Mooiquote:
een sigaretje ?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:27 schreef B_BOY het volgende:
ik heb ook zin in iets lekkers.
Dat is ook okquote:Op zondag 19 februari 2006 13:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
lekker. maar bier en chips is ook goed.
Daar heb ik nu nog geen zin in.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
lekker. maar bier en chips is ook goed.
Geen zin in spouwen zo vroeg.quote:
Hoeveel graden ?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Casparovvv het volgende:
Hier Casparovvv uit het heerlijk zonnige Barcelona
Ik ben jaloers op jequote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Casparovvv het volgende:
cool, al iets van saaw gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:33 schreef Casparovvv het volgende:
ik om 4 uur beginnen. hoef maar tot 9 vandaag dus lekker rustig.quote:
Ongeveer 15. Maar de zon zit nog achter de gebouwen. Ik zit nu in een internetcafétje aan de Rambla, buiten zijn de bands dikke carnavalsmuziek aan het spelen. Ik zit in een überrelax appartement met twee badkamers en satteliettelevisie. Vandaag lekker de tijd gedood met fotograferen langs de rambla.quote:
saaw al gespot?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ongeveer 15. Maar de zon zit nog achter de gebouwen. Ik zit nu in een internetcafétje aan de Rambla, buiten zijn de bands dikke carnavalsmuziek aan het spelen. Ik zit in een überrelax appartement met twee badkamers en satteliettelevisie. Vandaag lekker de tijd gedood met fotograferen langs de rambla.
Dan kun je net zo goed thuis blijvenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
11 om 10uur dus nu iets van 14 misschienvalt wel mee hoor verschil in tempratuur
ik had ook een rustige nachtquote:Op zondag 19 februari 2006 13:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik om 4 uur beginnen. hoef maar tot 9 vandaag dus lekker rustig.
waar stond je?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
ik had ook een rustige nacht
en nu in een internetcfe zitten heb je niks beters te doen?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:37 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ongeveer 15. Maar de zon zit nog achter de gebouwen. Ik zit nu in een internetcafétje aan de Rambla, buiten zijn de bands dikke carnavalsmuziek aan het spelen. Ik zit in een überrelax appartement met twee badkamers en satteliettelevisie. Vandaag lekker de tijd gedood met fotograferen langs de rambla.
Een echte fokkertquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en nu in een internetcfe zitten heb je niks beters te doen?
ow sielepietjequote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
er is geen chocola in huis![]()
hoe moet ik als vrouw nou de dag doorkomen?![]()
Ga even langs de benzinepompquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
hoezo wat moest je doen voor je werk dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zat in de auto en heb heel Maastricht door gereden en stuk Belgie en nog wat dorpen door.
Vriendje zoeken die op bezoek komt ?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
hebben wij een benzine pomp?quote:
Niet miepen dan.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
hebben wij een benzine pomp?![]()
ja, maar die is te ver weg, ik heb geen zin om te fietsen, dan moet ik helemaal naar de binnenstad![]()
lambal.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:42 schreef carmiie het volgende:
[..]
hebben wij een benzine pomp?![]()
ja, maar die is te ver weg, ik heb geen zin om te fietsen, dan moet ik helemaal naar de binnenstad![]()
Wegen uit mijn hoofd kennenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo wat moest je doen voor je werk dan?
Waar snoep is hebben ze ook chocola hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
en daar verkopen ze trouwens ook geen chocola, alleen maar chips en snoep![]()
oohja, en benzine
nope, stuur dr net een mailtje met mijn tel nummer enzo..quote:
uurtje maar, 1.90 per uur is niet duurquote:Op zondag 19 februari 2006 13:39 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en nu in een internetcfe zitten heb je niks beters te doen?
dan heb je de shell bij ons nog niet gezien!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Waar snoep is hebben ze ook chocola hoor![]()
quote:
Whehequote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan heb je de shell bij ons nog niet gezien!![]()
ons enige benzine ding, heel klein en mini![]()
ñ) ñ') ñPquote:Op zondag 19 februari 2006 13:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nope, stuur dr net een mailtje met mijn tel nummer enzo..
[..]
uurtje maar, 1.90 per uur is niet duur![]()
alleen die toetsenborden zijn heel anders, op de plek van de : zit de ñ, fucking irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |