondag 19 februari 2006 16:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
over een jongen van 12 die het grootste deel van zijn leven in een concentratie kamp heeft gezeten, en die ontsnapt dan met een stuk brood een kompas en een brief die die naar denemarken moet brengen heel snelen hij wantrouwt iedereen enzo
omgquote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
t moest iets zijn wat mn moeder ook leuk vond![]()
ik weet toevallig wel wat buitenspel is, en kan zelf ook redelijk voetballen ..quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef Messenga het volgende:
[..].
Vrouwen zonder voetbal-verstand dan.
Ik gok niet zo goed als ikquote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik weet toevallig wel wat buitenspel is, en kan zelf ook redelijk voetballen ..
Bij mij gaat het een stuk verder dan datquote:Op zondag 19 februari 2006 16:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
opschepper
ik kan *lichtelijk* keepen
knvb?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij mij gaat het een stuk verder dan dat.
Woensdag weer KNVB training in zeist.
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond
ik kan iig beter voetballen dan de meeste meiden die niet op voetbal zitten. Ik zit ook niet op voetbalquote:
Uiteraardquote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een beetje verstandondanks je soaps enzo
Dan ben je idd niet slechtquote:Op zondag 19 februari 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij mij gaat het een stuk verder dan dat.
Woensdag weer KNVB training in zeist.
nou gewoon, dat is heel goedquote:
iedereen voetbalt bij de KNVB lieve schatquote:Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou gewoon, dat is heel goed![]()
nou ga ik pimpen, zo van, ik heb iemand op msn en die voetbalt bij de knvb![]()
ooh, he kut, waarom weet ik dat soort dingen nietquote:Op zondag 19 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
iedereen voetbalt bij de KNVB lieve schat
Typ es over één lijn danquote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dimitri is weer levend!
Met nu al een teveel aan alcohol in zijn bloed.
Nu al, kom net uit de kroeg.. Wat een kutdag.quote:
hahahahaha, doe dat maar jaquote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ooh, he kut, waarom weet ik dat soort dingen niet![]()
dan zeg ik wel dat ik iemand op msn heb die heel goed is
mijn idee!!![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo is het een kutdag als je net uit de kroeg komt?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nu al, kom net uit de kroeg.. Wat een kutdag.
dat doe maar niet neequote:Op zondag 19 februari 2006 17:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
mijn hele dag naar de klote, nou vergeet ik dat nooit meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ook, en toen ging ik eten, en toen ik klaar was met eten, gingen al mijn vrienden al.. en alleen in de kroeg zitten is ook niet alles..quote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoezo is het een kutdag als je net uit de kroeg komt?
ochja, je had nog liever daargezeten
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:04 schreef carmiie het volgende:
nou, ik weet tenminste wat van de sport van ons vaderland
Haha, das ook gezellig in je 1tje thuis aan de flesquote:Op zondag 19 februari 2006 17:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ook, en toen ging ik eten, en toen ik klaar was met eten, gingen al mijn vrienden al.. en alleen in de kroeg zitten is ook niet alles..Dan thuis maar verder aan de fles..
toch niet met voetbal ofwel?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ben zelfs kampioen in mijn poule![]()
Achzoquote:Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou gewoon, dat is heel goed![]()
nou ga ik pimpen, zo van, ik heb iemand op msn en die voetbalt bij de knvb![]()
Daarom.. Ben jij en Carmiie er alleen? ofzoiets.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, das ook gezellig in je 1tje thuis aan de flesMaar ach je hebt ons
![]()
haha gefeliquote:
nee mes is er ook nogquote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Daarom.. Ben jij en Carmiie er alleen? ofzoiets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |