welke?quote:
Surequote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef -Marlii- het volgende:
Altijd, met jou?
dat meen je nietquote:
ken ik niet, waar gaat ie over?quote:
Stel je niet aanquote:
over een jongen van 12 die het grootste deel van zijn leven in een concentratie kamp heeft gezeten, en die ontsnapt dan met een stuk brood een kompas en een brief die die naar denemarken moet brengen heel snelquote:
lekkere films kies je uitquote:Op zondag 19 februari 2006 16:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
over een jongen van 12 die het grootste deel van zijn leven in een concentratie kamp heeft gezeten, en die ontsnapt dan met een stuk brood een kompas en een brief die die naar denemarken moet brengen heel snelen hij wantrouwt iedereen enzo
omgquote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef carmiie het volgende:
[..]
t moest iets zijn wat mn moeder ook leuk vond![]()
ik weet toevallig wel wat buitenspel is, en kan zelf ook redelijk voetballen ..quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef Messenga het volgende:
[..].
Vrouwen zonder voetbal-verstand dan.
Ik gok niet zo goed als ikquote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik weet toevallig wel wat buitenspel is, en kan zelf ook redelijk voetballen ..
Bij mij gaat het een stuk verder dan datquote:Op zondag 19 februari 2006 16:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
opschepper
ik kan *lichtelijk* keepen
knvb?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij mij gaat het een stuk verder dan dat.
Woensdag weer KNVB training in zeist.
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond
ik kan iig beter voetballen dan de meeste meiden die niet op voetbal zitten. Ik zit ook niet op voetbalquote:
Uiteraardquote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel een beetje verstandondanks je soaps enzo
Dan ben je idd niet slechtquote:Op zondag 19 februari 2006 16:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Bij mij gaat het een stuk verder dan dat.
Woensdag weer KNVB training in zeist.
nou gewoon, dat is heel goedquote:
iedereen voetbalt bij de KNVB lieve schatquote:Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou gewoon, dat is heel goed![]()
nou ga ik pimpen, zo van, ik heb iemand op msn en die voetbalt bij de knvb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |