ooh, he kut, waarom weet ik dat soort dingen nietquote:Op zondag 19 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
iedereen voetbalt bij de KNVB lieve schat
Typ es over één lijn danquote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dimitri is weer levend!
Met nu al een teveel aan alcohol in zijn bloed.
Nu al, kom net uit de kroeg.. Wat een kutdag.quote:
hahahahaha, doe dat maar jaquote:Op zondag 19 februari 2006 17:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ooh, he kut, waarom weet ik dat soort dingen niet![]()
dan zeg ik wel dat ik iemand op msn heb die heel goed is
mijn idee!!![]()
![]()
![]()
![]()
hoezo is het een kutdag als je net uit de kroeg komt?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nu al, kom net uit de kroeg.. Wat een kutdag.
dat doe maar niet neequote:Op zondag 19 februari 2006 17:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
mijn hele dag naar de klote, nou vergeet ik dat nooit meer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ook, en toen ging ik eten, en toen ik klaar was met eten, gingen al mijn vrienden al.. en alleen in de kroeg zitten is ook niet alles..quote:Op zondag 19 februari 2006 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hoezo is het een kutdag als je net uit de kroeg komt?
ochja, je had nog liever daargezeten
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:04 schreef carmiie het volgende:
nou, ik weet tenminste wat van de sport van ons vaderland
Haha, das ook gezellig in je 1tje thuis aan de flesquote:Op zondag 19 februari 2006 17:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ook, en toen ging ik eten, en toen ik klaar was met eten, gingen al mijn vrienden al.. en alleen in de kroeg zitten is ook niet alles..Dan thuis maar verder aan de fles..
toch niet met voetbal ofwel?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ben zelfs kampioen in mijn poule![]()
Achzoquote:Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou gewoon, dat is heel goed![]()
nou ga ik pimpen, zo van, ik heb iemand op msn en die voetbalt bij de knvb![]()
Daarom.. Ben jij en Carmiie er alleen? ofzoiets.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Haha, das ook gezellig in je 1tje thuis aan de flesMaar ach je hebt ons
![]()
haha gefeliquote:
nee mes is er ook nogquote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Daarom.. Ben jij en Carmiie er alleen? ofzoiets.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |